abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2006 @ 00:35:36 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647001
Wat doet een 'kitter'?

Plafond is echt prachtig Cijpie!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647094
ikkuh is .... stront jaloers.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 9 juli 2006 @ 00:40:54 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647154
Niet zeuren mop, je hebt zelf een prachtig huis (waarvan we nog altijd foto's te goed hebben )

Maar Cijpie heeft het inderdaad heel mooi voor elkaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647426
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
pi_39647724
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik vind dat plafond ech chique. Op de foto's in de rest van het topic lijkt het hoogglans wit, maar op de bovenste foto in je laatste post lijkt het wel crème ofzo. Is Kenia wit meer richting crème?
Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_39647759
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Gompy58 het volgende:
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
pi_39647816
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:03 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
www.photobucket.com ff zoeken op gompy58 en je hebt alles....

overigens mag ik bij deze ff aan je vragen of je ff als ervaren klusser naar een isolatie pic wilt kijken? Wil morgen graag weer aan de slag...
pi_39648106
eerste pagina tweede foto bedoel je?
J a zie niet 123 problemen komen, zorg alleen wel dat er genoeg ruimte is voor de trafo om zijn warmte kwijt te kunnen.
  zondag 9 juli 2006 @ 01:26:55 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648335
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39648462
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
  zondag 9 juli 2006 @ 01:36:39 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648548
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
Nee Cijpje nam in het ik-stop-topic van Brighteyes uitgebreid afscheid van Duderinnetje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39653341
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

BE een kitter doet?

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
pi_39653906
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:21 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
pi_39653927
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
pi_39653991
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
Eglo komt gewoon bij mijn bouwmarkt vandaan hoor is alleen wel hun "top"serie lampen dat wel. Dus het kan best dat je dus wel eglo lampen hebt aangeschaft/ naar aan het kijken bent
pi_39670440
Mooi project, dees blijf ik even volgen
pi_39686270
Hoe is het trouwens met bouwgarant en jouw foto's op hun banner??
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 18:39:14 #168
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39697446
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:04 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
Laat ik het zo zeggen, die lampjes zijn er wel
Alleen vrij prijzig maar dat is halogeen nu eenmaal
pi_39731528
ik zeg : tijd voor een update
pi_39739825
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

woensdag 12 juli 2006 @ 01:10:05 #171
82456 teig
oh my gow
pi_39741256
OMG......

heb je topics gevolgd..

Wil jou en je vrouw (en je kindje) veel sterkte wensen!!!!!
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:58:50 #172
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_39742280
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Cybersijp het volgende:
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

Jeetje wat een nieuws zeg!
Weet niet wat te zeggen maar iig heeeeel veel sterkte!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39743432
.
potverdorie Cybersijp

heel veel sterkte voor jou en je gezin !
Zij is jong en kan goed herstellen.

Je kunt mij mailen voor info.

groet AnneX
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:40:08 #174
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39743733
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Cybersijp het volgende:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

wtf, das niet leuk

Sterkte en beterschap
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39743770
Zo, dat is geen goed nieuws, cybersijp...
Veel sterkte!
En die verbouwing komt wel weer, vrouw eerst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')