inderdaad, maar zoals ik al zei, een racist gaat niet blanke kinderen neerschieten, dat is een contradictie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt iemand neerschieten? Mafkees.
Helaas niet dodelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef Astma-Forum het volgende:
Enig voordeel is dat de dader inmiddels ook is neergeschoten![]()
dan is het geen racist maar gewoon een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:00 schreef Stew het volgende:
[..]
Omdat hij ,net als alle racisten, een gestoorde idioot is?
Mijn koter kan het. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
"een meisje van twee dat aan het fietsen was"Op tweejarige leeftijd aan het fietsen?
Ja, of een stille tochtquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef PsyCha het volgende:
O jee. Dat wordt rellen.
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dabedoellik, ik vind het bericht op de FP iets genuanceerder
Misschien is dat compensatie voor die misser van gisteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking zeg. Dit soort dingen horen helemaal niet te gebeurenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef Gebleekte het volgende:
Tsja, wat moet je er over zeggen. Shit happens
*checkt*quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking zeg. Dit soort dingen horen helemaal niet te gebeuren![]()
Je er bij neer leggen dat het zulke toch wel gebeuren![]()
Denk het ook. 18 en al helemaal gehersenspoeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziek... helemaal ziek die gast...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
*checkt*
Niet van R@b.
Alles klopt, dus.
V.
Vertelquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien is dat compensatie voor die misser van gisteren.
meisje was blankquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Was dat blanke meisje ook een allochtoon?
Wat een trieste zaak.Hopelijk volgen er geen wraakacties of escalaties.
Dus eigenlijk ben je zo afgestompt dat je het redelijk normaal vindt dat het gebeurt en daarom maar reageert met ' shit happens'. Zeg dan gewoon niets als het je niets doet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
In Irak worden elkaar dag tientallen mensen op de meest gruwelijke wijze vermoord omdat ze andere overtuigingen hebben. Dit soort mongolen zul je er toch altijd wel tussen houden, net als dat tuig wat die gozer om z'n mp3 vermoorde.
Er stond gister als ik het goed heb in een nieuwsbericht op de FP 'moffen' ipv Duitsers.quote:
Ach, dat hoorde een beetje bij het bericht. Niets ergs aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er stond gister als ik het goed heb in een nieuwsbericht op de FP 'moffen' ipv Duitsers.
Ik zeg alleen dat het voor mij niet erger is omdat het nu ineens in Belgie gebeurt. Je kon er trouwens op wachten op zoiets. In Belgie zijn de spanningen tussen autochtonen en allochtonen nu eenmaal al tijden stukken groter als hier.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je zo afgestompt dat je het redelijk normaal vind dat het gebeurt en daarom maar reageert met ' shit happens'. Zeg dan gewoon niets als het je niets doet.
Hoezo? Laat hem een straf krijgen en een voorbeeld zijn van hoe het niet moet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe erg ook voor zijn familie, het zou voor iedereen in België beter zijn dat de dader overlijdt aan zijn verwondingen.
Tja, dan eerst zeker weer een rechtzaak van een jaar, om vervolgens broodnodige cellen bezet te houden. Het kost de samenleving gewoon verschrikkelijk veel geld, en ik neem aan dat ieder normaal denkend mens wel weet hoe het niet moet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Hoezo? Laat hem een straf krijgen en een voorbeeld zijn van hoe het niet moet.
voor een racist is blank blank, of je nou uit Engeland of Noorwegen komt, dit is gewoon een moordenaar die moord om het moorden ongeacht de huidskleur en afkomst.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Was dat blanke meisje ook een allochtoon?
Wat een trieste zaak.Hopelijk volgen er geen wraakacties of escalaties.
Onzin, waar baseer je dat op? Opdat die bangmakerij van het VB in Antwerpen veel steun krijgt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het voor mij niet erger is omdat het nu ineens in Belgie gebeurt. Je kon er trouwens op wachten op zoiets. In Belgie zijn de spanningen tussen autochtonen en allochtonen nu eenmaal al tijden stukken groter als hier.
skinhead met lang haar ? dat is knap zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef Slayage het volgende:
Nu het een skinhead is die de moord pleegt is het moeilijk te ontkennen, dat het een racistische moord is lijkt me, maar misschien was die verward ofzo en heeft hij die mensen daardoor gedood en niet omdat ie racist is.![]()
In een stad waar 1/3 van de bevolking op een openlijk racistische partij stemt moeten we niet zo gek van opkijken om zoiets.
een meisje van 4 neerschieten met een riotgun!?quote:Hij vermoordde met zijn riot-gun een meisje van vier dat aan het fietsen was en de au pair van Afrikaanse origine die op het kind paste.
Omdat ik er zelf elke dag kom voor schoolquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:32 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Onzin, waar baseer je dat op? Opdat die bangmakerij van het VB in Antwerpen veel steun krijgt?
Kvind het nog steeds geen misserquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien is dat compensatie voor die misser van gisteren.
Sebbo heeft gesproken, vonnuh. En sebbo is de overlord van de FP.quote:
Dat is politiek correctquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:36 schreef Vassili_Z het volgende:
Belg schiet belgen dood in Antwerpen
Wrom?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:34 schreef altface het volgende:
Hoop dat-ie blijft leven... Krijgt-ie het leuk in de gevangenis..
althans, dat zou ik maar wat graag willen, ik weet alleen niet of je er mee weg zou komen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef Repeat het volgende:
Ik zou hem dood laten bloeden op mn operatietafel
Zolang de man nog bewusteloos is en de politie "ervanuit gaat"kunnen we niks hè.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:39 schreef Integrity het volgende:
Blijven we hier zeiken om de manier waarop ermee om wordt gegaan, of gaan we ons verdiepen in wat er nu eigenlijk gebeurd is. Dit is verschrikkelijk! Het gebeurd nog steeds op deze wereld, overal. Dit is dan toevallig dichtbij. Wat een haat.
dat kan.. is een kwestie van iemand met een gevoel voor humor/rechtvaardigheid die de cellen toewijst..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom?
Hij kan ook als held daar beschouwd worden.
Wie zegt dat ik wat wil met die man. Ik hoop gewoon dat hij zich realiseert wat er gebeurd is. Het is al gebeurd, tijd kan niet meer terug. Het gaat om de ernst van wat er gebeurd is. De motieven. Hoe kan iemand zo blind haten, waarom doen mensen dit? Waarom vraag je jezelf dan niet af wat je denkt. Zelfbewustzijn! Ook van anderen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang de man nog bewusteloos is en de politie "ervanuit gaat"kunnen we niks hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |