Deze foto is echt, hij staat ook op de site. En bijna alle personen die op de foto staan, die herken ik. ik volg namelijk de uitzendingen die op de amerikanse tv worden uitgezonden. Er komen een hoop spannende verhaallijnen aan, geloof mij maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus weer helemaal geen voorstelling van maken, maar goed er zijn wel meer dingen die ik me niet voor kan stellen..Gadver dat meen je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wel..quote:
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou Mike in uit die spijkerbroek wordt echt wel een dikke hit gok ik..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef KWAKje het volgende:
[..]
AAAAAH ze deden gisteren weer zo'n liedjes-einde. geen tekst maar zo een liedje en dan mensen met betekenisvolle-peins-tuur-in-de-verte-blikken.
gelukkig deed jack nog een greep, een snoezig cadeautje, een gun, een medicijn tegen neuspeuteren, een sexboekje, een zespersoons bungalowtent, een boterham met witte randjesworst, een suggestie voor wereldvrede, een plasIk zag het niet goed, wat vond Jack nou, waar hij zo verbijsterd over was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het tasje van julia ik schreef janck ipv jack. freudiaanse snik ws
Zijn politiebadge ofzo? Hoe komt Julia daaraan, heeft ze die meegenomen toen ze alleen in de huiskamer van Carly zat, want daar kwam ze erachter dat Jack een politie was. Heeft ze die meegenomen?Is Carly daar dan niet achter gekomen?
Ik vind Julia niet leuk meer.![]()
6quote:
Ik weet het ook nietquote:
Lijkt een honkbaluitslag, maar misschien heeft hij ooit gezegd dat hij haar 10 april zou vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:45 schreef Mirri het volgende:
Carly gaat Jack vinden!!!
![]()
Julia![]()
Wat is 10-4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |