quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
"Huntelaar heeft de pech dat wij de technische staf zijn"
Die vond ik persoonlijk heel mooi.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De 23 spelers die wél meegaan naar Duitsland zijn:quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Timmehhh het volgende:
Heeft iemand een lijstje van wie die allemaal meeneemt?
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ)quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Timmehhh het volgende:
Heeft iemand een lijstje van wie die allemaal meeneemt?
Van Bronckhorst en Kromkamp kunnen bij nood ook op het middenveld.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
Waarom in vredesnaam 8 verdedigers.... terwijl er ook nog middenvelders bij nood achterin kunnen spelen....
Ik snap t niet...
Dat is flauwekul natuurlijk.... Iedereen wil dat we zo ver mogelijk komen. Of dat nu wel of niet met Seedorf, Davids en Huntelaar is of niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Stpan het volgende:
Ik kan nu een heleboel ongenuanceerde reactie opschrijven die me maanden FOK-block zouden opleveren. Wat een ....... is Van Basten zeg. En ik mag lijen dat Van Basten ......... . Nou vul zelf maar in.
Precies, reden te meer om een verdediger/middenvelder extra af te laten vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Bronckhorst en Kromkamp kunnen bij nood ook op het middenveld.
En dan? Voorin iemand erbij?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, reden te meer om een verdediger/middenvelder extra af te laten vallen.
Als je Ryan Babel meeneemt ben je een jokkebrok naar andere spelers met inconsequente selectie-eisen, voetbalblind, anti-patriotisch, tegen de Koningin, vijand van de voetballiefhebber, vriend van de Duitsers, van de pot gerukt, maar je dan wil je NIET zover mogelijk komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is flauwekul natuurlijk.... Iedereen wil dat we zo ver mogelijk komen. Of dat nu wel of niet met Seedorf, Davids en Huntelaar is of niet.
Doe eens normaal zeg... neem prozac en denk eens opnieuw na...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als je Ryan Babel meeneemt ben je een jokkebrok naar andere spelers met inconsequente selectie-eisen, voetbalblind, anti-patriotisch, tegen de Koningin, vijand van de voetballiefhebber, vriend van de Duitsers, geil je op negers, van de pot gerukt, maar je dan wil je NIET zover mogelijk komen.
Ach kom op zeg, beetje emotie in het spel en de boel niet al te serieus nemen. Bovendien zal deze dag als wetteloze dag de boeken ingaan, als Ryan Babel wordt geselecteerd, dan mag alles.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg... neem prozac en denk eens opnieuw na...
trieste reactie!
Dus jij juicht niet als hij eventueel de beslissende voorzet of het winnende doelpunt maakt?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, beetje emotie in het spel. Bovendien zal deze dag als wetteloze dag de boeken ingaan, als Ryan Babel wordt geselecteerd, dan mag alles.
Precies... Maar ja, niettemin hoop ik dat we ver gaan komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef tha_dark het volgende:
Waarom in vredesnaam Jaliens?!![]()
Je hebt met Heitinga en Ooijer 2 spelers die uitstekend op de rechtsachter positie kunnen voetballen, en daardoor had je KJH wel mee kunnen nemen.
Iddquote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef tha_dark het volgende:
Waarom in vredesnaam Jaliens?!![]()
Je hebt met Heitinga en Ooijer 2 spelers die uitstekend op de rechtsachter positie kunnen voetballen, en daardoor had je KJH wel mee kunnen nemen.
Zo principieel ben ik niet. Ik denk alleen dat de kans dat Klaas-Jan Huntelaar het beslissende doelpunt maakt 1521598x groter is. Zelfs dat de kans dat Romeo Castelen de beslissende voorzet geeft 2075x groter is. Maar ja, ik ben dan ook geen bondscoach, dus ik zal er wel geen verstand van hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij juicht niet als hij eventueel de beslissend voorzet of het winnende doelpunt maakt?
Jankbal.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef Spideyman het volgende:
Teveel Ajacieden![]()
Babel, Heitinga en Maduro verdienen dit wk-ticket niet. Ze hebben gewoon het geluk dat bassie een neus is.
Dat baart me ook wel zorgen ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef dewd het volgende:
Ben ik de enige die de geselecteerde spitsen de laatste tijd behoorlijk uit vorm vind?
Elke positie dubbel bezet plus 1 reservekeeper. Is wel logisch eigenlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja waarom in hemelsnaam 8 verdedigers?????
Ik had KJH ook graag mee naar Duitsland, maar ja...geen stemrecht helaas... volgende keer maar een referendum?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Stpan het volgende:
[..]
Zo principieel ben ik niet. Ik denk alleen dat de kans dat Klaas-Jan Huntelaar het beslissende doelpunt maakt 1521598x groter is. Zelfs dat de kans dat Romeo Castelen de beslissende voorzet geeft 2075x groter is. Maar ja, ik ben dan ook geen bondscoach, dus ik zal er wel geen verstand van hebben.
Ben ik de enige die vind dat Van Basten wel heel inconsequent is wanneer hij 'spitsen' benoemd. Kuyt is in Oranje rechtsbuiten, maar valt onder de noemer 'spits'. Babel is spits op een linksbuitenpositie (linksbuiten, daar hebben we al 2 spelers voor die niet 10 meter en 3 minuten nodig hebben om hun rechterbeen te vinden), maar is geen 'spits'. En daarom moet Huntelaar thuis blijven, nou schiet mij maar lek.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef dewd het volgende:
Ben ik de enige die de geselecteerde spitsen de laatste tijd behoorlijk uit vorm vind? Kuijt heeft bijvoorbeeld 10 kansen nodig voor 1 punt :/
Je hebt Gio voor linksbackquote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had KJH ook graag mee naar Duitsland, maar ja...geen stemrecht helaas... volgende keer maar een referendum?![]()
Castelen vond ik wel een twijfelgeval, Babel ook trouwens...
En Jaliens wel helemaal! De Clerc vind ik ook niet echt meerwaarde hebben...Dan liever Opdam als back-up voor de links-back of desnoods Davids (als die niet mee mag voor het middenveld).
Er is er 1 niet uit vorm maar die zit dalijk thuis het wk te kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef dewd het volgende:
Ben ik de enige die de geselecteerde spitsen de laatste tijd behoorlijk uit vorm vind? Kuijt heeft bijvoorbeeld 10 kansen nodig voor 1 punt :/
Het is wel een prachtige oneliner.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke PSV-ers hadden die dan moeten vervangen?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef Spideyman het volgende:
Teveel Ajacieden![]()
Babel, Heitinga en Maduro verdienen dit wk-ticket niet. Ze hebben gewoon het geluk dat bassie een neus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |