Nu scheer je alle racisten over één kam!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:43 schreef MrSASO het volgende:
Ja mensen, zo zie je maar weer.
Racisten zijn echt honden,
Vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nu scheer je alle racisten over één kam!![]()
Slechte schutter?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Battlegrim het volgende:
Waarom zou een blanke racist een blank meisje neerschieten ?
een blanke racist zou nooit een blank kind neerschieten
Waarom zou je überhaupt iemand neerschieten? Mafkees.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Battlegrim het volgende:
een blanke racist zou nooit een blank kind neerschieten
Dan doen die mensen dus in principe hetzelfde, verlagen tot dat niveau.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef 2Mini het volgende:
Zal me niet verbazen als hij binnenkort zelf wordt beschoten door een stel negers en turken
Omdat hij ,net als alle racisten, een gestoorde idioot is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Battlegrim het volgende:
..
2 jaar oud naar het schijnt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:58 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe oud was het meisje?
Meki zou zich prima kunnen vinden in deze gekozen TTquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef yvonne het volgende:
Oké, niet jouw SCHUld SCH, maar ik vind dit op de een of andere manier zo'n verschrikkelijke meki topictitel
Het wijkt niet zo veel af, maar de procedure is omslachtiger, waardoor het in België vaak langer duurt voor iemand veroordeeld is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef GewoneMan het volgende:
diep triest dit maar helaas bestaan dat soort mafkezen nog steeds
hopen dat hij de maximale straf krijgt die mogelijk is. hoe zijn de straffen trouwens in belgie ten opzichte van nederland?
Dabedoellik, ik vind het bericht op de FP iets genuanceerderquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Meki zou zich prima kunnen vinden in deze gekozen TT![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef Clourhide het volgende:
[..]
2 jaar oud naar het schijnt.
www.hln.be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |