?? En Koeman en van 't schip....... Zullen we die ook weer oproepen??quote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef King_of_Kool het volgende:
En waar zijn Denneboom? Kluivert? Hasselbaink?
Babel is geen echte buitenspeler, maar een spits die wegens gebrek aan kwaliteit voor een basisplaats als invaller af en toe op de vleugel mag figureren.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:50 schreef Skwish het volgende:
Na Ruud dan Kuyt centraal, en als die geblesseerd is v Persie desnoods.
Dat is een kwaliteit waar geen enkele ploeg over beschikt denk ik. Misschien een hand vol spelers, maar omdat je van een hand vol spelers verspreidt over verschillende landenteams geen elftal kunt maken, zal vrijwel elke ploeg in zo'n situatie paniekvoetbal spelen. Dat zie je ook op CL niveau, en de clubteams van tegenwoordig zijn beter dan de landenteams op een WK, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook dat je in de laatste minuut nog wel die concentratie moet hebben om 'm er in te schieten en dat je niet in paniek raakt omdat er nog veel tijd op de klok staat. Ik denk dat dat wel een kwaliteit is.
Die zijn al gestopt met voetballen, die andere 3 niet...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef dewd het volgende:
[..]
?? En Koeman en van 't schip....... Zullen we die ook weer oproepen??
Nope, ik vind dat we dit jaar geen echte afmakers hebben. Ik denk dat we op het WK veel problemen gaan kennen met het maken van doelpunten. Ben bang dat er weinig zullen vallen bij ons.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.
Dirk geeft veel assists, maar dat maakt hem niet de mindere afmaker. Kan me goals tegen Ajax herinneren wat echt vrijwel niemand hem na deed. Maar hij is inderdaad niet iemand die rond de 5 meter ze er in schiet, maar van krap binnen de 16.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef Nywuob het volgende:
Kuijt is niet de afmaker die Oranje nodig heeft, denk ik.
Wanneer je Van Persie daar naarzet heb je geen enkel probleem hoor. Ook al is 'ie niet rechts. Zelfde geldt voor Robben. Voordeel van een linkspoot op rechts is dat wanneer 'ie naar binnen komt, hij met zijn ideale been makkelijker kan schieten dan een rechtspoot op rechts.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef SCH het volgende:
Volgens mij blijft rechts gewoon het probleem, dat is al jaren zo.
Ik zeg: Andy van de Meyde terughalen
Bij Feyenoord is hij beter dan bij Oranje. Hij heeft daar meer vrijheid en mag doen wat hij wil. Bij Oranje moet hij meer in een vast stramien spelen en dan vind ik hem als centrumspits wat aan kwaliteit tekort komen. Voornamelijk in de kleine ruimte en het pure afmaken van die ene kans, die hij in sommige westrijden misschien maar krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dirk geeft veel assists, maar dat maakt hem niet de mindere afmaker. Kan me goals tegen Ajax herinneren wat echt vrijwel niemand hem na deed. Maar hij is inderdaad niet iemand die rond de 5 meter ze er in schiet, maar van krap binnen de 16.
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je Van Persie daar naarzet heb je geen enkel probleem hoor. Ook al is 'ie niet rechts. Zelfde geldt voor Robben. Voordeel van een linkspoot op rechts is dat wanneer 'ie naar binnen komt, hij met zijn ideale been makkelijker kan schieten dan een rechtspoot op rechts.
Hahahaquote:Op zondag 14 mei 2006 12:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, laatste tijd zit er wat vooruitgang in. Ik zag laatst een dubbele schaar.
De paar wedstrijden dat Kuijt in Oranje als centrumspits speelde, vond ik hem maar matig.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef twi het volgende:
Dat komt omdat Kuijt bij Oranje op rechts speelt. Ik denk dat Nederland een beetje gespiegeld kan worden aan Feyenoord, beetje eenzelfde mix in de selectie. Dus het zou moeten kunnen. Ik vind dat we maar eens af moeten stappen van stijve buitenspelers.
Maar Yildirim, Jezus. Dat is toch wel zo'n kwaliteitsloze voetballer. Dan had ie net zo goed ook Gerald Sibon, Henk Vos en Arnold Bruggink mee kunnen nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.
Ja, jammer inderdaad. Want zo iemand in je selectie hebben die wereldkampioen is in vrije trappen nemen, die heeft gewoon een enorme meerwaarde. Jammer dat zowel Yildirim als Van Hooijdonk zich amper hebben laten gelden de afgelopen anderhalf jaar, ook met vrije trappen overigens.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben niet echt iemand die daar goed uit de voeten kan. Als Yildirim zich had doorontwikkeld had hij dat kunnen zijn maar dat is niet gebeurd.
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:02 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De paar wedstrijden dat Kuijt in Oranje als centrumspits speelde, vond ik hem maar matig.
Juist niet, ik ben dol op stijve buitenspelersquote:Op zondag 14 mei 2006 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn we voor het eerst in de geschiedenis van VBL eens in discussie....
Of Huntelaar (zoals tegen het uiterst zaaddodende Roda Jc in de halve finale beker)quote:Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.
Tegen Italië heeft hij ook niets kunnen brengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kan me er eentje herinneren, tegen een uitermate defensief Ecuador. Zeg maar het toonbeeld van anti-voetbal. Tegen die ploegen moet je het hebben van individuele technishe kwaliteiten, niet van spelers als Kuijt of Van Nistelrooij. Meer aan Van der Vaarts, Sneijders en Robbens.
As-je-blieft niet. Wat een kutvoorzetten. Als-ie er al langskwam.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:52 schreef SCH het volgende:
Volgens mij blijft rechts gewoon het probleem, dat is al jaren zo.
Ik zeg: Andy van de Meyde terughalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |