de omstandigheden zijn wel wat anders in de twee gevallen he.. of je iemand doodschiet die net blijk heeft gegeven van 0 respect voor menselijk leven door meerdere mensen dood te schieten.. of dat je onschuldige voorbijgangers dood schietquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Hier ging het over. De dader mag dus dood van jou. Maakt je dus geen haar beter.
Er is wel een verschil tussen onschuldige mensen vermoorden en een idioot doodschieten nadat hij eerst 2 mensen heeft doodgeschoten en een derde ernstig verwond.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Geen issue.
Hier ging het over. De dader mag dus dood van jou. Maakt je dus geen haar beter.
Waar slaat dat dan opquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Geen issue.
[..]
Waar precies?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
Jij sympathiseert met de dader
Ik 'bescherm' ieders leven.quote:omdat je zijn leven beschermd.
Natuurlijk. Wanneer gaat men dat ook doen in ander gevallen ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we eerst maar eens zien of het idd gaat over een rascistische daad. Vaak is men al snel met het beoordelen van een situatie terwijl er nog niets bekend is. De beste stuurlui staan immers aan wal.
Vorige week werd er een zwarte man door 3 extreem rechtse gastjes in coma geslagen. Het is een incident!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:35 schreef scubaboy het volgende:
Laten we niet vergeten dat dit de daad van een individu is....een incident!
Net zoals bij de MP3 moordquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer gaat men dat ook doen in ander gevallen ?
hij heeft lang haar aan de achterkant van zijn hoofd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef gelly het volgende:
De politie heeft het hoofd van de dader natuurlijk kaalgeschoren vlak nadat ze hem hadden neergeschoten, want de politie is links en doet alles om deze moorden als racistisch te kunnen bestempelen. De dader kan natuurlijk niet een extreem-rechtse skinhead zijn, alleen allochtonen plegen moorden met een politiek geladen motief.
[afbeelding]
Als je het afzet tegen de stroom berichten over allochtonen, die volgens vele hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vorige week werd er een zwarte man door 3 extreem rechtse gastjes in coma geslagen. Het is een incident!![]()
Gevaarlijk zo'n uitspraak Mutant, nu moet je jezelf verantwoorden voor de 'talloze' incidenten waar Marokkanen bij betrokken waren ookal heb je er zelf geen hol mee te maken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vorige week werd er een zwarte man door 3 extreem rechtse gastjes in coma geslagen. Het is een incident!![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er stond gister als ik het goed heb in een nieuwsbericht op de FP 'moffen' ipv Duitsers.
Daarna was het moffen geworden en Duitsers erachter.
stakkerquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
nou wat zouden de frontpagers (en de rest) hiervan vinden,nu zijn ze weer wel een dag stil vermoed ik.
Ja en alls de PVDA en Groenlins aan de macht komt worden alle Nederlanders uit voorzorg omgelegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
Als Rita hier aan de macht komt, wordt dit hier ook veel normaler, mark my words.
Reisbureau Rita? ReichFuhrer Rita!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
Als Rita hier aan de macht komt, wordt dit hier ook veel normaler, mark my words.
Tuurlijk jongenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
Je hebt het toch niet over die ene Turkse vrouw, die in een deprssie kwam na haar echtscheiding waardoor ze op de een of andere manier in het Blok kwam, maar waar ze uiteindelijk is opgestapt en met veel spijt naar terug kijkt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Erg onzinning om het VlaamsBelang ook maar enigzins te betrekken in dit verhaal. Ja ze zijn extreem rechts, maar er zijn zelfs Turken lid van die partij.
hélaas bijna.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:47 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Als je het afzet tegen de stroom berichten over allochtonen, die volgens vele hier
ook als incident gezien moeten worden, is dit imo inderdaad een incident.
![]()
Racisme wordt gevoed door politici die er blijk van geven dat de ene bevolkingsgroep meer waard is dan de andere. Dat is in Belgie al heel lang het geval en wordt in Nederland ook steeds normaler. Verdonk presteerde het gisteren om bbij Jensen te zeggen dat ze moet benadrukken "dat er ook best goede allochtonen zijn". Tsja, wat moet ik daar aan toevoegen: een politicus die stelt dat de meeste allochtonen dus slechte mensen zijn. Dat geeft voeding aan gekken met een pistool.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:55 schreef Gebleekte het volgende:
Wat heeft dat trouwens met deze moord te maken?
Er werd als bijna feit gesteld dat de dader waarschijnlijk wel VB zou stemmen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die ene Turkse vrouw, die in een deprssie kwam na haar echtscheiding waardoor ze op de een of andere manier in het Blok kwam, maar waar ze uiteindelijk is opgestapt en met veel spijt naar terug kijkt.
Oh ja, er stond ook een Marokkaanse op de lijst van Fortuyn dus had hij niks tegen Marokkanen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Erg onzinning om het VlaamsBelang ook maar enigzins te betrekken in dit verhaal. Ja ze zijn extreem rechts, maar er zijn zelfs Turken lid van die partij.
Je moet de eigen verantwoordelijkheid van mensen niet zo makkelijk wegstrepen.. Al die groenlinkse politici die zeggen dat auto's slecht zijn.. dat beinvloed toch ook niemand tot het willekeurig schieten op een snelweg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Verdonk presteerde het gisteren om bbij Jensen te zeggen dat ze moet benadrukken "dat er ook best goede allochtonen zijn". Tsja, wat moet ik daar aan toevoegen: een politicus die stelt dat de meeste allochtonen dus slechte mensen zijn. Dat geeft voeding aan gekken met een pistool.
Je laat de laatste tijd geen gelegenheid onbenut om Verdonk te bashen.??quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Racisme wordt gevoed door politici die er blijk van geven dat de ene bevolkingsgroep meer waard is dan de andere. Dat is in Belgie al heel lang het geval en wordt in Nederland ook steeds normaler. Verdonk presteerde het gisteren om bbij Jensen te zeggen dat ze moet benadrukken "dat er ook best goede allochtonen zijn". Tsja, wat moet ik daar aan toevoegen: een politicus die stelt dat de meeste allochtonen dus slechte mensen zijn. Dat geeft voeding aan gekken met een pistool.
Fortuyn hield enorm van marokkanen, hoor schquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, er stond ook een Marokkaanse op de lijst van Fortuyn dus had hij niks tegen Marokkanen.
Staaltje redenatietechniek waar de tranen van in je ogen springen.
Hoezo mag je het VB hier niet bij halen? Tering man, het klimaat in Belgie is voor een groot deel bepaald door VB waarbij racisme als volstrekt normaal wordt beschouwd.
Ja, mijn doel is mensen te waarschuwen voor dat sluimerende racisme dat aangewakkerd wordt door dit soort politici. Reageer anders even inhoudelijk als je dat lukt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je laat de laatste tijd geen gelegenheid onbenut om Verdonk te bashen.??
Heb je nog een bepaald doel??
Slaat nergens opquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
Nueckte ze graag danwel boven de 18 natuurlijk, zover ik weet was hij geen voorstander van de stichting martijn zoals sommige fokkersquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Fortuyn hield enorm van marokkanen, hoor sch![]()
Rita is zo links als de pestquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Reisbureau Rita? ReichFuhrer Rita!
zozo dus je wilt al die redskins afschietenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:56 schreef dancemacabre het volgende:
Het aantal skinheads wordt op vijftig geschat in Vlaanderen, nog 49 te gaan.
kuch kuchquote:
Ik zie geen aanleiding dat er een soort burgeroorlog ontstaat als Rita Verdonk aan de macht komt. Ze voert gewoon de wet uit, en daardoor komt ze wat hard en rechtlijnig over.quote:
pijnlijk, maar waar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Racisme wordt gevoed door politici die er blijk van geven dat de ene bevolkingsgroep meer waard is dan de andere. Dat is in Belgie al heel lang het geval en wordt in Nederland ook steeds normaler. Verdonk presteerde het gisteren om bbij Jensen te zeggen dat ze moet benadrukken "dat er ook best goede allochtonen zijn". Tsja, wat moet ik daar aan toevoegen: een politicus die stelt dat de meeste allochtonen dus slechte mensen zijn. Dat geeft voeding aan gekken met een pistool.
het klimaat is door de massa criminaliteit van marokkanen bepaald, het VB is een reactie daar op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, er stond ook een Marokkaanse op de lijst van Fortuyn dus had hij niks tegen Marokkanen.
Staaltje redenatietechniek waar de tranen van in je ogen springen.
Hoezo mag je het VB hier niet bij halen? Tering man, het klimaat in Belgie is voor een groot deel bepaald door VB waarbij racisme als volstrekt normaal wordt beschouwd.
Het was ook maar een grapje vriendquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:05 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Nueckte ze graag danwel boven de 18 natuurlijk, zover ik weet was hij geen voorstander van de stichting martijn zoals sommige fokkers
Jouw eerste "inhoudelijke" reactie wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, mijn doel is mensen te waarschuwen voor dat sluimerende racisme dat aangewakkerd wordt door dit soort politici. Reageer anders even inhoudelijk als je dat lukt.
Ik probeer iig nog engszins on-topic te blijven.quote:Als Rita hier aan de macht komt, wordt dit hier ook veel normaler, mark my words
Luister, de marokkanen zijn een gevolg, geen begin!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Heks het volgende:
[..]
het klimaat is door de massa criminaliteit van marokkanen bepaald, het VB is een reactie daar op.
Op dezelfde manier heeft Paul Rosenmoller de gewapende tak van Groenlinks (Volkert van de Grave) ingeschakeldquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze voedt de hetze tegen buitenlanders en moslims - kom op zeg. Ik heb het niet over een burgeroorlog maar het is niet zo gek dat mafkezen geinspireerd raken door haar xenofobie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding dat er een soort burgeroorlog ontstaat als Rita Verdonk aan de macht komt. Ze voert gewoon de wet uit, en daardoor komt ze wat hard en rechtlijnig over.
Het gaat erom wat ze zegt, en haar acties.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie geen aanleiding dat er een soort burgeroorlog ontstaat als Rita Verdonk aan de macht komt. Ze voert gewoon de wet uit, en daardoor komt ze wat hard en rechtlijnig over.
aha dus als ik kut marokkaan zeg is het normaal dat die marokkaan aan groepsverkrachting gaat doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Luister, de marokkanen zijn een gevolg, geen begin!
Rita is zo links als de tering dus huil nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze voedt de hetze tegen buitenlanders en moslims - kom op zeg. Ik heb het niet over een burgeroorlog maar het is niet zo gek dat mafkezen geinspireerd raken door haar xenofobie.
Bovendien word ik een beetje misselijk van die huilies hier die deze daad ineens afkeuren maar normalitair op Fok! inbeuken op buitenlanders. Dat krijg je er van, je zit in diezelfde stroming dus schaam je diep en ga nu niet hypocriet lopen doen.![]()
Welke politicus steun jij dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Heks het volgende:
[..]
Rita is zo links als de tering dus huil niet
Zeg ik dat? leg mij geen woorden in de mond!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Heks het volgende:
[..]
aha dus als ik kut marokkaan zeg is het normaal dat die marokkaan aan groepsverkrachting gaat doen
ja de logica...
Als je als marokkaan elke dag hoort dat je een kutmarokkaan bent is dat inderdaad een mogelijk gevolg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef Heks het volgende:
[..]
aha dus als ik kut marokkaan zeg is het normaal dat die marokkaan aan groepsverkrachting gaat doen
ja de logica...
Nee tuurljk niet - dan kun je toch niet zeggen dat er ook goede allochtonen zijn, en dat het gros dus kut en crimineel is. Dat is echt een minister onwaardig.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:13 schreef Urquhart het volgende:
Maar komt dat "er zijn ook goede allochtonen" niet voort uit de negatieve publiciteit van allochtonen in de media.
Verdonk die wel mans genoeg is om het beleid van Cohen uit te voeren en meer schrijnende gevallen een verblijfsvergunning heeft gegeven dan Cohen? Die Verdonk bedoel je?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, mijn doel is mensen te waarschuwen voor dat sluimerende racisme dat aangewakkerd wordt door dit soort politici. Reageer anders even inhoudelijk als je dat lukt.
er zijn alleen mannen hierheen gehaald.. er was in het begin nog geen sprake van vrouwen en kinderen.. die zijn later hierheen gehaald door de mannen.. maar das een andere discussiequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zeg ik dat? leg mij geen woorden in de mond!
Wij zijn hierheen gehaald om jullie kutklusjes te doen, onze ouders zijn gedumpt in kleine huisjes, met een laag loon, geen tijd om de kinderen op te voeden waarom geen tijd dan? omdat ze in die verotte fabriek jullie kutwerk moesten doen! dat is de echte waarheid, beangstigend maar waar!
Dat beeld komt toch naar voren in de media. Het zijn de slechte die het voor de goede in beeldgeving verpesten. Verdonk spreekt dit alleen tegen, ik zie de ernst niet zo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurljk niet - dan kun je toch niet zeggen dat er ook goede allochtonen zijn, en dat het gros dus kut en crimineel is. Dat is echt een minister onwaardig.
en jij vind dat raar? de nederlandse vrouwen kotsten op de schooiers die de kutklussen gingen doen, en aangezien een man ook een vrouw en kinderen wilt worden de opties beperkt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn alleen mannen hierheen gehaald.. er was in het begin nog geen sprake van vrouwen en kinderen.. die zijn later hierheen gehaald door de mannen.. maar das een andere discussie
LOLquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef Heks het volgende:
Vlaams Belang is de enigste die tot nu toe haar walging laat zien over de moorden, alle andere partijen vinden het zo te zien niet erg dat er mensen zijn vermoord.
Antwerpse moorden
11.05.2006 17.24u - Het Vlaams Belang vernam deze namiddag het vreselijke nieuws over de schietpartij met dodelijke afloop in Antwerpen. Onze partij is geschokt door de gebeurtenissen, waarvoor geen enkele verontschuldiging kan bestaan. De nabestaanden van de slachtoffers bieden wij vanzelfsprekend ons oprecht medeleven aan.
Het spreekt voor zich dat het Vlaams Belang de zwaarst mogelijke staf eist voor de moordenaar. Dergelijke gestoorde criminelen mogen geen plaats hebben in onze samenleving.
Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zeg ik dat? leg mij geen woorden in de mond!
Wij zijn hierheen gehaald om jullie kutklusjes te doen, onze ouders zijn gedumpt in kleine huisjes, met een laag loon, geen tijd om de kinderen op te voeden waarom geen tijd dan? omdat ze in die verotte fabriek jullie kutwerk moesten doen! dat is de echte waarheid, beangstigend maar waar!
Dat zou het een en ander in een heel ander daglicht stellen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef MisterEuro het volgende:
Volgens de VRTzou het om een 'Gothic' gaan. Iemand die zich in het zwart kleed en met de dood spot.
Wij zijn hierheen GEHAALD, door de rijke fabrieks bazen omdat de nederlanders het werk niet meer wilden doen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doen
maar wees vrij om terug te gaan hoor
Niet dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is inderdaad echt een topic waar over Verdonk moet worden gediscussieerd.
Toch beter opletten bij maatschappijleerquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doen
maar wees vrij om terug te gaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |