inderdaad, maar zoals ik al zei, een racist gaat niet blanke kinderen neerschieten, dat is een contradictie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt iemand neerschieten? Mafkees.
Helaas niet dodelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef Astma-Forum het volgende:
Enig voordeel is dat de dader inmiddels ook is neergeschoten![]()
dan is het geen racist maar gewoon een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:00 schreef Stew het volgende:
[..]
Omdat hij ,net als alle racisten, een gestoorde idioot is?
Mijn koter kan het. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
"een meisje van twee dat aan het fietsen was"Op tweejarige leeftijd aan het fietsen?
Ja, of een stille tochtquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef PsyCha het volgende:
O jee. Dat wordt rellen.
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dabedoellik, ik vind het bericht op de FP iets genuanceerder
Misschien is dat compensatie voor die misser van gisteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking zeg. Dit soort dingen horen helemaal niet te gebeurenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef Gebleekte het volgende:
Tsja, wat moet je er over zeggen. Shit happens
*checkt*quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking zeg. Dit soort dingen horen helemaal niet te gebeuren![]()
Je er bij neer leggen dat het zulke toch wel gebeuren![]()
Denk het ook. 18 en al helemaal gehersenspoeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziek... helemaal ziek die gast...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
*checkt*
Niet van R@b.
Alles klopt, dus.
V.
Vertelquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien is dat compensatie voor die misser van gisteren.
meisje was blankquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Was dat blanke meisje ook een allochtoon?
Wat een trieste zaak.Hopelijk volgen er geen wraakacties of escalaties.
Dus eigenlijk ben je zo afgestompt dat je het redelijk normaal vindt dat het gebeurt en daarom maar reageert met ' shit happens'. Zeg dan gewoon niets als het je niets doet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
In Irak worden elkaar dag tientallen mensen op de meest gruwelijke wijze vermoord omdat ze andere overtuigingen hebben. Dit soort mongolen zul je er toch altijd wel tussen houden, net als dat tuig wat die gozer om z'n mp3 vermoorde.
Er stond gister als ik het goed heb in een nieuwsbericht op de FP 'moffen' ipv Duitsers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |