quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
"Huntelaar heeft de pech dat wij de technische staf zijn"
Die vond ik persoonlijk heel mooi.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De 23 spelers die wél meegaan naar Duitsland zijn:quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Timmehhh het volgende:
Heeft iemand een lijstje van wie die allemaal meeneemt?
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ)quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef Timmehhh het volgende:
Heeft iemand een lijstje van wie die allemaal meeneemt?
Van Bronckhorst en Kromkamp kunnen bij nood ook op het middenveld.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
Waarom in vredesnaam 8 verdedigers.... terwijl er ook nog middenvelders bij nood achterin kunnen spelen....
Ik snap t niet...
Dat is flauwekul natuurlijk.... Iedereen wil dat we zo ver mogelijk komen. Of dat nu wel of niet met Seedorf, Davids en Huntelaar is of niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Stpan het volgende:
Ik kan nu een heleboel ongenuanceerde reactie opschrijven die me maanden FOK-block zouden opleveren. Wat een ....... is Van Basten zeg. En ik mag lijen dat Van Basten ......... . Nou vul zelf maar in.
Precies, reden te meer om een verdediger/middenvelder extra af te laten vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Bronckhorst en Kromkamp kunnen bij nood ook op het middenveld.
En dan? Voorin iemand erbij?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, reden te meer om een verdediger/middenvelder extra af te laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |