abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 31 mei 2006 @ 10:34:25 #101
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38401244
Cybersjip het past gewoon bij die woning, de sfeer die het uitstraalt de kleuren, gewoon gewoon alles
pi_38402441
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:08 schreef ranzige_pad het volgende:
das toch lurken.
dawas het grapje
pi_38422687
Fok was een bitje stroperig vanavond dus vandaar het late tijdstip van deze update

Zo he !

Vanmorgen om 10:30 gebeld met het heugelijke nieuws dat ik vandaag extra vrij was…

Daarom maar me kluskleren weer uit de wasmand getrokken( immers zou een paar dagen niet klussen) en naar de casa gespoed. Op de fiets weliswaar, maar dat mocht mijn pret niet drukken zak maar zeggen.(vrouwlief had de auto nodig)

Daar aangekomen was cees net klaar met het kozijn in de keuken, het raam in de bijkeuken en de deuropening in de hal en de bijkeuken. Er is nog wel wat werk wat gedaan moet worden volgens de offerte binnen, maar als het straks eens een regenachtige dag is dan komt hij dat ff doen. De kleuren welke geschilderd moeten worden weet hij inmiddels dus no worry’s mate

Zelf aan de gang gegaan met de plinten van de woonkamer, deze had ik al eerder op maat gemaakt, gegrond, en in een laag hoogglans gezet.

Paste bijna allemaal zoals ik het wou, dus dat was relatief snel klaar( als je stante pede moet meten, zagen, bevestigen kost het je meer tijd. ) daarna met acrylkit de schaduwvoegjes opgevuld, immers niet overal is de muur even recht wat de plint dus wel is.

Een lamp opgehangen in het voorste deel van de woonkamer, zelfde als in de rest van het huis beneden komt maar dan de vierspots uitvoering ( geven ze niet cadeau zeg, ¤55,- ) maar wel mooi al zeg ik t zelf.

Daarna de hele boel beneden opgeruimd, incluis de keuken . Het fornuis is nu weer zichtbaar….

Daarna ff bij de fixit en de gamma geweest voor tl armaturen in de bijkeuken maar ¤35,- per stuk vind ik wat veel, en ik heb er ook nog eens twee stuks nodig ook…. Het kan wel goedkoper maar dan vind ik ze niet mooi. Slimline van daks 2x18w en dan eentje niet aandoen vind ik wel wat hebben, de enkele uitvoeringen hiervan zijn wat iel naar mijn idee.

Ik zal ff pics kijken( heb er weer een hoop gemaakt) en dan ff uppen, en online knallen

Laterz alligatorz

Had mijn post al wel dan maar ff in word getikt scheelt wat tijd he?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_38423044

plinten in place

nogmaals maar dan lager genomen

zijkantje kamer

haardje, t idee is er om deze binnenin een flink kleurtje te geven als contrast met het zachte van de kamer. Weet zo ff 123 niet of het een goed idee is, maar t idee is er

ik kan me "kachel"weer bekijken, dat was al weer ff terug zeg. Hijs nog even mooi als toen hij onder een plaat gips werd verstopt

Tijdelijke opslaag van alle spullen welke ik regelamtig gebruik. Als straks de woonkamer klaar is dan zal ik ff wat in elkaar knutselen waar ik dit alleskwijt kan.

me lampie, strak en naar mijn idee toch iets klassieks in zich. Een foto om Marsepein alvast een idee te geven wat ik voor ogen heb.

Dat waren ze weer. morgen weer werken . Maar de afspraak voor volgende week Dinsdag met vader Cybersijpo is al gemaakt. Plinten schilderen( laatste bling bling) en de serre, plus deur van kachelhok bijkeuken . Verder wat kozijnen in de keuken in de "chat"zetten .

plemp maar weer een hoop neer, ben benieuwd wat jullie er van vinden
pi_38423066
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Cybersjip het past gewoon bij die woning, de sfeer die het uitstraalt de kleuren, gewoon gewoon alles
Ik ook van jou....
pi_38424439
tvp :p
  Moderator donderdag 1 juni 2006 @ 18:08:25 #107
92034 crew  Vonkenboer
pi_38444823
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Ik ook van jou....
Wel beetje jaloers is
Mooie spot halogeenverlichting
pi_38451396
Ik volg je topic nu al een tijdje, ziet er erg mooi uit allemaal, veel aandacht voor de details ook. Ik begin in september zelf met klussen aan mijn " niuewe " jaren 30 woning, misschien wel leuk om daar ook een topic van bij te houden. Kan nu in ieder geval zien hoe het kan worden
pi_38464692
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Red_Baron het volgende:
Ik volg je topic nu al een tijdje, ziet er erg mooi uit allemaal, veel aandacht voor de details ook. Ik begin in september zelf met klussen aan mijn " niuewe " jaren 30 woning, misschien wel leuk om daar ook een topic van bij te houden. Kan nu in ieder geval zien hoe het kan worden
Zeker leuk om een topic te maken. We kunnen er allemaal wat van leren
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:12:24 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38466251
Ziet er allemaal weer keurig uit Sijp!

En een nieuwe klusser is born. Welkom Red_Baron!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_38467697
Thankx Sanger, ik volg jouw topic ook al een tijdje, ziet er ook erg goed uit (vooral erg mooie keuken ). Hoop dat ik zelf er ook een beetje uitkom met de verbouwing . Ik zal binnenkort wel even beginnen met een topic, ook om de beslissingen qua keuken, vloer, verf, sanitair, indeling etc allemaal een beetje toe te lichten, voorzover ze al gemaakt zijn......
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:10:28 #112
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38467894
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Red_Baron het volgende:
Thankx Sanger, ik volg jouw topic ook al een tijdje, ziet er ook erg goed uit (vooral erg mooie keuken ). Hoop dat ik zelf er ook een beetje uitkom met de verbouwing . Ik zal binnenkort wel even beginnen met een topic, ook om de beslissingen qua keuken, vloer, verf, sanitair, indeling etc allemaal een beetje toe te lichten, voorzover ze al gemaakt zijn......
Vragen kun je altijd stellen in K&W hoor! En Tips kun je genoeg vinden dacht ik zo

Ben benieuwd naar je topic en je keuzes
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 20:25:53 #113
92034 crew  Vonkenboer
pi_38585168
Hoi hoi waren we weer....

Vandaag vrij van het werk en gezien het pak werk wat er nog boven mijn hoofd hangt de komende twee weken heb ik besloten om deze en volgende week gewoon "vrij"te nemen van de casa.

Vorige week natuurlijk Pinksteren gehad en deze komende week wordt ook druk, plus volgende week rondje texel op ons dak dus ffies wat qualitytime met mijn gezin in plaats van schilderen denk ik maar.

Over een dikke anderhalve week ongeveer, en de 20e Juni dus weer verder met de kwast
pi_38585298
Cybersjip, je moet inderdaad ook af en toe aan je familie denken. Goed van je.
pi_38869850
mini update

Vorige werkweek zit er inmiddels op en de volgende drukke week heeft zich aangedient inmiddels....(www.roundtexel.com) Nog vier dagen te gaan nu (Do, Vr, Za, en Zo) Maandag de boel allemaal weer in orde maken en wat leuks doen 's avonds met de "crew"en dan denk ik Dinsadg a.s totaal murf in me bed gaan liggen.

Volgende week ook maar een dag vrij (Di) en dan de hele week weer aan het werk, week erna is wel weer "normaal"

Dus dan weer twee dagen hardcore klussen staan op de planning dan( ). Nog ongeveer twee maanden en dan is het al weer een jaar terug dat het eerste begin is gemaakt met de renovatie van de "casa"

Tijd vliegt, so many things to do, so little time zak maar zeggen. Als de overuren teller zo blijft draaaien als hij nu draait dan heb ik weer fulltime van de aankomende winter de tijd om me huis te verherbouwen
pi_38873750
Ben je niet vreselijk bang dat je enorm aan roofbouw op je lichaam bezig bent? En evntueel in een burn out terecht komt nadat het klussen klaar is? Man, wat heb jij een tempo, petje af hoor!
pi_38874489
Mars,

Nee hoor dit soort werk doe ik al bijna 15 jaar. Hoewel t zwaar is ( i agree here) gaat het me goed af. Het verbouwen "tussendoor" doe ike chter wel voor het eerst.

Nu de pc uit en te werk weer
pi_38998132
ik wacht geduldig tot cyber ons voorziet van een update
pi_39231199
Zow dat heeft ff geduurt

Maar morgen gaan we dan ook echt weer hardcore aan de klus. In de afgelopen tijd uren gemaakt voor twee dus met de vrije tijd de komende winter zit het wel snor ( ) Ging niet zonder slag of stoot, en her en der kwam er ook wel wat gemok van het werkfront maar de klus die we "het rondje"noemen is met zijn naweeën verwerkt.

Inclusief de komende week slechts vier vrije dagen gehad/ te goed, dus al te enthousiast zullen we morgen nog niet zijn (begrijpelijk mijns inziens). Voor morgen staat er op t program, om eerst maar eens al het onkruid te verwijderen in de tuin. Man man man wat een hoogte heeft dat bereikt in de tijd dat ik niet in de casa ben geweest. Denk dat ik maar ff met de heggeschaar erdoorheen ga. Zal me een hoopje geven.....

Verder is er een stel serieus bezig met de koop van ons (huidige) huis, er is al een bod maar das te laag naar ons idee(makelaar gaf al aan dat t standaard te laagis het eerste bod) , en hebben nu een makelaar een technische keuring van het huis laten doen. Kost je( de aspirant kopers dus) ook e.e.a aan knaken dus daar zal hoogstwaarschijnlijk wel een (beter) bod op volgen.Anders is t voor hun zonde van het geld. Ik heb goede hoop in ieder geval....

Verder morgen waarschijnlijk wat kleine schilderklusjes om er weer ff in te komen, en dan Dinsdag a.s met vader Cybersijp weer met zijn tweeën aan de knutsel (is ook nog eens gezellie, ipv in je Remie )
  maandag 26 juni 2006 @ 00:24:43 #121
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_39233993
quote:
[b]Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef Cybersijp het volgende:
Verder is er een stel serieus bezig met de koop van ons (huidige) huis,
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39261623
zow dagje weer voorbij, Ik schrijf hier express dagje omdat ik niet al te veel gedaan heb vandaag. Hing nog een hoop achterstallige slaap in me dondertje schijnbaar

Wat ik wel gedaan heb:

Tl balken gehaaald voor de bijkeuken en gemonteerd. Is okay bevonden door de duyvisMrs Cybersijp

Met een centerpoint alle hardstalen nagels nog eens extra diep in de plinten geslagen zodat ik morgen met wat plamuur t strak kan afwerken. daarna lichtjes schuren, en hoppa in de bling bling

Met wat mazzel heb ik nl. ook Woensadg nog vrij zodat ik een dagje extra heb om te knutselen.

Straks eens ff lekker onderuit op de bank, ff in bad en dan Csi kijken (zal eens tijd worden ook, mis het vaker dan dat ik het kan kijken)
pi_39271139
Waren we weer

T was een herhaling Althans ik had hem al ergens gezien

Nog ff voor t slapen gaan een positief puntje : Onze makelaar gaat morgen de makelaar van het stel dat interesse heeft bellen met de vraag hoeveel het bod moet gaan worden(is afgesproken overigens, niet dat we zo desperate zijn hôr ). Dan kunnen we van daaruit onderhandelen als het goed is.

[me]Keeps his fingers crossed[/me]
pi_39282049
Middag pauze

Even een update over het onkruid , tis nu achter grotendeels weggehaald, vanmiddag plinten schuren,afplaken en in de bling bling tot straks maar weer...

Voor:

Na de actie met strimmer, heggeschaar en hark

Stond genoeg dus, alles aan de kant geharkt, ff een weekje laten drogen en dan naar de stort brengen met ons eigen karretje( kameraad japie heeft karretje voor nop gescored en opgeknapt )
pi_39284167
He Cybersijp, weer aan de klus? Moet ik weer bijhouden!

Hoe lang staat jullie huidige huis eigenlijk al te koop?
pi_39294478
Wow das nog best een grote tuin!
Had er nog nooit een foto van gezien.

Hier kan je ook zeker wel wat moois van maken zeg , maar dat gaat wel goed komen denk/hoop ik.

Succes nog verder, keep up the good work
pi_39296169
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Koningin het volgende:
He Cybersijp, weer aan de klus? Moet ik weer bijhouden!

Hoe lang staat jullie huidige huis eigenlijk al te koop?
Ja t werd weer eens tijd

Nee ff alle gekheid op een stokje, het was erg druk op het werk de afgelopen maand en daardoor heb ik niks (nou ja bijna dan) kunnen doen in de enige echte Casa.

Vanmiddag de klimop welke je nog op de foto's ziet gesnoeid(en ff meer ) verder is vader Cybersijp een kozijn tussen bijkeuken en keuken in de bling bling aan het zetten geweest en ik heb naast de plinten geschuurd ook de tweede laag hoogglans erop aangebracht(plinten woonkamer)

Toen ik om 18:45 klaar was, d8 ik ff een paar pics te maken maar helaasie pindakasie t batterijtje was leeg....(zeker niet al te veel foto's mee gemaakt laatste tijd dus langzaam leeg gelopen oid )

Morgen dus meer, want t accu-tje hangt weer aan het elektrische sap nu
pi_39318267
zo lunch pauze

we hebben de vaart weer te pakken

vanmorgen heeft mijn schoonvader ff een rondje "kill and attack"gedaan met roundup , zodat het onkruid dat rond de casa welig tiert, straks verleden tijd is/wordt

Verder vader Cybersijp ingehuurd vandaag om kozijnen te schilderen in de keuken en tussen bijkeuken en keuken, verder het deur kozijn tussen de hal en woonkamer zullen vandaag allemaal een jasje verf krijgen.

Verder zelf:

twee spotjes al opgehangen in de serre, was benieuwd hoe dat ging staan zijn nog niet aangesloten op het lichtnet. Ff voor de show dus

Verder vensterbanken in de woonkamer geschhurd en voor de laatste keer in de falak gezet.

De kozijnen van de serre, plus de vensterbank aldaar geschuurd en ben nu bezig om e.e.a in de verf te zetten. Ben nu halverwege

Verder straks de laatste laag bling op de plinten, plus hier en daar wat bijwerken van het plafond. Met het verwijderen van de tape na het schilderen met latex is hier en daar een stukje verf meegekomen( en dan zie je ineens weer bruin )

zo ff paar pics uppen, so stay tuned
pi_39318583

hadden jullie nog te goed, de tl balken in de bijkeuken

zijkant woonkamer , met vensterbanken nu shiny shine al the way

spotjes in de serre, de platen hardboard heb ik ff voor het raam gezet omdat ik anders vanwege de zon haast niet kan zien waar ik gebleven ben

Deze spotjes komen ook op het plafond in de keuken, verder zit van deze serie een balk met vier stuks voor in de woonkamer (hing al eerder( en aangesloten )

dat waren ze weer , hasta la vista
pi_39329307
Leuk om zo e.e.a. te lezen! Het gaat weer erg voorvarend zie ik. Zelf heb ik op het moment minder tijd, ik ben in het buitenland voor mijn werk en heb slechts af en toe tijd om even online te komen.

Maar het ziet er netjes uit hoor!
pi_39332732
Hoi mars,

Leuk om je weer eens te zien in het casa topic

ja dacht al, waar zit ie nou? Normaal elke dag laat update, maar nu al ff niet dus.... Ja er moet brood op de plank komen dus het kan niet altijd klussen voor, tijdens en na zijn natuurlijk ( weet er zelf ook t nodige van )

We hebben nog geen bod op ons huis gekregen, de geinteresseerden willen nog voor een derde( ! ) keer kijken dus er is zekers animo van hun kant.

De woonkamer is nu zo goed als af op een paar kleine dingetjes na:

Kitten plinten(zodat je ook lekker nat kan dweilen)
afdekplaten centraaldozen ophangen( zijn wit en moeten ook in de bling om niet te veel op te vallen)

Deuren op de begaande grond( dus ook eentje tussen woonkamer en hal), vandaar dat dat in de to-do list gaat voor de woonkamer.

Keuze is gemaakt voor skantrae deuren model sks 242 met facet glas blank erin.(glas komt bij de schilder vandaan waarschijnlijk omdat de fabriek redelijk wat rekend voor hun eigen glas)

Maar dan ander glas en een iets ander kleurke , model is wel t zelfde
pi_39333945
Wij hebben ook naar die Skantrae deuren staan kijken, maar we vinden het allemaal te klassiek. Gewoon gladde witte deuren vinden wij het mooist. Neem^t niet weg dat deze mooi in jullie casa passen.

Ik heb een internetticket gekocht in het hotel, nu kan ik 24 uur internetten binnen 7 dagen voor slechts 10 SFr
pi_39334706
Lekker he? Dat internet....

Toch op K&W al ben je nog zo ver weg, toch zo dichtbij

T is net Texel
pi_39334775
Ha, zo is het maar net.
pi_39335171

deurkozijn kamer naar hal

deurkozijn keuken naar hal

je zit er nou al lekker, moet je nagaan als er straks een flinke sofa is waar je heerlijk in kan relaxen

spiegeltje spiegeltje aan de wand , deze vensterbanken zijn de mooiste van de... eh straat

spots wat duidelijker gefotograveerd

Dat waren ze weer, volgende keer meer keek op de klusweek
pi_39335273
Nooit airco overwogen in de serre, ik denk dat het daar behoorlijk warm kan worden?
pi_39338083
Kost een boel, koelt een beetje

Nee als het (te) warm is ga je toch lekker buiten zitten???? Ruimte zat zak maar zeggen
pi_39345178
Dat is dan wel weer waar. Mischien kun je een zwembad maken in de tuin
pi_39346015
Ga je daar wel nog zonwering ophangen?? Bijv. gordijnen kunnen ook wel wat warmte buiten houden niet?
pi_39346436
He Cybersijp, ziet er allemaal wel ERGGGG TOP uit zeg!

Even een paar vraagjes, welke kleu rbling bling smeren jullie op je houtwerk ? Ik zelf had gekozen, zit er nog niet op, voor de zelfde kleur wit als de muren maar dan in blingbling uitvoering. Begin nu echter een klein beetje te twijfelen omdat ik denk dat er te weinig contrast tussen muren en kozijn ontstaat dan.

Die vensterbanken, kun je me daar nog tips voor geven ? Wilde eerst hardsteen doen, budget voor vrijgemaakt maar begin langzaam tot de conlussie te komen dat het niet in het huis hoort. Is wel sjiek maar, 1930 was krisis tijd, sober enzo....

Jij heb toch niet van die plak vensterbanken ofzo ??? (hope not)
Na je verhaal opver je plinten he ik nog een snaar die van mij staan kijken. Die zijn nu nog gelijk aan de vloer. Ben echter van mening dat het in blingbling toch mooier is. Aleen.... die plamuur sesie... da ga nie... Ik heb slimme monteur gehad... die slagpennen heeft gebruikt...met kunstof dus... Misschien toch maar ff proberen.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_39346521
Je maakte ergens de opmerking over de binnekant van je open haard ?

Persoonlijk zou ik 'm zo laten , hij is poepstrak! Juist omdat het eigelijk alleen stucwerk is en geen freubelframes enzo erom heen zitten.
Daty contrast komt vanzelf van de roet door gebruik. Broertje heeft exact hetzelfde. Door roetcontrast springt het er straks vanzelf uit. Eventueel kan je misschien 1 tint lichter/donkerder gaan tov je muur.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_39349593
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:06 schreef Marsepein het volgende:
Dat is dan wel weer waar. Mischien kun je een zwembad maken in de tuin
heb hem er net uitgehaald, kom jij met het lumineuze idee om er weer eentje te nemen
pi_39349620
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef Koningin het volgende:
Ga je daar wel nog zonwering ophangen?? Bijv. gordijnen kunnen ook wel wat warmte buiten houden niet?
ja tuurlijk komt er nog zonwering daar, worden hoogstwaarschijnlijk rolgordijnen in combo met virtrage
pi_39349747
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:32 schreef Gompy58 het volgende:
He Cybersijp, ziet er allemaal wel ERGGGG TOP uit zeg! dank u

Even een paar vraagjes, welke kleu rbling bling smeren jullie op je houtwerk ? Ik zelf had gekozen, zit er nog niet op, voor de zelfde kleur wit als de muren maar dan in blingbling uitvoering. Begin nu echter een klein beetje te twijfelen omdat ik denk dat er te weinig contrast tussen muren en kozijn ontstaat dan.

Die vensterbanken, kun je me daar nog tips voor geven ? Wilde eerst hardsteen doen, budget voor vrijgemaakt maar begin langzaam tot de conlussie te komen dat het niet in het huis hoort. Is wel sjiek maar, 1930 was krisis tijd, sober enzo....

Jij heb toch niet van die plak vensterbanken ofzo ??? (hope not)

Kleurserie die we binnen in de casa gebruiken zijn:

latex: kenia wit half recept
houtwerk: kenia wit en kenia nuancecamel

Verder heb ik de vensterbanken zelf staan klussen met vuren timmerpanelen. Op maat maken, vastzetten, plamuren gaatjes, nog eens plamuren schuren en dan de bling bling verf( drie lagen)
Kost niet erg veel, is alleen wel wat werk maar ze zijn erg mooi geworden al zeg ik het zelf.

En je plinten kan je makkelijk in de verf zetten hoor, tis alleen wel ff een werkje. Onze plinten in de woonkamer hebben nu twee algen grond, en drie lagen bling erop zitten. Maar shiny alll the way

Na je verhaal opver je plinten he ik nog een snaar die van mij staan kijken. Die zijn nu nog gelijk aan de vloer. Ben echter van mening dat het in blingbling toch mooier is. Aleen.... die plamuur sesie... da ga nie... Ik heb slimme monteur gehad... die slagpennen heeft gebruikt...met kunstof dus... Misschien toch maar ff proberen.
pi_39378491
We hebben ff wat documentatie gehaald van rolgordijnen op maat laten maken door de hema, man man man daar kan je verdorie een heel atelier voor aan het werk zetten. wat een prijzen zeg hé !!!!

Praxis heeft nu e.e.a in de aanbieding , eerst maar eens eentje halen en kijken of we er wat mee kunnen, dan maar ook ff hardcore rolgordijnen maken maar hema? No way veel te duur

Genoeg gemekkerd nou, nog ff wat anders:

Morgen komt het stel dat interesse heeft voor de derde keer langs om te kijken, nu met paps en mams mee . Lijkt me een goed teken (?) of zit ik hier ff verkeerd te denken.

En nou weer op stok, dochtertjelief is morgen weer veel te vroeg wakker waarschijnlijk( en paps te laat )
  vrijdag 30 juni 2006 @ 05:17:00 #146
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_39380326
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:29 schreef Cybersijp het volgende:

Morgen komt het stel dat interesse heeft voor de derde keer langs om te kijken, nu met paps en mams mee . Lijkt me een goed teken (?) of zit ik hier ff verkeerd te denken.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_39500970
Ha die Sijp
Het wordt harstikke mooi hoor!!!!
Ben benieuwd hoe het afloopt met die kijkers.
grt. van een trotse schoonzus
pi_39504039
Gut-e-Gut me schoonzusje op Fok!!!

Nee leuk dat je nou ook hier bent Peet!

"Was ist loos Koos"in de casa? Nou tempo hebben we ff een tandje lager gedraaid vanwege de hite van de afgelopen dagen, verder morgen weer aan de betaalde arbeit dus echt veel doen we deze week niet.

Wat al gedaan is/wat we gaan doen gisteren en vandaag:

Bekleding van houten plaat met kraaldelen tussen woonkamer en serre(check)
Rondom in de serre de plafondplinten bevestigen( check(nou ja de helft, vanmidag de andere helft)
Deuren opmeten en bestellen(skantrae 242) check
afspraak maken met de kitter(check)
drie deurkozijnen in de verf
een deur in het kachelhok in de bling bling zetten

Straks meer update, en met wat mazzel weer een picje
pi_39520294

laatste stukje bekleed met kraal delen

loze leiding vanaf de meterkast om daar af te takken , en zo stroom in de tuin te krijgen. Komt een apart groepekastje nog op zodat kortsluiting in de lampen bijv. geen black-out geeft in het hele huis.

plafondlijsten in de serre rondom aangebracht, plus lampen alvast bedraad, volgende week gaan we verder met de stroom van de serre.

Maandag a.s om 16:00 komt de kitter, voorts komen eind volgende week al de bestelde deuren(dus hopelijk over wtee weken erin hangen

Dat waren ze weer, ga nu ff verder klooien met me nieuwe gsm (n80 )
pi_39646576
Ik vind dat plafond ech chique. Op de foto's in de rest van het topic lijkt het hoogglans wit, maar op de bovenste foto in je laatste post lijkt het wel crème ofzo. Is Kenia wit meer richting crème?
I got soul, but I'm not a soldier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')