abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2006 @ 00:35:36 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647001
Wat doet een 'kitter'?

Plafond is echt prachtig Cijpie!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647094
ikkuh is .... stront jaloers.....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zondag 9 juli 2006 @ 00:40:54 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39647154
Niet zeuren mop, je hebt zelf een prachtig huis (waarvan we nog altijd foto's te goed hebben )

Maar Cijpie heeft het inderdaad heel mooi voor elkaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39647426
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
pi_39647724
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik vind dat plafond ech chique. Op de foto's in de rest van het topic lijkt het hoogglans wit, maar op de bovenste foto in je laatste post lijkt het wel crème ofzo. Is Kenia wit meer richting crème?
Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_39647759
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef Gompy58 het volgende:
ja mamma... moeders heeft gelijk....

Moet wat dat betreft ook wel zeggen dat ik steeds meer me thuis begin te voelen en het verkoop idee van de baan is... Tegenslagen zijn opgelost en als ik sommige andere verhalen from hell hier lees mag ik helemaal niet zanniken!

Bedoel dat Cyber gewoon the absolute finishing touch heeft! petje af!
Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
pi_39647816
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:03 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Tss wat doe je hier?? ga eens ff pics maken van jouw "casa"! Dat mooie jaren dertig pand verdiend wel eens weer wat aandacht hier in k&w

Maar dank voor het kompliment Gompy
www.photobucket.com ff zoeken op gompy58 en je hebt alles....

overigens mag ik bij deze ff aan je vragen of je ff als ervaren klusser naar een isolatie pic wilt kijken? Wil morgen graag weer aan de slag...
pi_39648106
eerste pagina tweede foto bedoel je?
J a zie niet 123 problemen komen, zorg alleen wel dat er genoeg ruimte is voor de trafo om zijn warmte kwijt te kunnen.
  zondag 9 juli 2006 @ 01:26:55 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648335
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Das het mooie van deze verf, bij weinig licht lijkt het juist donkerder (sfeer) en bij meer licht juist erg licht ruimte.... ik ben er kontent mee kenia wit is wit met een tintje bruin erin. Allen kenia is eigenlijk een kleurcode van flexa (coulour locale) maar ik heb alleen in het wijzonol uitvoeringkje geverfd, vind ik fijnere verf

Verder:

BE een kitter doet? juist kitten natuurlijk Alleen doet deze beste man al 35 jaar al niks anders meer, dus hij levert dermate vakwerk af dat je het zelf onmogelijk zo netjes kan doen. heeft allerlei houten gereedschapjes in een bakje met water mee.

Verder in zijn bus keuze uit driehonderd (!)verschillende soorten kit(hechting, verwerkbaarheid, kleur etc etc) echt ik kon er voor het eesrt ook niet bij met mijn hoofd en dacht "zal wel" maar nu ik het gezien heb echt 300%
Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39648462
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja hoi ik ben DU, de mod die niet vertrekt overigens

Maargoed, ik snap dat van die kitter nog niet helemaal. Laat je hem dan je keuken afkitten? Of kiertjes in je houtwerk?
@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
  zondag 9 juli 2006 @ 01:36:39 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39648548
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

@dude was up at grun, mag je de slaapkamer niet in

@Cybersijp, nope, 3e pic, laatste dus..
Nee Cijpje nam in het ik-stop-topic van Brighteyes uitgebreid afscheid van Duderinnetje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39653341
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef Cybersijp het volgende:

BE een kitter doet?

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
pi_39653906
quote:
Op zondag 9 juli 2006 10:21 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Je snuift teveel verfdampen Cijbersijp...

Maar erg mooi hoor. Ik geloof dat wij dezelfde spots in de keuken gaan ophangen als jij in de serre hebt.
Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
pi_39653927
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
pi_39653991
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Mmmm, nee, wij hebben wederom ons laten verleiden tot 'bouwmarkt' spul.... Ik ben benieuwd.
Eglo komt gewoon bij mijn bouwmarkt vandaan hoor is alleen wel hun "top"serie lampen dat wel. Dus het kan best dat je dus wel eglo lampen hebt aangeschaft/ naar aan het kijken bent
pi_39670440
Mooi project, dees blijf ik even volgen
pi_39686270
Hoe is het trouwens met bouwgarant en jouw foto's op hun banner??
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 18:39:14 #168
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39697446
quote:
Op zondag 9 juli 2006 11:04 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Oh ook van eglo? mooie lampen series voor niet al te veel knaken overigens. Er zijn altijd wel mooiere natuurlijk maar je kan niet alles kopen wat je wil he? gevalletje van een portemonnee en daar moet je het mee doen

Spots van de serre komen bij ons overigens ook in de keuken(5x2 spots). Standaard zit er een gu10 50 watt in maar dat wordt een beetje overkill, ik zal dus ff op zoek moeten naar 25 watt uitvoering van de gu10 en dan ff flink inslaan ervan.

En eh DU en BE haal ik gewoon steeds door elkaar.........
Laat ik het zo zeggen, die lampjes zijn er wel
Alleen vrij prijzig maar dat is halogeen nu eenmaal
pi_39731528
ik zeg : tijd voor een update
pi_39739825
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

woensdag 12 juli 2006 @ 01:10:05 #171
82456 teig
oh my gow
pi_39741256
OMG......

heb je topics gevolgd..

Wil jou en je vrouw (en je kindje) veel sterkte wensen!!!!!
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:58:50 #172
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_39742280
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Cybersijp het volgende:
tijd voor een update?

Komt ie:

Gistermiddag om 15:30 is mijn vrouw getroffen door een herseninfarct Hoewel het toen het geheel er zeer ernstig uit liet zien is het nu 24 uur na dato weer aan de beterende hand. DE uitgevallen functies(linkerkant) zijn nu allemaal weer terug goddank.

Ze is nu nog zeer zwak, en zal nog geruime tid in het zieknhuis moeten blijven. jammer maar helaas zal nu dus ff de verbouwing van de casa ff een een laag tot uit pitje komen te staan.

niet happy is

Jeetje wat een nieuws zeg!
Weet niet wat te zeggen maar iig heeeeel veel sterkte!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39743432
.
potverdorie Cybersijp

heel veel sterkte voor jou en je gezin !
Zij is jong en kan goed herstellen.

Je kunt mij mailen voor info.

groet AnneX
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:40:08 #174
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39743733
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

wtf, das niet leuk

Sterkte en beterschap
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39743770
Zo, dat is geen goed nieuws, cybersijp...
Veel sterkte!
En die verbouwing komt wel weer, vrouw eerst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:04:14 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39743840
Cijp, voor jou en je vrouw. Sterkte!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39743930
sterkte!
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:47:55 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39744258
Sijp, sterkte met je vrouw! Ik hoop dat ze er snel bovenop is!

En zoals Oblivion al zegt! Vrouw gaat nu voor de verbouwing!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39744504
Cijb, Sterkte met je vrouw. En ook voor jou.
pi_39745052
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

Hmn, Mijn verzoek was natuurlijk niet zo bedoelt.
Excuus. Maar toch veel sterte gewenst thuis voor je vrouw en voor jou en iedereen om je heen.
pi_39745600
Sterkte voor jullie beide!
pi_39746020
Dank jullie wel allemaal jongens(en dames)

Het ziet er nu weer goed uit, alleen komt er wel een heel traject natuurlik waar je weer "de molen"door moet.maar wat moet dat moet....

Ik heb vannacht zelf wel goed geslapen, de vorige heb ik nagenoeg geen slaap gehad en dat een mens geen goed.Nu een nacht gemaakt van 8 uur en straks met de boot naar het ziekenhuis om naar "mijn meissie"te gaan.

Onze dochter is nu ff tijdelijk bij mijn vader en vriendin en daar is ze heel happy. Zijn vrouw is 30 jaar aan het werk geweest in de zorg dat kan ik zonder ook maar de geringste zorg overlaten aan haar.

ik zal me wel melden van tijd tot tijd hier, naar ik hoop om alleen maar positief nieuws te brengen. wat 32 31 dus( in de hitte van emoties ff vergipst )is veel te jong voor zoiets....

[ Bericht 3% gewijzigd door Cybersijp op 14-07-2006 00:56:32 ]
pi_39746410
Jemig, Cybersijp, dat is geen goed nieuws.
Veel sterkte met je vrouw en dochtertje.

32 is inderdaad te jong voor zoiets, heb het zelf ook in mijn omgeving (vader) mee gemaakt.
Je vrouw komt nu op de 1e plaats!
pi_39746838
Jeumig, dat is schrikken zeg!
Heel veel sterkte voor jullie!
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 16:59:44 #185
92034 crew  Vonkenboer
pi_39759071
quote:
tijd voor een update?

Komt ie:

niet happy is

Tjeempie Cybersijp toch
Beterschap toegewenst en laten we hopen dat ze er snel weer bovenop is
pi_39774491
Zow we zijn weer thuis,

Mijn ei ben ik ff wezen wegleggen bij mijn vader en heb natuurlijk effe een dikke knuffel van mama aan mijn dochtertje gegeven.

Vanmiddag een gesprek gehad met de neuroloog, en die had goed nieuws te melden. In het kort kwam het hier op neer:( als ik in mijn normale schrijfstijl dit zo oppennen dan had ik een aantal uren uit kunnen trekken , tja of je beschrijft het goed of je doet het niet. Lijkt een beetje op mijn klusidee.Maar dit ff terzijde )

Voor 70% zeker is het een lichte beroerte geweest, met voor de kenners onder ons afgelopen week een aantal Tia's vooraf. Deze hebben we niet als zodanig onderkend (dachten nog te veel in de historie op medisch gebied van mijn vrouw)

Op vrijwel zeker zullen de dingen waar ze nu nog last mee heeft(op de woorden komen, en het korte termijn geheugen) terug komen in de komende weken/maanden.

Het gebeurde heeft niks te maken met de ziekenhuis historie uit het verleden, plus niet met de pil (kan je ook het een en ander van krijgen bleek..... )

Mijn vrouw(en ik en de familie om ons heen) is ook erg blij om te horen dat ze hoogstwaarschijnlijk volgende week Dinsdag of Woensdag weer naar huis mag. Ze zal dan nog wel (betrekkelijke ) rust moeten houden maarz e is dan weer thuis .

Ze heeft nu al weer praatjes voor 36 , maar das dus ff 35 te veel. Maar beter te veel dan te weinig zak maar zeggen Verder mag ze al weer soms uit bed om ff te plassen oid. Lopen gaat haar dus ook weer aardig goed af

Al met al dus een dag met een goede afloop, en morgen maar eens ff horen bij de verpleging/arts of het al zinvol is om ons dochtertje eens naar mama mee te nemen.

Al met al dus een dag met een dikke:
pi_39774548
nog meer nieuws in het kort dan:

licht in de keuken(Ma ochtend zelf), bijna licht in de serre(ma ochtend zelf gedaan), schilder is begonnen met de buitenkant van ons huis.

Foto's moeten jullie er maar ff bijdenken
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:42:38 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39774622
Joh, dat is dan weer relatief goed nieuws. Gelukkig maar. Wens haar namens jullie trouwe klus-fans maar alle goeds toe

Ik hoop dat de berichten vanaf nu louter goed zijn
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_39778275
.
dat klinkt goed Cyber !

Sterkte ermee voor julllie
.
pi_39778865
volg je topics al een tijdje, heel veel beterschap voor je vrouw!!!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_39779615
Dat is al beter nieuws.
Weten jullie eigenlijk hoe het heeft kunnen gebeuren? Ze is nog zo jong enzo??
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:29:58 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39779725
Jeutje! Ik lees het nu pas. Cybersijp, wat moeten jullie geschrokken zijn zeg.
32 is idd veel te jong voor zoiets. Hopelijk gaan ze toch nog wel een beetje speuren naar een oorzaak.

Fijn te horen dat het op dit moment beter met haar gaat!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:11:16 #193
65960 sanger
pi_39780560
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk gaan ze toch nog wel een beetje speuren naar een oorzaak.
Dus toch wat goed nieuws Sijp! Goed om te horen!

Kunnen ze trouwens al iets zeggen over (blijvende) gevolgen? Of heeft het alleen tijdelijke gevolgen?

* hoopt op het laatste, of beter nog helemaal geen gevolgen.
pi_39781735
Ha die Sijp
Fijn dat iedereen hier zo met je meeleeft.
Pfffffffff wat waren we geschrokken.
Maar nu ben ik behoorlijk opgelucht, ze heeft heel veel geluk gehad.
Vooral ook doordat jij en mijn moeder de boel zo goed in de gaten hielden was er heel snel hulp.
Het blijft toch altijd me kleine zussie hè, ook al is ze dan 31(volgens mij, maar dat is je vergeven onder deze omstandigheden)
Groetjes Petra
pi_39792099
Sjemig zeg

Heel veel sterkte en beterschap!
pi_39808222
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef peet38 het volgende:
Ha die Sijp
Fijn dat iedereen hier zo met je meeleeft.
Pfffffffff wat waren we geschrokken.
Maar nu ben ik behoorlijk opgelucht, ze heeft heel veel geluk gehad.
Vooral ook doordat jij en mijn moeder de boel zo goed in de gaten hielden was er heel snel hulp.
Het blijft toch altijd me kleine zussie hè, ook al is ze dan 31(volgens mij, maar dat is je vergeven onder deze omstandigheden)
Groetjes Petra
Hoi schoonzusje

ja ze heeft ongelovelijk veel geluk gehad, dat moge duidelijk zijn natuurlijk. Zoals het er nu uitziet zullen er (haast) geen blijvende effecten zijn. Nu kan ze soms nog moeilijk op haar woorden komen en het onthouden gaat nog niet helemaal lekker. Volgens de neuroloog komt dat in de komende periode waarschijnlijk allemaal weer terug.

Ik ben al blij dat haar lichaams functies het weer doen, echt je wil niet weten wat vor een peentjes ik heb gezweten....

Vandaag is ons dochtertje op bezoek geweest en dat ging heel goed, morgen dus weer langs met haar nu gaat oma henny mee. Vandaag was dat Oma Janny (mijn schoonmoeder) Ik heb ze even van de boot gehaald en later weer erheen gereden.

We zijn ook al een stukje wezen lopen op de afdeling,en morgen gaan we eens proberen om ook naar beneden te lopen( centrale hal van het ziekenhuis) Ik heb er alle vertrouwen in dat dat allemaal goed komt, ze liep vanmiddag al als een kieviet nl

Enneh Peet, tis soms heel erg fijn om (schoon) familie te hebben Ik ben echt blij met jullie steun, maar dat wist je al
pi_39808328
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:24 schreef Koningin het volgende:
Dat is al beter nieuws.
Weten jullie eigenlijk hoe het heeft kunnen gebeuren? Ze is nog zo jong enzo??
Iedereen om je hee heeft er kans op het mee te maken, alleen is een verkeerde levensstijl dat er voor zorgt dat je bijv 5 % kans erop hebt, en normaal maar 0.00001 %. Kwestie van uitgerekend jij dan en niet diegene met 5 % kans. T leven is soms gewoon niet fair blijkt wel , maar wat is dat is en daar moet je mee leven .

Nu even een tukje doen, al zal ik wel weer slecht kunnen slapen. Ik slaap al twee dagen slecht omdat het e.e.a me erg diep heeft aangegrepen allemaal
pi_39808361
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef peet38 het volgende:
Ha die Sijp

Groetjes Petra
Tja gevalletje van ff niet opletten in een emo tijd Weet t wel hoor
pi_39812000
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Nu even een tukje doen, al zal ik wel weer slecht kunnen slapen. Ik slaap al twee dagen slecht omdat het e.e.a me erg diep heeft aangegrepen allemaal
Dat kan ik me helemaal voorstellen, doe lekker slapen
En neem de tijd om het allemaal te verwerken!
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 19:42:34 #200
92034 crew  Vonkenboer
pi_39830104
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Iedereen om je hee heeft er kans op het mee te maken, alleen is een verkeerde levensstijl dat er voor zorgt dat je bijv 5 % kans erop hebt, en normaal maar 0.00001 %. Kwestie van uitgerekend jij dan en niet diegene met 5 % kans. T leven is soms gewoon niet fair blijkt wel , maar wat is dat is en daar moet je mee leven .

Het klussen mag je van mij voorlopig wel in de ijskast zetten; zorg eerst maar goed voor je vrouw en utieraard jezelf

Goed om te horen dat het in ieder geval beter gaat !
pi_39885262
vanavond ff een update posten hoe het nu allemaal gaat (met vrouwlief en het huis) maar nu zometeen eesrt ff de verbouwing kijken Ned 1 21:20 !!!
pi_39890156
Zow paar dagen verder en wat meer zicht op de zaken als een paar dagen terug:

Mijn vrouw heeft toch het e.e.a over gehouden aan de beroerte, hoewel niet erg is het natuurlijk wel vervelend, maar het had natuurlijk ook zeer wel veel erger kunnen zijn allemaal. Denk hierbij aan uitval van ledematen , revalidatie tec etc. rolstoel noem maar op.

Zoals het zich er nu uit laat zien zal ze nog geruime tijd last houden van coordinatieproblemen(trappen lopen, snel wandelen etc) maar met de tijd zal dat weer beter gaan. Verder heeft ze nu een erg lage bloeddruk, waardoor ze nu ff geen bloedverdunners mag slikken omdat haar bloed dus al erg dun is( lage bloeddruk)

Haar geheugen(korte termijn) en taalgebruik is ook nog niet je van het, "makkelijke" taal gaat prima(alledaagswoordgebruik) maar als het moeilijkere woorden worden dan heeft ze daar naar eigen zeggen best moeite mee nog. Ook dit zal met de tijd minder worden omdat de "verbindingen"in de hersenpan weer opnieuw bedraad moeten worden en dat kost nu eenmaal tijd(t lijkt wel een verbouwing... )

Al met al moet ik toch zeggen dat de snelheid waarmee alles weer terug gekomen is mij erg verbaasd, Lannie is sterk , vitaal en in de bloei van haar leven dus misschien dat dat een flinke slok op de borrel was welke er voor zorgde dat het zo snel ging. Op zaal ligt nl. ook een andere vrouw van plusminus 75 jaar oud en die is toch een heel stuk slechter.....

De schilder is begonnen met schilderen, en ik zal natuurlijk ff de verbouwing op het stopje zetten omdat dit gewoonweg belangrijker is, maar heb toch van de week ff een paar keer gespiket bij de casa, puur om mijn gedachten ff ergens anders op te zetten. Maakt je gewoonweg erg sip en dat kan de bedoeling niet zijn lijkt me.

Dus neus vooruit, borst vooruit en we zien wel waar t schip gaat stranden. Over een week of drie / vier is ons huis klaar qua schilderbeurt en dan zal ikzelf rondom e.e.a. aan schuur en stripwerk verrichten aan het hout welke niet vernieuwd is zodat de schilder dit daarna ook kan meenmen. De achterkant van de serrre wordt overigens wit en niet donkergroen hoewel dit wel t idee was, maar de hitte die dit meegeeft is echter aanzienlijk, dus de cshilder gaf al aan dat je dat beter niet kan doen.

Dat was hem weer ff, als laatste wil ik nog ff melden dat ijs en weder dienende Dinsdag a.s Mrs Cybersijp waarschijnlijk weer thuis komt zodat de happy family weer kompleet is

In de tijd daarna zien we wel hoe het allemaal loopt alvorens ik de boel al weer gaan plannen. eerst welzijn, en daarna pas weer de bouw in zak maar zeggen.

En nu ff onder genot van een bakkie leut de verbouwing kijken
  maandag 17 juli 2006 @ 08:25:26 #203
65960 sanger
pi_39897220
Gelukkig vallen de gevolgen allemaal nog mee Sijp. Laten we hopen dat de gevolgen die er nu nog zijn door de loop van de tijd opgelost worden! Je hoort wel vaker dat zoiets gewoon wat tijd kost maar dat ze er toch goed bovenop komen! Helemaal ook wat je zegt, ze is in de bloei van haar leven en dat scheelt zeker wel een slok op een borrel!

En wat betreft de Casa. Denk dat het een goede keuze is van het groen af te stappen
pi_39920700
.
fijn om te lezen, dat het al zoveel beter gaat en dat je vrouw - morgen al weer - thuis komt.
Het zal ook schelen dat jullie hele gezin samen op Texel zit en je geen reistijd meer hebt.

Vertelt het ziekenhuis ook dat therapie thuis ondersteuning geeft en truc-jes leert om de coördinatie op de goede manier te stimuleren.
1 x raden wat mijn achtergrond is. Nee, laat maar.

@ casa: prettig dat er ondertussen doorgewerkt wordt door goeie mannen.

Succes in de aller1e plaats met vrouw en gezin. Natuurlijk komt de casa af.
onhandig als je iemand niet kent irl en wél meeleeft...
.
pi_39955782
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:54 schreef AnneX het volgende:
.
fijn om te lezen, dat het al zoveel beter gaat en dat je vrouw - morgen al weer - thuis komt.
Het zal ook schelen dat jullie hele gezin samen op Texel zit en je geen reistijd meer hebt.

Vertelt het ziekenhuis ook dat therapie thuis ondersteuning geeft en truc-jes leert om de coördinatie op de goede manier te stimuleren.
1 x raden wat mijn achtergrond is. Nee, laat maar.

@ casa: prettig dat er ondertussen doorgewerkt wordt door goeie mannen.

Succes in de aller1e plaats met vrouw en gezin. Natuurlijk komt de casa af.
onhandig als je iemand niet kent irl en wél meeleeft...
.
Juistem

We hebben van het zieknhuis de volgende dingen "meegekregen":

Afspraak met neuroloog
Afspraak met cardioloog
coordinatieoefeningen in samenspraak met de fysio therapie
Berg medicijnen door gefaxt naar de lokale apotheek( medicijnkastje puilt echt uit hor!)
Met twee weken komt een gespecialiseerde "cva"verpleegkundige van het ziekenhuis, nog langs om te kijken hoe alles gaat, en of je nog ergens moeite mee hebt. En believe me we have.... Vooral het feit dat tussen alle hoop bijna weg en ontslag in het ziekenhuis in 192 uur zit me dwars. waarom? Omdat ik toch ergens denk dat ze misschien ergens iets vergeten zijn te checken.(raar maar waar maar zo voelt t i.i.g )

Ben wel blij om me "meiden"weer allebei om me heen te hebben al zit vaders hier eenzaam op Fok! te posten en is de rest in ruste Babyfoon naast me, baal shag, en een bakkie doen wonderen zeg maar.

Morgen weer aan het werk, nog langer weg gaat echt haast niet meer. Anders hebben we straks nog "muiterij" Een uur begint mijn dienst en dan knallen tot keuken dicht , gauw bestellen en tot morgen lads. helaas ik wou dat ik mee voor me "jongens"kan betekenen, maar dat is het. Mijn vrouw heeft nu haar rust nodig en dat kan alleen maar als ze de wacht niet heeft van onze dochter.

Ben vanavond nog ff in de "casa"geweest en met me gsm camera ff een pic geschoten vcan o.a de voordeur en voorste erker. Ik ga hem zo ff bekijken en uploaden, hebben jullie in ieder geval weer ff wat.

hasta la vista fokkers!
pi_39956232

Mooi he? Echt heel erg donker groen, met een stijlvolle kleur wit erbij. Ik vind t een plaatje i.i.g
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:53:56 #207
65960 sanger
pi_39964890
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef Cybersijp het volgende:
[url=600,450]http://tweakers.net/ext/f/63996e8da3c65160bc63eaab3161dd89/full.jpg[/url]

Mooi he? Echt heel erg donker groen, met een stijlvolle kleur wit erbij. Ik vind t een plaatje i.i.g
Goed om te horen dat ze zo snel weer thuis is! Zo te zien staat er echter wel nog 1 en ander te gebeuren.

Zie ik het goed als ik denk dat de rollaag boven de erker zwart gevoegd is?

Vind overigens het verschil in kleur van de stenen tot ca. 50cm hoog en daarboven erg mooi. Met nieuw voegwerk kun je daar mooi op in gaan spelen! Bv. onderste laag en erker zwart en de rest wit of creme (knip/snijvoeg)!
pi_39965387
He Cijbersijp, ik ben net terug van vakantie en zit zo hier en daar eens bij te lezen (Jouw topic had ik even achter gelaten omdat dat vaak niet even snel te bekijken is) maar wat ik nu lees, ik schrik me rot man. Je vrouw in eerste instantie een vermoedelijk beroerte, wat later 'gelukkig' een lichter herseninfarct blijkt. Met toch wel 'gevolgschade' zoals het er nu uitziet. Natuurlijk kun je altijd zeggen 'Het had veel slechter af kunnen lopen', maar daar schiet je niets mee op. Het blijft voor jullie gezin verschrikkelijk. Met ernstige of minder ernstige gevolgen. Je gevoel over het verloop van de diagnose binnen 192 uur kan ik me heel goed voorstellen. Het gaat te snel om een betrouwbaar gevoel er bij te hebben, maar toch kun je daar op vertrouwen.

Ik wens juliie heel veel beterschap en een spoedig herstel. Als jouw vrouw het leuk vindt om post te krijgen moet je je adres maar even mailen dan stuur ik/sturen we een kaartje.

Hartverwarmende groeten van ons, succes!
pi_39966421
He Cijbersijp, gelukkig weer betere vooruitzichten zo als het er nu voorstaat. Gezin is prio 1!

kwa aangezicht van jullie huis, dat echt een toppertje is, moet je voordeur eigelijk nu ook wel op de prio lijst van het klussen zijn gestegen. ;-)
pi_39968242
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 08:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Goed om te horen dat ze zo snel weer thuis is! Zo te zien staat er echter wel nog 1 en ander te gebeuren.

Zie ik het goed als ik denk dat de rollaag boven de erker zwart gevoegd is?

Vind overigens het verschil in kleur van de stenen tot ca. 50cm hoog en daarboven erg mooi. Met nieuw voegwerk kun je daar mooi op in gaan spelen! Bv. onderste laag en erker zwart en de rest wit of creme (knip/snijvoeg)!
Dank allereerst,

Straks als alles een beetje klaar is dan willen we gaan sparen om de oude knipvoegen weer in oude luister te gaan herstellen. Dit is echter niet goedkoop, denk aan ¤30,- de vierkante meter. Nu heb ik wel een bevriende metselaar in de kennisen kring dus kan eens vragen of hij er idee naar heeft, iemand weet natuurlijk
pi_39968556
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Marsepein het volgende:
He Cijbersijp, ik ben net terug van vakantie en zit zo hier en daar eens bij te lezen (Jouw topic had ik even achter gelaten omdat dat vaak niet even snel te bekijken is) maar wat ik nu lees, ik schrik me rot man. Je vrouw in eerste instantie een vermoedelijk beroerte, wat later 'gelukkig' een lichter herseninfarct blijkt. Met toch wel 'gevolgschade' zoals het er nu uitziet. Natuurlijk kun je altijd zeggen 'Het had veel slechter af kunnen lopen', maar daar schiet je niets mee op. Het blijft voor jullie gezin verschrikkelijk. Met ernstige of minder ernstige gevolgen. Je gevoel over het verloop van de diagnose binnen 192 uur kan ik me heel goed voorstellen. Het gaat te snel om een betrouwbaar gevoel er bij te hebben, maar toch kun je daar op vertrouwen.

Ik wens juliie heel veel beterschap en een spoedig herstel. Als jouw vrouw het leuk vindt om post te krijgen moet je je adres maar even mailen dan stuur ik/sturen we een kaartje.

dank Mars, ja had al het idee dat je met je 56k6 lijntje niet echt happig was op verherbouwingstopics met veel foto's....

Mijn vrouw heeft een lichte beroerte gehad, en een infarct is het zwaarste wat je kan hebben op "hersen"gebied, dan is nl. eerst ook je circulatie gestopt omdat een herseninfarct altijd samen gaat met een hart infarct.

• lichte beroerte
  • zware beroerte
  • lichte hersenbloeding
  • zware hersenbloeding
  • herseninfarct

dat is zo'n beetje van licht naar zwaar het rijtje

En een kaartje ? ja leuk maar we hebben er al heel erg veel gehad... waslijntje vol Ik denk dat we nu gewoon de neuzen in de richting van de toekomst moeten richten en kijken waar het ship strandt. Nu is ze al weer een dag thuis en ik doe wat meer in huis en help haar waar nodig.

Ik heb er alle vertrouwen in dat alles weer goed komt, maaar idd ik kan er met mijn hoofd niet bij dat alles zo snel gaat. Van niets naar heel veel in een korte tijd, Damn het lichaam kan een hoop hebben blijkt wel weer

En eh meet op texel staat nog steeds hoor(klaar of niet) er wordt gekookt in de casa dan. sterker nog ben al aan het brainstormen wat dan te eten met zijn allen

Straks te werk maar eerst me dames nog ff in de gaten houden hier @ Texel

Hartverwarmende groeten van ons, succes!
  • pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_39968614
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 10:06 schreef Gompy58 het volgende:
    He Cijbersijp, gelukkig weer betere vooruitzichten zo als het er nu voorstaat. Gezin is prio 1!

kwa aangezicht van jullie huis, dat echt een toppertje is, moet je voordeur eigelijk nu ook wel op de prio lijst van het klussen zijn gestegen. ;-)
    Deur wordt eerdaags eruit gehaald en dan helemaal kaal gehaaald. Daarna weer voorzien van mooi nieuw glas(zijn een paar raampjes stuk, dan wel vervangen met geen facetglas) en een aantal lagen hoogglans lak zodat het geheel weer spik en span is
    pi_39973190
    .
    nou dan wil ik wel weer over de "casa frontaal" aanhaken:

een witte voeg - straks - raad ik af. Het wordt dan in mijn ogen een poppeNhuis.
    Het resultaat zie ik dagelijks voor mijn neus bij een > 100-jaar oude boerderij.
    Nou ja, de bewoners zijn ook spic en span.

De voorgevels van onze huizen op de Brink zijn alle negen tegelijk ook opnieuw gevoegd - met een kleine
    bijdrage uit de gemeentepot vanwege gemeentelijk monument.
    En wij hebben voor lichtgrijs gekozen. Het staat veel natuurlijker.

Grappig wat de verfkleuren van de kozijnen en ramen betreft: onlangs viel mij op dat het bij ons andersom is :
    de kozijnen crême/gebroken wit en de sponningen in het prachtige diepgroene
    "grachtengordel" groen.

We wachten nog maar even met schilderen ! dat moet maar tussen de hittegolven door

Sterkte achter de potten en pannen !
    .
      woensdag 19 juli 2006 @ 15:08:42 #214
    65960 sanger
    pi_39976254
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef AnneX het volgende:
    .

een witte voeg - straks - raad ik af. Het wordt dan in mijn ogen een poppeNhuis.
    Het resultaat zie ik dagelijks voor mijn neus bij een > 100-jaar oude boerderij.

De voorgevels van onze huizen op de Brink zijn alle negen tegelijk ook opnieuw gevoegd - met een kleine

Grappig wat de verfkleuren van de kozijnen en ramen betreft: onlangs viel mij op dat het bij ons andersom is :
    "grachtengordel" groen.

We wachten nog maar even met schilderen ! dat moet maar tussen de hittegolven door

.
    Wat de meeste (goede) knipvoegers doen is het volgende:

- Ze zandstralen een klein deel van de gevel, de originele kleur steen komt hierdoor tevoorschijn.
    - Ze zetten proefstukjes in verschillende kleuren, op aanwijzing van de klant. Bv. stukje grijs, ivoor, creme en wit.
    - Laten drogen en klant laten kiezen. De overige stukjes weer uitslijpen c.q. hakken.
      woensdag 19 juli 2006 @ 15:13:54 #215
    65960 sanger
    pi_39976434
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Dank allereerst,

Straks als alles een beetje klaar is dan willen we gaan sparen om de oude knipvoegen weer in oude luister te gaan herstellen. Dit is echter niet goedkoop, denk aan ¤30,- de vierkante meter. Nu heb ik wel een bevriende metselaar in de kennisen kring dus kan eens vragen of hij er idee naar heeft, iemand weet natuurlijk
    Waarom zou je de oude voegen willen (laten) repareren?

- De kleur wordt vrijwel nooit helemaal hetzelfde. Je blijft het dus zien.
    - Het risico dat een slechtere voeg (die op moment van hertsel nog niet zo slecht is dus) na een paar jaar alsnog/opnieuw vervangen moet worden.
    - Indien je de gevel gaat (laten) reinigen heb je kans dat het grootste gedeelte van de bestaande voeg "weggeblazen" wordt.

Ik zal mijn schoonvader eens vragen wat hij rekent per m2. Die is voeger Als het goed is spreek ik hem van het weekend.

Hoeveel meter is het eigenlijk (incl. ramen en excl. ramen)? En de verdeling knipvoeg/platvolvoeg?
    pi_39997450
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 13:40 schreef AnneX het volgende:
    .

"grachtengordel" groen.

.

Slechts 53 graden celsius daar
    pi_39997498
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom zou je de oude voegen willen (laten) repareren?

- De kleur wordt vrijwel nooit helemaal hetzelfde. Je blijft het dus zien.
    - Het risico dat een slechtere voeg (die op moment van hertsel nog niet zo slecht is dus) na een paar jaar alsnog/opnieuw vervangen moet worden.
    - Indien je de gevel gaat (laten) reinigen heb je kans dat het grootste gedeelte van de bestaande voeg "weggeblazen" wordt.

Ik zal mijn schoonvader eens vragen wat hij rekent per m2. Die is voeger Als het goed is spreek ik hem van het weekend.

Hoeveel meter is het eigenlijk (incl. ramen en excl. ramen)? En de verdeling knipvoeg/platvolvoeg?
    idee is idd om de gevel te laten reiniger, en ipregneren met een goedje zodat je stenen minder snel vies worden. De knipvoegen zijn gemaakt met texels duin zand dus de kleur is heel specifiek. verder is er zowel beneden als boven (zeg maar in het donkere deel steeen en in het lichtere een knipvoeg aanwezig

hoeveel meter het is, heb echt geen idee maar dat t er heel wat zijn moge duidelijk zijn
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:14:26 #218
    65960 sanger
    pi_40001953
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

idee is idd om de gevel te laten reiniger, en ipregneren met een goedje zodat je stenen minder snel vies worden. De knipvoegen zijn gemaakt met texels duin zand dus de kleur is heel specifiek. verder is er zowel beneden als boven (zeg maar in het donkere deel steeen en in het lichtere een knipvoeg aanwezig

hoeveel meter het is, heb echt geen idee maar dat t er heel wat zijn moge duidelijk zijn
    Als je het gaat laten reinigen zou ik echt overwegen om het geheel te laten vervangen. Het kost je misschien meer dan het dubbele maar dan is het voor de komende 75-100 jaar klaar! En je hebt dan ook nog eens een geheel voegwerk ipv oud met nieuw gecombineerd.

Impregneren is eigenlijk standaard. De reden dat het geimpregneerd owrdt is overigens niet dat het vuilafstotend wordt. Het is wel een prettige bijkomstigheid.

Impregneer is een soort waxlaag, die het vocht wel vanuit de steen naar buiten laat, maar niet naar binnen. Niet goed geimpregneerde gevels, met slechte voegen geven vaak vochtdoorslag. Dit zie je bv aan zwart/beschimmeld behang. Leuke van impregneer is dat als je gaat kijken tijdens regenen je het als een waterval langs de gevel ziet lopen. Bij niet geimpregneerde gevels zie je dat niet omdat de steen het opneemt.
    pi_40186482
    zow we zijn weer voorzichtig wat aan de knutsel geweest, we moeten toch wat progressie maken he

Wat we hebben gedaan:

deuren opgehaald bij de bouwmarkt, skantrea sks 242 is het type mocht je interesse hebben

diverse afdekdeksels van inbouwdozen opgehangen(waarom is er geen maat m4x25 bij mijn bouwmarkt? Nou ja met m4x30 en m4 x20 ging het ook wel )

Twee opbouw wcd's bevestiged en alvast bedraad naar de centraaldozen zodat als ik weer met met klusgabber steef @ casa ben het e.e.a zo aangesloten zit op het elektrieke net

Het platte dak boven de serre opgeruimd, alg nog een kapot gewaaide deur en wat glas, wat puin van de bouw nog etc etc. Dus ff in de volle zon bezig geweest met vaders. Cola tje ging erdaarna in alsof het niks was

Verder wat opgeruimd (as usual) en de cas a weer afgesloten voor deze week. Morgen gaat Kees weer aan de schilder vandaag was hij bij de buren bezig geweest en morgen weer bij ons. Met wat mazzel is morgen de hele voorkant in zwartgroen geverfd (sjiek de friemel)

Kees heeft ook het glas van de deuren nog opgemeten en komt met een prijs ervoor, ik vond dat vanuit de fabriek nl. erg prijzig.

En foto's ? vergeten te maken des te meer de volgende week
      woensdag 26 juli 2006 @ 02:00:56 #220
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_40188882
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 00:34 schreef Cybersijp het volgende:

En foto's ? vergeten te maken

Hoe is het nu met moeders de vrouw??
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_40198092
    Met moeders gaat alles heel erg goed, echt apart om te zien dat alles zo snel weer in zijn öude"gereel is gekomen. Nu weer te werk , zal wel druk worden vandaag (maar dat is het al ff )
      zondag 30 juli 2006 @ 20:46:41 #222
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40332290
    Cijpie!

Was gezellig

Wij zijn inmiddels weer thuis. Leuk eiland heb je

En vooral een prachtige casa!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_40340576
    Dank dank,

ja was nadat jullie bij de casa waren wel een soort van chaotische dag hoor! Was pas om 05:20 thuis zeg!!! Was druk @ island samba (2000 man ofzo) en dus heel veeeeeeeeel eters op het andere paviljoen( daar werk ik dus ) keuken dicht 22:00, opruimen klaar 0:30, kiosk open, wrknemer kiosk ziek thuis ik de klos, open tot 02:30, ff wat drinken, opruimen 03:30 klaar. Daarna island samba spullen opgeruimd(vuilnis gereden en glaswerk naar de container gebracht met de trekker ( ) en toen en toen eh... werd het al licht op het eiland

Bericht over de island samba op de lokale kabelkrant:

http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=24155

Ff tukken en vandaag weer verder waar we gebleven waren met de bonnen( weer veel! Kwam om 12:30 binnen kon meteen aan de slag. Affijn hele middag druk druk druk, mise en place op.... Racen om de mise en place te snijden, salades te maken, uitjes, grapefruits etc etc. Bam weer bonnen, maar nu van de diner kaart. Keuken werd door de baas maar om 20:00 maar dicht gedaan (wegens omstandigheden ).

Schoonmaken en nu net weer thuis( 0:15)

Vraag me af waar julie nou nog meer een "meet"hadden, zat ook zo veel te "lullen"dat ik er helemaal niet meer bij nagedacht heb het ff te vragen.

Zijn jullie nou nog in Oudeschild beland, of werd het een enkeltje bierbrouwerij ?

Ik hoor het wel, en nu WEEEKEND WOEI!!!!

Morgen weer te klussen @ the casa

[ Bericht 5% gewijzigd door Cybersijp op 31-07-2006 01:12:59 ]
      maandag 31 juli 2006 @ 12:24:39 #224
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_40348566
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef Cybersijp het volgende:
    Dank dank,

ja was nadat jullie bij de casa waren wel een soort van chaotische dag hoor! Was pas om 05:20 thuis zeg!!! Was druk @ island samba (2000 man ofzo) en dus heel veeeeeeeeel eters op het andere paviljoen( daar werk ik dus ) keuken dicht 22:00, opruimen klaar 0:30, kiosk open, wrknemer kiosk ziek thuis ik de klos, open tot 02:30, ff wat drinken, opruimen 03:30 klaar. Daarna island samba spullen opgeruimd(vuilnis gereden en glaswerk naar de container gebracht met de trekker ( ) en toen en toen eh... werd het al licht op het eiland

Bericht over de island samba op de lokale kabelkrant:

http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=24155

Ff tukken en vandaag weer verder waar we gebleven waren met de bonnen( weer veel! Kwam om 12:30 binnen kon meteen aan de slag. Affijn hele middag druk druk druk, mise en place op.... Racen om de mise en place te snijden, salades te maken, uitjes, grapefruits etc etc. Bam weer bonnen, maar nu van de diner kaart. Keuken werd door de baas maar om 20:00 maar dicht gedaan (wegens omstandigheden ).

Schoonmaken en nu net weer thuis( 0:15)

Vraag me af waar julie nou nog meer een "meet"hadden, zat ook zo veel te "lullen"dat ik er helemaal niet meer bij nagedacht heb het ff te vragen.

Zijn jullie nou nog in Oudeschild beland, of werd het een enkeltje bierbrouwerij ?

Ik hoor het wel, en nu WEEEKEND WOEI!!!!

Morgen weer te klussen @ the casa
    Jeetje wat een dagen maak jij
    Wel leuk dat dat festival zo'n succes was. We hoorden de thuiskomende jongeren nog wel "napraten" op het plein om een uur of drie

We hadden nog een meet met een tweeling van een vriend die is overleden (hij heeft de kinderen niet meer geboren zien worden). De moeder woont in Duitsland en ze is maar eens per jaar in Nederland, dus we hebben even de kans gegrepen om het kleine grut te zien!

De bierbrouwerij hebben we niet eens meer gedaan trouwens. Wel zaterdag een end rondgefietst. Oudeschild en den Hoorn o.a. even gezien en daarna weer lekker met een boek en een wijntje het terras op gekropen

Fijn 'weekend', doe rustig aan!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_40396639
    Zow ff bijprate over de casa

Vandaag met zijn drieen(vaders, sijpo, en klusgabber Steef) aan de slag gegaan om de elektra van de serre plus de laatste noesten uit de balken van het plafond in de woonkamer te halen( laatste was pa zijn taak vond hij, ik hield hem niet tegen )

Vanmorgen om 10:00 draden getrokken, en daarna naar Steef zijn werk gereden om ff "inkopen"te doen in het magazijn(installatiebedrijf), overigens wel op een bonnetje gezet hôr

Toen begon het hier toch te hozen niet normaal meer, dus maar ff steef en vaders met de auto naar huis gebracht omdat ze anders doorweekt thuis zouden zijn gekomen.

Na de middag alles gemonteerd, en op zoek gegaan naar schragen plus een knap stukkie resthout in de zagerij. Daar is nu ook niet veel te beleven dus veel resthout was er niet meer ..... Wat er wel was en waar ik trek in had was ¤16.50! plus drie schragen á ¤8,95 weer aanzienlijk om voor derest van de tijd ie de berbouwing nog duurt mijn gereedschap neer te plempen.

Ff verder gedacht en toen maar een soort van stelling gekocht a'¤29.95 waar ik dus later als ik mijn nieuwe schuurtje (13.5x3.50m ) heb hem weer in gebruiken kan.

ff in elkaar geknutseld, wat foto's gemaakt en de dag was al weer om.

Voor volgende week staat op t program:(evt, uitloop naar week erna)

opruimen bovenverdieping

slopen laatste kamer(tje)

afwerken voorste slaapkamer

grondverfen en kitten lichtkoepel keuken(laatste klus in woonkamer, keuken, en bijkeuken, naast de deuren weliswaar)

kitten plafond badkamer, plus latexen ervan

bevestigen van deurvanger op het platte dak boven serre omdat anders bij harde wind de dakkoepel vaan de keuken stuk gaat door de deur van de slaapkamer.

dan zijn we denk ik alweer door de tijd heen voor volgende week, maar plannen is nooit verkeerd toch?

In september wil ik dan ook nog de afvoeren van de diverse daken(plat en gewoon, plus erkers) op het normale riool aansluiten dmv pvc 110 rond. dan loost e.e.a niet meer direct op de grond

genoeg plannen , zo weinig tijd

nou ff uploaden , toedels
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')