quote:
Lily is door de mand gevallen dat ze Rose nadeed, ze was met Holden uit eten toen ze die gast tegenkwam (ben zijn naam ff kwijt) die dacht dus dat ze Rose was, en toen vertelde Holden dat Rose dood was, en toen ging Liliy heel moeilijk kijken, toen werd Holden boos en liep weg. Thuis gekomen vertelde hij haar dat het over was tussen hen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Mirri het volgende:
Wat is er gisteren dan gebeurd? Ik heb het gemist.![]()
Mijn God, heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lily is door de mand gevallen dat ze Rose nadeed, ze was met Holden uit eten toen ze die gast tegenkwam (ben zijn naam ff kwijt) die dacht dus dat ze Rose was, en toen vertelde Holden dat Rose dood was, en toen ging Liliy heel moeilijk kijken, toen werd Holden boos en liep weg. Thuis gekomen vertelde hij haar dat het over was tussen hen.
Holden zegt van welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mijn God, heb ik dat gemist?![]()
Gaan ze scheiden??
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey
Julia is en blijft een psycho, ik durf te wedden dat jack zijn geheugen helemaal terugkrijgt en bij Carly zal blijven, dan flipt Julia natuurlijk weer en gaat ze Carly wat aandoen, of ontvoeren en op een onbewoond eiland dumpen of...of...of...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:37 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.![]()
En haar achternaam begint ook met een L (lindsey/larrabee), dus waarschijnlijk is het wel mw. Lindsey, die zich heeft laten omvormen door een evil dokter en ontvoerd door aliens enquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:37 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven, maar dit is NIET Julia Lindsey, dus niet de psychotische ex van Jack, maar een geheel nieuw personage, dat ook haar zoontje JJ heet mag een nog groter toeval heten.![]()
we zijn nu pas op de eerste dag van het dertig dagen durend "jack back to carly-"moratorium. gemiddeld zullen ze wel 3 afleveringen nodig hebben om steeds 1 dag uit te spelenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
En Jack moet echt nu terugkomen bij Carly want ik trek het niet meer, heb zo met d'r te doen hahaha..
Duurt me allemaal veel te lang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben wel toe aan wat nieuwe boeiende actieHenry
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef Christine het volgende:
Hoe zijn Bar en Rick nou ontsnapt? Ik heb iets gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |