vorig jaar waren er op dat tijdstip meer kijkers iets van 700.000 tegen ongeveer 500.000 s,middagsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef PM-girl het volgende:
Die tijd is wel beter zeg! alleen doorkruist ie dan McCleods Daughters, maar niet langer Flying Doctors!
Hij is prachtigquote:
ja dat verbaasde mij ook maar ik denk wel dat de lijven bij de hoofden horen maar dat het er wat vreemd op staat , deze foto is pas geleden in amerika toen ze 50 jaar bestonden genomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
Weird, ik herken vrijwel iedereen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
ah! in het donker en mn browser voluit op 100% herken ik er idd veel meer. ik heb het weer aan mezelf bewezen: ik ben geen ochtendmensquote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
Katie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef PsyCha het volgende:
OMG haar van Carly.En volgens mij is er echt iets mis met de persoon die naast haar en achter Lucinda staat. Die blonde.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef PsyCha het volgende:
OMG haar van Carly.En volgens mij is er echt iets mis met de persoon die naast haar en achter Lucinda staat. Die blonde.
ze zien er bijna allemaal een beetje vervormd uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En wat dacht je van dat trio linksachter Nancy.
Holden, Casey?? (edit Luke??) en dikke trol???
Die blonde (Katie blijkbaar) had ik nog geen eens gezien.
Net of haar hoofd gekrompen is.![]()
Goed voor de lachspieren.![]()
En idd Dusty en Lucy![]()
Jep!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:15 schreef Klare het volgende:
Die dokter bij Barbara, had die niet eerder een rol (als die moordende dokter)?
Susan kwam met hem thuis en ineens begonnen raadselachtige moorden in het ziekenhuis. Na veel gedoe en gezanik kwamen ze er eindelijk achter dat het Rick bleek te zijn, maar hij wist op 't nippertje te ontvluchten.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef Moja het volgende:
Die Emely heeft wel lef om tegen Alison te beweren dat ze maar moet leren om te delen![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Moja het volgende:
Ik moet altijd lachen om het haar van die "echte" hal, ziet er zo raar uit. Lijkt net een mislukt toupetje ofzo![]()
is het ook volgens mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Moja het volgende:
Ik moet altijd lachen om het haar van die "echte" hal, ziet er zo raar uit. Lijkt net een mislukt toupetje ofzo![]()
Tis een spoiler maar gek als spoilerliefhebber kreeg ik wel te horen dat Hal ermee zou stoppen en zou worden vervangen dat is nu anderhalf jaar geleden,jullie wordt dat onthouden omdat men dat spoileren vind, maar ik vind dat niet echt logisch wij spoilerliefhebbers mogen dus meer beleven als jullie, zo hebben wij ook mogen beleven dat Hal(de enige echten) ook weer terug kwam, hier gaat wel enige maanden overheen(Hal, echte naam Benjamin Hendricks)moest enige maanden enkele problemen oplossen, had het bv moeilijk met de dood van zijn moeder die hij verzorgde ect ect.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Komt die oude Hal nog terug?
Die oude mag misschien ook wel een rare vent wezen maar die was ik tenminste wel gewend..
ik kan me de echte hal geeneens meer herrinderen. Pics?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Tis een spoiler maar gek als spoilerliefhebber kreeg ik wel te horen dat Hal ermee zou stoppen en zou worden vervangen dat is nu anderhalf jaar geleden,jullie wordt dat onthouden omdat men dat spoileren vind, maar ik vind dat niet echt logisch wij spoilerliefhebbers mogen dus meer beleven als jullie, zo hebben wij ook mogen beleven dat Hal(de enige echten) ook weer terug kwam, hier gaat wel enige maanden overheen(Hal echte naam Benjamin Hendricks)moest enige maanden enkele problemen oplossen, had het bv moeilijk met de dood van zijn moeder die hij verzorgde ect ect.
Ik vind dat niet echt een spoiler, het heeft verder niks met de verhaallijn te maken..quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Tis een spoiler maar gek als spoilerliefhebber kreeg ik wel te horen dat Hal ermee zou stoppen en zou worden vervangen dat is nu anderhalf jaar geleden,jullie wordt dat onthouden omdat men dat spoileren vind, maar ik vind dat niet echt logisch wij spoilerliefhebbers mogen dus meer beleven als jullie, zo hebben wij ook mogen beleven dat Hal(de enige echten) ook weer terug kwam, hier gaat wel enige maanden overheen(Hal, echte naam Benjamin Hendricks)moest enige maanden enkele problemen oplossen, had het bv moeilijk met de dood van zijn moeder die hij verzorgde ect ect.
Dat is de Hal die hem nu ook speelt, ps de Hal van de foto zal eenmaand of 8 wegblijven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Maar daarvoor was er toch nog een andere hal munson?
Ohw, echt waar? Kan me hem helemaal niet meer herrinderen. Hij is dus de oorspronkelijke Hal?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:58 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is de Hal die hem nu ook speelt, ps de Hal van de foto zal eenmaand of 8 wegblijven.
AAAAAH dokter wenkbrauw is terugquote:
Jawel maar hij moet nog terug komen in Amerika dat duurt hier dus nog 2 jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
Kwam die Damian nou nog terug ?
Dankje Maril!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef maril het volgende:
Tom en Margo komen steeds nader tot elkaar.
Die foto heeft Carly laten tekenen ze kwam er nl achter dat die vrouw en kind die ze tegen kwamen op dat park de vrouw moet zijn waar Jack kennelijk moet zijn, met behulp van Parker hebben ze die tekening door een politietekenaar laten tekenen en het lijkt sprekend op Juul en JJ.
Maar Parker viel flauw en Carly wil het op dit moment wat laten rusten voor Parker.(maar zelf kan ze het nog niet helemaal los laten , vooral nu ze van Parker die kompas terug heeft gekregen, die kompas bracht haar en Jack in het verleden altijd bij elkaar)
Inmiddels zijn Jack en deze Julia met elkaar getrouwd, maar Julia liet de fles die JJ nog niet had weggegooit, vallen en daar kwam de foto dus uit die Parker in dat flesje heeft gestopt,
met de liefde van iedereen van Carly, Parker en Sage ,Julia heeft die foto verstopt en is er zeer verdrietig over ,want ze weet dat er een vrouw en kinderen zijn die dus veel van Jack houden. toch heeft ze het tegen Jack gezwegen.
Ps het huwlijk van Chris en Alison is niet doorgegaan
Hal heeft het Emily wel vergeven dat ze hem min of meer bedrogen heeft (Alison niet)
Emily woont wel tot grote ongenoegen van Alison (die haar een slet vind)nog wel bij Susan.
Aaron heeft zijn liefde voor Alison geuit aan Alison die er nog niet goed mee omgaat.
Will is vrij en zoekt zijn weg weer in Oakdale en Babs is in het gekkenhuis achtergebleven en is daar Rick Decker de psychopatische ex van Susan.
verder weet ik het niet.![]()
Ik dacht dat ie in het ziekenhuis eindigde (inderdaad, op de psych ward)quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Susan kwam met hem thuis en ineens begonnen raadselachtige moorden in het ziekenhuis. Na veel gedoe en gezanik kwamen ze er eindelijk achter dat het Rick bleek te zijn, maar hij wist op 't nippertje te ontvluchten.
Of hij was neergestoken.. Ik weet 't niet meer.
Het is ook wel heel erg onrealistisch, iemand die gelijk gaat trouwen terwijl ie zijn eigen achternaam niet eens weet, en ook totaal niet geintresseerd is in zijn verleden ofzoquote:
Jup. Dat scenario bedacht ik me ook al vanochtend inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef Moja het volgende:
voor Julia geldt hetzelfde, dan vraag je er gewoon omVandaag zullen we wel te zijn krijgen dat Mike komt aanlopen en ze elkaar omhelzen ofzo, waardoor Julia denkt dat Carly Jack allang is vergeten
![]()
Wat heeft het eigenlijk nog voor nut om te kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. Dat scenario bedacht ik me ook al vanochtend inderdaad.
Je voorspellende vermogens testen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef Moja het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk nog voor nut om te kijken![]()
Beetje naïef ja......maar goed daar is het een soap voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef Moja het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg onrealistisch, iemand die gelijk gaat trouwen terwijl ie zijn eigen achternaam niet eens weet, en ook totaal niet geintresseerd is in zijn verleden ofzo![]()
voor Julia geld hetzelfde, dan vraag je er gewoon omVandaag zullen we wel te zijn krijgen dat Mike komt aanlopen en ze elkaar omhelzen ofzo, waardoor Julia denkt dat Carly Jack allang is vergeten
![]()
Aaargh, ik kan helemaal niet tegen d'r.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:49 schreef Sasandra het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die voortdurende hoofdknikjes van Nikki Munson. Hou je hoofd eens stil, raar mens.
Daar komen nog wel een aantal zieke plannetjes uit voort denk ik jaquote:
Ik vind Nikki leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:49 schreef Sasandra het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die voortdurende hoofdknikjes van Nikki Munson. Hou je hoofd eens stil, raar mens.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind Nikki leuk.![]()
En verslikt Henry zichzelf vanmiddag in een olijf?![]()
Ik mis Molly...Lesly Kay dan..Weet iemand of ze ooit nog terugkomt?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind Nikki leuk.![]()
En verslikt Henry zichzelf vanmiddag in een olijf?![]()
Ik mis Molly...Lesly Kay dan..Weet iemand of ze ooit nog terugkomt?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex is like Nokia: Connecting People
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef CJ het volgende:
[..]StooommmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef KWAKje het volgende:
henry
skinny dippin in october
mike
"streetjeans"? my *ss!
ik kan niet nog 1 traan van julia aan. omg booooooring![]()
en wil ze werkelijk alleen een man hebben omdat hij haar kan beschermen? ik weet wel dat het soap is maar dan nog. ik hoor jack alleen maar zeggen dattie haar zal beschermen. pffff. gaat dan eindelijk vandaag een eind komen aan het jack&julia-sprookje?
en wat doet iedereen toch bij de snyderpond? nieuwste hotspot deze herfst zeker...
henry
![]()
Over Henryquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Henry!!!![]()
![]()
![]()
Hij is echt helemaal geweldig..
Heb weer zo om hem gelachen vandaag..
Ik snap ook niet waarom niemand hem wil, hij is grappig en lelijk is die niet vind ik..![]()
Oh god, en nu krijgen we natuurlijk ook weer zo'n verhaallijn over Rose aangezien die vent
denkt dat Lily dat is..![]()
Ik ga gigantisch huilen als Lily zich weer gaat verkleden als Rose...![]()
Been there, done that.. Blegh...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Over HenryDaar kan ik me dus weer helemaal geen voorstelling van maken, maar goed er zijn wel meer dingen die ik me niet voor kan stellen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus weer helemaal geen voorstelling van maken, maar goed er zijn wel meer dingen die ik me niet voor kan stellen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Je hebt gelijk volgende keer zal ik het antwoord op de spoilerforum zetten,quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:35 schreef flubub het volgende:
Er -is- een spoilertopic.. niet dat ik iets tegen spoilers heb, maar het lijkt me dat je dit beter dáár kan plaatsen.
Alleen maar omdat die vervelende Craig zich ermee ging bemoeien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh god, en nu krijgen we natuurlijk ook weer zo'n verhaallijn over Rose aangezien die vent
denkt dat Lily dat is..![]()
Ik ga gigantisch huilen als Lily zich weer gaat verkleden als Rose...![]()
Been there, done that.. Blegh...![]()
Hey, dit is ATWT hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die vervelende Craig zich ermee ging bemoeien.![]()
Maar misschien loopt het wel helemaal niet zo.
Deze foto is echt, hij staat ook op de site. En bijna alle personen die op de foto staan, die herken ik. ik volg namelijk de uitzendingen die op de amerikanse tv worden uitgezonden. Er komen een hoop spannende verhaallijnen aan, geloof mij maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus weer helemaal geen voorstelling van maken, maar goed er zijn wel meer dingen die ik me niet voor kan stellen..Gadver dat meen je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wel..quote:
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou Mike in uit die spijkerbroek wordt echt wel een dikke hit gok ik..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef KWAKje het volgende:
[..]
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.
gelukkig deed jack nog een greep, een snoezig cadeautje, een gun, een medicijn tegen neuspeuteren, een sexboekje, een zespersoons bungalowtent, een boterham met witte randjesworst, een suggestie voor wereldvrede, een plasIk zag het niet goed, wat vond Jack nou, waar hij zo verbijsterd over was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws
Zijn politiebadge ofzo? Hoe komt Julia daaraan, heeft ze die meegenomen toen ze alleen in de huiskamer van Carly zat, want daar kwam ze erachter dat Jack een politie was. Heeft ze die meegenomen?Is Carly daar dan niet achter gekomen?
Ik vind Julia niet leuk meer.![]()
6quote:
Ik weet het ook nietquote:
Lijkt een honkbaluitslag, maar misschien heeft hij ooit gezegd dat hij haar 10 april zou vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:45 schreef Mirri het volgende:
Carly gaat Jack vinden!!!
![]()
Julia![]()
Wat is 10-4?
thanksquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef Cart_man het volgende:
10-4, dat wordt vaak gebruikt bij de communicatie met zulke kastjes. Betekent dat degene die het zegt het bericht begrepen heeft.
Ooh over de encounter tussen Jack & Carlyquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Eh, mis ik iets? Over wie loop jij te hmmmmen?
Oh ja, je hebt gelijk, hmmmmmquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooh over de encounter tussen Jack & Carly.
Ja, ik vond het ook echt super zieligquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest zelf ook bijna huilen toen Carly en Jack aan het praten waren..![]()
Ik vond Carly echt super acteren vandaag..![]()
Eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest zelf ook bijna huilen toen Carly en Jack aan het praten waren..![]()
Ik vond Carly echt super acteren vandaag..![]()
Vervolg:quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Mijn gedachtegang over Julia in de afgelopen paar maanden --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(In de goede volgorde)
De herhaling begint zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef Koningin het volgende:
Oh, heeft Carly Jack gevonden?? Heb ik dat weer gemist??
Hij herkende haar natuurlijk niet.....
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo zielig voor JJ. Wat zou er met hem gaan gebeuren?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:19 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:19 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.
Ja, mooi hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef DarkElf het volgende:
"I can't bearly stand being in the same zip-code with you"![]()
Ja, absoluut! Heel sterkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja
Carly speelt trouwens wel goed vind ik
Ja maar niet realistisch genoeg om dan misschien te kijken waar jack vandaan komt en nog ergens een gezin of kinderen heeft ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:37 schreef Burdie het volgende:
zij was juist altijd heel realistisch over het feit dat er wellicht ooit een gezin op de stoep zou staan).
Ja maar nadat ze ging trouwen. Eerst gaan lopen mekkeren dat je zo bang bent dat er familie voor de deur staat of een vrouw of wie dan ook. Dan wél gaan trouwen en daarna pas gaan zoeken...en dat is ook alleen nadat ze die foto had gevonden hequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/855737/4/50#38483139]vrijdag 2 juni
Ze is wel gaaan zoeken en heeft gevonden, en vevolgens is ze gaan vluchten met Jack.
Carly is de allerleukste ! Juist omdat ze niet helemaal braaf is (Godzijdank is ze geen Lily)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef Diorchanel het volgende:
Als je je bedenkt dat Carly vroeger zo onbetrouwbaar was! Leuk dat ze nu normaal is!
Ook al ben je geheugen kwijt en je hebt je oude leven gevonden; ga er dan voor! Vertrouw erop dat dat is wat je zou willen als je je geheugen wel had!
Ga gewoon mee en het komt vanzelf wel terug.
Ja, hoe zit dat nou met haar? Zag laatst een stukje waarin ze verkleed was als Rose en Holden wilde bij haar weg (tijdelijk).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:36 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Carly is de allerleukste ! Juist omdat ze niet helemaal braaf is (Godzijdank is ze geen Lily)![]()
Dat was een briljante uitspraak idd! Lucinda en Craig samen is altijd leuk vermaak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef DarkElf het volgende:
"I can't bearly stand being in the same zip-code with you"![]()
Nouhou!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo zielig voor JJ. Wat zou er met hem gaan gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op maandag 5 juni 2006 06:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nouhou!OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.
Wat een feest toch weer!But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
Hier een 5-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:
Fijn dat ATWT vanaf volgende week later begint. Dan kan ik als arm, 3-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtje, het ook weer alle dagen kijken.
toen ik vijf dagen ging werken heb ik - van mijn eerste fulltime-salaris - een video gekocht,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Hier een 5-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtje![]()
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef Koningin het volgende:
Ik heb geen tijd om iedere avond 45 minuten video te kijken helaas.....
Ik kijk echt heel atwt in iets minder dan 10 minsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:31 schreef KWAKje het volgende:
[..]
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertje
of een half uur als je 2 afleveringen kijkt. maar ik sla ook wel eens een keertje over
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:31 schreef KWAKje het volgende:
[..]
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertje
of een half uur als je 2 afleveringen kijkt. maar ik sla ook wel eens een keertje over
AAAAH wat heeft die vrouw met lisa grimaldi gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Zwaffel het volgende:
jack![]()
Julia
JJ
Lisa![]()
Carly
Rosanne
Paul
Parker
Dusty
Lucy
Dominic![]()
Gose![]()
Aaron
Nuff said?
Basisschool.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:54 schreef Henk-B het volgende:
vraagje: waar kent Lucy die Jose van?
ik hoor ook niet bij die 5 miljoen mensen die gisteren naar 'oranje' heeft gekeken of geluisterd. ik hoor bij de 299.999 mensen die gistermiddag om 3 uur nadalquote:
3 uur vergadering?!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:55 schreef MaLo het volgende:
En nu kan ik het vanavond nog niet zien omdat we van 5 tot 8 vergadering op mijn werk hebben.
Ze doen het erom.
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:23 schreef Marvellous het volgende:
Nieuwe Aaron??
Volgens mij ben je in de war met Rafael Ortega.. Die bokser.
Ik moet even kwijt dat ik toch wel zo'n vreselijke hekel heb aan die Julia... laten we zeggen dat ze haar rol goed speeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Carly heeft Jack voor de rechter gedaagd, uitzending sloot af met de mededeling van de rechter dat het huwelijk tussen Jack en Julia officieel nietig is verklaard.
Die gaat toch met Dusty vechten om Lucy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:23 schreef Marvellous het volgende:
Nieuwe Aaron??
Volgens mij ben je in de war met Rafael Ortega.. Die bokser.
Of de TTquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef Sasandra het volgende:
Was ik de enige die gisteren met een pot thee om 16.05 klaarzat?![]()
Ik had natuurlijk ook de openingspost kunnen lezen.
Zelfs na die spijkerbroekencampagne? Dat was bij mij toch echt echt wel "Oh my god unbelievable *buckets of drool*" etc. etc.quote:
die heb ik dan denk ik gemist, ik heb namelijk geen idee wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Zelfs na die spijkerbroekencampagne? Dat was bij mij toch echt echt wel "Oh my god unbelievable *buckets of drool*" etc. etc.
Precies, dat bedoelde ik ook. Het slaat gewoon helemaal nergens op. Men zou medelijden moeten krijgen met JJ, omdat hij dan zonder vader komt te zitten, maar Parker heeft toch precies hetzelfde meegemaakt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef Relin het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het altijd over JJ gaat. Die heeft een vader nodig bla bla bla.
Is er dan niemand van het Carlykamp die datzelfde zegt over haar kinderen?
Dat irriteert me zo! Altijd maar vanuit JJ en Julia's perspectief, maar nooit vanuit Carly's.
Jack liep wel te melden dat Carly begrip moest hebben voor zijn situatie, maar nooit heeft er iemand gezegd dat Jack ook begrip moet hebben voor Carly's situatie *zucht*
Ach, het is een soap, dus het komt vast allemaal wel weer goed, maar het irriteerde me toch!
Simon was ook lekker jahquote:
Shawn Christian..quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
Hehehe ja niet slecht hoor
maar de oude Mike was zo leuk.....
zijn daar nog foto's van ergens?
De oude Rosanna kan ik me niet meer herinneren, foto??quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef MaLo het volgende:
De oude Mike is echt een stuk jammiër dan de Mike die nu speelt.
Net als dat ik de oude Rosanna ook veel leuker vond. En de oude Nikkie. Eigenlijk vind ik volgens mij alle oude spelers leuker
Dat klopt ja, de nieuwe Paul LIJKT niet op de oude. De nieuwe Craig lijkt ook totaal niet op de oude Craig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Paul trouwens wel leuker dan de oude. Voor mij lijkt het net alsof de nieuwe Paul niet een vervanger is, maar een nieuw personage. Ze hebben verschillende karakters. Deze is veel losser, hij draagt meer casual kleding, die andere droeg altijd van de pakken en eigenlijk vond ik hem maar een sukkeltje. Nu is Paul een van mijn lievelingspersonages.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt ja, de nieuwe Paul LIJKT niet op de oude. De nieuwe Craig lijkt ook totaal niet op de oude Craig.
Bij deze karakters vind ik inderdaad de nieuwe leuker.
Ik zal even zoeken naar een foto van de oude Rosanna. Dat wordt lastig, want ik heb geen idee hoe ze heet.
Ik ben ook niet oudquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oude Craig?!?? Dat wist ik niet.
![]()
Ik kijk pas sinds 2000 ofzo, ben ook nog niet zo oud.
Oja, ze komt me bekend voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Ah, googelen op Rosanna ATWT levert al meteen de goede op
quote:
Lily is door de mand gevallen dat ze Rose nadeed, ze was met Holden uit eten toen ze die gast tegenkwam (ben zijn naam ff kwijt) die dacht dus dat ze Rose was, en toen vertelde Holden dat Rose dood was, en toen ging Liliy heel moeilijk kijken, toen werd Holden boos en liep weg. Thuis gekomen vertelde hij haar dat het over was tussen hen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Mirri het volgende:
Wat is er gisteren dan gebeurd? Ik heb het gemist.![]()
Mijn God, heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lily is door de mand gevallen dat ze Rose nadeed, ze was met Holden uit eten toen ze die gast tegenkwam (ben zijn naam ff kwijt) die dacht dus dat ze Rose was, en toen vertelde Holden dat Rose dood was, en toen ging Liliy heel moeilijk kijken, toen werd Holden boos en liep weg. Thuis gekomen vertelde hij haar dat het over was tussen hen.
Holden zegt van welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mijn God, heb ik dat gemist?![]()
Gaan ze scheiden??
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey
Julia is en blijft een psycho, ik durf te wedden dat jack zijn geheugen helemaal terugkrijgt en bij Carly zal blijven, dan flipt Julia natuurlijk weer en gaat ze Carly wat aandoen, of ontvoeren en op een onbewoond eiland dumpen of...of...of...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:37 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.![]()
En haar achternaam begint ook met een L (lindsey/larrabee), dus waarschijnlijk is het wel mw. Lindsey, die zich heeft laten omvormen door een evil dokter en ontvoerd door aliens enquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:37 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.![]()
we zijn nu pas op de eerste dag van het dertig dagen durend "jack back to carly-"moratorium. gemiddeld zullen ze wel 3 afleveringen nodig hebben om steeds 1 dag uit te spelenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Jack moet echt nu terugkomen bij Carly want ik trek het niet meer, heb zo met d'r te doen hahaha..
Duurt me allemaal veel te lang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben wel toe aan wat nieuwe boeiende actieHenry
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef Christine het volgende:
Hoe zijn Bar en Rick nou ontsnapt? Ik heb iets gemist...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:05 schreef KWAKje het volgende:
[..]
ik hoop datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef Vivi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wordt beïnvloed doorquote:
Wat is de grove fout nu dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef maril het volgende:
Ze hebben en grove fout gemaakt., Jack kende Lily niet zolang Holden en Lily elkaar kennen , Jack kent Lily va de tijd dat ze in het gevang zat voor de vermeende moord op Damingo,
(die Kirk achtersaf had gedaan) hij speelde toen udercover dominee die het vertrouwen van lily en Molly probeerde te winnen , hij was als FBI agent undercover op zoek naar James Stenbeck.
Ja, dat geldt natuurlijk voor ons kijkers.Dat was inderdaad de eerste keer dat wij Jack zagen. Ik denk dat ze bedoelden dat Jack altijd al contact had met Emma en Holden en de rest van de familie Snyder (er is al vaker gezegd dat hij al vanaf dat hij erg klein was vaak op de boerderij te vinden was) en dat hij dus ook Lily kent vanaf het moment dat zij Holden ontmoette. Beetje geschiedherschrijving, zeg maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef maril het volgende:
Ze hebben en grove fout gemaakt., Jack kende Lily niet zolang Holden en Lily elkaar kennen , Jack kent Lily va de tijd dat ze in het gevang zat voor de vermeende moord op Damingo,
(die Kirk achtersaf had gedaan) hij speelde toen udercover dominee die het vertrouwen van lily en Molly probeerde te winnen , hij was als FBI agent undercover op zoek naar James Stenbeck.
"gewoon doodgaan"?"gewoon"? in een soap?? neejohquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Moja het volgende:
Kan Barbar trouwens niet gewoon doodgaan ofzo![]()
Die quasi zielige / wanhopige / gestoorde blik van haar die ze regelmatig opzet i.c.m. met het toontje komt mij mijn strot uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:28 schreef Marvellous het volgende:
kan ze dan niet spectaculair doodgaan?!![]()
Dat eeuwige gezeur om Will komt ook mn strot uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |