dawas het grapjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:08 schreef ranzige_pad het volgende:
das toch lurken.
Ik ook van jou....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Cybersjip het past gewoon bij die woning, de sfeer die het uitstraalt de kleuren, gewoon gewoon alles![]()
![]()
Zeker leuk om een topic te maken. We kunnen er allemaal wat van lerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Red_Baron het volgende:
Ik volg je topic nu al een tijdje, ziet er erg mooi uit allemaal, veel aandacht voor de details ook. Ik begin in september zelf met klussen aan mijn " niuewe " jaren 30 woning, misschien wel leuk om daar ook een topic van bij te houden. Kan nu in ieder geval zien hoe het kan worden![]()
Vragen kun je altijd stellen in K&W hoor! En Tips kun je genoeg vinden dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Red_Baron het volgende:
Thankx Sanger, ik volg jouw topic ook al een tijdje, ziet er ook erg goed uit (vooral erg mooie keuken). Hoop dat ik zelf er ook een beetje uitkom met de verbouwing
. Ik zal binnenkort wel even beginnen met een topic, ook om de beslissingen qua keuken, vloer, verf, sanitair, indeling etc allemaal een beetje toe te lichten, voorzover ze al gemaakt zijn......
![]()
quote:[b]Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef Cybersijp het volgende:
Verder is er een stel serieus bezig met de koop van ons (huidige) huis,
Ja t werd weer eens tijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:18 schreef Koningin het volgende:
He Cybersijp, weer aan de klus? Moet ik weer bijhouden!
Hoe lang staat jullie huidige huis eigenlijk al te koop?
heb hem er net uitgehaald, kom jij met het lumineuze idee om er weer eentje te nemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:06 schreef Marsepein het volgende:
Dat is dan wel weer waar. Mischien kun je een zwembad maken in de tuin
ja tuurlijk komt er nog zonwering daar, worden hoogstwaarschijnlijk rolgordijnen in combo met virtragequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef Koningin het volgende:
Ga je daar wel nog zonwering ophangen?? Bijv. gordijnen kunnen ook wel wat warmte buiten houden niet?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:32 schreef Gompy58 het volgende:
He Cybersijp, ziet er allemaal wel ERGGGG TOP uit zeg! dank u![]()
Even een paar vraagjes, welke kleu rbling bling smeren jullie op je houtwerk ? Ik zelf had gekozen, zit er nog niet op, voor de zelfde kleur wit als de muren maar dan in blingbling uitvoering. Begin nu echter een klein beetje te twijfelen omdat ik denk dat er te weinig contrast tussen muren en kozijn ontstaat dan.
Die vensterbanken, kun je me daar nog tips voor geven ? Wilde eerst hardsteen doen, budget voor vrijgemaakt maar begin langzaam tot de conlussie te komen dat het niet in het huis hoort. Is wel sjiek maar, 1930 was krisis tijd, sober enzo....
Jij heb toch niet van die plak vensterbanken ofzo ??? (hope not)
Kleurserie die we binnen in de casa gebruiken zijn:
latex: kenia wit half recept
houtwerk: kenia wit en kenia nuancecamel
Verder heb ik de vensterbanken zelf staan klussen met vuren timmerpanelen. Op maat maken, vastzetten, plamuren gaatjes, nog eens plamuren schuren en dan de bling bling verf( drie lagen)
Kost niet erg veel, is alleen wel wat werk maar ze zijn erg mooi geworden al zeg ik het zelf.
En je plinten kan je makkelijk in de verf zetten hoor, tis alleen wel ff een werkje. Onze plinten in de woonkamer hebben nu twee algen grond, en drie lagen bling erop zitten. Maar shiny alll the way
Na je verhaal opver je plinten he ik nog een snaar die van mij staan kijken. Die zijn nu nog gelijk aan de vloer. Ben echter van mening dat het in blingbling toch mooier is. Aleen.... die plamuur sesie... da ga nie... Ik heb slimme monteur gehad... die slagpennen heeft gebruikt...met kunstof dus... Misschien toch maar ff proberen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:29 schreef Cybersijp het volgende:
Morgen komt het stel dat interesse heeft voor de derde keer langs om te kijken, nu met paps en mams mee . Lijkt me een goed teken (?)of zit ik hier ff verkeerd te denken.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |