abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38006308
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef Gurb het volgende:
gaan alle spotjes op één schakelaar, of heb je meerdere schakelaars voor de spotjes??
Môguh

Ik zal het maar even beantwoorden, hoewel erder in het vorige topic het antwoord al gegegven is.

Op dit moment hangen de spotjes (2x5 stuks) achter twee schakelaars, maar straks komen ze achter twee dimmesr te zitten. Nu kan je al per kant van de kamer(het lage deel) de verlichting aan dan wel uit zetten, straks dus ook dimmen. Hoewel het "maar"20 watt lampjes zijn per stuk zijn ze idd zoals vonkie al zegt best fel, dus een dimmer is welkom dan.

De balk met vier spots in het hoge deel van de woonkamer komt eveneens achter een dimmer te hangen, evt. bij verlichting in de woonkamer doen we via klik aan klik uit oid, dit omdat we nu nog niet weten hoe de opsetlling gaat worden van de meubels. daarnaast kan je dan altijd nog switchen met de plaats van je meubels en als je alles vast inbouwt gaat dat zo moeilijk

en nu :

en dan te bed, morgen weer vroeg dag, bos te doen, zo weinig tijd

30 man bruiloft
22 man a la carte
5 lunches ( 14,15, 39, 64, 32)

en nog gewoon service draaien , ik verveel me morgen niet hoor
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_38104215
zow update,

vandaag maar eesrt eens wat uitgeslapen wat werken werken klussen klussen en dan weer werken gaat niet in je koude kleren zitten zak maar zeggen.....

Daarna het plafond afgemaakt door, met de met siliconen verrijkte verf de kitnaden geverfd te hebben. bakkie gedaan en daarna plan getrokken hoe de komende tijd e.e.a aan te pakken.

Daarna de serre ingegaan en begonnen met het uitrachelen van het plafond van de serre. helaas bleek op de eerste regel al dat het oude plafond verre van waterpas hing. Op het dichtste punt bij het originele huis loopt het in 58 cm 1.5 cm omhoog, de rest hangt wel goed.

Morgenochtend komt klusgabber japie mij helpen met het plafond en we gaan eesrt wiggen laten zagen bij de zagerij van 58x1.5 cm die op de rachels bevestigen en klaar is ie weer

Hoop dus morgen pics te kunnen tonen van een plafond in de serre

Verder volgende week maandag dinsdag wordt er met de schilder flink vaart gemaakt doordat we alle plafonds en muren gaan latexen,.

Morgen dan gaat mijn vader al de plinten welke nu nog in de grondverf staan in de eerste laag aflak zetten. Dan bevestigen volgende week en de kamer is zo goed als af.(okay een paar kozijnen nog maar die doet de schilder( was de deal ) Daarna de serre afmaken en zo ruimte voor ruimte klaar maken beneden.
pi_38104752
Eindelijk weer een update
Maar wel begrijpelijk als je zo druk bent geweest.

Begint al lekker op te schieten zoals ik lees. Wacht met met smacht op de nieuwe pic's.

Keep up the good work
pi_38119260
we benne aan het werk(nou ja ff niet ff broodje knarren...) maar het gaat voorspoedig, de helft van het plafond zit erin.

heb net een brief ontavngen van de bouwgarant, en ze hebben enkel de banner verwijderd van funda

Staat nog online zoals ik net zag dus kom maar op met die vergoeding
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:57:01 #55
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38119405
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:52 schreef Cybersijp het volgende:
heb net een brief ontavngen van de bouwgarant, en ze hebben enkel de banner verwijderd van funda
Valt weer ff vies tegen zeg..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:34:12 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38120605
Zal ik wat leuks zeggen! Bouwgarant heeft inderdaad jouw foto's uit de banner gehaald om vervolgens twee foto's van thejestert te gebruiken!

Bouwgarant banner op Funda 1:

Origineel:
afbeelding

Bouwgarant banner op Funda 2:

Origineel:
afbeelding

Weet iemand hoe ik ze duidelijekr kan plaatsen? Heb van beide foto's een printscreen gemaakt, maar met Paint lukt het me niet ze duidelijker te maken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:46:36 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38120969
Lekker handig van Bouwgarant. Echt slim zijn ze niet daar.

Oh, en Cybersijp... Je plafond!
Ja, ik loop achter.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:50:54 #58
65960 sanger
pi_38121123
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker handig van Bouwgarant. Echt slim zijn ze niet daar.

Oh, en Cybersijp... Je plafond!
Ja, ik loop achter.
Je begint haast te denken dat er een Fok!ker werkt bij of de Bouwgarant of hun reclamebureau. Alleen zouden ze dan wel zo slim zijn geweest om een ander forum te kiezen voor de tweede serie foto's tenzij zo dom als achterend van varken

hoopt Bouwgarant mannetje meeleest
pi_38122834
Wat een soap met die bouwgarant

Klussen ziet er verder netjes uit trouwens!
Where facts are few, experts are many.
pi_38123690
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:34 schreef sanger het volgende:
Zal ik wat leuks zeggen! Bouwgarant heeft inderdaad jouw foto's uit de banner gehaald om vervolgens twee foto's van thejestert te gebruiken!
OMG
pi_38123731

Nog ff en ik zie mijn eigen klus terug op funda

Wat een zijn het toch
pi_38123770
Zullen we met zijn allen koffie gaan drinken bij bouwgarant?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:02:25 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38123858
Mijn god hé Wat een dombo's daar! De ene foto weghalen en vrolijk doorgaan met de volgende.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_38124062
Is thejestert al op de hoogte van de actie van Bouwmarkt????
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:32:43 #65
65960 sanger
pi_38125074
pi_38125078
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef Koningin het volgende:
Is thejestert al op de hoogte van de actie van Bouwmarkt????
yep, en ik heb er al achteraan gebeld met de eis dat mijn foto's vandaag verwijderd worden uit de banner
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:33:15 #67
65960 sanger
pi_38125093
Edit: the_jestert was me te vlug af!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:35:41 #68
65960 sanger
pi_38125186
pi_38125262
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:32 schreef the_jestert het volgende:

[..]

yep, en ik heb er al achteraan gebeld met de eis dat mijn foto's vandaag verwijderd worden uit de banner
Ben benieuwd hoe ze nu op jou reageren.
pi_38125302
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze nu op jou reageren.
misschien maar ff een topicje openen in WGR
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_38133001
Mijn reactie op het topic in wgr:

Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met de heer de groot van bouwgarant, en hem onverkort verteld wat ik van het geheel vindt.( daarbij moet ik wel melden dat ik anderhalve week terug het al gemeld heb bij hun, en vorige week donderdag een aangetekende brief de deur heb doen uitgaan. waarop ik vandaag reaktie kreeg)

De heer de groot was het niet eens met mijn voorstel (¤100,- voor de tijd totdat het ontdekt werd plus iets van een ¤50,- per maand ofzo(dacht ik zelf te kunnen vangen, blijkt dus veel meer te zijn).(zijn reaktie:veel te duur, we halen het wel weg etc etc)

Heeftdus funda naar aanleiding van mijn brief hierover gebeld, en die hebben de banner op non actief gezet , dus hij wordt niet meer getoond dan. Ik zeg hierop: hij staat dus nog wel online.....

Hoe kan dat dan???? zegt ie, ik nou waar hosten jullie die banners dan? Daar moet het toch staan? of verzind het internet zelf maar die banner dan??

Ik heb te kennen gegeven dat de banner per onmiddelijk verwijderd dient te worden anders vorder ik ze, en dan gaat sijp er pas echt werk van maken

Ik zeg nog naast aardig klussen , kan ik ook aardig met computers overweg.....( naar aanleiding van de secetaresse die zei dat het nog in het cache geheugen van me bakkie zou staan......)

Nu ff kijken en dan ....

Hijs weg dus, maar dat maakt niet uit de tarieven voor plaatsing van foto's heb ik net aandachtig gelezen ping ping ¤253,- euris dus...

En dat terwijl ik als ze het gevraagd had ik er nog wel kostenloss mee willen toestemmen. Heb ik ook gemeld vanmiddag, ze belden mij ergens rond 14:30 ofzo
pi_38133222
man man wat een eikels zeg, kan me er zo kwaad over maken he?

Ik de komende dertig jaar krom voor me huisje, bloed zweet en tranen met me verbouwing, elk vrij uurtje erin stoppen en hun aan de haal met MIJN foto's..........GRRRRRRRRRRRRR

Ga hem morgen weer bellen en zal hem mededelen dat de tarieven van de fotografenfederatei mijns inziens wel degelijk gelden( niks ¤100,-, banner 120x600 op internationaal domein keteng ¤253,- hadden ze mooi mijn 4 maanden mee kunnen betalen maar nu? fok em all
pi_38133326
oh ja, nog ff wat het plafond in de serre is af

Nu ff bakkie drinken( stoom afblazen) en dan terug om ff de plinten te schilderen in hoogglansverf.

Toko is al weer netjes opgeruimd en gestofzogen dus alles is weer :"neat and tidy"zoals het hoort....

vergeet ik wer de helft, update over vandaag komt straks en de pics ook, hijs fijn laterzzz
pi_38133429
we leveren dus blijkbaar wel goed werk af......................

heb overigens zelf nog geen reactie mogen ontvangen van onze bouwgarantvrienden
pi_38144913
Nou dat was het me dagje wel

eerst maar eens de dag van vandaag aan onze medelurkers vertellen

Vanmorgen vroeg al naar de casa gegaan om daar een aanvang te nemen voor dat de hulptroepen er waren. Heb de zagerij gebeld om wiggen, maar dat was moeilijk oid. wel te doen, maar cheapass als ik ben dan maar ff verder denken.....

De verzakte hoek bleek drie platen breed te zijn( 1.80m) en dus gaandeweg steeds uitgevuld tot niveau 0 (gelijk met de rest dus )

Toen begonnen met het plafond zelf, kon gisteravond niet wachten antuurlijk dus heb in me eentje nog een rijtje omhooggetild en vastgezet, maar das niet aan te raden. Omhoog duwen en op zijn plaats tikken en vastschroeven tegelijker tijd gaat wat lastig met maar twee armpjes.

Daar kwam japie mijn klusmaat al aan! en op zijn hielen vader cybersijpo!

eerst vaders maar eens insructies gegeven en hij heeft zich de hele dag kunnen veramken in bijkeuken en keuken, zit al weer bijna een bus bling bling op inmiddels plus het nodige(fijne) schuurwerk, stofwerk etc etc. Thx Pap !

Met japie begonnen aan het plafond, eerst uitgeracheld en daarna de one stepplaten omhoog. Met de middag zat ff meer dan de helft erin.

na de middag stug verder gegaan met het plafond en ongeveer 16:00 was het klaar Japie gauw zijn dochter bij mijn vrouw ophalen (hij had de oppas vandaag..... )

Bakkie leut gedaan met vaders , en Mrs Cybersijp kwam ook ff aan om te koekeloeren . werd goedgekeurd

Na de koffie opgeruimd, en alvast even een sneakpeak in de hal gedaan hoe het allemaal zat achter het hardboard en voorzetwandjes(daarover later meer)

vanavond zoals juliei konden lezen de plinten in de hooglans gezet.

Zo ff pics kijken en verkleinen, en dan as usual uploaden. Ben benieuwd of meneer de groot er nog wat mee kan (lichtelijk ironische modus)
pi_38144994
Productief dagje zo te lezen Cybersijp!
pi_38145605
komen zo 12 pics aan als ik het goed geteld heb ( heb er wel meer genomen, maar niet allemaal hebben een interessant verhaal, ja ik kan er wel wat over vertellen tuurlijk maar dan zit ik hier morgen nog een verhaal te tikken( en ik tik al genoeg... )
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:09:34 #78
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38145857
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:01 schreef Cybersijp het volgende:
komen zo 12 pics aan als ik het goed geteld heb ( heb er wel meer genomen, maar niet allemaal hebben een interessant verhaal, ja ik kan er wel wat over vertellen tuurlijk maar dan zit ik hier morgen nog een verhaal te tikken( en ik tik al genoeg... )
Ik kom weer precies op tijd..
pi_38146203

plafond serre halfklaar

tada ! dat gaat snel, tis al klaar

project paps vandaag o.a : kozijn aan de linker kant zijn nu allebeide in de laatste laag hoogglans gezet, rest enkelt de deur en het raam van het raamkozijn nog hier op de foto( wat in de bling bling moet )

kachelhok in de laatse laag aflak gezet, de deur moet ook nog natuurlijk maar ik heb mijn pap voor volgende week alweer gereserveerd

Koof en raam in de keuken in de grond gezet door paps, is niet gerold maar met de kwast vaders had ff geeen zin om te rollen meer Volgende week schuren en dan zie je niks meer van die "veren"

Binnenkant wc deur gesloopt om te kijken of er toevalligerwijs nog een paneeldeur tussen het hardboard zat, ja zat er wel ja alleen wel 30 jaar terug

vroeg mijzelf af wat er achter de bekleding van de kant van de trap in de hal zat, steen , plesiterwerk, of hout. Het lijkt er hier op dat het idd plesiterwerk is met hout erop geracheld om zo de houtenvoorzetwand te kunnen aanwerken .... Goed nieuws want ik wil het weer kaal ahlen en laten pleisteren

Mijn lieve kleine schaafje had hem van de week in marsepeins gereedschapstopic al beschreven maar nu op plaat gezet, je kan er vlak mee schaven en in de ronding. Je moet dan wel ff het mesje verstellen natuurlijk. maar t is een klein handig dingetje i can tell you that ....

Plinten liggen te glimmen

doorkijk is ook veranderd, de richting van het palfond in de serre is express met de richting van de panelen van de woonkamer meegelegd zodat het geheel (nog) langer lijkt (13.5m)

goede tip mars , t lag lekker..............
pi_38146314
hehhehehe, ik noem zo'n schaafje altijd een davidsschaafje, vraag me niet waarom.

Mooie foto's.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:23:49 #81
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38146332
Het begint nu al aardig op te schieten allemaal he!!
pi_38146422
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef B.A.Trix het volgende:
Het begint nu al aardig op te schieten allemaal he!!
nou ja, eh ik denk nog steeds dat we pas eind van het jaar över"gaan hoor, anders moet je weer deadlines stellen enzo. Ik heb gewoonweg niet de tijd om alles snel afte krijgen, heb volgende week 2 dagen vrij maar dan op een dag na 3 weken niet of zo( rondje Texel etc etc druk druk stress, werken werken ping ping )
pi_38146529
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef Marsepein het volgende:
hehhehehe, ik noem zo'n schaafje altijd een davidsschaafje, vraag me niet waarom.

Mooie foto's.
Als in david en Goliath misschien?? is wel toepasselijk nl
pi_38191076
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef Marsepein het volgende:

Mooie foto's.
Waarschijnlijk omdat het merk David is.
pi_38318721
morgen,......

Naar weer een inspannende week werken @ the beach Morgen weer aan de knutsel in de casa. Schilder begint om 07:00 maar dan draai ik me nog ff om ik begin om 09:00( mocht van buur Cees )

Morgen en Dinsadg dus meters maken met schilderen. Btw nog wat leuks, buur Cess zit in een tv programma van BNN.

Brericht zoals het op de lokale kabelkrant stond:

Tv-ploeg BNN overnacht bij Texelse families
door Louise Wolters
vrijdag 26 mei 2006
Eddy Zoëy van BNN bezocht deze week met
een tv-ploeg Texel in het kader van het
televisieprogramma ‘Nu we er toch zijn’.

In het programma onderzoekt Zoëy de gast-
vrijheid van Nederlandse gemeentes en
hierbij belt hij willekeurig aan bij mensen.

Op Texel bezocht hij onder anderen de fa-
milie Honingh aan de Ruijslaan in De Koog.
De familie was net van plan om naar bed te
gaan, toen er rond 22.45 uur op de ramen
werd getikt.

“Ik keek over het balkon en toen riep Eddy
Zoëy, ‘hoe gastvrij is Texel?” vertelt Maris-
ka Koenders.

Zij antwoordde spontaan dat Texel heel
gastvrij is.
“Kunnen wij hier dan slapen vannacht?”,
was de volgende vraag. En dat kon.

De Texelse familie bood naast Zoëy ook on-
derdak aan de camara- en geluidsman. “Het
was echt heel gezellig”, aldus Mariska.

De volgende ochtend was het weer vroeg
dag. Om 8.00 uur werd er alweer gefilmd. Na
het ontbijt werd de tv-ploeg uitgezwaaid.
Ook Cees Daalder en Sandra Rouwenhorst
uit Den Burg werden to-
taal verrast door de komst van de tv-ploeg.

“Er stonden opeens drie mannen voor de
ramen, ik schrok me rot”, vertelt Sandra.

Ook zij kregen de vraag voorgelegd hoe
gastvrij Texel is en boden de drie mannen
vervolgens een slaapplek aan.
Het Texelse stel werd zelfs verbannen naar
het logeerbed. “Ons bed is veel groter, dus
daar hebben zij met z’n drieën in geslapen.”

Ook namen de drie gasten gezamenlijk een
bad in de woning .

“Ik dacht jeetje, hebben wij dit weer. Er
staan zoveel huizen hier in Den Burg en dan
bellen ze uitgerekend bij ons aan.”

De tv-ploeg nam gezamenlijk een bad in de woning van Cees en Sandra.
De tv-ploeg nam gezamenlijk een bad in de woning van Cees en Sandra.

De Texelaars brachten een aantal gezellige uurtjes door met de mannen van BNN.
De Texelaars brachten een aantal gezellige uurtjes door met de mannen van BNN.

Cees is dus mijn buurman en mijn schilder ook nog eens ! , zal mogenw el ff wat inside info vragen over wannneer het uitgezonden gaat worden etc. Misschien komt er nog wel een glimp van de "casa"in beeld
pi_38351304
heeh lurkers,

Daar was de sijpo weer

Vandaag weer geklust aan de beneden verdieping,zoals al aangekondigd was buur Cees bij aankomst in de cas aal druk bezig met het verfklaar maken van de woonkamerd.

Zelf heb ik de keuken en bijkeuken plafonds afgekit en de schroeggaten in het gips afgeplamuurd en later geschuurd.

Alles afplakken is wel een werkje maar morgen vliegen we om het zo maar ff te zeggen doorheen, ik voorstrijken en cees met de roller er achteraan. Alles beneden zit nu eeen keer in de latex(inclusief plafond bijkeuken) en zal morgen op kleur gesaust worden.

Morgen heb ik ook vader cybersijpo weer ter beschikking, die gaat boven aan de gang met een aantal deurkozijnen, plus wat sponning werk welke nog voor een tweede laag hoogglans in aanmerking komen.

Zo ff uppen en dan morgen wel weer een full update, ben nu een bitje garie arie
pi_38351826
Oh bijna vergeten, Buur Cees was ff weg om zijn broertje ergens mee te helpen en in de tussentijd heb ik mezelf maar ff nuttig gemaakt om twee dingetjes welke nog gedaan moesten worden op de bovenverdieping te doen.

Er zat al tijden een dikke rode stip op de voorgevel van een keer dat een monteur zijn stofzuigerzak heeft uitgeklopt met boorstof, deze heb ik weggespoeld. had nu ff tijd zak maar zeggen( was het eerder vergeten al heel lang "ff"te doen )

Verder in de badkamer de schroefgaten van het plafond afgeplamuurd, morgen laagje twee erover en de schuurmachinen erlangs. Dan nog kitten en dan kan daar ook het plafond in de latex gezet worden.

Hier het plafond in de keuken na mijn smeer actie

Plafond bijkeuken na het smeren en kitten

Bijkeuken in de verf, zowel de wanden als het plafond een keer in de "tex", ik vind het al weer een hele verbetering zak maar zeggen.

bis morgen
  maandag 29 mei 2006 @ 23:33:50 #88
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38353037
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef Cybersijp het volgende:
heeh lurkers,
IK voel me heeeeeeeeeeeelemaal niet aangesproken nu ..
pi_38359017
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

IK voel me heeeeeeeeeeeelemaal niet aangesproken nu ..
ik ook niet hoor
pi_38367478
hehe lol, stelletje lurkers.....

Maargoed, t gaat voorspoedig hiero. woonkamer, bijkeuken en keuken zijn voorzien van latex nu. Vanmiddag worden:

De deurkozijnen op de overloop boven geschilderd

de kozijnen in de woonkamer in de bling bling gezet

een paar beschadigingetjes van het plaktape weggewerkt met verse bling bling

een deur vanger gemonteerd( deur bijkeuken)

de tgels afgenomen daar waar er een beetje latex op zit.

raam voor de deur in de bijkeuken komt er in ( deze heeft een barst opgelopen met plaatsen)

ik denk dat ik zelfs nog wel toekom aan de serre in de tweede laag hooglans te zetten, maar weet dat ff niet zekeers ivm nog wat elektrawerk wat moet gebeuren daar. maybe yes maybe no, dus
pi_38367633
Wanneer is de verhuisdatum dan? Het zit er volgens mij echt aan te komen nu....

Lurkers...hmpf! ik lees alleen maar
pi_38375837
das toch lurken.
pi_38382543
Aritha,

Als ik voor de kerst over ben vind ik t goed.......

Zo veel mensen vragen dat, niet normaal meer (echt ). Dus om ze wat in "handen te geven" zeg ik voor de kerst dus. Geeft me genoeg tijd om ook waarschijnlijk de hal en het toilet te verherbouwen

Feit is dat het huis zoals het ansich is dan helemaal klaar is(behouden toekomstige plannen met de woning) en we ons kunnen storten op "de buitenboel" ( das letterlijk een boel ! )

En lurkers zei ik omdat de stats aangeven dat de pics weer goed bekeken worden, en er niemand post vandaar.....
pi_38389143
so behold and see

Vanmiddag flink bezig geweest, o.a met het vullen van hier en daar een gaatje van het houtwerk in de serre. Mocht het alleen niet meer schuren van Cees omdat hij aan het schilderen was ff verderop .(volgende week dus maar)

Verder een raamkozijn in de verf gezet door mijzelf, met een paar tips van schilder Cees is het een mooi resultaat geworden. De voorste twee erker kozijnenen heeft Cess afgeschilderd, en vader cybersijp is boven op de overloop aan de knutsel geweest met vier deurkozijnen te verfen plus wat opruimwerkzaamhden aldaar

Verder is er nu een nieuw raam geplaatst in de deur van de bijkeuken, deze was bij het eerste keer plaatsen gesprongen omdat hij een bitje te krap gemeten was.

Een deurstopper gehaald en gemonteerd achter bij de gevel van de bijkeuken, als nu de deur van de bijkeuken uit je hand zou waaien dan gaat hij niet over "de kop"heen zodat hij uit zijn scharnieren zou waaien. mooi haakje erin gemaakt

Morgen wordt er:

Deurkozjn van hal geschilderd, raamkozijn keuken geschilderd, deur bijkeuken en raam bijkeuken geschilderd. Cees begint om 07:00 en gaat rap dus denk dat hij dat morgen wel red ( lucky guess)

ingepakt kozijn en afzuigkap:

in de bijkeuken moeten er nog de minste dingen gebeuren:

plinten maken en verfen/bevestigen, raam verf , deuren verfen. verlichting aan sluiten. Voor de rest is het al bijna af en geeft alvast een voorproefje van hoe het ongeveer wordt

De kamer is nu klaar qua schilderwerk, alleen de plinten nog bevestigen hier dus. dat staat in de planning voor volgende week, maar omdat ik vanwege pinksteren maar een dag vrij heb volgende week kan het lastig worden om dat vor elkaar te boksen. ( plinten vastmaken , afkitten, en nog een laag bling bling. Maar we gaan er wel voor natuurlijk.

Kozijn rechts heb ik zelf gedaan anderde twee Cess de schilder, had graag de serre geschilderd maar dat mocht niet van Cees ( sprak hij streng) ( hoi Buur )

Dat was hem weer, morgen weer aan de arbeit en is het voor een paar dagen weer afgelopen met het klussen aan "De Casa"
pi_38390884
Het wordt met elk bericht en foto die je post mooier Cybersijp. Het is niet mijn stijl (Te klassiek) maar zeker niet lelijk en slecht gedaan.

Bij ons staat het heel even stil. Opruimen en inruimen zijn de toverwoorden van de laatste dagen. Schipperen met kastruimte en veel opbergen voor later.

Ik heb ook altijd gezegd dat we voor de kerst over zijn, alleen heb ik nooit een jaartal genoemd
pi_38394924
Dank dank Mars vor t complimentje

T wordt geen meri servaas, dan wel de bauers woning hoor! ( dat wou ik toch wel ff heel duidelijk stellen )

T wordt een mix tussen strak en ook weer een beetje in de sfeer die het huis "uitademt", naar mijn idee wat me nu voor ogen staat lijkt me dat een heel mooi geheel.

Denk dan bijvoorbeeld aan bruine of (hoog)rode rolgordijnen nog en dito vasen voor de ramen.

Buitenom komt er ook geen prieeltje handel e.d gewoon een donker soort sierbestrating met buxussen in een vompje oid. En niet te vergeten me "eigen toko a.k.a know as timmerfabriekje oid ". Ik heb er alle vertrouwen in dat strakies iedereen happy de peppy is met het eindresultaat in ieder geval. En dat kan nog wel ff duren (desnoods gaan we op voor de "fokklus 2007/8/9 "
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:04:27 #97
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38394970
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef Cybersijp het volgende:
had graag de serre geschilderd maar dat mocht niet van Cees ( sprak hij streng)
Goed bezig Cees! Zweep erover!!
pi_38395150
Ja ja zet mij maar weer aan t werk hoor...... alsof ik ng niet genoeg doe
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:02:54 #99
65960 sanger
pi_38398993
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Cybersijp het volgende:
En lurkers zei ik omdat de stats aangeven dat de pics weer goed bekeken worden, en er niemand post vandaar.....
Waarschijnlijk het reclamebureau van Bouwgarant
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:17:38 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_38399271
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het reclamebureau van Bouwgarant

Hij gaat goed Sijpie Wat is dat glas in lood toch schitterend in je huiskamer.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')