abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2006 @ 00:35:36 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647001
Wat doet een 'kitter'?

Plafond is echt prachtig Cijpie!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647094
ikkuh is .... stront jaloers.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 9 juli 2006 @ 00:40:54 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647154
Niet zeuren mop, je hebt zelf een prachtig huis (waarvan we nog altijd foto's te goed hebben )

Maar Cijpie heeft het inderdaad heel mooi voor elkaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647426
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
pi_39647724
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik vind dat plafond ech chique. Op de foto's in de rest van het topic lijkt het hoogglans wit, maar op de bovenste foto in je laatste post lijkt het wel crème ofzo. Is Kenia wit meer richting crème?
Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_39647759
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Gompy58 het volgende:
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
pi_39647816
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:03 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
www.photobucket.com ff zoeken op gompy58 en je hebt alles....

overigens mag ik bij deze ff aan je vragen of je ff als ervaren klusser naar een isolatie pic wilt kijken? Wil morgen graag weer aan de slag...
pi_39648106
eerste pagina tweede foto bedoel je?
J a zie niet 123 problemen komen, zorg alleen wel dat er genoeg ruimte is voor de trafo om zijn warmte kwijt te kunnen.
  zondag 9 juli 2006 @ 01:26:55 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648335
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39648462
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
  zondag 9 juli 2006 @ 01:36:39 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648548
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
Nee Cijpje nam in het ik-stop-topic van Brighteyes uitgebreid afscheid van Duderinnetje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39653341
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

BE een kitter doet?

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
pi_39653906
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:21 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
pi_39653927
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
pi_39653991
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
Eglo komt gewoon bij mijn bouwmarkt vandaan hoor is alleen wel hun "top"serie lampen dat wel. Dus het kan best dat je dus wel eglo lampen hebt aangeschaft/ naar aan het kijken bent
pi_39670440
Mooi project, dees blijf ik even volgen
pi_39686270
Hoe is het trouwens met bouwgarant en jouw foto's op hun banner??
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 18:39:14 #168
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39697446
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:04 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
Laat ik het zo zeggen, die lampjes zijn er wel
Alleen vrij prijzig maar dat is halogeen nu eenmaal
pi_39731528
ik zeg : tijd voor een update
pi_39739825
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

woensdag 12 juli 2006 @ 01:10:05 #171
82456 teig
oh my gow
pi_39741256
OMG......

heb je topics gevolgd..

Wil jou en je vrouw (en je kindje) veel sterkte wensen!!!!!
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:58:50 #172
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_39742280
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Cybersijp het volgende:
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

Jeetje wat een nieuws zeg!
Weet niet wat te zeggen maar iig heeeeel veel sterkte!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39743432
.
potverdorie Cybersijp

heel veel sterkte voor jou en je gezin !
Zij is jong en kan goed herstellen.

Je kunt mij mailen voor info.

groet AnneX
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:40:08 #174
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39743733
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

wtf, das niet leuk

Sterkte en beterschap
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39743770
Zo, dat is geen goed nieuws, cybersijp...
Veel sterkte!
En die verbouwing komt wel weer, vrouw eerst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:04:14 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39743840
Cijp, voor jou en je vrouw. Sterkte!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39743930
sterkte!
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:47:55 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39744258
Sijp, sterkte met je vrouw! Ik hoop dat ze er snel bovenop is!

En zoals Oblivion al zegt! Vrouw gaat nu voor de verbouwing!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39744504
Cijb, Sterkte met je vrouw. En ook voor jou.
pi_39745052
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

Hmn, Mijn verzoek was natuurlijk niet zo bedoelt.
Excuus. Maar toch veel sterte gewenst thuis voor je vrouw en voor jou en iedereen om je heen.
pi_39745600
Sterkte voor jullie beide!
pi_39746020
Dank jullie wel allemaal jongens(en dames)

Het ziet er nu weer goed uit, alleen komt er wel een heel traject natuurlik waar je weer "de molen"door moet.maar wat moet dat moet....

Ik heb vannacht zelf wel goed geslapen, de vorige heb ik nagenoeg geen slaap gehad en dat een mens geen goed.Nu een nacht gemaakt van 8 uur en straks met de boot naar het ziekenhuis om naar "mijn meissie"te gaan.

Onze dochter is nu ff tijdelijk bij mijn vader en vriendin en daar is ze heel happy. Zijn vrouw is 30 jaar aan het werk geweest in de zorg dat kan ik zonder ook maar de geringste zorg overlaten aan haar.

ik zal me wel melden van tijd tot tijd hier, naar ik hoop om alleen maar positief nieuws te brengen. wat 32 31 dus( in de hitte van emoties ff vergipst )is veel te jong voor zoiets....

[ Bericht 3% gewijzigd door Cybersijp op 14-07-2006 00:56:32 ]
pi_39746410
Jemig, Cybersijp, dat is geen goed nieuws.
Veel sterkte met je vrouw en dochtertje.

32 is inderdaad te jong voor zoiets, heb het zelf ook in mijn omgeving (vader) mee gemaakt.
Je vrouw komt nu op de 1e plaats!
pi_39746838
Jeumig, dat is schrikken zeg!
Heel veel sterkte voor jullie!
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 16:59:44 #185
92034 crew  Vonkenboer
pi_39759071
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

Tjeempie Cybersijp toch
Beterschap toegewenst en laten we hopen dat ze er snel weer bovenop is
pi_39774491
Zow we zijn weer thuis,

Mijn ei ben ik ff wezen wegleggen bij mijn vader en heb natuurlijk effe een dikke knuffel van mama aan mijn dochtertje gegeven.

Vanmiddag een gesprek gehad met de neuroloog, en die had goed nieuws te melden. In het kort kwam het hier op neer:( als ik in mijn normale schrijfstijl dit zo oppennen dan had ik een aantal uren uit kunnen trekken , tja of je beschrijft het goed of je doet het niet. Lijkt een beetje op mijn klusidee.Maar dit ff terzijde )

Voor 70% zeker is het een lichte beroerte geweest, met voor de kenners onder ons afgelopen week een aantal Tia's vooraf. Deze hebben we niet als zodanig onderkend (dachten nog te veel in de historie op medisch gebied van mijn vrouw)

Op vrijwel zeker zullen de dingen waar ze nu nog last mee heeft(op de woorden komen, en het korte termijn geheugen) terug komen in de komende weken/maanden.

Het gebeurde heeft niks te maken met de ziekenhuis historie uit het verleden, plus niet met de pil (kan je ook het een en ander van krijgen bleek..... )

Mijn vrouw(en ik en de familie om ons heen) is ook erg blij om te horen dat ze hoogstwaarschijnlijk volgende week Dinsdag of Woensdag weer naar huis mag. Ze zal dan nog wel (betrekkelijke ) rust moeten houden maarz e is dan weer thuis .

Ze heeft nu al weer praatjes voor 36 , maar das dus ff 35 te veel. Maar beter te veel dan te weinig zak maar zeggen Verder mag ze al weer soms uit bed om ff te plassen oid. Lopen gaat haar dus ook weer aardig goed af

Al met al dus een dag met een goede afloop, en morgen maar eens ff horen bij de verpleging/arts of het al zinvol is om ons dochtertje eens naar mama mee te nemen.

Al met al dus een dag met een dikke:
pi_39774548
nog meer nieuws in het kort dan:

licht in de keuken(Ma ochtend zelf), bijna licht in de serre(ma ochtend zelf gedaan), schilder is begonnen met de buitenkant van ons huis.

Foto's moeten jullie er maar ff bijdenken
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:42:38 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39774622
Joh, dat is dan weer relatief goed nieuws. Gelukkig maar. Wens haar namens jullie trouwe klus-fans maar alle goeds toe

Ik hoop dat de berichten vanaf nu louter goed zijn
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39778275
.
dat klinkt goed Cyber !

Sterkte ermee voor julllie
.
pi_39778865
volg je topics al een tijdje, heel veel beterschap voor je vrouw!!!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_39779615
Dat is al beter nieuws.
Weten jullie eigenlijk hoe het heeft kunnen gebeuren? Ze is nog zo jong enzo??
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:29:58 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39779725
Jeutje! Ik lees het nu pas. Cybersijp, wat moeten jullie geschrokken zijn zeg.
32 is idd veel te jong voor zoiets. Hopelijk gaan ze toch nog wel een beetje speuren naar een oorzaak.

Fijn te horen dat het op dit moment beter met haar gaat!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:11:16 #193
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39780560
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk gaan ze toch nog wel een beetje speuren naar een oorzaak.
Dus toch wat goed nieuws Sijp! Goed om te horen!

Kunnen ze trouwens al iets zeggen over (blijvende) gevolgen? Of heeft het alleen tijdelijke gevolgen?

* hoopt op het laatste, of beter nog helemaal geen gevolgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39781735
Ha die Sijp
Fijn dat iedereen hier zo met je meeleeft.
Pfffffffff wat waren we geschrokken.
Maar nu ben ik behoorlijk opgelucht, ze heeft heel veel geluk gehad.
Vooral ook doordat jij en mijn moeder de boel zo goed in de gaten hielden was er heel snel hulp.
Het blijft toch altijd me kleine zussie hè, ook al is ze dan 31(volgens mij, maar dat is je vergeven onder deze omstandigheden)
Groetjes Petra
pi_39792099
Sjemig zeg

Heel veel sterkte en beterschap!
pi_39808222
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef peet38 het volgende:
Ha die Sijp
Fijn dat iedereen hier zo met je meeleeft.
Pfffffffff wat waren we geschrokken.
Maar nu ben ik behoorlijk opgelucht, ze heeft heel veel geluk gehad.
Vooral ook doordat jij en mijn moeder de boel zo goed in de gaten hielden was er heel snel hulp.
Het blijft toch altijd me kleine zussie hè, ook al is ze dan 31(volgens mij, maar dat is je vergeven onder deze omstandigheden)
Groetjes Petra
Hoi schoonzusje

ja ze heeft ongelovelijk veel geluk gehad, dat moge duidelijk zijn natuurlijk. Zoals het er nu uitziet zullen er (haast) geen blijvende effecten zijn. Nu kan ze soms nog moeilijk op haar woorden komen en het onthouden gaat nog niet helemaal lekker. Volgens de neuroloog komt dat in de komende periode waarschijnlijk allemaal weer terug.

Ik ben al blij dat haar lichaams functies het weer doen, echt je wil niet weten wat vor een peentjes ik heb gezweten....

Vandaag is ons dochtertje op bezoek geweest en dat ging heel goed, morgen dus weer langs met haar nu gaat oma henny mee. Vandaag was dat Oma Janny (mijn schoonmoeder) Ik heb ze even van de boot gehaald en later weer erheen gereden.

We zijn ook al een stukje wezen lopen op de afdeling,en morgen gaan we eens proberen om ook naar beneden te lopen( centrale hal van het ziekenhuis) Ik heb er alle vertrouwen in dat dat allemaal goed komt, ze liep vanmiddag al als een kieviet nl

Enneh Peet, tis soms heel erg fijn om (schoon) familie te hebben Ik ben echt blij met jullie steun, maar dat wist je al
pi_39808328
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:24 schreef Koningin het volgende:
Dat is al beter nieuws.
Weten jullie eigenlijk hoe het heeft kunnen gebeuren? Ze is nog zo jong enzo??
Iedereen om je hee heeft er kans op het mee te maken, alleen is een verkeerde levensstijl dat er voor zorgt dat je bijv 5 % kans erop hebt, en normaal maar 0.00001 %. Kwestie van uitgerekend jij dan en niet diegene met 5 % kans. T leven is soms gewoon niet fair blijkt wel , maar wat is dat is en daar moet je mee leven .

Nu even een tukje doen, al zal ik wel weer slecht kunnen slapen. Ik slaap al twee dagen slecht omdat het e.e.a me erg diep heeft aangegrepen allemaal
pi_39808361
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef peet38 het volgende:
Ha die Sijp

Groetjes Petra
Tja gevalletje van ff niet opletten in een emo tijd Weet t wel hoor
pi_39812000
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Nu even een tukje doen, al zal ik wel weer slecht kunnen slapen. Ik slaap al twee dagen slecht omdat het e.e.a me erg diep heeft aangegrepen allemaal
Dat kan ik me helemaal voorstellen, doe lekker slapen
En neem de tijd om het allemaal te verwerken!
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 19:42:34 #200
92034 crew  Vonkenboer
pi_39830104
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Iedereen om je hee heeft er kans op het mee te maken, alleen is een verkeerde levensstijl dat er voor zorgt dat je bijv 5 % kans erop hebt, en normaal maar 0.00001 %. Kwestie van uitgerekend jij dan en niet diegene met 5 % kans. T leven is soms gewoon niet fair blijkt wel , maar wat is dat is en daar moet je mee leven .

Het klussen mag je van mij voorlopig wel in de ijskast zetten; zorg eerst maar goed voor je vrouw en utieraard jezelf

Goed om te horen dat het in ieder geval beter gaat !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')