quote:
Ze hebben aandacht te kort. En als je er wat van zegt schelden ze je verrot. Een ondeindige cirkel dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:24 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb mooiere gezien.
Dat snap ik niet:
Waarom dragen sletjes ( en andere) Altijd hun string 1 meter boven hun broek :S. Ey dozen, ONDERBROEK. Onder je broek
snappie. ( ook al heet het string
)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die 2e3e Ziet er wel lekker uit trouwens
![]()
Roxy is niet mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Echt joh, wanneer kappen we nou een keer met die Roxy?Het is echt een nep wijf, veel te zonnebankbruin, en overduidelijke groene kleurlenzen... zo kan iedereen wel 'mooi' zijn.
Wat jij zegt indeedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die 2e3e Ziet er wel lekker uit trouwens
![]()
Die hond denkt ook van donder op sloerie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[afbeelding]
middelste foto is niet leuk
[afbeelding]
Ik vraag mij echt af waarom ze zo hoog staat in de kudos lijst![]()
Als je dan zo nodig de geile slet uit wil hangen, doe het dan goed, dit is triest en lachwekkend tegelijkertijd...quote:
WAAR maakt ze in godsnaam fotos van.. enigste voor dr is een berg zandquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef felic. het volgende:
Breezer weet ik niet, maar ze lijkt verdomd veel op snopprinses die foto's maakt
[afbeelding]
Nipslip
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |