abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37848469
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja zeker, ik heb nog problemen met voorrang vragen. Als je zo plaatje krijgt met 3 objecten die gaan oversteken en elkaar kruisen.

En met wel of niet mag stilstaan op speciale objecten zoals een gehandicapte plaats.
voorrang is vrij simpel, op een gelijkwaardig kruispunt (geen borden ofzo) heb je alleen te maken met:
rechts gaat voor
rechtdoor op de zelfde weg gaat voor
korte bocht voor lange bocht

voorrangsvoertuigen ken je wel (hoop ik ), mili. collonne, politie, ambu, b.weer enzo.. dus die moet je altijd voor laten gaan, mits sirene/zwaailichten (kijk trouwens wel of de collonne al aan het oversteken is, staan ze nog te wachten voor een kruispunt en jij hebt daar eigelijk voorrang, dan moet je gewoon voorrang krijgen.
de tram moet je alleen voorrang van krijgen als jij op een voorrangsweg zit, in alle andere gevallen moet je voorrang verlenen.. dat was het geloof ik wat voorrang betreft

voetgangers hoef je alleen voor te laten gaan als je uit een uitrit komt, speciale manoeuvre doet, of als zij rechtdoor gaan op dezelfde weg..

en ik zou het hele gebeuren over stilstaan/parkeren/laden en lossen voor jezelf een paar keer overschrijven vanuit je lesboek, zo heb ik het geleerd...

is echt een eitje hoor
  maandag 15 mei 2006 @ 16:36:07 #152
88233 Steve
Still the best.
pi_37848518
Zonnestraaltje! . Wat goed! . .

Gefeliciteerd! . .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37848620
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Zonnestraaltje! . Wat goed! . .

Gefeliciteerd! . .
Danku, danku!
  maandag 15 mei 2006 @ 16:43:56 #154
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37848793
Gefeliciteerd zonnestraaltje!! Echt beter!
Over een weekje lekker rondrijden, of eerder als je je rijbewijs eerder op kan halen! gefeli!
  maandag 15 mei 2006 @ 17:12:11 #155
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37849608
Zonnestraaltje! Geweldig! Van harte gefeliciteerd!
Ons een beetje voor de gek houden hé, hahaha.. maar begrijpelijk, je ziet maar, het heeft geholpen! En ik ben blij dat je wat aan mijn tip van de Bional heb gehad, ik heb er ook steeds baat bij gehad, qua zenuwen alleen dan.
TOP!
Back in business.
pi_37849772
Mirrie1986:
Danku! Ik vraag me alleen nog steeds af wie je bent.. Heb het vermoeden dat ik bij je in de klas heb gezeten op de havo. Zit je op de NHL nu?

Shirley:
Danku 2! Jaaa ik zal hard af moeten kicken van de bional .. Was heeeel kalm vanochtend, alsof ik boven mezelf stond. Naja 't maakt ook niet uit, ben geslaagd nu!

Morgen even naar CBR bellen of het niet eerder opgestuurd kan worden.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:20:05 #157
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37849821
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
JosvG: Opgeven is niet iets wat in me zit. Heb m'n havo in zes jaar gehaald, m'n rijbewijs in zes keer praktijkexamen, doe nu Hbo, al doe ik er acht jaar over (niet dat ik het zo ver laat komen ) ik gá het afmaken!
Verder had ik idd gezien dat het ook al bij jou zo was idd, maar bij mij was alles fout, en niet één letter in m'n achternaam. Hoelang duurde het uiteindelijk voordat jij hem nu hebt? Bij mij een week namelijk..
Ik zou het eigenlijk vandaag pas gehad hebben, terwijl ik vorige week dinsdag geslaagd ben. Echter heb ik door een telefoontje op woensdag naar het CBR voor elkaar gekregen dat ik donderdag het papiertje op kon halen. Als je dit ook gaat doen wil ik je de volgende tip geven: zeur door totdat je je zin krijgt, het zijn me namelijk toch een stelletje bureaucraten daar bij het CBR...

Uiteindelijk hadden ze met een typemachine "van" achter mijn achternaam gezet, zodat het toch nog goed kwam. Maar de aanhouder wint he
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Morgen even naar CBR bellen of het niet eerder opgestuurd kan worden.
Als je belt, zeg dan dat je het ophaalt, opsturen doen ze echt niet eerder want dat kost hun werk! stelletje bureaucraten
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_37850047
@ Jos: het wordt sowieso opgestuurt! Dus dan kan ik toch wel vragen of het eerder opgestuurt kan worden? Het is namelijk fout bij rijschool/CBR, niet bij de gemeente.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:31:51 #159
87694 Robin__
letitredno
pi_37850141
Je kan het proberen.. maar dat heeft vaak gewoon geen zin, je krijgt een of andere typmiep aan de lijn die je verteld dat ze 'zo hard werken als ze kunnen'.. als je echt wilt (en instaat bent om het op te halen bij het cbr) kan je het beter ophalen (scheelt je misschien een paar dagen kwa post enzo)
pi_37850230
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Robin__ het volgende:
Je kan het proberen.. maar dat heeft vaak gewoon geen zin, je krijgt een of andere typmiep aan de lijn die je verteld dat ze 'zo hard werken als ze kunnen'.. als je echt wilt (en instaat bent om het op te halen bij het cbr) kan je het beter ophalen (scheelt je misschien een paar dagen kwa post enzo)
Niet geschoten is altijd mis.
Post duurt trouwens een dag langer, dus dat is het probleem niet lijkt mij... Al wil ik het best ophalen ...
pi_37850263
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik heb hier een tijdlang niet gepost, enkel gelurkt!

Maar na aanleiding van dit bericht van Robin__ zal ik toch even het een en ander updaten.

Ben namelijk helemaal niet gestopt. Ben gewoon doorgegaan. Immers, de aanhouder wint.

Na ongeveer 4 weekjes 'rust' heb ik het weer opgepakt, m'n nieuwe rijexamen was inmiddels aangevraagd (én mijn theoriecertificaat was verlopen).

Heb nog twee rijlesjes gehad, ik heb vorige week maandag (na veel, maar dan ook echt véél aandringen van m'n instructeur ) opnieuw mijn theoriecertificaat gehaald ... Twee vingers in de neus trouwens, ik had alles al een jaar toegepast, was weinig leerwerk aan te pas gekomen. Dus Sylvana, zet jezelf niet teveel onder druk, mocht je het niet halen de de 29e van mei als ik het goed heb, je hebt je theorie zó weer gehaald.

En vandaag... vandaag... vandaag... Praktijkexamen!

Met succes!

GESLAAGD!!!

Los van dat het nog niet tot me door is gedrongen , is er één maar.

Ik kwam daar, bij het café waar de BNOR examens starten, en die man had de papieren voor zich liggen alsof ik een TTT ging doen en niet Examen.

Hij telefoontje plegen, en nog een, en nog een. Nog eens m'n gegevens doorgeven, kandidaatsnummer citeren aan de telefoon. Uiteindelijk besloot ie me te matsen, het examen zou gewoon doorgaan. De papieren zouden dan later geregeld worden.

Na afloop zei hij: Je moet oppassen dat je niet te hard gaat rijden straks (ik te hard rijden? Neeeeeeeee ) maar ik vond het voldoende, je bent geslaagd.
[....]
De papieren worden opgestuurd. Klopt je adres op je uittreksel van het bevolkingsregister nog helemaal?
Ik: ja, dat klopt. Wanneer heb ik de papieren voor het ophalen van m'n rijbewijs dan binnen, over twee dagen ofzo?
Hij: Nee, begin volgende week.

Beetje jammer. Maar het is niet anders. Ben in ieder geval geslaagd, geslaagd, GESLAAGD!!!
Zonnestraaltje Van harte gefeliciteerd
pi_37850395
Vandaag mijn TTT gedaan. Ik vond dat het beter kon, maar de examinator vond dat ik lekker ontspannend reed. Ik heb nu vrijstelling van bijzondere verrichtingen en maandag mag ik gaan afrijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door GioStyle op 15-05-2006 18:10:06 ]
  maandag 15 mei 2006 @ 17:45:27 #163
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_37850457
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef GioStyle het volgende:
Vandaag mijn TTT gedaan. Ik vond dat het beter kon, maar de examinator vond ik lekker ontspannend reed. Ik heb nu vrijstelling van bijzondere verrichtingen en maandag mag ik gaan afrijden.
Lol, dat is wel een heel kort tijdsverschil tussen je TTT en examen
pi_37850537
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef GioStyle het volgende:
Vandaag mijn TTT gedaan. Ik vond dat het beter kon, maar de examinator vond ik lekker ontspannend reed. Ik heb nu vrijstelling van bijzondere verrichtingen en maandag mag ik gaan afrijden.
mooi dat het goed ging en je vrisjtelling hebt en veel succes maandag

( idd wel erg weinig tijd tussen TTT en examen dan)
pi_37850557
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef Bhai het volgende:

[..]

Lol, dat is wel een heel kort tijdsverschil tussen je TTT en examen
Ja, tweede deeltoets was op 1 mei, derde deeltoets (TTT) dus vandaag en volgende week afrijden. Ik vind het allemaal niet erg hoor, hoe eerder, hoe beter.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:52:03 #166
119987 Bhai
pi_37850633
Kan iem. mij uitleggen wat deeltoetsen precies inhouden (heb ze nooit gehad...)
  maandag 15 mei 2006 @ 17:56:20 #167
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37850730
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
@ Jos: het wordt sowieso opgestuurt! Dus dan kan ik toch wel vragen of het eerder opgestuurt kan worden? Het is namelijk fout bij rijschool/CBR, niet bij de gemeente.
Dat zeiden ze bij mij dus ook. Ik heb toen gebeld en hij zei dat alles al gewoon klaarlag (dat was een dag later!) en het zou met de andere post meegaan. Dat zou dus pas donderdag zijn, en dan krijg je het vrijdag binnen als het gemeentehuis dicht is -> maandag pas rijbewijs.
Ik heb toen gevraagd om het op te kunnen halen, en dat kon de dag erna (donderdag) en donderdagmiddag is bij ons het gemeentehuis ook open. Als je het snel wilt hebben moet je er zelf achterheen gaan, het CBR voert niks uit. Dat het een fout van hun is zal ze ook volkomen aan hun reet roesten heb ik gemerkt.
pi_37850750
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:37 schreef randysgz het volgende:

[..]

Zonnestraaltje Van harte gefeliciteerd
Dankjewel!
  maandag 15 mei 2006 @ 17:57:34 #169
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37850770
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Bhai het volgende:
Kan iem. mij uitleggen wat deeltoetsen precies inhouden (heb ze nooit gehad...)
Dat hoort bij de nieuwe RIS methode, rijopleiding in stappen. De naam zegt het al, je leert stap voor stap door middel van modules rijden, en aan het einde van elke module krijg je ook toetsen. Ik heb het ook niet gehad, dus het kan zijn dat ik onvolledig ben/fout zit.
pi_37850871
En ik heb mijn vrijstelling op zak Examinator vond dat ik net zo goed praktijk had kunnen doen..
  maandag 15 mei 2006 @ 18:04:09 #171
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37850925
ik zit nu op de hanze hogeschool, zit dus niet op de NHL... Ik ben 2 jaar geleden geslaagd voor de havo.. Giostyle gefeliciteerd! Nu slagen voor je rijexamen!
pi_37850958
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:57 schreef JosvG het volgende:

[..]

Dat hoort bij de nieuwe RIS methode, rijopleiding in stappen. De naam zegt het al, je leert stap voor stap door middel van modules rijden, en aan het einde van elke module krijg je ook toetsen. Ik heb het ook niet gehad, dus het kan zijn dat ik onvolledig ben/fout zit.
De opleiding bestaat uit 4 modules:
1.) Voertuigbeheersing
2.) Eenvoudige verkeerssituaties
3.) Moeilijke(re) verkeerssituaties
4.) Gedrag/inzicht (moeilijk te beschrijven)

De eerste module wordt getoetst door je rij-instructeur. De tweede is gewoon een soort kennismaking met het CBR. Je gaat gewoon een stukje rijden en achteraf geeft de examinator een aantal punten, waarop jij je moet verbeteren. De derde deeltoets kan je vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen. De vierde en tevergeefs de laatste deeltoets is gewoon het 'echte' examen.

[ Bericht 0% gewijzigd door GioStyle op 15-05-2006 18:38:31 ]
pi_37851171
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef mirrie1986 het volgende:
ik zit nu op de hanze hogeschool, zit dus niet op de NHL... Ik ben 2 jaar geleden geslaagd voor de havo.. Giostyle gefeliciteerd! Nu slagen voor je rijexamen!
Hmmm... wel op stad en esch zuideinde gezeten dan?
/offtopic
  maandag 15 mei 2006 @ 18:23:44 #174
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37851371
Heb niet op stad & esch gezeten..
  maandag 15 mei 2006 @ 18:26:36 #175
119987 Bhai
pi_37851471
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef GioStyle het volgende:

[..]

De opleiding bestaat uit 4 modules:
1.) Voertuigbeheersing
2.) Eenvoudige verkeerssituaties
3.) Moeilijke(re) verkeerssituaties
4.) Gedrag/inzicht (moeilijk te beschrijven)

De eerste module wordt getoetst door je rij-instructeur. De tweede is gewoon een soort kennismaking met het CBR. Je gaat gewoon een stukje rijden en achteraf geeft de examinator een aantal punten, waarop jij je moet verbeteren. De derde deeltoets kan je vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichten. De vierde en tevergeefs de laatste deeltoets is gewoon het 'echte' examen.
Oke, en is dit speciaal voor mensen die meerdere keren gezakt zijn ofzo Lijkt mij nl overbodig om het in zoveel stappen te doen...
pi_37851501
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef Bhai het volgende:

[..]

Oke, en is dit speciaal voor mensen die meerdere keren gezakt zijn ofzo Lijkt mij nl overbodig om het in zoveel stappen te doen...
Nee, da's voor iedereen.
pi_37851519
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:26 schreef Bhai het volgende:

[..]

nope, is voor iedereen, maar het is (nog) niet verplicht, je kunt het ook nog gewoon op de oude manier doen. Maar het is wel een feit dat mensen die een RIS-opleiding doen sneller slagen en het kan zijn dat het verplicht gaat worden om op deze manier rijlessen te doen
pi_37851942
Het is wel zo dat alle instructeurs ook weer een RIS instructeur opleiding moeten volgen.. DIe iets van 2000 euro kost.. Dusja dat gaat hun ook niet echt ind e koude kleren zitten..
pi_37853398
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:23 schreef mirrie1986 het volgende:
Heb niet op stad & esch gezeten..
Dan geef ik het op. (ik wel btw )
  maandag 15 mei 2006 @ 19:40:13 #180
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37853747
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik heb hier een tijdlang niet gepost, enkel gelurkt!

Maar na aanleiding van dit bericht van Robin__ zal ik toch even het een en ander updaten.

Ben namelijk helemaal niet gestopt. Ben gewoon doorgegaan. Immers, de aanhouder wint.

Na ongeveer 4 weekjes 'rust' heb ik het weer opgepakt, m'n nieuwe rijexamen was inmiddels aangevraagd (én mijn theoriecertificaat was verlopen).

Heb nog twee rijlesjes gehad, ik heb vorige week maandag (na veel, maar dan ook echt véél aandringen van m'n instructeur ) opnieuw mijn theoriecertificaat gehaald ... Twee vingers in de neus trouwens, ik had alles al een jaar toegepast, was weinig leerwerk aan te pas gekomen. Dus Sylvana, zet jezelf niet teveel onder druk, mocht je het niet halen de de 29e van mei als ik het goed heb, je hebt je theorie zó weer gehaald.

En vandaag... vandaag... vandaag... Praktijkexamen!

Met succes!

GESLAAGD!!!

Los van dat het nog niet tot me door is gedrongen , is er één maar.

Ik kwam daar, bij het café waar de BNOR examens starten, en die man had de papieren voor zich liggen alsof ik een TTT ging doen en niet Examen.

Hij telefoontje plegen, en nog een, en nog een. Nog eens m'n gegevens doorgeven, kandidaatsnummer citeren aan de telefoon. Uiteindelijk besloot ie me te matsen, het examen zou gewoon doorgaan. De papieren zouden dan later geregeld worden.

Na afloop zei hij: Je moet oppassen dat je niet te hard gaat rijden straks (ik te hard rijden? Neeeeeeeee ) maar ik vond het voldoende, je bent geslaagd.
[....]
De papieren worden opgestuurd. Klopt je adres op je uittreksel van het bevolkingsregister nog helemaal?
Ik: ja, dat klopt. Wanneer heb ik de papieren voor het ophalen van m'n rijbewijs dan binnen, over twee dagen ofzo?
Hij: Nee, begin volgende week.

Beetje jammer. Maar het is niet anders. Ben in ieder geval geslaagd, geslaagd, GESLAAGD!!!
Ik check ook weer eens dit topic en zowaar Zonnestraal geslaagd! Ik was afgelopen oktober geslaagd en aan het posten in dit topic, en toen zat jij ook te posten dat je weer gezakt was geloof ik. Feli! Je hebt trouwens echt identieke situatie als ik had. Na menig mislukte poging moest ik mijn theoriecertificaat opnieuw halen. Al mijn motivatie was weg, mede door mijn inmiddels 4e mislukte poging.
Heb een 4/5 maanden niets meer gedaan maar mede door mijn toenmalige vriendin ben ik weer gestart onder motto aanhouder wint (zonder iemand in te lichten naast mijn vriendin). Een paar lessen, theoriedrempel genomen (al gaat dat onderdeel mij altijd makkelijk af, beide keren 0 fout), nieuwe intructeur, bij BNOR afrijden en toen eindelijk na lange weg had ik het gehaald!
Ben blij voor je het nu ook gehaald heb, en achteraf heb je alleen maar een mooi dramaverhaal op verjaardagen en kan je om de lijdensweg lachen, uit ervaring
  maandag 15 mei 2006 @ 19:50:41 #181
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_37854099
ZONNESTRAALTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt super gedaan
Al ben je wel een liegenaar ;-) hahahaa

Ik ben echt blij voor je (uiteraard voor iedereen hier die slaagt maar voor jou in het bijzonder)
Ik vond het zooooo jammer dat je "er mee stopte" omdat ik dat ook gedaan had en dan weer beginnen is lastig
Shuffle up and deal!!!
pi_37855106
Moet morgen voor de derde keer op.. en hopelijk laatste! Twijfel nog of ik instructeur mee moet nemen.. met alleen de examinator ben ik denk wel rustiger.

Zit de hele dag al in me kop te stampen dat ik consequent en overal moet kijken
pi_37855312
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:19 schreef Intronic het volgende:
Moet morgen voor de derde keer op.. en hopelijk laatste! Twijfel nog of ik instructeur mee moet nemen.. met alleen de examinator ben ik denk wel rustiger.

Heel veel succes morgen en 3 keer is scheepsrecht
pi_37855916
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:19 schreef Intronic het volgende:

Succes!

Ik heb morgen mijn TTT, ik ben benieuwd en een klein beetje nerveus, maar ik heb er wel zin in Lekker lang rijden en hopelijk krijg ik vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen, maar dat zal wel niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37856649
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:48 schreef rena het volgende:

[..]

Succes!

Ik heb morgen mijn TTT, ik ben benieuwd en een klein beetje nerveus, maar ik heb er wel zin in Lekker lang rijden en hopelijk krijg ik vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen, maar dat zal wel niet
Heel veel succes En als je nou al gaat denken dat het niet lukt dan lukt het morgen ook niet nee. Kom op, je gaat het gewoon halen
  maandag 15 mei 2006 @ 21:32:25 #186
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37857958
heb me boekje weer gevonden, deze week op donderdag 1 uur rijden
  maandag 15 mei 2006 @ 21:42:37 #187
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37858455
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:48 schreef rena het volgende:

[..]

Succes!

Voor hetzelfde geld heb je een relaxte examinator die je de betere verrichtingen laat doen. Zo moest ik "een stuk recht achteruit rijden". Ook al parkeer je scheef, goed kijken is de basis! Dus die vrijstelling kan je best verdienen
pi_37860539
TTT vond ikv andaag dus lekker relaxed gaan.. Relaxte examinator.. Wel beetje kut verkeer magoed, tis allemaal opgelost en heb vrijstelling gekregen
pi_37861499
Pfff.. heb vandaag dus mijn 2e rijexamen gedaan. Ik was super zenuwachtig, dus dat was al kut. Mijn benen zaten te trillen. Maargoed, ik ging dus rijden en in 1e instantie ging het allemaal aardig. Maar daarna kreeg ik een ingreep. Ik herstelde wel snel van deze ingreep en reed weer door. Vervolgens reed ik op een rotonde en werd ik van rechts afgesneden door een bestelbus. Ik had de bestelbus gezien, maar hij had gene knipperlicht aan, en maakte ook nog niet de beweging om naar links te gaan. Op het moment dat ik in mijn linkerbuitenspiegel keek stuurde hij vol naar links en greep de examinator dus in. Nouja, en toen wist ik het dus wel.
Voor het volgende examen ga ik naar de dokter toe, die misschien wel een middeltje heeft tegen de spanning. En dan ga ik er natuurlijk vanuit dat de 3e keer scheeprecht mag zijn!
pi_37861560
Balen zeg its_me_

En voor jou geldt idd ook gewoon 3 keer is scheepsrecht dan maar

En middeltjes tegen de zenuwen kun je ook gewoon zonder doktersrecept bij de apotheek/drogist kopen hoor
pi_37861781
Ach its_me_, wat kut
And you know I might
  maandag 15 mei 2006 @ 23:17:29 #192
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_37862982
Yeahh Ben ook geslaagd vanmorgen. Ging echt super goed allemaal. Examinator had ook geen opmerkingen, hij vond wel dat ik een voorbeeld was

Maar wel zwaar relaxed om nu te rijden, alleen, muziek aan, één hand aan het stuur. En heb ook al gemerkt dat je het spiegelen soms ook achterwege laat
pi_37863390
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef TheUnreal het volgende:
Yeahh Ben ook geslaagd vanmorgen. Ging echt super goed allemaal. Examinator had ook geen opmerkingen, hij vond wel dat ik een voorbeeld was

Maar wel zwaar relaxed om nu te rijden, alleen, muziek aan, één hand aan het stuur. En heb ook al gemerkt dat je het spiegelen soms ook achterwege laat
gefeliciteerd
pi_37863424
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef its_me_ het volgende:
Pfff.. heb vandaag dus mijn 2e rijexamen gedaan. Ik was super zenuwachtig, dus dat was al kut. Mijn benen zaten te trillen. Maargoed, ik ging dus rijden en in 1e instantie ging het allemaal aardig. Maar daarna kreeg ik een ingreep. Ik herstelde wel snel van deze ingreep en reed weer door. Vervolgens reed ik op een rotonde en werd ik van rechts afgesneden door een bestelbus. Ik had de bestelbus gezien, maar hij had gene knipperlicht aan, en maakte ook nog niet de beweging om naar links te gaan. Op het moment dat ik in mijn linkerbuitenspiegel keek stuurde hij vol naar links en greep de examinator dus in. Nouja, en toen wist ik het dus wel.
Voor het volgende examen ga ik naar de dokter toe, die misschien wel een middeltje heeft tegen de spanning. En dan ga ik er natuurlijk vanuit dat de 3e keer scheeprecht mag zijn!
Wat jammer!
Bij mij was 6 keer pas scheepsrecht, maar zal verder geen ontmoedigende opmerkingen maken!

Ik ben voor mijn eindexamens van de havo bij de huisarts geweest voor iets kalmerends, deze zij echter dat ie mij niet kon helpen

Heb nu 'Nervovit extra sterk' van Bional gebruikt (verkrijgbaar bij onder andere de DA!).. Dit is op homeopatische basis, dus je lichaam moet er wel minstens een week aan wennen. Ik heb het ongeveer drie weken gebruikt, misschien zelfs wel langer (ga er nu zo goed als mee stoppen).. Was voor mij dé uitkomst! Plus dat ik mezelf gister met sporten (competitie) ontzettend moe had gemaakt, was direct weg, in een heel diepe slaap. Gaf me ook wel vertrouwen vanochtend!

En nog even voor nu, kop op, niet te lang in blijven hangen, morgen is weer een nieuwe dag (nieuwe dag, nieuwe kansen ). !

@ Theunreal: Gefeliciteerd! We kunnen elkaar de hand schudden! Hoeveelste keer was het voor jou?
  maandag 15 mei 2006 @ 23:34:48 #195
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37863672
quote:

Nou, lekker voorbeeld met één hand rijden! Gewoon netjes allebei je handen aan het stuur houden, je leert het niet voor niks zo, en het is gewoon onveiliger.
@ Zonnestraaltje: Is dat niet erg lang, 3 weken slikken en nu nog? Ik ben 4 dagen van tevoren begonnen en nam de laatste vlak voor de examens. Teveel is ook niet goed lijkt me.

Ik ga morgen maar weer eens m'n instructrice bellen om ene lesje te plannen en vragen of ze al een nieuwe datum voor me heeft geprikt.
Back in business.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:36:59 #196
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_37863747
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:

@ Theunreal: Gefeliciteerd! We kunnen elkaar de hand schudden! Hoeveelste keer was het voor jou?
Dankje Jij ook gefeliciteerd Voor mij was het de 1e keer. Ik heb ongeveer 30 uur gelest in 2,5 maand tijd en heb geen TTT gedaan.
pi_37863770
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:

[..]

@ Zonnestraaltje: Is dat niet erg lang, 3 weken slikken en nu nog? Ik ben 4 dagen van tevoren begonnen en nam de laatste vlak voor de examens. Teveel is ook niet goed lijkt me.
Met die homeopatische dingen moet je minimaal een week van te voren beginnen en ik denk idd dat ik ook gewoon 1 week ga slikken dan en niet langer, zie niet in waarom ik het dan 3/4 weken zou moeten slikken
pi_37865004
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Met die homeopatische dingen moet je minimaal een week van te voren beginnen en ik denk idd dat ik ook gewoon 1 week ga slikken dan en niet langer, zie niet in waarom ik het dan 3/4 weken zou moeten slikken
Vanwege wat rust ook voor studiezaken ed.
Maar kan geen kwaad, is homeopatisch. Zat niet al die drie a vier weken op maximale dosering, integendeel.
pi_37865074
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Vanwege wat rust ook voor studiezaken ed.
Maar kan geen kwaad, is homeopatisch. Zat niet al die drie a vier weken op maximale dosering, integendeel.
Aha, dan snap ik het, dacht al, 3 weken voor 1 praktijkexamen, vond ik wel beetje overdreven Maar als het ook voor studiezaken was dan snap ik het wel
pi_37865395
Lekker lullig als t een placebo medicijn is
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:58:02 #201
119987 Bhai
pi_37866362
Wat me vandaag trouwens is overkomen...

Ik rijd dus in een smalle straat met kinderkoppen (géén 1-richting, waar je ~30 km/h rijdt) en ben bijna de straat uit, en van rechts komt een politieauto (zonder signalen). Natuurlijk heeft hij voorrang, maar omdat de straat te smal is, moet ik logischerwijs er eerst uit (anders kan hij er niet/extreem moeilijk in).

Ik denk: die agent weet en snapt dat wel. Niet dus Wat hij fout doet dus is:
- Hij neemt een enorm bolle bocht. Als hij hem scherper had genomen had hij me niet bijna geramd
- Doet op het moment dat hij mij ziet gelijk alarmlichten plus sirene aan
- Ziet de L op het dak wel.. weet dus dat het een lesauto is, en doet dit dus nog steeds...
- Als instructeur niet meehelpt, ramt hij mijn auto gewoon
- En gaat na sirene keihard verder
- Uitwijkmogelijkheden had ik bijna niet, want rechts van mij was een (enorm) verhoogde stoeprand met daarachter gelijk palen

Wat een enorme sukkel is die gast dus. Veroorzaakr bijna een ongeluk. Dit soort debielen moeten ons de verkeersregels uitleggen? Daarna zei instructeur ook dat die agenten echt fout zaten, en dat als ze mij geramd hadden "de politie" erbij gehaald moest worden en dat zij daar 100% verantwoordelijk voor zouden zijn

Kortom: wat een stelletje mongolen...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 03:18:24 #202
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_37868082
Ze rijden bewust niet altijd met signalen.
pi_37868676
quote:

Feli

Ik moet over anderalf uur op, gelukkig eerst nog een les. Als ik ingereden ben en minderzenuwachtig lukt het wel, hoop ik.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:36:11 #204
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37868791
succes alvast!
pi_37869079
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:40 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik check ook weer eens dit topic en zowaar Zonnestraal geslaagd! Ik was afgelopen oktober geslaagd en aan het posten in dit topic, en toen zat jij ook te posten dat je weer gezakt was geloof ik. Feli! Je hebt trouwens echt identieke situatie als ik had. Na menig mislukte poging moest ik mijn theoriecertificaat opnieuw halen. Al mijn motivatie was weg, mede door mijn inmiddels 4e mislukte poging.
Heb een 4/5 maanden niets meer gedaan maar mede door mijn toenmalige vriendin ben ik weer gestart onder motto aanhouder wint (zonder iemand in te lichten naast mijn vriendin). Een paar lessen, theoriedrempel genomen (al gaat dat onderdeel mij altijd makkelijk af, beide keren 0 fout), nieuwe intructeur, bij BNOR afrijden en toen eindelijk na lange weg had ik het gehaald!
Ben blij voor je het nu ook gehaald heb, en achteraf heb je alleen maar een mooi dramaverhaal op verjaardagen en kan je om de lijdensweg lachen, uit ervaring
Dankjewel!! Ik was idd 31 oktober gezakt.. (voor het eerst overigens).. Na mijn 5e poging was mijn motivatie weg, 'het staatsexamen haal ik ook al niet', maargoed het tweede staatsexamen dus wél!

M'n ouders wisten het ook niet, ik kwam gister weer terug na 'rijles', er was ook nog visite, ik zo: ik heb m'n rijbewijs gehaald. Iedereen zo: .. M'n moeder zat op 'n stoel, sprong 'n meter de lucht in.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef mirelia het volgende:
ZONNESTRAALTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt super gedaan
Al ben je wel een liegenaar ;-) hahahaa

Ik ben echt blij voor je (uiteraard voor iedereen hier die slaagt maar voor jou in het bijzonder)
Ik vond het zooooo jammer dat je "er mee stopte" omdat ik dat ook gedaan had en dan weer beginnen is lastig
Dankjewel!! En zullen we er maar leugenaar van maken?

Ik voel me vereerd!
pi_37869418
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dankjewel!! Ik was idd 31 oktober gezakt.. (voor het eerst overigens).. Na mijn 5e poging was mijn motivatie weg, 'het staatsexamen haal ik ook al niet', maargoed het tweede staatsexamen dus wél!

M'n ouders wisten het ook niet, ik kwam gister weer terug na 'rijles', er was ook nog visite, ik zo: ik heb m'n rijbewijs gehaald. Iedereen zo: .. M'n moeder zat op 'n stoel, sprong 'n meter de lucht in.
[..]

Dankjewel!! En zullen we er maar leugenaar van maken?

Ik voel me vereerd!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37869735
Nou mensen, ik heb me een tijdje uit dit topic gehouden om niet te veel te focussen op het autolessen.
Ik was in Februari begonnen, en geraamd op 30 lessen met de RIS methode. 10 april heb ik mijn praktijkexamen gedaan, waarvoor ik was gezakt. Toen duurde het een maand tot ik weer op mocht, dat was dus vandaag. En driewerf hoera, alaaf etc. Ik ben zowaar geslaagd!

Ga zo m'n rijbewijs ophalen en dan op de bank zitten en blij zijn dat ik nooit meer hoef te lessen.

Zonnestraaltje echt gefeliciteerd trouwens! echt knap van je dat volhouden
en theunreal ook

[ Bericht 1% gewijzigd door Fatality op 16-05-2006 09:48:19 ]
pi_37869927
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:41 schreef Fatality het volgende:
Ik ben zowaar geslaagd!

Ga zo m'n rijbewijs ophalen en dan op de bank zitten en blij zijn dat ik nooit meer hoef te lessen.

Dankje , jij ook gefeliciteerd!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:30:46 #209
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37870950
quote:
Ik heb precies hetzelfde gehad Ik weet wel dat het niet goed is, maar het is wel relaxed iig
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker lullig als t een placebo medicijn is
Wat is daar lullig aan. Een medicijn zoals deze zit in mijn ogen toch alleen maar tussen je oren. Als je het slikt word je gewoon rustiger omdat je dat verwacht, placebo of niet.
Ik had ook pilletjes meegekregen, die alleen zouden werken als ik vlak voor het examen ook nog 2 van die dingen in zou nemen. Ik was net voor het examen dermate rustig dat ik die laatste 2 pilletjes weggegooid heb.
pi_37873491
De 24e mag ik op voor m'n speciale verrichtingen voor m'n A-diploma. Vervolgens de 29e theorie-examen doen

spannende tijden
pi_37873634
@JosvG ik zeg ook niet dat het werkt hoor.. ik bedoel alleen maar te zeggen dat het lullig is dat je x weken iets slikt wat eigenlijk gewoon gebakken lucht is.. Magoed.. dat het werkt voor sommigen is alleen maar mooi..
pi_37873715
UHmmz 47 lessen 1 keer gezakt 1833 pleuro's maarja heb je ook wat.
Gister tweede motorrijles gehad.

En toch is het bijna zeker dat al die examinators en instructeurs gewoon onder heen hoedje spelen als je het mij vraagt.

Aan de andere kant moet je natuurlijk ook bedenken dat het voor die kerel ook niet echt fijn is als die met twijfel wel iemand laat slagen en die persoon zich 's'avonds met zijn gti tje om de boom heen vouwd.

En in de steden is afrijden zobiezo moeilijker dan hier in de achterhoek.

Verder vond ik het nouw niet echt super bijzonder ofzo voor de eerste keer alleen rijden.
Was s'ochtends geslaagd smiddags meteen ff naar arnhem geweest hahaha

Verder zijn jullie nog veel anders gaan rijden sinds je hem had?
Spiegels kijken doe ik al bijna niet meer alleen linker eigenlijk beetje vaak (onbewust) laat ik 1 hand op de pook en een hand sture en rij meestal 10/15km te hard waar het veilig is en dan wel bbk

[ Bericht 16% gewijzigd door Geerd op 16-05-2006 12:01:06 ]
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:59:30 #213
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37873859
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
@JosvG ik zeg ook niet dat het werkt hoor.. ik bedoel alleen maar te zeggen dat het lullig is dat je x weken iets slikt wat eigenlijk gewoon gebakken lucht is.. Magoed.. dat het werkt voor sommigen is alleen maar mooi..
Als het werkt is het in mijn ogen genoeg, placebo of niet
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:45:46 #214
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37875249
quote:
Nou mensen, ik heb me een tijdje uit dit topic gehouden om niet te veel te focussen op het autolessen.
Ik was in Februari begonnen, en geraamd op 30 lessen met de RIS methode. 10 april heb ik mijn praktijkexamen gedaan, waarvoor ik was gezakt. Toen duurde het een maand tot ik weer op mocht, dat was dus vandaag. En driewerf hoera, alaaf etc. Ik ben zowaar geslaagd!

en theunreal ook
Gefeliciteerd!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:46:46 #215
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37875276
Mijn les net ging goed, voor het eerst zei 'ie dat ik zou slagen als ik zo zou blijven rijden op m'n examen. Lekker gevoel is dat als je thuiskomt
pi_37875333
quote:

gefeliciteerd
pi_37876092
Godver,, drie keer geen scheepsrecht voor mij.. een paar kleine foutjes gemaakt, stom stom.
Snelheid van een auto niet goed ingeschat, kon er gelukkig net voor.. maar beter was het om te wachten.

Het kijken ging dit keer wel erg goed, maarja.. toch niet gelukt
pi_37876150
Jammer volgende keer beter.
Ik vond klote dat je weer zo lang moet wachten voordat je weer examen mag doen.

Hoeveel lessen zit je nu op?
Ik zwaai naar dieren.
pi_37876200
ja danku allemaal,
Intronic heel jammer, ooit haalt iedereen z'n rijbewijs, jij dus ook.

Ik ben echt zo blij vandaag, vind dit veel mooier dan het slagen van VWO.
pi_37876259
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Intronic het volgende:
Godver,, drie keer geen scheepsrecht voor mij.. een paar kleine foutjes gemaakt, stom stom.
Snelheid van een auto niet goed ingeschat, kon er gelukkig net voor.. maar beter was het om te wachten.

balen zeg
pi_37876411
Geslaagden gefeliciteerd
Gezakten, wat jammer

Ik heb nu zo TTT Het komt wel goed Tot straks
And you know I might
pi_37876849
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef rena het volgende:

Ik heb nu zo TTT Het komt wel goed Tot straks
good luck
pi_37879179
Bedankt allen voor het medeleven en de tips.

Zonnestraaltje: echt supergoed van je dat je het nu hebt gehaald! Veel plezier met je rijbewijs! Ook bedankt voor de tips over de kalmerende middeltjes.

Overige geslaagden natuurlijk ook gefeliciteerd!

Gezakten helaas, maar de volgende keer gaan jullie slagen! Zet hem op!

Als er nog meer tips zijn mbt de kalmerende middeltjes, wil ik die graag horen!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:55:16 #224
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37879487
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Intronic het volgende:

Balen! Geef het de tijd en ga daarna gewoon weer verder, je komt steeds dichterbij!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:09:46 #225
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37879988
Ik heb een usericon gemaakt (valt het op dat het een Paint-tekening is? ), dus in het volgende topic sta ik ook in de OP, yes
pi_37881987
TTT ging best goed

Mijn les er voor ging al lekker en ik zette het door tijdens de TTT. Ik heb wel een flinke ingreep gehad, ik wilde nog voor een auto de rotonde op piepen Ik dacht dat het nog wel kon

Voor de rest had ik een hele aardige examinator, die gelukkig niet zo veel zei Maar ik moet nog wel flink aan mijn kijkgedrag werken, ik mag nog wel een stuk verder vooruit kijken.

En het remmen en schakelen, ik 'schok' nog te veel Maar voor de rest vond hij het ook wel goed gaan geloof ik

Ook nog snelweg gepakt, en dat ging helemaal perfect, invoegen, inhalen en weer uitvoegen

En vrijstelling van de bijzondere verrichtingen Het straatje keren ging vrij bagger, ik liet 'm keihard tegen de stoep aanbonken, maar mijn bochtje achteruit was perfect dus hopelijk heeft dat de doorslag gegeven.

Ik ben tevreden, hoewel ik niet geslaagd zou zijn als dit een echt examen was denk ik
And you know I might
pi_37884113
Ik ga op naar de 50 lessen en net gezakt voor theorie

Ach ja komt goed, ooit
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:18:57 #228
139407 jorienvdherik
pi_37884280
jammer hoeveel fout
pi_37884313
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer hoeveel fout
8

Autorijden is iig m'n ding niet
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37884510
dat snap ik niet hoor, theorie kan je gewoon stampen.. ik bedoel, ik zelf was erg twijfelachtig en heb enorm goed geleerd, en achteraf was het echt een eitje.. door de zenuwen 2 stomme foutjes gemaakt maar als je er even voor gaat zitten heb je je theorie zo...
pi_37884514
@rena hoe bekend.. het rijden zelf ging perfect alleen die bijz. ver. bij 1e keer steken van t straatje keren vergat ik twee slagen terug te sturen.. Dus ik bij volgende steken als een maniak sturen En bij achteruit vak parkeren had ik 2 vakken nodig maar die gast lulde zoveel door dat ie t niet doorhad.. Achja vrijstelling op zak dusja

@Thrilled ik heb t ook op 2 keer gedaan hoor.. Stampen werkt bij mij gewoon totaal niet.. En als je niet bekend bent met het examensysteem van t cbr.. Kan het irritant zijn hoor..
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:38:41 #232
87694 Robin__
letitredno
pi_37884752
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef rena het volgende:
TTT ging best goed

Mijn les er voor ging al lekker en ik zette het door tijdens de TTT. Ik heb wel een flinke ingreep gehad, ik wilde nog voor een auto de rotonde op piepen Ik dacht dat het nog wel kon

Voor de rest had ik een hele aardige examinator, die gelukkig niet zo veel zei Maar ik moet nog wel flink aan mijn kijkgedrag werken, ik mag nog wel een stuk verder vooruit kijken.

En het remmen en schakelen, ik 'schok' nog te veel Maar voor de rest vond hij het ook wel goed gaan geloof ik

Ook nog snelweg gepakt, en dat ging helemaal perfect, invoegen, inhalen en weer uitvoegen

En vrijstelling van de bijzondere verrichtingen Het straatje keren ging vrij bagger, ik liet 'm keihard tegen de stoep aanbonken, maar mijn bochtje achteruit was perfect dus hopelijk heeft dat de doorslag gegeven.

Ik ben tevreden, hoewel ik niet geslaagd zou zijn als dit een echt examen was denk ik

Ik heb m over precies 3 weken, en dan bijna tegelijk met jou examen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:41:22 #233
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37884837
gister ging ik weer 2 uurtjes lessen maar ik heb t idee dat ik veel slechter rij dan toen ik vorige keer examen ging doen...alsof ik 8eruit gegaan ben ofzo...of ik stel te hoge eissen aan mezelf...weet echt niet wat t is... En ik heb nog maar 5 weken voor ik weer af moet rijden!!!!!!

en ik MOET het halen!!!!!!!
Oh yes i did!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:53:05 #234
139407 jorienvdherik
pi_37885169
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Thrilled het volgende:
dat snap ik niet hoor, theorie kan je gewoon stampen.. ik bedoel, ik zelf was erg twijfelachtig en heb enorm goed geleerd, en achteraf was het echt een eitje.. door de zenuwen 2 stomme foutjes gemaakt maar als je er even voor gaat zitten heb je je theorie zo...
heb gister en vandaag nog wat toetsen uit het boek gedaan in totaal 6. geen 1 onvoldoende en had er 1 bij met 0 fout. meeste 3/4 fout

maandag is het zover
pi_37885660
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

heb gister en vandaag nog wat toetsen uit het boek gedaan in totaal 6. geen 1 onvoldoende en had er 1 bij met 0 fout. meeste 3/4 fout

maandag is het zover
dan komt het wel goed, op het examen kreeg ik de simpelste vragen eigelijk.. alleen in de eerste 10 vragen ongeveer had ik 3 foutjes van de zenuwen.. ik was té moeilijk aan het nadenken..

en als je een cd-rom koopt dan ben je wel bekend met het examen systeem..
pi_37885760
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ik heb m over precies 3 weken, en dan bijna tegelijk met jou examen
We gaan het halen he!
And you know I might
pi_37886002
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:32 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Het is super-actueel! Elke praktijk-examinator in Nederland verwerkt zijn gegevens op dit moment twee keer: op het uitslagformulier én in de PDA. De gegevens wordt echter na het vertrek van de kandidaat pas in de PDA gezet, en daarom zie je m vaak nog niet bij de examinator op tafel liggen.

Medio oktober 2006 wordt volledig overgestapt op het papierloos examen. Dan verdwijnen de uitslagformulieren en de Verklaringen van Geschiktheid en Rijvaardigheid. De gegevens worden vanaf dat moment digitaal via het CBR en de RDW doorgegeven aan de gemeente.
[quote="vannelle"]Het kan goed zijn dat ik wat gemist heb.
Ik zal het morgen eens vragen, dan heb ik nl. weer een examen staan.[/quote]

Nou, ik heb het gevraagd en in Roosendaal en Breda wordt nog totaal niet met een PDA gewerkt.
Dus niet elke examinator werkt er mee. Misschien in jouw regio wel, maar hier niet.
In Breda beginnen ze daar in Juli mee, in Roosendaal in September.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:36:12 #238
139407 jorienvdherik
pi_37886429
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef Thrilled het volgende:

[..]

dan komt het wel goed, op het examen kreeg ik de simpelste vragen eigelijk.. alleen in de eerste 10 vragen ongeveer had ik 3 foutjes van de zenuwen.. ik was té moeilijk aan het nadenken..

en als je een cd-rom koopt dan ben je wel bekend met het examen systeem..
en net nog een toets gemaakt 5 fout
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:42:56 #239
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_37886588
Alle geslaagden GEFELICITEERD!!!!!
En alle gezakten kop op en gewoon volgende keer gaan jullie het halen (lekker cliche)

@ Zonnestraaltje.....ik zeg al jaren liegenaar (familiegrapje)
Shuffle up and deal!!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:46:28 #240
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37886678
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef rena het volgende:
TTT ging best goed

Mooi! Vrijstelling, examenervaring en wat punten waar je aan kan werken. Optimaal gebruik gemaakt van je TTT dus
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:47:22 #241
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37886702
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef izzypizzy het volgende:
gister ging ik weer 2 uurtjes lessen maar ik heb t idee dat ik veel slechter rij dan toen ik vorige keer examen ging doen...alsof ik 8eruit gegaan ben ofzo...of ik stel te hoge eissen aan mezelf...weet echt niet wat t is... En ik heb nog maar 5 weken voor ik weer af moet rijden!!!!!!

en ik MOET het halen!!!!!!!
Heb je specifieke punten waarvan je het gevoel hebt dat ze minder gaan?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:53:30 #242
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37886869
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:47 schreef TNA het volgende:

[..]

Heb je specifieke punten waarvan je het gevoel hebt dat ze minder gaan?
nou het lijkt echt alsof alles opeens slechter gaat, schakelen gaat opeens steeds verkeerd, maar ik rij sinds kort in een andere auto(andere rijschool) dus kan ook daaraan liggen...maar ook gewoon mn gevoel is opeens veel onzekerder terwijl ik dat eerst nauwelijks had...en dat ligt niet aan de instructeur want daarbij voel ik me juist veel meer op mn gemak dan bij mn oude instructeur...
Oh yes i did!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:16:21 #243
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37887512
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:53 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

nou het lijkt echt alsof alles opeens slechter gaat, schakelen gaat opeens steeds verkeerd, maar ik rij sinds kort in een andere auto(andere rijschool) dus kan ook daaraan liggen...maar ook gewoon mn gevoel is opeens veel onzekerder terwijl ik dat eerst nauwelijks had...en dat ligt niet aan de instructeur want daarbij voel ik me juist veel meer op mn gemak dan bij mn oude instructeur...
Dat schakelen kan ik me wel voorstellen als je al een hoop lessen in een andere auto hebt gehad. Misschien dat je je daardoor ook onzekerder over de rest gaat voelen? Dat schakelen gaat natuurlijk wel de hele les door...
pi_37887515
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:53 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Hoe vaak rijd je en hoe lang per les?

Ik heb net een dubbele les (2x1,5uur) gehad, maar ik merk dat ik slechter rijd aan het eind, omdat je wat vermoeiend bent en de aandacht/concentratie is verslapt. Nu nog donderdag een enkele les en maandag voor het examen een les en dan hoop ik echt mijn rijbewijs te hebben.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:21:02 #245
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37887653
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Ik heb net een dubbele les (2x1,5uur) gehad, maar ik merk dat ik slechter rijd aan het eind, omdat je wat vermoeiend bent en de aandacht/concentratie is verslapt. Nu nog donderdag een enkele les en maandag voor het examen een les en dan hoop ik echt mijn rijbewijs te hebben.
Ben je dan vermoeid of word je zelf vermoeiend?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:52:18 #246
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37888672
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:16 schreef GioStyle het volgende:

[..]

@ TNA: ja misschien komt t idd alleen door het schakelen hoor....dat doe je natuurlijk wel de hele tijd ja...maarja hopelijk ben ik volgende les wel gewoon helemaal gewend hoor want dat mag wel na 6 lessen

@ GioStyle:
ja ik heb gewoon 2 losse lessen van een uur gedaan en 2 keer 2 uur achter elkaar gelest... Maar ik heb juist het idee dat ik aan het begin slechter rijd omdat ik er dan nog in moet komen....Volgens mn instructeur wil ik ook altijd extra goed presteren voor degene die 8erin zit...maar dat doe ik iig niet bewust dan

Suc6 met je examen maandag!!! is het je 1e keer????
Oh yes i did!
pi_37889015
We (groepje van school) gingen vandaag voor een studieopdracht naar Alkmaar.. En ik wou rijden!! Serieus het lijkt net of ik gestopt ben met roken! Niet dat ik ooit gerookt heb, maar toch!
Zooo onrustig! Zoooo te kutten met m'n handen de hele tijd!

Ik wil m'n rijbewijs! En wel NU!!!! NU NU NU!!!!

Ga morgen opbellen, boos, drammen, drammen en nog eens drammen, tot ik m'n zin krijg!
pi_37889054
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:46 schreef TNA het volgende:

[..]

Mooi! Vrijstelling, examenervaring en wat punten waar je aan kan werken. Optimaal gebruik gemaakt van je TTT dus
Inderdaad, dat gevoel heb ik ook
And you know I might
pi_37889061
Its_me: graag gedaan (de tip)

Rena: Gefeliciteerd met je vrijstelling!
pi_37890957
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en net nog een toets gemaakt 5 fout
hou toch eens op, het is zelfs te halen met het doorlezen van dat theorieboek en evt. nog een toetsje.
Je hebt het pas maandag!! Iedereen slaagt
pi_37891639
Nog 6 dagen en dan mag ik op!
Vandaag m'n laatste dubbele les gehad en het ging redelijk goed.
Ik ben benieuwd hoe lang m'n examen gaat duren want ik hoef geen bijzondere verrichtingen meer te verrichten.
Ik merk bij mezelf wel dat je in een les van 100 minuten af en toe wel de scherpte verliest.
Heeft iemand ervaring met een examen op een maandagochtendje om 9:50?
Net na de spits dus ik denk dat dat wel voordelig is!
Wat hoop ik graag dat ik volgende week om deze tijd m'n roze papiertje op zak heb zeg.
pi_37892175
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef Fatality het volgende:

[..]

hou toch eens op, het is zelfs te halen met het doorlezen van dat theorieboek en evt. nog een toetsje.
Je hebt het pas maandag!! Iedereen slaagt
Grapjas

Zelf theorie egdaan? Zo'n beetje de helft ( als het niet meer is) zakt de 1e keer hoor, echt heel veel mensen onderschatten het
pi_37892318
Ja, echt erg want het stelt geen moer voor.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37894572
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef LV het volgende:
Nog 6 dagen en dan mag ik op!
Vandaag m'n laatste dubbele les gehad en het ging redelijk goed.
Ik ben benieuwd hoe lang m'n examen gaat duren want ik hoef geen bijzondere verrichtingen meer te verrichten.
Ik merk bij mezelf wel dat je in een les van 100 minuten af en toe wel de scherpte verliest.
Heeft iemand ervaring met een examen op een maandagochtendje om 9:50?
Net na de spits dus ik denk dat dat wel voordelig is!
Wat hoop ik graag dat ik volgende week om deze tijd m'n roze papiertje op zak heb zeg.
Succes maandag!!

Ik heb ervaring met bijna alle afrijdtijdstippen (09.50 uur, 10.50 uur [2x], 11.05 uur, 13.05 uur, 14.55 uur)...
09.50 uur is een prima tijdstip! Geen schoolkindjes op de fiets, geen spits, helemaal niks!
Maar al zou dat wel zo zijn, don't worrie, je mag laten zien dat je het kunt, onder welke omstandigheid dan ook!
pi_37894898
ik heb 8 uur motorrijlessen genomen. De eerste was 29 april (2 uur), de laatste vorige week donderdag, en direct na die laatste 2 uur mijn examen gedaan. Dit met de moto van de rijschool (honda CBF 500) (had daarvoor nog nooit op een moto gezeten) en ben geslaagd.

Is het praktijkexamen in nederland op dezelfde manier?
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
pi_37895284
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Succes maandag!!

Ik heb ervaring met bijna alle afrijdtijdstippen (09.50 uur, 10.50 uur [2x], 11.05 uur, 13.05 uur, 14.55 uur)...
09.50 uur is een prima tijdstip! Geen schoolkindjes op de fiets, geen spits, helemaal niks!
Maar al zou dat wel zo zijn, don't worrie, je mag laten zien dat je het kunt, onder welke omstandigheid dan ook!
Dankje.

Mooi dat dacht ik ook.
Verschilt het veel per examinator hoe lang het examen duurt?
Dit in verband met het feit dat wanneer je langer in de auto zit de kans groter is dat je een fout maakt.
pi_37896381
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Grapjas

Zelf theorie egdaan? Zo'n beetje de helft ( als het niet meer is) zakt de 1e keer hoor, echt heel veel mensen onderschatten het
oh nouja, bij mij in de theoriezaal waren er maar een stuk of 8 van de 50 gezakt.
Ben zelf ook de avond vantevoren begonnen met het leren ervan, maar het verschilt uiteraard per persoon... maar een week van te voren al fanatiek aan het leren
pi_37896908
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Fatality het volgende:

[..]

oh nouja, bij mij in de theoriezaal waren er maar een stuk of 8 van de 50 gezakt.
Ben zelf ook de avond vantevoren begonnen met het leren ervan, maar het verschilt uiteraard per persoon... maar een week van te voren al fanatiek aan het leren
Ik ben 3 weken ofzo van te voren begonnen, had zo'n boek met 1450 vragen ofzo en dan elke dag een hofodstuk maken en ben in 1 keer geslaagd met 3 fout
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:56:22 #259
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_37897089
Zo...ik heb voor vrijdag weer een lesje gepland en gevraagd of er al een nieuwe datum was.''Voorlopig is de eerstevolgende vrije datum pas in juli'' ''JULI! What the fuck!''
Ik hoop zo dat er eerder een datum vrijkomt....
Back in business.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:56:29 #260
139407 jorienvdherik
pi_37897098
Ik heb de boeken sinds 18 maart en heb ze 3x doorgelezen. en al veel vragen gemaakt
pi_37897574
Bij mij 1e keer theorie zaten we met 12 man.. 8 gezakt..
Bij 2e keer theorie.. van de 32 waren er 20 gezakt..
pi_37897625
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
Zo...ik heb voor vrijdag weer een lesje gepland en gevraagd of er al een nieuwe datum was.''Voorlopig is de eerstevolgende vrije datum pas in juli'' ''JULI! What the fuck!''
Dat had ik dus ook, als ik zak kan ik pas 30 juli weer, en dan ben ik op vakantie, dus als ik zak kan ik pas na 21 augustus pas weer
pi_37897639
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij 1e keer theorie zaten we met 12 man.. 8 gezakt..
Bij 2e keer theorie.. van de 32 waren er 20 gezakt..
Ik weet het niet precies, maar was ook wel 2/3 gezakt bij mij
pi_37898157
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
das kut, ik was eerst nog samen met je gezakt in april en kon in mei weer, vond dat al lang..maar juli had ik wel helemaal vreselijk gevonden.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:22:41 #265
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_37898446
bij mij waren bij de tweede keer echt heel veel mensen geslaagd bij theorie!! Wel 80%
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:24:34 #266
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37898546
bij mij 2 keer 2/3e gezakt. Ik was zelf 2 keer geslaagd
pi_37899140
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
de 2e keer geslaagd? Of ben je voor de lol 2 keer geslaagd?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:53:02 #268
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37899939
als je vaak genoeg je praktijk niet haalt, zal je het gewoon een 2e keer moeten halen. Is maar jaar geldig.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:53:53 #269
139407 jorienvdherik
pi_37899976
ben benieuwd maandag, morgen weer genoeg toetsen doen, boek nog een keer lezen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:56:20 #270
88233 Steve
Still the best.
pi_37900095
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Grapjas

Dat komt doordat mensen gewoon niet fatsoenlijk voorbereiden. Er zitten genoeg mensen bij die dat boekje 1 keer lezen en dan denken het te gaan halen.

Het is ook niet moeilijk, als je je maar fatsoenlijk voorbereid.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37901182
quote:
Bovag stelt gedragscode op voor rijscholen

(Novum) - Een nieuwe gedragscode van de autobrancheorganisatie Bovag moet leerlingen van rijscholen en hun ouders duidelijk maken wat ze van de rijschool mogen verwachten. Alle zevenhonderd bij de Bovag aangesloten rijscholen doen mee. Deze rijscholen hebben ruim veertig procent van alle leerlingen onder hun hoede. In Nederland zijn ongeveer vijfduizend rijscholen.

De regels zijn een vervolg op afspraken in de lesovereenkomsten van Bovag-rijscholen. Door ze in een gedragscode onder te brengen, wil de autobrancheorganisatie haar klanten maximale duidelijkheid bieden. De code wordt gecontroleerd door de buitendienst van de Bovag. Dat gebeurt onder meer door steekproeven.

De regels hebben betrekking op de kwaliteit van de opleiding en de kosten. Zo moet het lestarief door de betrokken rijscholen op uurbasis worden gepubliceerd om onduidelijkheid te voorkomen. In februari waarschuwde de Bovag voor reclames van rijscholen die relatief goedkope lessen aanbieden. De lessen bleken bij navraag vaak korter dan een uur te duren.

Bron
pi_37904913
Ik moet 6 juni weer examen doen, leuke datum. 6-6-6
Ga dan waarschijnlijk wel een pil halen voor de zenuwen, maak soms zulke stomme fouten.. alleen op het examen
pi_37904993
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef Grumpey het volgende:
als je vaak genoeg je praktijk niet haalt, zal je het gewoon een 2e keer moeten halen. Is maar jaar geldig.
oja inderdaad, daar hield ik even geen rekening mee

om 8.50 weer 2 lesuurtjes

[ Bericht 12% gewijzigd door Thrilled op 17-05-2006 08:16:57 ]
pi_37905960
zoderekt examen
Facts don't care about your feelings
pi_37906266
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
Bij mij hetzelfde!
pi_37906274
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:28 schreef YoshiBignose het volgende:
zoderekt examen
Niet huilen! Succes!
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:25:53 #277
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37907753
quote:
zoderekt examen
'
Je gaat het halen succes!
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:27:25 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37909897
quote:
zoderekt examen
Gewoon een lekker stukje rijden, maak je niet druk Misschien heb je een hele aardige examinator of sta je in de file! Kom op!

Een week na m'n examen eindelijk zonder gedoe eromheen m'n eerste ritje gehad. Poeh, was dat even een tegenvaller, zo in een auto zonder stuurbekrachtiging
pi_37912414
pff gezakt moest nog beter scannen
pi_37912599
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Balen zeg Succes de volgende keer
pi_37912765
Ik word volgende week vrijdag 18, dus dan kan ik ook beignnen

Heb alleen nog geen rijschool (hoef ook niet persé te beginnen op m'n verjaardag oid, zou alleen wel leuk zijn, maargoed). Nu mijn vraag:

Wie weet er een goede en niet te dure rijschool in Apeldoorn?
Signature
pi_37912934
pfft vannochtend rijles gehad.. in het begin ging het wel redelijk.. moest stuk of 3 keer hellingproef doen, eerste ging totaal fout, 2 keer uitgevallen, en de derde reed ik pas goed weg.. de 2 keertjes daarna ging het vlekkeloos.. verder niet veel bijzonders, kruispunten en rotondes gedaan, ik moet nog beter letten op het terugschakelen, kijken, en mn spiegels enzo.. het bekende denk ik morgen weer 2 uurtjes
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:59:42 #283
119987 Bhai
pi_37912986
Gister TTT gedaan. Het ging heel goed.

Examinator zei dat ik 1 kleine fout had gemaakt die het vermelden misschien niet waard was: ik had in een bocht 10 cm van een vluchtstrook gepakt

Ik moet proberen "om nu naar de perfectie te streven" Hij zei ook dat ik trots moest zijn op mijn kijkgedrag. Heb mijn vrijstellingen ook. Rit duurde maar 20-25 minuten, maar naar mijn idee was het maar 10 miunuten

* Bhai is tevreden
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:01:11 #284
119987 Bhai
pi_37913031
quote:
Jammer
Gewoon elke straat die je tegenkomt inkijken, waar je voorrang moet verlenen gaspedaal loslaten. Komt dat door de zenuwen dat mensen vergeten te kijken?
pi_37913998
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 07:58 schreef Intronic het volgende:
Ik moet 6 juni weer examen doen, leuke datum. 6-6-6
Ga dan waarschijnlijk wel een pil halen voor de zenuwen, maak soms zulke stomme fouten.. alleen op het examen
Duivels examen
Signature
pi_37914253
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef Bhai het volgende:

[..]

Jammer
Gewoon elke straat die je tegenkomt inkijken, waar je voorrang moet verlenen gaspedaal loslaten. Komt dat door de zenuwen dat mensen vergeten te kijken?
Nee, ik deed dat eerst ook niet.. ik was gewend om gewoon bij elk straatje (op de fiets) door de crossen
Maar dat kan natuurlijk niet met de auto, het duurde dus een tijdje voor het er echt in zat: pas doorrijden als je voldoende zicht hebt.
Het is niet verplicht om af te remmen hoor, maar dan moet je wel voldoende zicht hebben.
pi_37914436
Bhai, mooi dat je TTT zo goed ging

Ik mag over 2 daagjes eindelijk weer rijden

Zal wel wennen worden na 5 weken niet gereden te hebben
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:53:36 #288
139330 TNA
For the stars that shine
pi_37921004
quote:
Jammer! Daaraan werken en zo snel mogelijk weer afrijden dan
pi_37921243
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef TNA het volgende:

[..]

Jammer! Daaraan werken en zo snel mogelijk weer afrijden dan
dat zo snel mogelijk zal denk ik niet lukken met al die wachttijden, hoor van iedereen dat snelste pas weer in juli is ( bij mij als ik zak zelfs na 30 juli pas)
pi_37921364
Zitten jullie niet bij zo'n grote rijschool, die kopen gewoon een boel examens in en die worden dan toch wel opgevuld.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:05:28 #291
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37921435
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik word volgende week vrijdag 18, dus dan kan ik ook beignnen

Heb alleen nog geen rijschool (hoef ook niet persé te beginnen op m'n verjaardag oid, zou alleen wel leuk zijn, maargoed). Nu mijn vraag:

Wie weet er een goede en niet te dure rijschool in Apeldoorn?
ga JIJ autorijden? Na die blik-op-de-weg afstraffing durf je het nog steeds? Waarschuw me even, dan blijf ik binnen
pi_37921634
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef Bhai het volgende:

[..]

Jammer
dat deed ik nog wel. maar ik moest meer vooruit scannen en vaker dode hoek.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:27:26 #293
119987 Bhai
pi_37922047
En dat deed je normaal wel (dus tijdens lessen)? Dan lijkt het me nl extra kut
pi_37922232
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

ga JIJ autorijden? Na die blik-op-de-weg afstraffing durf je het nog steeds? Waarschuw me even, dan blijf ik binnen
huh? vertel ons meer
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:38:45 #295
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37922421
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

huh? vertel ons meer
Inderdaad, vertel, ik ben nieuwsgierig
pi_37922514
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef crossover het volgende:
Zitten jullie niet bij zo'n grote rijschool, die kopen gewoon een boel examens in en die worden dan toch wel opgevuld.
het is zomertijd, veel examninatoren zijn dan op vakantie, minder examens kunnen er worden afgenomen, dus een grotere wachttijd

tussen de 1e en de 2e keer afrijden zat er bij mij maar 3 weken, tussen de 2e en de 3e keer zit 7 weken en als ik nou weer zak zit er tussen de 3e en de 4e keer volgens het cbr 8 weken ( maar dan ben ik op vakantie, dus dan wordt het minimaal 11 weken voor mij)
pi_37922652
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef TNA het volgende:

[..]

Ben je dan vermoeid of word je zelf vermoeiend?
wahaha, je begrijpt me wel.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:52 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

@ TNA: ja misschien komt t idd alleen door het schakelen hoor....dat doe je natuurlijk wel de hele tijd ja...maarja hopelijk ben ik volgende les wel gewoon helemaal gewend hoor want dat mag wel na 6 lessen

@ GioStyle:
ja ik heb gewoon 2 losse lessen van een uur gedaan en 2 keer 2 uur achter elkaar gelest... Maar ik heb juist het idee dat ik aan het begin slechter rijd omdat ik er dan nog in moet komen....Volgens mn instructeur wil ik ook altijd extra goed presteren voor degene die 8erin zit...maar dat doe ik iig niet bewust dan

Suc6 met je examen maandag!!! is het je 1e keer????
Bedankt. Ja, eerste keer en hopelijk gelijk de laatste keer.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:49:45 #298
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_37922754
Net de dvd Theorie Examen Auto B Full Edition Versie 2006 aangeschaft.

Ff doorzetten om theorie te leren en dan maar eens dat theorie examen doen .
pi_37922775
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Blik op de Weg? Ken ik niet.. Wegmisbruikers was het

En verantwoord te hard rijden op je scooter op een lege brede weg met genoeg overzicht vind ik geen ernstig misdrijf hoor
Signature
pi_37922957
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef Bhai het volgende:
En dat deed je normaal wel (dus tijdens lessen)? Dan lijkt het me nl extra kut
voor mijn gevoel deed ik dat nu ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')