Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke PSV-ers hadden die dan moeten vervangen?![]()
En wat is een neus? Die heeft iedereen toch? Clubs namen geven is triest! Meestal lachen zulke mensen zich ook dood als een andere Nederlandse club dan hun eigen cluppie uitgeschakeld wordt in Europa. Beetje jammer en een instelling van lik me vestje...![]()
dude, ik zet dat ook maar neer om een beetje te stoken.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke PSV-ers hadden die dan moeten vervangen?![]()
En wat is een neus? Die heeft iedereen toch? Clubs namen geven is triest! Meestal lachen zulke mensen zich ook dood als een andere Nederlandse club dan hun eigen cluppie uitgeschakeld wordt in Europa. Beetje jammer en een instelling van lik me vestje...![]()
De basis is ok, maar er mag echt NIEMAND geblesseerd raken. Idd, als RVN er niet instaat moeten we naar Kuyt of JVH kijken. Nou mensen, haal de champagne maar te voorschijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Van Basten had prima Jaliens of Babel thuis kunnen laten om KJH mee te kunnen nemen. We hebben nu maar 1 goede centrumspits en dat is RVN, ik ben benieuwd wat die gaat doet als Ruud niet in vorm blijkt te zijn of geblesseerd raakt.
De beste opstelling die ik met deze selectie zou kunnenmaken is ongeveer zoiets
----------------van de Sar
Ooijer Heitinga Boula Bronckhorst
-----------Bommel Cocu
-------------Van de Vaart
V Persie RVN Robben
Dat is dan geluktquote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dude, ik zet dat ook maar neer om een beetje te stoken.
Maduro vind ik niet heel onlogisch, maar Babel en Heitinga is wel enigszins opmerkelijk. Alhoewel ik het voor John wel leuk vind. Op de EK vond ik m ook niet onaardig spelen.quote:alhoewel ik het wel raar vind hoe je na een uberslecht seizoen (heitinga) en een kleurloos seizoen (maduro en babel) geselecteerd kan worden voor het wk.
Z'n argumenten zijn aan de karige kant, maar een hele verdediging zit ik ook niet op te wachten.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat wel. Maar het is toch van de zotte eigenlijk?
Zo raar is het toch niet? Alles dubbelbezet....quote:Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n argumenten zijn aan de karige kant, maar een hele verdediging zit ik ook niet op te wachten.
Uberslecht seizoen voor Heitingaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dude, ik zet dat ook maar neer om een beetje te stoken.
alhoewel ik het wel raar vind hoe je na een uberslecht seizoen (heitinga) en een kleurloos seizoen (maduro en babel) geselecteerd kan worden voor het wk.
Je gaat toch niet ontkennen dat dit het slechtse seizoen uit z'n carriere wasquote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uberslecht seizoen voor Heitinga
Viel wel mee, daarnaast doet hij het de laatste tijd prima , en daar is Van Basten z'n keuze op gebaseerd.
Mooi hoor alles zo dubbel, maar wanneer is de laatste keer geweest dat de 3e keeper in actie kwam tijdens zo een groot tournooiquote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet? Alles dubbelbezet....
2 x 4 verdedigers = 8
2 x 3 middenveld = 6
2 x 3 aanvallers = 6
3 x 1 keeper = 3
---------------------------- +
Selectie van 23.
Ruud weet er tch altijd wel eentje in te prikken. Heeft aan 1 kans genoeg, dat zag je in de kwalificatiequote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef fanneke het volgende:
Heitinga is weer aan het groeien naar z'n oude vorm. Is in potentie een hele goede verdediger met een verre trap à la Frank de Boer. Gezien z'n prestaties van de laatste maanden een terechte selectie.
Verder had ik Huntelaar genomen ipv van nistelkutje. Maar dat is mede omdat ik niet bepaald een fan ben van ruud.
Kan verder goed leven met deze selectie.
Gaan we nu zelfs zeiken dat er 3 keepers meegaan? Dat gebeurt al jarenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef dewd het volgende:
[..]
Mooi hoor alles zo dubbel, maar wanneer is de laatste keer geweest dat de 3e keeper in actie kwam tijdens zo een groot tournooi![]()
Volgens mij gaan er altijd drie keepers meequote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Professional het volgende:
Is altijd al zo geweest dat er 3 keepers meegaan. Wat als er nu 1 geblesseerd raakt, hoe moet je de andere dan inschieten?
Is niet zoals bij de amateurs dat je ff een speler de keeper laat inschieten
Nou als je dit al jaren doet er je er nooit wat aan gehad hebt zou een persoon wel eens tot de conclusie kunnen komen dat het misschien ook anders kan. Soms leren mensen van de fouten van hun voorgangers weet jequote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan we nu zelfs zeiken dat er 3 keepers meegaan? Dat gebeurt al jaren.
Stanley Menzo, dat doet 'ie op de training namelijk ook.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:21 schreef Professional het volgende:
Is altijd al zo geweest dat er 3 keepers meegaan. Wat als er nu 1 geblesseerd raakt, hoe moet je de andere dan inschieten?
Is niet zoals bij de amateurs dat je ff een speler de keeper laat inschieten
3 keepers is verplichtquote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef dewd het volgende:
[..]
Nou als je dit al jaren doet er je er nooit wat aan gehad hebt zou een persoon wel eens tot de conclusie kunnen komen dat het misschien ook anders kan. Soms leren mensen van de fouten van hun voorgangers weet je
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef Timmehhh het volgende:
Wat vind je van Babels selectie dan? Ik heb echt 10x liever Huntelaar dan Babel...
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef Timmehhh het volgende:
Wat vind je van Babels selectie dan? Ik heb echt 10x liever Huntelaar dan Babel...
Psies.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan we nu zelfs zeiken dat er 3 keepers meegaan? Dat gebeurt al jaren.
Ik zie ook een soort breekijzerrol voor me bij Babel.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.
Dan neem je Huntelaar mee als keeperquote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Psies.
Daarnaast is die laatste speler alleen voorbehouden voor een derde keeper geloof ik. FIFA regelement enzo.
We hebben van Persie en Kuyt toch ook nog. Ik snap het wel heb alleen niet zoveel vertrouwen in Babel. Kuyt kan natuurlijk ook nog spits als er wat met RVN gebeurt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...
En Castelen dan? (Als je zou moeten kiezen tussen Baabel en Castelen)quote:Op zondag 14 mei 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.
Gio kan op het middenveld, Kromkamp kan op het middenveld. Eventueel zelfs Kuijt als doorgeschoven middenvelder. Dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar 6 middenvelders is ook krom met een niet fitte van der vaart en een blessuregevoelige maduro en sneijder.
Ik ben echt bang dat we dit jaar de groepsfase niet door gaan komen.
Is Maduro door 1 blessure aan einde van het seizoen ineens gelijk blessuregevoeligquote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar 6 middenvelders is ook krom met een niet fitte van der vaart en een blessuregevoelige maduro en sneijder.
Ik ben echt bang dat we dit jaar de groepsfase niet door gaan komen.
Dat mogen de wisselspelers altijd ff doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:25 schreef Professional het volgende:
Ik weet niet of het toegestaan is om als keeperstrainer vlak voor de wedstrijd de keeper in te trappen.
Babel is gewoon veel beter dan Castelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Castelen dan? (Als je zou moeten kiezen tussen Baabel en Castelen)
Robben en Van Persie heb je dan voor de linksvoor positie en Kuyt en Castelen voor de rechtsvoor positie.
Beetje armoede, dat welquote:
En een schot...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
Castelen kan alleen hard rennen, Babel kan hard rennen en af en toe een schaar.
Als echte rechtsbuiten vind ik van niet. Maar als ik de selectie zo zie is Van Basten niet van plan een standaard 4-3-3 te spelen, maar meer een variant als in '88 waarbij de vleugelspelers meer vanuit het middenveld komen.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
2004-2005 was z'n slechtste seizoen. Ik vind hem de laatste tijd weer prima op dreef. Selectie is dus terecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat dit het slechtse seizoen uit z'n carriere was
Heitinga speelde uitstekend in de gewonnen bekerfinale tegen PSV. En dat was dan ook gelijk de enige wedstijd in het hele seizoen. Zo kortzichtig is bassie toch niet? of toch wel....
Nou de laatste tijd had Castelen zelfs een redelijk voorzet zo af en toequote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
Klopt, laatste tijd zit er wat vooruitgang in. Ik zag laatst een dubbele schaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alhoewel de potentie van Babel zeer zeker geen armoede is.
De laatste tijd is ongeveer 5 wedstrijden volgens mij? Toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2004-2005 was z'n slechtste seizoen. Ik vind hem de laatste tijd weer prima op dreef. Selectie is dus terecht.
Je weet dat spelers die achter staan in de laatste 10 minuten altijd in paniek raken, hoe ze ook heten, en de bal naar voren pompen in de hoop dat 'ie eens goed valt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:36 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van VoH niet zo, hij kan goed doorkoppen wordt er steeds gezegd maar betekent dat dat we alleen de lange ballen gaan spelen? Volgens mij loopt er op het middenveld genoeg kwaliteit om die bal voorin te krijgen.
Sterk begin, sterk einde. Denk dat John vooral op basis van vorm is meegenomen. En zwakte van andere spelers, natuurlijk. Want onze verdediging stelt echt geen ene fuck voor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
De laatste tijd is ongeveer 5 wedstrijden volgens mij? Toch?
Aanval ook niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Sterk begin, sterk einde. Denk dat John vooral op basis van vorm is meegenomen. En zwakte van andere spelers, natuurlijk. Want onze verdediging stelt echt geen ene fuck voor.
Maar ik denk dat iemand die dan in de laatste minuut kan scoren (Huntelaar, Psv, Roda JC etc.) belangrijker kan zijn dan iemand die hem dan doorkopt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat spelers die achter staan in de laatste 10 minuten altijd in paniek raken, hoe ze ook heten, en de bal naar voren pompen in de hoop dat 'ie eens goed valt.
Wat denk je zelf?quote:
Pyth de psychiaterquote:
In de laatste minuut scoren is geen kwaliteit hoor. Wat twi zegt, die hoge ballen komen er altijd, zeker in afvalwedstrijden.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iemand die dan in de laatste minuut kan scoren (Huntelaar, Psv, Roda JC etc.) belangrijker kan zijn dan iemand die hem dan doorkopt.
Wanneer je voorin niemand kunt bereiken, moet je zorgen dat de afvallende bal bij je terecht komt. Wanneer je iemand hebt die langer en sterker is, en een bal terug kan koppen, dan staat er daar altijd wel iemand die 'm erin kan knallen. Of dat nu Van Persie, Sneijder, Cocu, Van Bommel of Van der Vaart is, ze kunnen 't allemaal.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iemand die dan in de laatste minuut kan scoren (Huntelaar, Psv, Roda JC etc.) belangrijker kan zijn dan iemand die hem dan doorkopt.
Neuh, ik heb het gevoel alsof Nederland nooit op de manier heeft gespeeld wat Van Nistelrooij prettig vindt. Want in principe is het een wereldspits. Zet daar Van Persie en Robben bij en je hebt gewoon op papier een van de betere voorhoedes. Denk dat dat ook de optelling moet worden, met Kuijt op de bank.quote:
Mooi verhaal, maar als RVN geblesseerd raakt, dan is JVH de diepste basisspits?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Tsja, als Ajacied vind ik het enorm jammer, maar aan de andere kant gewoon compleet terecht, wanneer Van Nistelrooij de vaste spits is. En dat zal 'ie zijn, al is het alleen maar omdat die enorm fris is, vanwege z'n vete bij SCUM de afgelopen maanden.
Ik zie Klaas Jan als een enorm goede basisspits, maar ik zie Vennegoor of Hesselink nog meer iemand die sterk in de lucht is. Niet specifiek sterk met zijn hoofd, want dat is Klaas Jan ook, maar vooral het doorkoppen, terugkoppen, fysiek erin gooien en zorgen dat er een afvallende bal bij een medespeler terechtkomt op rand 16.
Voor die taak is Vennegoor, ondanks dat het verder gewoon een veel slechtere voetballer en spits is als Huntelaar, gewoon geschikter. En Kuijt hoort erbij, hoe erg ik 'm ook haat. Iemand die er de beuk in kan gooien, dat is een unieke persoonlijkheid in de selectie nu Davids definitief niet mee gaat.
Kortom, jammer, maar niet minder dan logisch. Het enige waar je over zou kunnen twisten is niet de verdedigers, maar de 3 keepers, waarvan er 1, wellicht zelfs 2 gewoon overbodig zijn. Een keeper extra is natuurlijk nodig, maar twee is toch wat teveel van het goede.
Maar het lijkt me ook dat je in de laatste minuut nog wel die concentratie moet hebben om 'm er in te schieten en dat je niet in paniek raakt omdat er nog veel tijd op de klok staat. Ik denk dat dat wel een kwaliteit is.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je voorin niemand kunt bereiken, moet je zorgen dat de afvallende bal bij je terecht komt. Wanneer je iemand hebt die langer en sterker is, en een bal terug kan koppen, dan staat er daar altijd wel iemand die 'm erin kan knallen. Of dat nu Van Persie, Sneijder, Cocu, Van Bommel of Van der Vaart is, ze kunnen 't allemaal.
Dat is inderdaad het grootste probleem. Naast Van Nistelrooy moet je nog een gelijkwaardige spits achter de hand hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Stpan het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar als RVN geblesseerd raakt, dan is JVH de diepste basisspits?
Je neemt voor een vervanger van een basisspeler, een reserve basisspeler mee, naast een pinchhitter.
Maar goed, we hebben nog valse buitenspelers zoals Kuijt en Babel die als diepste spits uit de voeten kunnen, dus wat zou je met KJH moeten?
Of in de grondquote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef Professional het volgende:
Maar dan is het nog maar de vraag of Jantje hem wel goed kopt.
Kan hem ook recht omhoog koppen, heb je er nog geen zak aan
?? En Koeman en van 't schip....... Zullen we die ook weer oproepen??quote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef King_of_Kool het volgende:
En waar zijn Denneboom? Kluivert? Hasselbaink?
Babel is geen echte buitenspeler, maar een spits die wegens gebrek aan kwaliteit voor een basisplaats als invaller af en toe op de vleugel mag figureren.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:50 schreef Skwish het volgende:
Na Ruud dan Kuyt centraal, en als die geblesseerd is v Persie desnoods.
Dat is een kwaliteit waar geen enkele ploeg over beschikt denk ik. Misschien een hand vol spelers, maar omdat je van een hand vol spelers verspreidt over verschillende landenteams geen elftal kunt maken, zal vrijwel elke ploeg in zo'n situatie paniekvoetbal spelen. Dat zie je ook op CL niveau, en de clubteams van tegenwoordig zijn beter dan de landenteams op een WK, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook dat je in de laatste minuut nog wel die concentratie moet hebben om 'm er in te schieten en dat je niet in paniek raakt omdat er nog veel tijd op de klok staat. Ik denk dat dat wel een kwaliteit is.
Die zijn al gestopt met voetballen, die andere 3 niet...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef dewd het volgende:
[..]
?? En Koeman en van 't schip....... Zullen we die ook weer oproepen??
Nope, ik vind dat we dit jaar geen echte afmakers hebben. Ik denk dat we op het WK veel problemen gaan kennen met het maken van doelpunten. Ben bang dat er weinig zullen vallen bij ons.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.
Dirk geeft veel assists, maar dat maakt hem niet de mindere afmaker. Kan me goals tegen Ajax herinneren wat echt vrijwel niemand hem na deed. Maar hij is inderdaad niet iemand die rond de 5 meter ze er in schiet, maar van krap binnen de 16.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef Nywuob het volgende:
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.
Wanneer je Van Persie daar naarzet heb je geen enkel probleem hoor. Ook al is 'ie niet rechts. Zelfde geldt voor Robben. Voordeel van een linkspoot op rechts is dat wanneer 'ie naar binnen komt, hij met zijn ideale been makkelijker kan schieten dan een rechtspoot op rechts.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef SCH het volgende:
Volgens mij blijft rechts gewoon het probleem, dat is al jaren zo.
Ik zeg: Andy van de Meyde terughalen
Bij Feyenoord is hij beter dan bij Oranje. Hij heeft daar meer vrijheid en mag doen wat hij wil. Bij Oranje moet hij meer in een vast stramien spelen en dan vind ik hem als centrumspits wat aan kwaliteit tekort komen. Voornamelijk in de kleine ruimte en het pure afmaken van die ene kans, die hij in sommige westrijden misschien maar krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk geeft veel assists, maar dat maakt hem niet de mindere afmaker. Kan me goals tegen Ajax herinneren wat echt vrijwel niemand hem na deed. Maar hij is inderdaad niet iemand die rond de 5 meter ze er in schiet, maar van krap binnen de 16.
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je Van Persie daar naarzet heb je geen enkel probleem hoor. Ook al is 'ie niet rechts. Zelfde geldt voor Robben. Voordeel van een linkspoot op rechts is dat wanneer 'ie naar binnen komt, hij met zijn ideale been makkelijker kan schieten dan een rechtspoot op rechts.
Hahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, laatste tijd zit er wat vooruitgang in. Ik zag laatst een dubbele schaar.
De paar wedstrijden dat Kuijt in Oranje als centrumspits speelde, vond ik hem maar matig.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef twi het volgende:
Dat komt omdat Kuijt bij Oranje op rechts speelt. Ik denk dat Nederland een beetje gespiegeld kan worden aan Feyenoord, beetje eenzelfde mix in de selectie. Dus het zou moeten kunnen. Ik vind dat we maar eens af moeten stappen van stijve buitenspelers.
Maar Yildirim, Jezus. Dat is toch wel zo'n kwaliteitsloze voetballer. Dan had ie net zo goed ook Gerald Sibon, Henk Vos en Arnold Bruggink mee kunnen nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.
Ja, jammer inderdaad. Want zo iemand in je selectie hebben die wereldkampioen is in vrije trappen nemen, die heeft gewoon een enorme meerwaarde. Jammer dat zowel Yildirim als Van Hooijdonk zich amper hebben laten gelden de afgelopen anderhalf jaar, ook met vrije trappen overigens.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:02 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De paar wedstrijden dat Kuijt in Oranje als centrumspits speelde, vond ik hem maar matig.
Juist niet, ik ben dol op stijve buitenspelersquote:Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn we voor het eerst in de geschiedenis van VBL eens in discussie....
Of Huntelaar (zoals tegen het uiterst zaaddodende Roda Jc in de halve finale beker)quote:Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.
Tegen Italië heeft hij ook niets kunnen brengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.
As-je-blieft niet. Wat een kutvoorzetten. Als-ie er al langskwam.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef SCH het volgende:
Volgens mij blijft rechts gewoon het probleem, dat is al jaren zo.
Ik zeg: Andy van de Meyde terughalen
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |