rlxquote:Op maandag 22 mei 2006 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
yeps!
43 1/3 ofzo heb ik maar ze zitten nu in de tas, als ik in gronigen ben check ik dit even
Kijk ook eens naar de bijwerkdatum?quote:
zeg voel je niet zo aangevallenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de bijwerkdatum?
laatst gewijzigd: 17:01 15-8-2005
Da's al een tijdje geleden dus.
Ben geen gabbertrut en ook geen "Lonsdaler", ik hou simpelweg van Hardcore muziek. En ja, er staat een beertje met Lonsdale op die Cu2. En ja, ik ben ook een Breezermeisje geweest.
Ik acht mezelf verder vrij normaal, maatschappelijk betrokken, absoluut geen aso en/of kamper.
Misschien iets minder generaliserend en verder kijken dan je neus lang is?
Dit topic ging toch over sneakers en niet over de discussie of ik wel/geen aso ben.
(For your information doe ik 5vwo met prima cijfers, hou ik ook van rockmuziek en woon in met mijn beide ouders in een gerenoveerde boerderij. Ik drink geen breezers en ik heb al het haar op mijn hoofd nog. Ik draag behalve thuis geen trainingspakken en ben niet meer man dan vrouw.)
quote:
Ja, net besteld.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
idd 43 1/3 net als mijn superstars. Ga je ze bestellen ergens dan?
groene zolenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, net besteld.
Er was toch iemand op zoek naar Forest Hills met blauwe zolen?
en waar besteld?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, net besteld.
Er was toch iemand op zoek naar Forest Hills met blauwe zolen?
Waar jij m had aangeraden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woh! Dunk low's dat zijn echt één van m'n favorieten. Heb deze zelf ook een paar paar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:21 schreef Bange-Frans het volgende:
Mijn nieuwe Nike Dunk Low's!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb vandaag deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
In het écht zien ze er nog wat 'strakker' uit zeg maar
Ik vind die Quiks echt puik!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:52 schreef Rev- het volgende:
net deze 2 gehaald, wat vinden jullie ervan (adidas was 35e en de quicks 70e)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kaaimanquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Ik vind die Quiks echt puik!![]()
Waar heb je ze gehaald?
Tijd geleden lagen die overal.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik zoek deze schoenen: Pumacat
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc78/th_89829_100_6022.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img102.imagevenue.com/loc117/th_89835_img00085yf.jpg]afbeelding][/URL]
Weet iemand of deze in nederland te koop zijn?
Benelux: Left Distribution BV, 010-4266082quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:51 schreef philipnorth het volgende:
Iemand een idee waar ik Adio Footwear schoenen zou kunnen vinden in NL?
[afbeelding]
Vind deze wel heel erg tof namelijk.
Ja dat van Left distribution had ik ook gevonden, vroeg me idd meer af of en waar mensen ze in shops gezien hadden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Benelux: Left Distribution BV, 010-4266082
miesj@leftdistribution.com
Ik vind het net orthopedisch aangepaste schoenen, maar goed..
Je kunt ze bij de Left winkels (Left - Rotterdam, E-Zone - Utrecht, Anti-lope, Den Haag) vaak wel bestellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja dat van Left distribution had ik ook gevonden, vroeg me idd meer af of en waar mensen ze in shops gezien hadden.
Tsja, het lastige van dit soort schoenen is dat ze er op foto's sowieso anders uitzien.
En helaas ben ik "gezegend" met een hoge wreef+brede voet, dus van die kleine smalle sneakertjes zijn niks voor mij
Van het weekend wel ff kijken voor le coq's+superstars hier in de buurt, blijven toch ook wel erg leuke schoenen.
Zie nu dat outlawz in Delft iig wat Adio's heeft.
Wow die zijn vet. Keep me postedquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:51 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
Heb paar dagen geleden gepost dat ze er niet zijn.. zijn ze dus welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stanning het volgende:
[..]
Moooooi deze Asics zijn supervet!![]()
Waar heb je die vandaan? Je hebt ze zeker niet toevallig ook met zilveren strepen gezien i.p.v. goud (Ik customize ze alvast even in gedachten)??
Ik heb schoenen van Adioquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:51 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik heb schoenen van Adio
die kan je kopen bij de Antilope in Den Haag
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:05 schreef EstebaN900 het volgende:
ze lijken enigzins op de Adida Training PT 70s
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef floydvisser het volgende:
[..]
je kan ze toch gewoon bestellen op de site waar je die foto van hebt?
adidas training p.t. (black energy lempel)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |