quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
Tot Veler Penisverharding.
Kan die Roxy niet een keer ophoeren? Die is echt niet bijzonder ofzo hoor. Eerder strontirritant.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar zou Roxy haar kleding vandaan halen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
Het plaatsen van de grootste kuddow-hoer van Nederland is conform de doelstelling van deze topic-reeks.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan die Roxy niet een keer ophoeren? Die is echt niet bijzonder ofzo hoor. Eerder strontirritant.
Klopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die roxy 10000 keer gepost hoeft te wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het plaatsen van de grootste kuddow-hoer van Nederland is conform de doelstelling van deze topic-reeks.
Ik vind het vermakelijk om te zien, wat ze hier allemaal los maakt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die roxy 10000 keer gepost hoeft te worden
quote:# Wat NIET mag
# Mensen totaal belachelijk maken
Wéettochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foute zonnebrillen.![]()
[afbeelding]
Die betalen in natura, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef MaximumRush het volgende:
Volgens mij heeft tegenwoordig elke breezer slet op sugababes een fotoshoot gehouden. Hoeveel zouden ze ervoor betaald hebben?? Ik ga ook fotograaf worden
Battles winnenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef MaximumRush het volgende:
Volgens mij heeft tegenwoordig elke breezer slet op sugababes een fotoshoot gehouden. Hoeveel zouden ze ervoor betaald hebben?? Ik ga ook fotograaf worden
Op die 4de foto heeft ze best een oude kopt btwquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
oke zo gaat het er hier ook elk weekend aan toe.. Dat is toch geen breezer! Dat is BIER. Ga je mond spoelen klootvioolquote:
Ze is echt lelijk!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
idd klein kind wat maar al te graag met de mp40 van mij zou willen kennismaken, nadeel: ze loopt tig jaar krom... maarja daar geeft het thuiszorg voor!!quote:
Uit zo'n container waar je voor goede doelen je oude kleding kan dumpen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
Wat een pauper zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:29 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
GVD, tief toch eens op met die kk zonnebrillen![]()
Whehe, het is een foto van haarzelfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef Boeman het volgende:
Voordat je post graag even kijken of je post voldoet aan de normen gesteld in de OP.
Waar is de sledehondenrace?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:29 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
GVD, tief toch eens op met die kk zonnebrillen![]()
quote:
Oquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whehe, het is een foto van haarzelf
Maargoed, ontopic maar weer![]()
Don't Let Me Get Mequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
[..]
O
Dat was me neit helemaal duidelijk.
Maargoed, ik neem je dus tegen jezelf in bescherming.
Verstaan jullie een paarquote:Wat WEL magKansloze site's of foto's plaatsen!
# Wat NIET magquote:Op zondag 14 mei 2006 00:46 schreef MatiCe het volgende:
Wat WEL magKansloze site's of foto's plaatsen!
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
Een paar?Zeg gerust 20
Doe maar een leuke foto om het goed te maken
Plork mag niet eensquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:08 schreef StarGazer het volgende:
*edit: zie boven
Hahahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef Beach het volgende:
http://www.sugababes.nl/just_sanne13
Dochter van Verdonk![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef Beach het volgende:
http://www.sugababes.nl/just_sanne13
Dochter van Verdonk![]()
![]()
ze lijkt er idd verdomt veel op maar het is haar nietquote:Op zondag 14 mei 2006 09:23 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
[afbeelding]
-----------------------
[afbeelding]
Leeftijd: 14 jaar.
via msn. een paar lieve woordjes en natuurlijk fotows van mijn pimplichaam gestuurd en hoppa daar gaat ze.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Thomas, wie is het.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
via msn. een paar lieve woordjes en natuurlijk fotows van mijn pimplichaam gestuurd en hoppa daar gaat ze.
neej doet ze niet. denk ook inet dat ze he4t ooit nog gaat doen maarja we zulle zien.quote:
Bummer.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej doet ze niet. denk ook inet dat ze he4t ooit nog gaat doen maarja we zulle zien.
quote:
Dammit mayn, i sure as hell wudnt hit that shitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
godverdomme wat een smerig spookquote:Op zondag 14 mei 2006 16:50 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
uit vorige deel... waar komt deze vandaan?![]()
Volgens mij weet ik waar dat isquote:Op zondag 14 mei 2006 16:50 schreef fs180 het volgende:
[afbeelding]
uit vorige deel... waar komt deze vandaan?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef 4.2Quattro het volgende:
http://www.superdudes.nl/Turkische*Boy
OMG!
OH MEN, daar wordt je toch ECHT niet warm van?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef LoggedIn het volgende:
babyphat stond ook in het vorige topic, maar ze blijft lekker
[afbeelding]
grrrrr terug
[afbeelding]
*aai*
[afbeelding]
hou je maar goed vast
ik moet wel zeggen dat het flink wat moeite kost om om die afschuwelijke kinpiercing heen te kijken.. maar verder vindt ik dr iig een stuk leuker als die roxyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
OH MEN, daar wordt je toch ECHT niet warm van?![]()
whehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Sloavink het volgende:
Geil wijfie hoor!.. alleen dat kattenhoofd vind ik een beetje vreemd?!
![]()
quote:
Ze hebben aandacht te kort. En als je er wat van zegt schelden ze je verrot. Een ondeindige cirkel dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb mooiere gezien.
Dat snap ik niet:
Waarom dragen sletjes ( en andere) Altijd hun string 1 meter boven hun broek :S. Ey dozen, ONDERBROEK. Onder je broek
snappie. ( ook al heet het string
)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die 2e3e Ziet er wel lekker uit trouwens
![]()
Roxy is niet mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Echt joh, wanneer kappen we nou een keer met die Roxy?Het is echt een nep wijf, veel te zonnebankbruin, en overduidelijke groene kleurlenzen... zo kan iedereen wel 'mooi' zijn.
Wat jij zegt indeedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
![]()
Die hond denkt ook van donder op sloerie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
middelste foto is niet leuk
[afbeelding]
Ik vraag mij echt af waarom ze zo hoog staat in de kudos lijst![]()
Als je dan zo nodig de geile slet uit wil hangen, doe het dan goed, dit is triest en lachwekkend tegelijkertijd...quote:
WAAR maakt ze in godsnaam fotos van.. enigste voor dr is een berg zandquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef felic. het volgende:
Breezer weet ik niet, maar ze lijkt verdomd veel op snopprinses die foto's maakt
[afbeelding]
Nipslip
[afbeelding]
Lekker standjequote:
Kan iemand die ff mirror'n voor het geval daar een index.html opgaat?quote:
Dat snot enzo,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben jij er weerquote:
Gebukt = GENOMENquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef felic. het volgende:
Breezer weet ik niet, maar ze lijkt verdomd veel op snopprinses die foto's maakt
[afbeelding]
Nipslip
[afbeelding]
Wtf heeft zij dan voor smog aan haar mondhoek?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:15 schreef Timmiejj het volgende:
Ook een likje? Jaaaaa zou je wel willen he..geef maar toe!!NEEEE![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Koesje?NEE DANKU
![]()
Er zit wat op der lip, net zoals bij bijna al moslim vrouwenquote:
Het was btw als grapje bedoeltquote:
Weerkaatsing van het licht. Zelfs ik snap datquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef Timmiejj het volgende:
Ik vraag me btw ook wel af wat dat witte spul in haar mondoek is ja.
En waarom ze toen de rest van haar gezicht niet ook heeft gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Weerkaatsing van het licht. Zelfs ik snap datWat we eigenlijk moeten afvragen is wanneer zij haar vlassnor heeft geschoren.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef felic. het volgende:
[afbeelding]
nee, hoezo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:37 schreef Tha_Flash het volgende:
@ LoggedIn : op Lime-Wire gevonden ?????
Omdat ze alleen op haar lippen lipgloss heeft gesmeerd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef MatiCe het volgende:
[..]
En waarom ze toen de rest van haar gezicht niet ook heeft gedaan
Gast, zit niet in mn directory te spiekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar is dit?!?
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ik ben unbannedquote:
FamilieFok!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben unbanned
Oh ik zit op mijn moeders accountkut.
Ze heeft vast veel klantenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
middelste foto is niet leuk
[afbeelding]
Ik vraag mij echt af waarom ze zo hoog staat in de kudos lijst![]()
herpostquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef B_BOY het volgende:
wrom is die foto van mijn sletje weggehaald?
Idd, doet jullie vriendin dan nooit glipgloss op?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Weerkaatsing van het licht. Zelfs ik snap dat![]()
neenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:52 schreef Ayaxola het volgende:
Jij gaat gewoon steeds naar een hoerenchatbox![]()
Tiefus heb jij die in je msn staan? IK heb medelijden met jequote:
kleuterquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef felic. het volgende:
[..]
Tiefus heb jij die in je msn staan? IK heb medelijden met je![]()
Ik kan het beter:
[afbeelding]
op tv lijkt ze wel 14 of 15 ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef MaximumRush het volgende:
Ze lijkt meer op 11.
voor die tieten heb ik geen msn nodigquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik kan het beter:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oei, dat meisje links op de tweede foto ken ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar is dit?!?
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Hoe ben je daaraan gekomen??quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik kan het beter:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niks mis meequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik kan het beter:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gatver wat een hoerquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef Silven het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8412057425085523715&pl=true
ze houdt haar ondergoed aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef Silven het volgende:
wat is haar nummer?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef qlix het volgende:
[..]
Oei, dat meisje links op de tweede foto ken ik![]()
Dat lijkt jett welquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef Silven het volgende:
WTFquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn geen br33zahf0t0ws meer. Dat zjn gewoon een stelletje randdebielenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:29 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze geeft het niet op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Godverdomme blijf eens uit mijn directoryquote:
Boe!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:49 schreef Boeman het volgende:
En bagger weg.
mijn fap materiaal wat doe jequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef felic. het volgende:
[..]
Godverdomme blijf eens uit mijn directoryAl die foto's zijn al een keer gepost ouwe.
dit heeft toch nog weinig met breezer te makenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef Brunette het volgende:
[afbeelding]
[[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GOTHIC ALERT!!!!! ... en daarbij zie ik alleen de laatste posts nog maar hoeren, sletten of andere bagger tegen komen. Waar zijn die heerlijke domme breezers gebleven?quote:
Ja dat dacht ik wel, maar die foto isquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef felic. het volgende:
[..]
Godverdomme blijf eens uit mijn directoryAl die foto's zijn al een keer gepost ouwe.
emoquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
GOTHIC ALERT!!!!! ... en daarbij zie ik alleen de laatste posts nog maar hoeren, sletten of andere bagger tegen komen. Waar zijn die heerlijke domme breezers gebleven?
quote:
Whaha, en ze kan niet eens engels, hoe lachwekkendquote:Op zondag 14 mei 2006 16:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Zonder hummer is het leven maar een bummer.
[afbeelding]
dat is dan weer een beetje jammer..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:43 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Op de Willem Wever-show in Hazerswoude-dorp!(4 jaar geleden)
durfde ze nog naar school te komen daarna?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef felic. het volgende:
[afbeelding]
Deze chick zat bij mij op school, en een vriendin lekte deze fotoTijdens een presentatie voorbereiding waar de hele klas bijzat werd deze foto op de beamer geprojecteerd
!
Dat is uit een mp3'tje. kon je kopen zodat die gast van de opbrengst een hummer kon gaan kopen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whaha, en ze kan niet eens engels, hoe lachwekkend![]()
idd, wordt er een beetje gestoord van. soms zitten ze zo hoog dat t net bretels lijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb mooiere gezien.
Dat snap ik niet:
Waarom dragen sletjes ( en andere) Altijd hun string 1 meter boven hun broek :S. Ey dozen, ONDERBROEK. Onder je broek
snappie. ( ook al heet het string
)
Niks mis met deze foto hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef felic. het volgende:
[afbeelding]
Deze chick zat bij mij op school, en een vriendin lekte deze fotoTijdens een presentatie voorbereiding waar de hele klas bijzat werd deze foto op de beamer geprojecteerd
!
En waar zou je dat op kunnen bazeren dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Veilside_red het volgende:
In een stuk dunnere. Maar ik zou daar geen problemen mee hebben. BTW het zou mij niks verbazen als jij hem alleen door je handen heen roert...
Respectquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:02 schreef Veilside_red het volgende:
En waar bazzeer jij op dat ik van dikke konten houdt? Vind haar trouwens niet een dikke kont hebben hoor. Wel een beetje stevig maar het komt ook omdat je een beetje een ongelukkige verdraaiing op de foto heb volgens mij.
Gistere avond een paar biertjes te veel op. Nu ik weer zit te kijken denk eigenlijk ook van wat een fucking dikke reet hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Respect
Iemand nog foto's van kinderen die vroeger aandacht tekort kregen?
jij zal wel vaak geschrokken zijn toen je wakker werd na een avondje uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:48 schreef Veilside_red het volgende:
[..]
Gistere avond een paar biertjes te veel op. Nu ik weer zit te kijken denk eigenlijk ook van wat een fucking dikke reet haha![]()
Ook zonder drank hoor. Maar dan was het mijn spiegelbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jij zal wel vaak geschrokken zijn toen je wakker werd na een avondje uit
Erg lekker lichaam idd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Plork alert!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omg, ze is 14quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef ThE-FuNkY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klik
gruwelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Plork alert!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gatverquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef ThE-FuNkY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klik
kan het niet goed zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef ThE-FuNkY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klik
Wahahahhahahaahahahaaaa.. G E N I A A Lquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef Electro-Worm het volgende:![]()
![]()
jajajaajja OWNOWNOWN JAJA ::D
![]()
lolllzz!!!! HyPeR HyPeR
![]()
GADVERDAMME
![]()
je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:08 schreef Electro-Worm het volgende:
@ the legend killer
Jij bent negentien. Als je haar leuk vindt ben je pedo.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je leest.
En ik heb een pedopas dus zeik niet
Die 2e;quote:
Okquote:Op zondag 21 mei 2006 10:32 schreef Boeman het volgende:
Electro-Worm: doe eens minder ouwehoeren.
Op deze pagina heb je alweer 6 posts, en geen van allen draagt iets bij. Trek je conclusies bitte.
Hoezo? de foto's zijn best goed toch; ze had alleen niet precies voor die boom moeten gaan zitten, maar een stukje naar linksquote:Op zondag 21 mei 2006 10:56 schreef OG-Loco het volgende:
Hoe verzin je het om zo foto's te gaan maken.
Die laatste: Ze schrijft elk fokking woord met een Hoofdletter why!? Wil ze cool overkomen ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 10:56 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Die 2e;
Ik dacht heeeeeeeeeel even, die woont bij mij in de buurt....
Maarnee.
-----------------------------
Wat kijk je moeilijk?
[afbeelding]
Hoe verzin je het om zo foto's te gaan maken.
[afbeelding]
Jeweet.
[afbeelding]
Jah, maar zo liggen enzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoezo? de foto's zijn best goed toch; ze had alleen niet precies voor die boom moeten gaan zitten, maar een stukje naar links
ik vind er niks triest aan hoor..quote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Jah, maar zo liggen enzo.
Ik weet het niet, ik vind het een beetje triest.
basisschool feestje?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Discoavond @ Zwammerdam..
Jij bent 12 en je weet daar dus helemaal niks van afquote:Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef Electro-Worm het volgende:
OMFG~~~!!! Dat is gewoon dikke pr0n![]()
[afbeelding]
Deze foto stond onder de naam brezer dus post ik m maar![]()
Wat voor gare site is dat.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef z80 het volgende:
voor als het niet werkt
http://www.ifun.ru/picture25840.html
Zie dit dan eens: http://www.ifun.ru/picture24736.htmlquote:
Jezusquote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Zie dit dan eens: http://www.ifun.ru/picture24736.html
Hahahahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Zie dit dan eens: http://www.ifun.ru/picture24736.html
Zo supergrappig hequote:Op zondag 21 mei 2006 11:35 schreef DemonRage het volgende:
Whaha weer een breezah met een haterfobie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |