Deze foto is echt, hij staat ook op de site. En bijna alle personen die op de foto staan, die herken ik. ik volg namelijk de uitzendingen die op de amerikanse tv worden uitgezonden. Er komen een hoop spannende verhaallijnen aan, geloof mij maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus weer helemaal geen voorstelling van maken, maar goed er zijn wel meer dingen die ik me niet voor kan stellen..Gadver dat meen je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wel..quote:
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou Mike in uit die spijkerbroek wordt echt wel een dikke hit gok ik..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef KWAKje het volgende:
[..]
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.
gelukkig deed jack nog een greep, een snoezig cadeautje, een gun, een medicijn tegen neuspeuteren, een sexboekje, een zespersoons bungalowtent, een boterham met witte randjesworst, een suggestie voor wereldvrede, een plasIk zag het niet goed, wat vond Jack nou, waar hij zo verbijsterd over was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws
Zijn politiebadge ofzo? Hoe komt Julia daaraan, heeft ze die meegenomen toen ze alleen in de huiskamer van Carly zat, want daar kwam ze erachter dat Jack een politie was. Heeft ze die meegenomen?Is Carly daar dan niet achter gekomen?
Ik vind Julia niet leuk meer.![]()
6quote:
Ik weet het ook nietquote:
Lijkt een honkbaluitslag, maar misschien heeft hij ooit gezegd dat hij haar 10 april zou vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:45 schreef Mirri het volgende:
Carly gaat Jack vinden!!!
![]()
Julia![]()
Wat is 10-4?
thanksquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef Cart_man het volgende:
10-4, dat wordt vaak gebruikt bij de communicatie met zulke kastjes. Betekent dat degene die het zegt het bericht begrepen heeft.
Ooh over de encounter tussen Jack & Carlyquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Eh, mis ik iets? Over wie loop jij te hmmmmen?
.
Oh ja, je hebt gelijk, hmmmmmquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooh over de encounter tussen Jack & Carly.
Ja, ik vond het ook echt super zieligquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest zelf ook bijna huilen toen Carly en Jack aan het praten waren..![]()
Ik vond Carly echt super acteren vandaag..![]()
Eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest zelf ook bijna huilen toen Carly en Jack aan het praten waren..![]()
Ik vond Carly echt super acteren vandaag..![]()
Vervolg:quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Mijn gedachtegang over Julia in de afgelopen paar maanden --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(In de goede volgorde)
De herhaling begint zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef Koningin het volgende:
Oh, heeft Carly Jack gevonden?? Heb ik dat weer gemist??
Hij herkende haar natuurlijk niet.....
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo zielig voor JJ. Wat zou er met hem gaan gebeuren?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:19 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:19 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat acteerlessen gaat nemen, anders zie ik zijn toekomst somber in.
Ja, mooi hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef DarkElf het volgende:
"I can't bearly stand being in the same zip-code with you"![]()
Ja, absoluut! Heel sterkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja
Carly speelt trouwens wel goed vind ik
Ja maar niet realistisch genoeg om dan misschien te kijken waar jack vandaan komt en nog ergens een gezin of kinderen heeft ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:37 schreef Burdie het volgende:
zij was juist altijd heel realistisch over het feit dat er wellicht ooit een gezin op de stoep zou staan).
Ja maar nadat ze ging trouwen. Eerst gaan lopen mekkeren dat je zo bang bent dat er familie voor de deur staat of een vrouw of wie dan ook. Dan wél gaan trouwen en daarna pas gaan zoeken...en dat is ook alleen nadat ze die foto had gevonden hequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/855737/4/50#38483139]vrijdag 2 juni
Ze is wel gaaan zoeken en heeft gevonden, en vevolgens is ze gaan vluchten met Jack.
Carly is de allerleukste ! Juist omdat ze niet helemaal braaf is (Godzijdank is ze geen Lily)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef Diorchanel het volgende:
Als je je bedenkt dat Carly vroeger zo onbetrouwbaar was! Leuk dat ze nu normaal is!
Ook al ben je geheugen kwijt en je hebt je oude leven gevonden; ga er dan voor! Vertrouw erop dat dat is wat je zou willen als je je geheugen wel had!
Ga gewoon mee en het komt vanzelf wel terug.
Ja, hoe zit dat nou met haar? Zag laatst een stukje waarin ze verkleed was als Rose en Holden wilde bij haar weg (tijdelijk).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:36 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Carly is de allerleukste ! Juist omdat ze niet helemaal braaf is (Godzijdank is ze geen Lily)![]()
Dat was een briljante uitspraak idd! Lucinda en Craig samen is altijd leuk vermaak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef DarkElf het volgende:
"I can't bearly stand being in the same zip-code with you"![]()
Nouhou!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zo zielig voor JJ. Wat zou er met hem gaan gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op maandag 5 juni 2006 06:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nouhou!OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.
Wat een feest toch weer!But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
Hier een 5-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:
Fijn dat ATWT vanaf volgende week later begint. Dan kan ik als arm, 3-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtje, het ook weer alle dagen kijken.
toen ik vijf dagen ging werken heb ik - van mijn eerste fulltime-salaris - een video gekocht,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Hier een 5-dagen-in-de-week-werkend-vrouwtje![]()
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef Koningin het volgende:
Ik heb geen tijd om iedere avond 45 minuten video te kijken helaas.....
Ik kijk echt heel atwt in iets minder dan 10 minsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:31 schreef KWAKje het volgende:
[..]
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertje
of een half uur als je 2 afleveringen kijkt. maar ik sla ook wel eens een keertje over
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:31 schreef KWAKje het volgende:
[..]
tip; met het 'fast forward-'knopje en 'speed-reading' van de ondertiteling duurt het maar een kwartiertje
of een half uur als je 2 afleveringen kijkt. maar ik sla ook wel eens een keertje over
AAAAH wat heeft die vrouw met lisa grimaldi gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Zwaffel het volgende:
jack![]()
Julia
JJ
Lisa![]()
Carly
Rosanne
Paul
Parker
Dusty
Lucy