Dat beeld komt toch naar voren in de media. Het zijn de slechte die het voor de goede in beeldgeving verpesten. Verdonk spreekt dit alleen tegen, ik zie de ernst niet zo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurljk niet - dan kun je toch niet zeggen dat er ook goede allochtonen zijn, en dat het gros dus kut en crimineel is. Dat is echt een minister onwaardig.
en jij vind dat raar? de nederlandse vrouwen kotsten op de schooiers die de kutklussen gingen doen, en aangezien een man ook een vrouw en kinderen wilt worden de opties beperkt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn alleen mannen hierheen gehaald.. er was in het begin nog geen sprake van vrouwen en kinderen.. die zijn later hierheen gehaald door de mannen.. maar das een andere discussie
LOLquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef Heks het volgende:
Vlaams Belang is de enigste die tot nu toe haar walging laat zien over de moorden, alle andere partijen vinden het zo te zien niet erg dat er mensen zijn vermoord.
Antwerpse moorden
11.05.2006 17.24u - Het Vlaams Belang vernam deze namiddag het vreselijke nieuws over de schietpartij met dodelijke afloop in Antwerpen. Onze partij is geschokt door de gebeurtenissen, waarvoor geen enkele verontschuldiging kan bestaan. De nabestaanden van de slachtoffers bieden wij vanzelfsprekend ons oprecht medeleven aan.
Het spreekt voor zich dat het Vlaams Belang de zwaarst mogelijke staf eist voor de moordenaar. Dergelijke gestoorde criminelen mogen geen plaats hebben in onze samenleving.
Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zeg ik dat? leg mij geen woorden in de mond!
Wij zijn hierheen gehaald om jullie kutklusjes te doen, onze ouders zijn gedumpt in kleine huisjes, met een laag loon, geen tijd om de kinderen op te voeden waarom geen tijd dan? omdat ze in die verotte fabriek jullie kutwerk moesten doen! dat is de echte waarheid, beangstigend maar waar!
Dat zou het een en ander in een heel ander daglicht stellen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef MisterEuro het volgende:
Volgens de VRTzou het om een 'Gothic' gaan. Iemand die zich in het zwart kleed en met de dood spot.
Wij zijn hierheen GEHAALD, door de rijke fabrieks bazen omdat de nederlanders het werk niet meer wilden doen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doen
maar wees vrij om terug te gaan hoor
Niet dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is inderdaad echt een topic waar over Verdonk moet worden gediscussieerd.
Toch beter opletten bij maatschappijleerquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
Jullie zijn niet hier heen gehaald, jullie zijn hier heen gekomen om niks te doen
Kloptquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat zou het een en ander in een heel ander daglicht stellen.
De politie zegt dat het om een extreem-rechts iemand gaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef MisterEuro het volgende:
Volgens de VRTzou het om een 'Gothic' gaan. Iemand die zich in het zwart kleed en met de dood spot.
ja hequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef izzypizzy het volgende:
soms vraag ik me af......waar gaat t heen met deze wereld![]()
het idee van gast arbeider.. iemand die ergens werk gaat doen en weer terug gaat.. daar had denk ik de hand aan gehouden meoten worden, dat had een boel problemen gescheeld.. maar dit is volkomen oftopic en bovendien niet iets waar we nu nog iets aan kunnen doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
en jij vind dat raar? de nederlandse vrouwen kotsten op de schooiers die de kutklussen gingen doen, en aangezien een man ook een vrouw en kinderen wilt worden de opties beperkt!
De daden van één of enkele extremisten zijn niet noodzakelijk representatief voor een heel land. Volkert vd G. was toch ook geen bewijs van een klimaat van politiek terrorisme in Nederland?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:45 schreef patrick11 het volgende:
en dan zegt die Belgische minister dat wij hier in Nederland een intolerante samenleving hebben.
laat me niet lachen..
het is in Belgie pas een zooitje..
dus een normaal persoon zou gaan verkrachten als hij door iemand anders word uitgescholden ????????????????????????quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je als marokkaan elke dag hoort dat je een kutmarokkaan bent is dat inderdaad een mogelijk gevolg.
Ik wil het geenzins goedpraten, maar als je zoiets al niet snapt.![]()
Vlieg nou maar terug op je bezemquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
Wat heeft Verdonk te maken met Antwerpse skinheads?quote:
nederland heeft in die tijd wel degelijk turken en marokkanen naar nl gehaald hoor, aangezien de nederlanders te lui waren om het rotwerk op te knappenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Heks het volgende:
[..]
En waarom wordt jij heks genoemd dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef Heks het volgende:
[..]
dus een normaal persoon zou gaan verkrachten als hij door iemand anders word uitgescholden ????????????????????????
wat een walgelijke onzin!!!
weleens bij stil gestaan dat ze kut marokkanen worden genoemd juist omdat ze crimineel zijn!
Je weet dat ik gelijk heb, je kan niet in een land gaan werken een aantal jaar en dan weggaan, dan steel je het geld uit het land volgens de nederlanders toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
het idee van gast arbeider.. iemand die ergens werk gaat doen en weer terug gaat.. daar had denk ik de hand aan gehouden meoten worden, dat had een boel problemen gescheeld.. maar dit is volkomen oftopic en bovendien niet iets waar we nu nog iets aan kunnen doen
Dat vind ik raar. Als je zegt dat er ook Goede Limburgers zijn ondanks die moorden onder de Limburgse Hells Angels, hoe zou dat vallen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat beeld komt toch naar voren in de media. Het zijn de slechte die het voor de goede in beeldgeving verpesten. Verdonk spreekt dit alleen tegen, ik zie de ernst niet zo.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef Heks het volgende:
[..]
dus een normaal persoon zou gaan verkrachten als hij door iemand anders word uitgescholden ????????????????????????
weleens bij stil gestaan dat ze kut marokkanen worden genoemd juist omdat ze crimineel zijn!
of ze zijn de enigste die het wel erg vinden integenstelling tot de andere partijen die alleen geldzakken zien lopen als ze mensen zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
LOL
vlaams belang weet niet hoe snel ze hun walging hierover moeten uitspreken omdat ze anders stemmen verliezen jah.
Ook nederlanders verkrachten, beter doe je je bril op!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef Heks het volgende:
[..]
En het probleem is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:20 schreef Ericr het volgende:
Wat een non discussie zeg, twee mensen dood, 1 gewond en een laffe hond helaas nog niet dood. Maar hier gaan ze discusseren over Verdonk, VB en andere triviale zaken.
droom maar lekker verderquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wij zijn hierheen GEHAALD, door de rijke fabrieks bazen omdat de nederlanders het werk niet meer wilden doen!
enigstequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:20 schreef Heks het volgende:
[..]
of ze zijn de enigste die het wel erg vinden integenstelling tot de andere partijen die alleen geldzakken zien lopen als ze mensen zien.
Normaal toch, het berust op waarheid dat er ook goede Limburgers zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Als je zegt dat er ook Goede Limburgers zijn ondanks die moorden onder de Limburgse Hells Angels, hoe zou dat vallen?
Jij ziet niet dat 40 jaar kotsen op een bevolking iets doet met de instelling van ons he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:21 schreef Heks het volgende:
[..]
droom maar lekker verder
nou als jullie hier heen zijn gehaald, dan doen wij jullie vast en zeker wel een plezier door jullie terug te sturen![]()
Praatjes die maar blijven op wat Fok! gebratel, ga je zo straks weer je turkse buurman begroeten? Loserquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:21 schreef Heks het volgende:
[..]
droom maar lekker verder
nou als jullie hier heen zijn gehaald, dan doen wij jullie vast en zeker wel een plezier door jullie terug te sturen![]()
hoe dan ? daar willekeurig hun in de treinen te dwingen ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:19 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
nederland heeft in die tijd wel degelijk turken en marokkanen naar nl gehaald hoor, aangezien de nederlanders te lui waren om het rotwerk op te knappen![]()
beetje slap om nu te doen alsof ze hierheen gekomen zijn om niks te doen...misschien moet je je eerst wat meer verdiepen in de geschiedenis van dit land voor je zulke uitspraken doet HEKS
Dat het weinig respect toont voor de slachtoffers. Dit soort discussies kunnen in vele andere threads worden gevoerd waar het misschien wel relevant is.quote:
onzin.. dat is het enige waarvoor de gastarbeiders hierheen gehaald zijn.. werken! niet integreren, dat is niet nodig want ze gaan terug... ooops mistakequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb, je kan niet in een land gaan werken een aantal jaar en dan weggaan, dan steel je het geld uit het land volgens de nederlanders toch?
Godsamme die is goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
enigste![]()
rotheks ophoepelen, of ik gooi je op de brandstapel.
die mogen ze van mij ook afschieten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:21 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ook nederlanders verkrachten, beter doe je je bril op!
Ja, dan maak je er een woordspelletje van. Je snapt het punt toch wel. Door te zeggen "dat er ook goede Limbuirgers zijn" wek je op zijn zachtst gezegd de suggestie dat de meerderheid kut is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Normaal toch, het berust op waarheid dat er ook goede Limburgers zijn.
Wat voor wapen was het?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het sujet had trouwens deze morgen pas zijn wapen aangeschaft.
je bedoeld 40 jaar lang een bevolking alles geven en dat ze dan nog steeds Nederland haten, wat denk je wat dat met de instelling van de Nederlanders doet heh.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat 40 jaar kotsen op een bevolking iets doet met de instelling van ons he?
Tuurlijk, ik snap je punt ook wel. Maar het is wat mij betreft een kwestie van interpretatie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dan maak je er een woordspelletje van. Je snapt het punt toch wel. Door te zeggen "dat er ook goede Limbuirgers zijn" wek je op zijn zachtst gezegd de suggestie dat de meerderheid kut is.
En dat vind Verdonk ook natuurlijk.
Ja want wel geld verdienen voor jullie, en dan weer oprotten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
onzin.. dat is het enige waarvoor de gastarbeiders hierheen gehaald zijn.. werken! niet integreren, dat is niet nodig want ze gaan terug... ooops mistake
Wat heb jij gegevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:24 schreef Heks het volgende:
[..]
je bedoeld 40 jaar lang een bevolking alles geven en dat ze dan nog steeds Nederland haten, wat denk je wat dat met de instelling van de Nederlanders doet heh.
Alles geven? een klein loon, een kut huis, geen familie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:24 schreef Heks het volgende:
[..]
je bedoeld 40 jaar lang een bevolking alles geven en dat ze dan nog steeds Nederland haten, wat denk je wat dat met de instelling van de Nederlanders doet heh.
Dat weet ik niet, dat hebben ze er niet bijgezegd. Zo één met kogels.quote:
welk geld, jullie hebben ons alleen geld gekost.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:25 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ja want wel geld verdienen voor jullie, en dan weer oprotten?
Haha, dankzij allochtonen leef jij zo lux vandaag de dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:26 schreef Heks het volgende:
[..]
welk geld, jullie hebben ons alleen geld gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |