3 keepers is verplichtquote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef dewd het volgende:
[..]
Nou als je dit al jaren doet er je er nooit wat aan gehad hebt zou een persoon wel eens tot de conclusie kunnen komen dat het misschien ook anders kan. Soms leren mensen van de fouten van hun voorgangers weet je
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef Timmehhh het volgende:
Wat vind je van Babels selectie dan? Ik heb echt 10x liever Huntelaar dan Babel...
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef Timmehhh het volgende:
Wat vind je van Babels selectie dan? Ik heb echt 10x liever Huntelaar dan Babel...
Psies.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan we nu zelfs zeiken dat er 3 keepers meegaan? Dat gebeurt al jaren.
Ik zie ook een soort breekijzerrol voor me bij Babel.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.
Dan neem je Huntelaar mee als keeperquote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Psies.
Daarnaast is die laatste speler alleen voorbehouden voor een derde keeper geloof ik. FIFA regelement enzo.
We hebben van Persie en Kuyt toch ook nog. Ik snap het wel heb alleen niet zoveel vertrouwen in Babel. Kuyt kan natuurlijk ook nog spits als er wat met RVN gebeurt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Babel is mee als buitenspeler. Persoonlijk heb ik hem liever dan Castelen of tuimelaar Robben, tenzij Robben het tuimelen eindelijk afgeleerd heeft...
En Castelen dan? (Als je zou moeten kiezen tussen Baabel en Castelen)quote:Op zondag 14 mei 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Babel wordt als links/rechtsbuiten meegenomen, voor zijn snelheid en individuele actie. En dat zijn punten waarop 'ie beter is dan Huntelaar.
Gio kan op het middenveld, Kromkamp kan op het middenveld. Eventueel zelfs Kuijt als doorgeschoven middenvelder. Dus dat mag geen probleem zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar 6 middenvelders is ook krom met een niet fitte van der vaart en een blessuregevoelige maduro en sneijder.
Ik ben echt bang dat we dit jaar de groepsfase niet door gaan komen.
Is Maduro door 1 blessure aan einde van het seizoen ineens gelijk blessuregevoeligquote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar 6 middenvelders is ook krom met een niet fitte van der vaart en een blessuregevoelige maduro en sneijder.
Ik ben echt bang dat we dit jaar de groepsfase niet door gaan komen.
Dat mogen de wisselspelers altijd ff doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:25 schreef Professional het volgende:
Ik weet niet of het toegestaan is om als keeperstrainer vlak voor de wedstrijd de keeper in te trappen.
Babel is gewoon veel beter dan Castelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Castelen dan? (Als je zou moeten kiezen tussen Baabel en Castelen)
Robben en Van Persie heb je dan voor de linksvoor positie en Kuyt en Castelen voor de rechtsvoor positie.
Beetje armoede, dat welquote:
En een schot...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
Castelen kan alleen hard rennen, Babel kan hard rennen en af en toe een schaar.
Als echte rechtsbuiten vind ik van niet. Maar als ik de selectie zo zie is Van Basten niet van plan een standaard 4-3-3 te spelen, maar meer een variant als in '88 waarbij de vleugelspelers meer vanuit het middenveld komen.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
2004-2005 was z'n slechtste seizoen. Ik vind hem de laatste tijd weer prima op dreef. Selectie is dus terecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat dit het slechtse seizoen uit z'n carriere was
Heitinga speelde uitstekend in de gewonnen bekerfinale tegen PSV. En dat was dan ook gelijk de enige wedstijd in het hele seizoen. Zo kortzichtig is bassie toch niet? of toch wel....
Nou de laatste tijd had Castelen zelfs een redelijk voorzet zo af en toequote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje armoede, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |