Feliquote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef TheUnreal het volgende:
Yeahh![]()
Ben ook geslaagd vanmorgen. Ging echt super goed allemaal. Examinator had ook geen opmerkingen, hij vond wel dat ik een voorbeeld was
![]()
Maar wel zwaar relaxed om nu te rijden, alleen, muziek aan, één hand aan het stuur. En heb ook al gemerkt dat je het spiegelen soms ook achterwege laat![]()
Dankjewel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik check ook weer eens dit topic en zowaar Zonnestraal geslaagd! Ik was afgelopen oktober geslaagd en aan het posten in dit topic, en toen zat jij ook te posten dat je weer gezakt was geloof ik. Feli! Je hebt trouwens echt identieke situatie als ik had. Na menig mislukte poging moest ik mijn theoriecertificaat opnieuw halen. Al mijn motivatie was weg, mede door mijn inmiddels 4e mislukte poging.
Heb een 4/5 maanden niets meer gedaan maar mede door mijn toenmalige vriendin ben ik weer gestart onder motto aanhouder wint (zonder iemand in te lichten naast mijn vriendin). Een paar lessen, theoriedrempel genomen (al gaat dat onderdeel mij altijd makkelijk af, beide keren 0 fout), nieuwe intructeur, bij BNOR afrijden en toen eindelijk na lange weg had ik het gehaald!
Ben blij voor je het nu ook gehaald heb, en achteraf heb je alleen maar een mooi dramaverhaal op verjaardagen en kan je om de lijdensweg lachen, uit ervaring![]()
Dankjewel!!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef mirelia het volgende:
ZONNESTRAALTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt super gedaan
Al ben je wel een liegenaar ;-) hahahaa
Ik ben echt blij voor je (uiteraard voor iedereen hier die slaagt maar voor jou in het bijzonder)
Ik vond het zooooo jammer dat je "er mee stopte" omdat ik dat ook gedaan had en dan weer beginnen is lastig
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dankjewel!!Ik was idd 31 oktober gezakt.. (voor het eerst overigens).. Na mijn 5e poging was mijn motivatie weg, 'het staatsexamen haal ik ook al niet', maargoed het tweede staatsexamen dus wél!
![]()
M'n ouders wisten het ook niet, ik kwam gister weer terug na 'rijles', er was ook nog visite, ik zo: ik heb m'n rijbewijs gehaald. Iedereen zo:.. M'n moeder zat op 'n stoel, sprong 'n meter de lucht in.
[..]
Dankjewel!!En zullen we er maar leugenaar van maken?
Ik voel me vereerd!![]()
Dankjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:41 schreef Fatality het volgende:
Ik ben zowaar geslaagd!
Ga zo m'n rijbewijs ophalen en dan op de bank zitten en blij zijn dat ik nooit meer hoef te lessen.
Zonnestraaltje echt gefeliciteerd trouwens! echt knap van je dat volhouden
Ik heb precies hetzelfde gehadquote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef TheUnreal het volgende:
Maar wel zwaar relaxed om nu te rijden, alleen, muziek aan, één hand aan het stuur. En heb ook al gemerkt dat je het spiegelen soms ook achterwege laat![]()
Wat is daar lullig aan. Een medicijn zoals deze zit in mijn ogen toch alleen maar tussen je oren. Als je het slikt word je gewoon rustiger omdat je dat verwacht, placebo of niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker lullig als t een placebo medicijn is
Als het werkt is het in mijn ogen genoeg, placebo of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
@JosvG ik zeg ook niet dat het werkt hoor.. ik bedoel alleen maar te zeggen dat het lullig is dat je x weken iets slikt wat eigenlijk gewoon gebakken lucht is.. Magoed.. dat het werkt voor sommigen is alleen maar mooi..
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:41 schreef Fatality het volgende:
Nou mensen, ik heb me een tijdje uit dit topic gehouden om niet te veel te focussen op het autolessen.
Ik was in Februari begonnen, en geraamd op 30 lessen met de RIS methode. 10 april heb ik mijn praktijkexamen gedaan, waarvoor ik was gezakt. Toen duurde het een maand tot ik weer op mocht, dat was dus vandaag. En driewerf hoera, alaaf etc. Ik ben zowaar geslaagd!
Ga zo m'n rijbewijs ophalen en dan op de bank zitten en blij zijn dat ik nooit meer hoef te lessen.
Zonnestraaltje echt gefeliciteerd trouwens! echt knap van je dat volhouden
en theunreal ook
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:41 schreef Fatality het volgende:
Nou mensen, ik heb me een tijdje uit dit topic gehouden om niet te veel te focussen op het autolessen.
Ik was in Februari begonnen, en geraamd op 30 lessen met de RIS methode. 10 april heb ik mijn praktijkexamen gedaan, waarvoor ik was gezakt. Toen duurde het een maand tot ik weer op mocht, dat was dus vandaag. En driewerf hoera, alaaf etc. Ik ben zowaar geslaagd!
balen zegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Intronic het volgende:
Godver,, drie keer geen scheepsrecht voor mij.. een paar kleine foutjes gemaakt, stom stom.
Snelheid van een auto niet goed ingeschat, kon er gelukkig net voor.. maar beter was het om te wachten.![]()
Het kijken ging dit keer wel erg goed, maarja.. toch niet gelukt![]()
good luckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef rena het volgende:
Ik heb nu zo TTT![]()
Het komt wel goed
Tot straks
![]()
Balen! Geef het de tijd en ga daarna gewoon weer verder, je komt steeds dichterbij!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:14 schreef Intronic het volgende:
Godver,, drie keer geen scheepsrecht voor mij.. een paar kleine foutjes gemaakt, stom stom.
Snelheid van een auto niet goed ingeschat, kon er gelukkig net voor.. maar beter was het om te wachten.![]()
Het kijken ging dit keer wel erg goed, maarja.. toch niet gelukt![]()
8quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer hoeveel fout
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef rena het volgende:
TTT ging best goed![]()
Mijn les er voor ging al lekker en ik zette het door tijdens de TTT. Ik heb wel een flinke ingreep gehad, ik wilde nog voor een auto de rotonde op piepenIk dacht dat het nog wel kon
![]()
Voor de rest had ik een hele aardige examinator, die gelukkig niet zo veel zeiMaar ik moet nog wel flink aan mijn kijkgedrag werken, ik mag nog wel een stuk verder vooruit kijken.
En het remmen en schakelen, ik 'schok' nog te veelMaar voor de rest vond hij het ook wel goed gaan geloof ik
![]()
Ook nog snelweg gepakt, en dat ging helemaal perfect, invoegen, inhalen en weer uitvoegen![]()
En vrijstelling van de bijzondere verrichtingenHet straatje keren ging vrij bagger, ik liet 'm keihard tegen de stoep aanbonken, maar mijn bochtje achteruit was perfect
dus hopelijk heeft dat de doorslag gegeven.
![]()
Ik ben tevreden, hoewel ik niet geslaagd zou zijn als dit een echt examen was denk ik![]()
![]()
heb gister en vandaag nog wat toetsen uit het boek gedaan in totaal 6. geen 1 onvoldoende en had er 1 bij met 0 fout. meeste 3/4 foutquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef Thrilled het volgende:
dat snap ik niet hoor, theorie kan je gewoon stampen.. ik bedoel, ik zelf was erg twijfelachtig en heb enorm goed geleerd, en achteraf was het echt een eitje.. door de zenuwen 2 stomme foutjes gemaakt maar als je er even voor gaat zitten heb je je theorie zo...
dan komt het wel goed, op het examen kreeg ik de simpelste vragen eigelijk.. alleen in de eerste 10 vragen ongeveer had ik 3 foutjes van de zenuwen.. ik was té moeilijk aan het nadenken..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb gister en vandaag nog wat toetsen uit het boek gedaan in totaal 6. geen 1 onvoldoende en had er 1 bij met 0 fout. meeste 3/4 fout
maandag is het zover
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m over precies 3 weken, en dan bijna tegelijk met jou examen![]()
[quote="vannelle"]Het kan goed zijn dat ik wat gemist heb.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is super-actueel! Elke praktijk-examinator in Nederland verwerkt zijn gegevens op dit moment twee keer: op het uitslagformulier én in de PDA. De gegevens wordt echter na het vertrek van de kandidaat pas in de PDA gezet, en daarom zie je m vaak nog niet bij de examinator op tafel liggen.
Medio oktober 2006 wordt volledig overgestapt op het papierloos examen. Dan verdwijnen de uitslagformulieren en de Verklaringen van Geschiktheid en Rijvaardigheid. De gegevens worden vanaf dat moment digitaal via het CBR en de RDW doorgegeven aan de gemeente.
en net nog een toets gemaakt 5 foutquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan komt het wel goed, op het examen kreeg ik de simpelste vragen eigelijk.. alleen in de eerste 10 vragen ongeveer had ik 3 foutjes van de zenuwen.. ik was té moeilijk aan het nadenken..
en als je een cd-rom koopt dan ben je wel bekend met het examen systeem..
Mooi! Vrijstelling, examenervaring en wat punten waar je aan kan werken. Optimaal gebruik gemaakt van je TTT dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef rena het volgende:
TTT ging best goed![]()
Mijn les er voor ging al lekker en ik zette het door tijdens de TTT. Ik heb wel een flinke ingreep gehad, ik wilde nog voor een auto de rotonde op piepenIk dacht dat het nog wel kon
![]()
Voor de rest had ik een hele aardige examinator, die gelukkig niet zo veel zeiMaar ik moet nog wel flink aan mijn kijkgedrag werken, ik mag nog wel een stuk verder vooruit kijken.
En het remmen en schakelen, ik 'schok' nog te veelMaar voor de rest vond hij het ook wel goed gaan geloof ik
![]()
Ook nog snelweg gepakt, en dat ging helemaal perfect, invoegen, inhalen en weer uitvoegen![]()
En vrijstelling van de bijzondere verrichtingenHet straatje keren ging vrij bagger, ik liet 'm keihard tegen de stoep aanbonken, maar mijn bochtje achteruit was perfect
dus hopelijk heeft dat de doorslag gegeven.
![]()
Ik ben tevreden, hoewel ik niet geslaagd zou zijn als dit een echt examen was denk ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |