Jammerquote:
Duivels examenquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:58 schreef Intronic het volgende:
Ik moet 6 juni weer examen doen, leuke datum. 6-6-6![]()
Ga dan waarschijnlijk wel een pil halen voor de zenuwen, maak soms zulke stomme fouten.. alleen op het examen![]()
Nee, ik deed dat eerst ook niet.. ik was gewend om gewoon bij elk straatje (op de fiets) door de crossenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef Bhai het volgende:
[..]
Jammer![]()
Gewoon elke straat die je tegenkomt inkijken, waar je voorrang moet verlenen gaspedaal loslaten. Komt dat door de zenuwen dat mensen vergeten te kijken?
dat zo snel mogelijk zal denk ik niet lukken met al die wachttijden, hoor van iedereen dat snelste pas weer in juli is ( bij mij als ik zak zelfs na 30 juli pas)quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer! Daaraan werken en zo snel mogelijk weer afrijden dan
ga JIJ autorijden? Na die blik-op-de-weg afstraffing durf je het nog steeds? Waarschuw me even, dan blijf ik binnenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik word volgende week vrijdag 18, dus dan kan ik ook beignnen
Heb alleen nog geen rijschool (hoef ook niet persé te beginnen op m'n verjaardag oid, zou alleen wel leuk zijn, maargoed). Nu mijn vraag:
Wie weet er een goede en niet te dure rijschool in Apeldoorn?
dat deed ik nog wel. maar ik moest meer vooruit scannen en vaker dode hoek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef Bhai het volgende:
[..]
Jammer![]()
Gewoon elke straat die je tegenkomt inkijken, waar je voorrang moet verlenen gaspedaal loslaten. Komt dat door de zenuwen dat mensen vergeten te kijken?
huh? vertel ons meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ga JIJ autorijden? Na die blik-op-de-weg afstraffing durf je het nog steeds? Waarschuw me even, dan blijf ik binnen![]()
Inderdaad, vertel, ik ben nieuwsgierigquote:
het is zomertijd, veel examninatoren zijn dan op vakantie, minder examens kunnen er worden afgenomen, dus een grotere wachttijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef crossover het volgende:
Zitten jullie niet bij zo'n grote rijschool, die kopen gewoon een boel examens in en die worden dan toch wel opgevuld.
wahaha, je begrijpt me wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben je dan vermoeid of word je zelf vermoeiend?
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:52 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
@ TNA: ja misschien komt t idd alleen door het schakelen hoor....dat doe je natuurlijk wel de hele tijd ja...maarja hopelijk ben ik volgende les wel gewoon helemaal gewend hoor want dat mag wel na 6 lessen![]()
@ GioStyle:
ja ik heb gewoon 2 losse lessen van een uur gedaan en 2 keer 2 uur achter elkaar gelest... Maar ik heb juist het idee dat ik aan het begin slechter rijd omdat ik er dan nog in moet komen....Volgens mn instructeur wil ik ook altijd extra goed presteren voor degene die 8erin zit...maar dat doe ik iig niet bewust dan![]()
Suc6 met je examen maandag!!! is het je 1e keer????![]()
Blik op de Weg? Ken ik niet.. Wegmisbruikers was hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ga JIJ autorijden? Na die blik-op-de-weg afstraffing durf je het nog steeds? Waarschuw me even, dan blijf ik binnen![]()
voor mijn gevoel deed ik dat nu ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef Bhai het volgende:
En dat deed je normaal wel (dus tijdens lessen)? Dan lijkt het me nl extra kut
Hoe hard?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Blik op de Weg? Ken ik niet.. Wegmisbruikers was het
En verantwoord te hard rijden op je scooter op een lege brede weg met genoeg overzicht vind ik geen ernstig misdrijf hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |