Fok was een bitje stroperig vanavond dus vandaar het late tijdstip van deze update
![]()
Zo he !
Vanmorgen om 10:30 gebeld met het heugelijke nieuws dat ik vandaag extra vrij was…
Daarom maar me kluskleren weer uit de wasmand getrokken( immers zou een paar dagen niet klussen) en naar de casa gespoed. Op de fiets weliswaar, maar dat mocht mijn pret niet drukken zak maar zeggen.(vrouwlief had de auto nodig)
Daar aangekomen was cees net klaar met het kozijn in de keuken, het raam in de bijkeuken en de deuropening in de hal en de bijkeuken. Er is nog wel wat werk wat gedaan moet worden volgens de offerte binnen, maar als het straks eens een regenachtige dag is dan komt hij dat ff doen. De kleuren welke geschilderd moeten worden weet hij inmiddels dus no worry’s mate
![]()
Zelf aan de gang gegaan met de plinten van de woonkamer, deze had ik al eerder op maat gemaakt, gegrond, en in een laag hoogglans gezet.
Paste bijna allemaal zoals ik het wou, dus dat was relatief snel klaar( als je stante pede moet meten, zagen, bevestigen kost het je meer tijd. ) daarna met acrylkit de schaduwvoegjes opgevuld, immers niet overal is de muur even recht wat de plint dus wel is.
Een lamp opgehangen in het voorste deel van de woonkamer, zelfde als in de rest van het huis beneden komt maar dan de vierspots uitvoering ( geven ze niet cadeau zeg, ¤55,- ) maar wel mooi al zeg ik t zelf.
Daarna de hele boel beneden opgeruimd, incluis de keuken . Het fornuis is nu weer zichtbaar….
![]()
Daarna ff bij de fixit en de gamma geweest voor tl armaturen in de bijkeuken maar ¤35,- per stuk vind ik wat veel, en ik heb er ook nog eens twee stuks nodig ook…. Het kan wel goedkoper maar dan vind ik ze niet mooi. Slimline van daks 2x18w en dan eentje niet aandoen vind ik wel wat hebben, de enkele uitvoeringen hiervan zijn wat iel naar mijn idee.
Ik zal ff pics kijken( heb er weer een hoop gemaakt) en dan ff uppen, en online knallen
Laterz alligatorz
Had mijn post al wel dan maar ff in word getikt scheelt wat tijd he?