Wat gaaaaaafquote:AMSTERDAM - Viktor & Rolf leveren dit najaar eenmalig een collectie voor Hennes & Mauritz. Het Nederlandse designerduo gaat een collectie dames- en herenkleding ontwerpen. Deze komt in november 2006 in de winkels, zo liet H& M donderdag weten.
Het Zweedse kledingconcern wist al eerder de bekende ontwerpers Karl Lagerfeld en Stella McCartney te strikken voor een collectie. De eenmalige collectie is in een geselecteerd aantal H&M-winkels in Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten verkrijgbaar.
Viktor & Rolf staan bekend om hun spraakmakende modeshows en moderne interpretaties van klassieke kledingstukken als de smoking en de trenchcoat. De heren waren verantwoordelijk voor de 'strikjesjurk' waarin Mabel is getrouwd met prins Friso.
„Mode is voor ons een tegengif, een mogelijkheid om te ontsnappen aan de werkelijkheid. Dit is een fantastische gelegenheid om onze visie aan een groot publiek over te kunnen brengen”, aldus de ontwerpers.
dat is 'modern'...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Neuroscience het volgende:
Al die ontwerpers die dit doen snap ik heel goed, maar de mensen die er helemaal leip op zijn snap ik niet zo goed. Het mag dan wel ontworpen zijn door grote namen, maar de kwaliteit van de kleding is de 'normale' H&M kwaliteit. Je koopt dus een half goede V&R!Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk
![]()
O ja, en dat meisje hierboven mag wel eens leren spellen![]()
kan je wel dik knaken mee verdienen daarna op marktplaatsquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Casparovvv het volgende:
Oh, krijgen we dan van die massale bestormingen als die winkels s'ochtends open gaan?
Laat maar dan
Ja volgens mij zetten ze de collectie wel op de sitequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef men_in_red het volgende:
Zetten ze de collectie al op hun site voor de opening, of moet je er naartoe om te kijken of er wat leuks tussen zit?
Inderdaad! Ik moest gelijk aan die trouwjurk van Mabel denken...quote:
Mijn God, van die sleep kan je drie andere trouwjurken maken.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Serendips het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik moest gelijk aan die trouwjurk van Mabel denken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem een beetje.....eh....strikkerig...![]()
nah 1tje maar hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn God, van die sleep kan je drie andere trouwjurken maken.
Ja! Die vind ik ook erg mooi, maar ook erg duur.. Niet echt H&M'erig of?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef anne_Chris het volgende:
Dit crępezijden bloesje met harten, ¤ 49,90 vind ik echt über
Jammer dat het hartjes zijn, en de modelletjes zo sprieterig.
Haha, ik moest hard lachen toen ik die pakjes zag. Voor de hippe Madonnafans die op zondag met een kater.quote:Maar Victor&Rolf maken mooie dingen, en álles (ja, ALLES) beter dan die joggingpakken van Madonna. Ik bedoel die koop je toch voor 15 euro per pak hier op elke braderie
bronquote:Viktor & Rolf voor H&M
Drums please... Donderdag 9 november is dé dag in Neerlands modeland. Pak je slaapzak, thermosfles koffie, bammetjes met kaas en warme kloffie de avond ervoor maar bij elkaar. Je moet weer voor de deur bij de H&M bivakkeren om als eerste de wannahaves van Viktor & Rolf van de rekken te graaien!
De dames- en herenlijn van het Nederlandse ontwerpersduo zou zomaar eens voor die o zo geliefde betaalbare prijzen van de Zweedse highstreet keten in jouw kast kunnen belanden. Je hebt er natuurlijk alleen wel de nodige vechtlust, vuile trucjes (“o sorry, ik liet je echt niet expres struikelen…”) en uithoudingsvermogen voor nodig. Want je zult niet de enige zijn!
De collectie voor de dames bevat 35 items en de mannen kunnen zich verrijken met een van de 25 voor hen bestemde items. Daarnaast hebben de designers ook accessoires als ondergoed, kousen, een stropdas, manchetknopen en een sjaal uit de hoge hoed getoverd. De look is een combinatie van moderne couture en luxe sportswear; smokings voor de ladies en de gents, cocktailjurken, sweatshirts en jeans. Kleuren die overheersen zijn diep mosgroen, frambozenrood, zwart, skintones en grijs in de damescollectie en zwart, grijs, donkergroen en gebroken wit in die voor de heren.
Pfieuw, ik ga tellen hoeveel nachtjes slapen nog… De V&R meets H&M collectie met het ‘lovestory’ thema staat echt te trappelen om een plekje in mijn garderobe in te nemen!
bronquote:Trouwjurk Mabel straks te koop bij H&M
We hadden het gerucht al genoteerd, maar de echte exclusieve primeur gaat naar het Amerikaanse blad Women's Wear Daily (WWD). De cover van dat blad werd gisteren opgesierd door een bijzondere trouwfoto gemaakt door het Nederlandse fotografenduo Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin van dat andere beroemde modeduo Viktor & Rolf.
Het gaat om de eerste foto van de speciale collectie die Viktor & Rolf ontwierpen voor Hennes & Mauritz. Het is een plaatje van een sierlijke ménage-ŕ-trois, van links naar rechts Rolf Snoeren, een bruid in jurk met strik, en rechts Viktor Horsting.
Mabel
Viktor en Rolf (beiden in alternatieve, mooie smoking op de foto) zorgen ervoor dat vanaf half oktober, de precieze datum maakt H&M nog bekend, iedere bruid er een beetje kan uitzien als Mabel van Oranje op haar trouwdag in die fantasievolle creatie van het succesvolle duo.
Trad Mabel het huwelijk in met een overdaad van strikken, de H&M bruid moet het doen met een grote strik aan de bovenzijde over de buste. En een met golvende ruches afgezette split tot aan de grond.
En dat alles voor slechts 298 euro, volgens WWD.
Op de H&M site staat nu meer. Ook schoenen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
hebben hebben hebben!!! de coat, het blousje en het victoriaanse blousje dan toch... Ga t goed in de gaten houden!
Foto's op pagina 2 uit de Elle en de folder is deze maand o.a. toegevoegd in de Marie Claire.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:36 schreef Molluck het volgende:
Hoe komen jullie aan die folder?
Trouwjurken bij de H&M... vreemd...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:29 schreef schatje het volgende:
De trouwjurk, wereldwijd 1000 examplaren.
[afbeelding]
Ik vind 'm niet mooi. Ik heb zo het vermoeden dat de trenchcoat een regelrechte hit zal worden.
Ah, jullie hebben ze gescand dus? Ze staan niet ergens on-line?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Foto's op pagina 2 uit de Elle en de folder is deze maand o.a. toegevoegd in de Marie Claire.
Klopt, op pagina 2 staat dus het e.e.a. voor de heren en op de site van H&M (o.a. trenchcoat) onder de kop 'inspiration'.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben ze gescand dus? Ze staan niet ergens on-line?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de herencollectie...
Die wil ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die schoenen en de frambozenroderok helemaal geweldig.
Het ligt er een beetje aan waar je heen gaat. In Amsterdam was het een gekkenhuis, maar er waren ook filialen waar het niet zo druk was.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:45 schreef piepster het volgende:
Wie is er de vorige keer geweest, toen de kleding van Karl Lagerfeld in de winkels kwam? Hoe druk was het toen? En hangt er aan het eind van de middag ook nog wat, of is alles binnen een half uur op?
Neej is uit de mannenlijn van V&Rquote:Op zondag 5 november 2006 23:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar idd. Of wordt het een vrouwenjeans?
Met de kerst misschienquote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die trenchcoat icm smokingsuit en die schoenen zijn zooooomaar ja, wanneer hebik dat nou aan
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.quote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef piepster het volgende:
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Tilburg geloof ik. Almere dus niet.
Roffa.quote:Op maandag 6 november 2006 12:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat denken jullie wordt het drukker in Rotterdam of Den Haag
Ik heb al een mooi (en duur pak) beetje zonde om er dan nog een te kopenquote:
Klopt hoor, dat hangt in de winkels zelf, in Eindhoven (Piazza) zit ook een hele grote en die krijgt de V&R collectie helaas ook niet...quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.
Echt niet!quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bron? aangezien de H&M in Almere de 2e grootste van Nederland is.
Wel waar, zak hooi.quote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Jurk het volgende:
[..]
Echt niet!Het is wel een mooie winkel, dat wel.
Maar goed, het klopt dus dat Victor en Rolf in de winkels verkocht gaat worden die al genoemd zijn, volgens mij staat het ook wel op de site.
De collectie gaat trouwens ook on-line in de verkoop.
Ik kom toch regelmatig in verschillende vestigingen, aangezien dat bij mijn werk hoort....maar goed, jij weet het vast wel beter.quote:
Geil!quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
Mensen die online bestellen kunnen gebruik maken van de volgende kortingscode:
7236 (welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 26-12-2006)
Houd er rekening mee dat het snel uitverkocht zijn, dus wees er snel bij. Verder moet alles wat je online bestelt uit Zweden komen. De verzendkosten bedragen ¤ 4,90.
Juistem. Maar ik moet sowieso maar zien of ik hem te pakken krijg. Het wordt écht druk vrees ik.quote:
Ga ik ook doen, 25% korting is wel heeeel verleidelijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef imago het volgende:
Ik wil de trench... Werkt die kortingscode echt ook bij de V&R collectie? Ik twijfel alleen over de maat, misschien kijken of ik in de winkel kan passen en dan online kan kopen...
Zou dat ook werken bij de V&R collectie?quote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
Mensen die online bestellen kunnen gebruik maken van de volgende kortingscode:
7236 (welkomstaanbieding van 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 26-12-2006)
Houd er rekening mee dat het snel uitverkocht zijn, dus wees er snel bij. Verder moet alles wat je online bestelt uit Zweden komen. De verzendkosten bedragen ¤ 4,90.
Zo das mooi, beter werkt het ook voor de VR collectiequote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Coconut het volgende:
Is de collectie eigenlijk ook in het buitenland verkrijgbaar?
bronquote:Er was een metershoge bruidstaart, een tienkoppig strijkje, een champagnefontein en een duizelingwekkende gastenlijst. Voor de internationale lancering van de betaalbare collectie die Viktor & Rolf voor H&M maakten, waren kosten noch moeite gespaard.
Viktor & Rolf lanceren hun H&M-collectie in Hollywood…
...en dat moet gevierd worden!
LOS ANGELES – Of de betaalbare designercollectie die Viktor & Rolf voor H&M ontwierpen, tot dezelfde hysterische taferelen zal leiden als de collecties van hun voorgangers Karl Lagerfeld en Stella McCartney, zal een donderdadg blijken. De internationale presentatie die deze week in Los Angeles plaatsvond, was in ieder geval groots. Voorafgaand aan de lancering van de collectie spraken wij het succesvolle ontwerpersduo en Margareta Van den Bosch, hoofd designafdeling bij H&M, in het legendarische hotel Château Marmont, waar Blues Brother John Belushi in ’82 dood werd gevonden.
Waarom viel de keuze voor de designerlijn deze keer op Viktor & Rolf, een duo dat bekend staat om exclusieve, intellectuele pręt-ŕ-porter, terwijl H&M staat voor modieuze massa? „We werken graag met verschillende type ontwerpers”, legt de Zweedse Margareta uit. „Stella was jong en hip, Karl Lagerfeld een oude rot in het vak en Viktor & Rolf zijn heel conceptueel, neigen meer naar kunst dan mode. Dat vond ik interessant en ik ben blij verrast met hun creaties. Ik heb prettig met ze samengewerkt. Ze zijn heel professioneel en gedisciplineerd.”
„De collectie die we hebben gemaakt, heeft te maken met het huwelijk”, vertelt Rolf. „Het staat symbool voor het huwelijk tussen H&M en ons. Daarom hebben we ook Hollywood als locatie gekozen. Hier trouwen mensen snel, maar de huwelijken duren nooit echt lang. Wat wij hebben met H&M is ook kortstondig.”
En dus stond alles in het teken van een societywedding. De uitnodiging bestond uit een langwerpige witte kaart en de receptie werd gehouden in de tuin van een waanzinnig privéhuis in het poepchique Bel-Air waar verse witte bloemen de boventoon voerden. Het was zo glamoureus en smaakvol dat je gewoon zin kreeg om zelf in het huwelijksbootje te stappen.
Bij binnenkomst stonden de twee mannen samen met bruidje (model Raquel Zimmermann) in een romantisch prieeltje de felicitaties van de maar liefst 600 gasten in ontvangst te nemen. Carmit Bachar van de Pussycat Dolls was er, net als Owen Wilson, Garcelle Beauvais-Nilon, Carmen Electra, Kanye West en vriendin Alexis Rainey, Lara Flyn Boyle, Chloe Sevigny en de Olsen twins. Inez van Lamsweerde, die samen met partner Vinoodh Matadin de fotografie van de campagne voor haar rekening nam, ontbrak. Daarentegen was Jeroen Krabbé, die V&R toevallig tegenkwam in Château Marmont waar de acteur een paar nachten bivakkeerde, wel van de partij. „Viktor & Rolf zijn geweldig, ze zijn Nederland werkelijk ontstegen”, zei de acteur die tijdens de show pal naast de catwalk stond.
Op het plankier showden modellen een trenchcoat met een hartjesgesp aan de ceintuur, een panty met ingezette hartjes, chiffon blouses en een smoking. Voor heren was er een denimpak, pyjama, ondergoed en een smoking. Opvallend waren de details, zoals knopen die zijn voorzien van de naam van de ontwerpers. ’Zijn’ kleding is versierd met pijlen (zelfs de zool van de mannenschoen heeft pijlen) en de torenhoge vrouwenschoenen met een groot hart op de wreef doen niet onder voor een paar sexy Manolo’s.
Wereldwijd
Exclusief is de trouwjurk, die in een beperkte oplage van duizend stuks wereldwijd wordt verspreid. Het is zelfs de eerste keer sinds het bestaan van de Zweedse modemacht (nu alweer 59 jaar geleden) dat ze een trouwjurk gaan verkopen. Die jurk is tevens het duurste item (298 euro) uit de Viktor & Rolf voor H&M collectie. Rolf: „We zouden het erg leuk vinden als we trouwfoto’s zouden ontvangen van stellen die in de H&M-jurk zijn getrouwd.” Geen zin om op 9 november voor de deur te liggen? Het Centraal Museum in Utrecht heeft het allereerste exemplaar en exposeert de jurk tot en met 26 november.
Betaalbare lijnen zijn voor ontwerpers een aantrekkelijk fenomeen. Deze week werd bekend dat ook Gap, de Amerikaanse kledingketen, in zee gaat met ontwerpers. Roland Mouret is de eerste. Hij ontwierp tien jurken die op 7 november, twee dagen voor de V&R-collectie bij H&M, in de verkoop gaan. John Galliano en Alexander McQueen brengen naast hun eerste lijnen sinds kort goedkopere versies. Niets voor Viktor & Rolf? „We hebben op dit moment geen plannen om naast onze huidige lijn een goedkopere collectie te maken”, zegt Rolf.
Na een overzichtstentoonstelling in Parijs, twee geuren, een collectie voor mannen, vrouwen en lingerie, de ontwerpen voor het Italiaanse regenjassenmerk Allegri, een eigen winkel in Milaan en elk half jaar een show in de lichtstad, neemt het Viktor & Rolf-imperium een indrukwekkende vorm aan.
„Dit is waar we van droomden, maar we hebben nog steeds het idee alsof we net beginnen”, zegt Viktor. „We willen nog veel meer geuren lanceren en misschien zelfs make-up.” „En meer eigen winkels”, vult Rolf aan. „In New York bijvoorbeeld. Maar Amerika veroveren is niet eenvoudig.”
Op geruchten over een mogelijke samenwerking met jeansgigant Diesel reageren beiden alsof ze de vraag voor het eerst horen. „We weten niet waar je het over hebt.” Kunnen ze een beetje genieten van hun succes? Viktor: „Toen we in Chicago langs een enorm billboard reden, ging er echt wel iets door ons heen. Dat was een heel bijzonder moment. Nee, we houden geen dagboek bij, wel bewaren we alle verhalen die over ons in de media zijn verschenen.”
Op 9 november zal het duo niet stiekem vanuit een pashokje toekijken hoe er in de winkels wordt gevochten om hun ontwerpen. Viktor: „Dan zijn we aan het werk in een fabriek in Italië. En in die buurt is er geen H&M.”
Oh, beter! Dan ga ik in Berlijn even kijken in de H&Mquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef schatje het volgende:
Jazeker.
Een artikel uit de Telegraaf:
[..]
bron
nee.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef saaw het volgende:
gaan ze dan ook viktor en rolf luchtjes verkopen?
Van de trouwjurk?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef Little_Angel het volgende:
Er worden van één maat 2 verkocht....
Teminste dat wordt er gezegd..
Dus 2 x maat 34,36,38 etc.
Dat had je nou niet moeten zeggen, nou ga ik ook ff hamsteren morgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:15 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
kan je wel dik knaken mee verdienen daarna op marktplaats![]()
![]()
Nee, van alles schijnt.quote:
En waar is dat terug te vinden?quote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef piepster het volgende:
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Enschede, Groningen, Maastricht, Rotterdam en Tilburg geloof ik. Almere dus niet.
Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteedquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee, van alles schijnt.
Een meisje haar moeder had het nog nagevraagd aan een verkoopster, en die vertelde dit dus.
er is een nieuw gedeelte in arnhem, bij de V & D.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:38 schreef piepster het volgende:
Arnhem:
Brouwersplein 1, damescollectie
Is dit een nieuwe H&M? En waar zit 'ie dan precies? Ik ken alleen die op de Ketelstraat.
Die wil ik dus eventueel ook wel hebben. Maar als ze niet online te bestellen zijn, hoef ik ze toch maar niet te hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de geruite sweater en die grijze sweater met die pijl wel leuk. Maar ik denk niet dat ik er op ga liggen wachten morgen.
Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Damn, da's wel heel karig dan. Kan het me eerlijk gezegd ook niet echt voorstellen, denk dat ze het feit dat het zo enorm gelimiteerd is dan wel overal hadden vermeld. Nou ja, stiekem hoop ik het ook, anders is de trenchcoat dus zeker weten niet aan mij besteed.
Ik heb m'n lijstje van Fashionscene.nl, dus ik vermoed dat het lijstje van de H&M-site zelf betrouwbaarder is
Ik weet wel dat van de trouwjurk een heel gelimiteerde oplage is. 1000 over de hele wereld en in het filiaal in Rotterdam 8. Dus wat dat betreft zouden die aantallen wel op kunnen gaan (twee keer 34, twee keer 36, twee keer 38 en twee keer 40 ofzo, dat zou dan 8 jurken in totaal zijn).quote:Op woensdag 8 november 2006 19:19 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook al te kijken, dan kom je helemaal niet aan de leuke dingen meer.
Welke bedoel je? Die smoking of die jeans smoking?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef sanakthe het volgende:
Die mannen pak is VET! voor de rest zuigt het een beetje
Maak je geen zorgen, zaterdag is toch alles al uitverkochtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef Maisnon het volgende:
Echt ergIk moet zaterdag even langs de H&M gewoon
maar stiekem heb ik niet veel geld
![]()
Vanaf maandag 13 november, 00.01 uur.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer die trenchcoat online te bestellen is, ik ga me namelijk niet mengen in die mensen massa![]()
OMG hoe triestquote:Op donderdag 9 november 2006 13:28 schreef pannaking_ het volgende:
Vanmorgen ff hier in groningen langs geweest voordat ik naar school ging, was echt spacend drukhadden mensen voor de deur geslapen en de slaapzakken lieten ze gewoon bij de ingang liggen tijdens het naar binnen stormen iedereen eroverheen gelopen. Heb wel een t-shirt + boxershort weten te bemachtigen
![]()
Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:01 schreef parselmouth het volgende:
Wat een zielige wijven lopen daar rond. Was vanochtend rond kwart voor 11 even in Rotterdam, stond een vrouw van begin dertig een andere vrouw gewoon uit te schelden omdat zij wel een trenchcoat had. Echt niet te geloven.
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te biedenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Inderdaad ongelofelijk... Al zou H & M vuilniszakken verkopen van 'Viktor en Rolf', dan zouden zelfs die de winkel uitvliegen.
Op marktplaats wemelt het nu al van de Viktor en Rolf-meuk (en Victor en Rolf)
Waren de smokings al uitverkocht? Eigenlijk wil ik zelf even gaan kijken, maar ik kan slecht tegen hysterische pubers.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:10 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, dat van marktplaats was wel te verwachten, best sneu, maar dat is precies hetzelfde als met concertkaartjes die al uitverkocht zijn: er zijn altijd mensen die bereid zijn het driedubbele te bieden
En ik zag de grijze trui met de pijl nog hangen, die voor mannen, die was ook wel leuk, maar m'n vriend vond het niks dus heb het niet voor hem meegenomen. En die donkerknalroze trui hing er ook nog in XS, was ook wel heel leuk maar die vond ik m'n 40 euro niet echt waard.
Maar je hebt geen last van hysterische mensenmassa's en dat was m'n punt.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alsof niemand om 00:00 zit te F5'en
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef robster16 het volgende:
Kheb de mannenjas, niet de trench, die andere, helemaal gaaf. In Rotterdam was t vanmorgen echt oorlog, vooral de dames, de heren was om half 10 al leeggeroofd, ik ben na de bijvulling in de middag gegaan, toen had ik die jas nog, de rest...allemaal weg. T is nu echt een fashion wasteland, leeggeroofde rekken en semi-demeterende fashionista's die er als gieren omheen cirkelen in de hoop op een re-fill! LOL
Dat heb je altijd wel, je kunt er alleen origineel bijlopen als je het op een eigenwijze manier combineert.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en het leuke is dat je starks overal wel iemandn in hetzelfde ziet lopen
bronquote:Viktor&Rolf al zo goed als uitverkocht bij H&M
Het loopt storm voor de dames- en herencollectie die het Nederlandse ontwerpersduo Viktor&Rolf speciaal voor kledingketen H&M ontwierp. De collectie hangt sinds vandaag in de winkelrekken. Eén welbepaald kledingstuk, een grijze sweater voor 39,90 euro, was een half uur na openingstijd al volledig uitverkocht. Veel modeliefhebbers stonden dan ook al voor de openingsuren aan te schuiven om een kledingstuk op de kop te kunnen tikken. Ook in Nederland werden gelijkaardige taferelen gemeld.
Uitverkocht
De collectie is vanaf vandaag te koop in 13 H&M winkels, verspreid over de Benelux. Wereldwijd is de collectie in ongeveer 250 filialen in 24 landen te koop. De damescollectie bestaat uit 35 items en de herencollectie uit 25 stuks. De grijze sweater voor 39,90 euro was dus al na een half uur uitverkocht. Maar ook de crčpe blouse, de kokerrok of de cocktailjurk van Viktor&Rolf zijn weg. Fashionista's krijgen dan ook niet dagelijks de kans om een echte Viktor&Rolf voor een schappelijke prijs te bemachtigen. Normaal kost de kleding van het duo het tienvoudige.
Trouwjurk
Ook de trouwjurk die het duo speciaal voor H&M ontwierp, kent een enorm succes. In de Benelux zijn er slechts 43 stuks van de zijden jurk te verkrijgen. Alleen in België kochten donderdag al acht toekomstige bruiden de trouwjurk ter waarde van 298 euro.
Lagerfeld en McCartney
Het is niet de eerste keer dat H&M een grote ontwerper weet te strikken. Eerder tekenden al modekoning Karl Lagerfeld en Stella McCartney een collectie speciaal voor de kledingketen. Ook die collecties waren in een mum van tijd de deur uit. (belga)
Hahahaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:13 schreef Jurk het volgende:
Ik vind het echt hilarisch......Ben elke keer weer verbaasd dat het zo enorm ontvangen wordt. Ken het verhaal van een collega, die toen met de Karl Lagerfeld collectie in Amsterdam werkte. Hij kwam uit het magazijn met een stapel accesoires en werd bestormd door een hysterische horde. Hij schrok zo dat hij in paniek alles in de lucht heeft gegooid en een sprintje trok naar het magazijn![]()
Nee, maar het wordt niet verkocht in mijn filiaal. Ik hoorde wel dat er heel veel mensen voor de deur stonden, ondanks dat we geen V&R hadden.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hahaha.
Moest jij vandaag werken?
Dan koop je toch een écht V&R kledingstukquote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.
Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Nee, voor mij geen Viktor&Rolf meer. Ik kijk wel gewoon naar de plaatjes!
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan koop je toch een écht V&R kledingstuk![]()
Nerds die het systeem hacken in een poging eindelijk eens goed gekleed de straat op te gaan!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef schatje het volgende:
Dat wordt wat als je de collectie online kunt bestellen. De server van H&M die overbelast raakt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef Fidelick het volgende:
Hier in Eindhoven was dus helemaal niks te krijgen. Écht té belachelijk, terwijl de roots van de heren nota bene in Geldrop en Waalre liggen. Dat het niet fashionistisch genoeg verantwoord is om in Eindhoven V&R's neer te hangen is wellicht een argument maar het feit dat ze het in Enschede hebben...
Nee, ik heb echt maanden op de collectie zitten wachten, ik heb vanalles gelezen over het duo, maar de hele hype: Gadver..! Daphne Bunskoek heeft al een item gestrikt voordat het in de winkels ligt. En dan heb ik het nog niet over half hema-worst-etend Nederland die nu in zo'n blousje loopt zónder te weten waar zo'n ontwerpersduo nou voor staat, wat hun visie is op die kleding. Enz.
Ja, het klinkt wellicht erg gefrustreerd; misschien ben ik dat ook wel een beetje. Maar het feit is gewoon dat ik ontzettend ben afgeknapt op de manier hoe Nederland weer als een massagoep plunderende-runderen op zoiets afvliegt.
Nee, voor mij geen Viktor&Rolf meer. Ik kijk wel gewoon naar de plaatjes!
Net alsof dat zo duur isquote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:51 schreef Fidelick het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik een sponsor vind of mijn eerste miljoen heb verdiend.
Goh hoe kortzichtig, je bent ook alleen maar modieus als je iets van Viktor&Rolf hebt zeker?quote:12.00 H&M persvoorlichtster Elke Kieft, kan het allemaal niet geloven. " Dit overstijgt alle voorgaande keren," zegt ze. "In alle andere filialen was de collectie een succes. In Den Haag lagen er 's nachts om twaalf uur al een groep meisjes voor de deur te wachten. Maar ik heb ook laaiend enthousiaste berichten gehoord uit Koeweit, Dubai, Stockholm en Parijs. Vooral de bruidsjurk en de trenchcoat waren geliefd. En wat me vooral opviel was dat er veel modieuze mannen bij waren. Ze bestaan dus toch. " Inmiddels wordt druk gespeculeerd wie de volgende bekende ontwerper is die een betaalbare collectie voor H&M gaat ontwerpen. De naam van Miuccia Prada circuleert al maanden rond. Elke Kieft: "Ik weet van niets. Je moet blijven verassen. Wieweet, misschien komt er wel geen volgende."
Idd, en dat mag zich dan een persvoorlichter noemen..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef parselmouth het volgende:
En over die modieuze mannen, komt dat mens nooit in de 'grote' stad ofzo?.
Ik was er rond 7 uur, er hingen nog twee kledingstukken.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef ruby het volgende:
Vanachtend van een klein afstandje meegekeken hoe honderden (?) panische vrouwen (en enkele heren) klaar stonden voor de H&M in Den Haag. Wat een hype zeg, ongelofelijk.
Ze stonden al nerveus te wiebelen, maar zodra de rolluiken omhoog gingen, werd het nog erger en toen de deur openging (die eerst even haperde) stormden ze als een hysterische bende de trappen op.
"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
En over die modieuze mannen, komt dat mens nooit in de 'grote' stad ofzo?.
Maar ik vind het raar dat ze doet alsof ze nog nooit een modieuze man gezien heeft, H&M is behoorlijk geliefd bij 'modieuze' mannenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
"Dat mens" is Elke Kieft, onze persvoorlichtster. En ze komt regelmatig in de grote stad, ze werkt op het hoofdkantoor in Amsterdam. En toevallig is ze best aardig!
Wie niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef daeri het volgende:
Het is niet eens mooi!
De kleding is niet mooi, en waarom niet, door het ontwerp, ik vind het echt helemaal niks, zo truttig, ik snap niet waarom mensen zo helemaal freaken van n stel designers die n stel lelijke kleren hebben gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?
beetje niets zeggend deze opmerking...
aangezien het hier over de victor en rolf collectie van de H&M gaat, denk ik dat die opmerking daar dan ook op slaat..quote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie niet?
Wat niet?
Waarom niet?
beetje niets zeggend deze opmerking...
Mooi gezegdquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
de jas die ik heb gekocht is een model schippersjas waar ik al heeeeeeeeeeeeeeeel lang naar op zoek ben, normaal zijn die dingen ontzettend breed en aangezien ik erg dun ben past deze dus wel mooi, was dat niet t geval geweest, had ik m niet gepakt. Je moet ook niet kopen om te kopen vind ik, merkjes zeggen me persoonlijk niet zoveel. Wel een grote plus vind ik dat het Viktor en Rolf wereldwijd ONTZETTEND op de kaart zet, echt HUGE is dit voor de nederlandse mode industrie. En Viktor en Rolf zijn bovendien te prijzen zowel als mode-ontwerpers, EN als kunstenaars. Ik kijk altijd met open mond naar hun shows, de concepten en catwalk shows die ze geven passen zo in een museum, hun concepten voor parfums, winkelinterieurs, kijk op dingen is echt iets wat de mode overstijgt. Briljant hoor...
Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef MadGuy het volgende:
Dat is inderdaad erg jammer. Overigens heb ik de heren trenchcoat nog niet gespot op Marktplaats, maar misschien kijk ik niet goed.
Ik zag trouwens wel een heel mooi meisje op weg naar huis. Ze had haar H&M trench al aangetrokken en het stond haar echt geweldig.
Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koopquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hij zou mij ook geweldig hebben gestaan!![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, nog even proberen via teh internets komende week en anders is het gewoon jammer, ik ga echt geen 150 euro neertellen omdat er zo'n valse feeks gelukkig van gaat worden.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Oh ja, op Ebay stond er eentje voror 249 euro te koop.
Ja, doei, dat begint bij 150 euro voor een sjaaltjequote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk, al die met afgunst doorspekte postsWisten jullie dat je ook Viktor & Rolf in designerstores kunt kopen?
Haha ik ook, hoewel ik de rest van de collectie niet veel aan vind en de jas ook niet echt persé moet voor mij, maar het is wel lullig voor de mensen die hem wel héél graag wilden!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef parselmouth het volgende:
[..]. Niet te geloven, ik hoop echt zo dat die mensen die kleding niet kwijtraken en dan opgescheept zitten met een jas die veel te klein is
![]()
Goh, toevallig dat ik jou hier zo tegenkom.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
....
Dus?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk, al die met afgunst doorspekte postsWisten jullie dat je ook Viktor & Rolf in designerstores kunt kopen?
Valt reuze mee hoor. Zeker in de opruiming is 't meer dan betaalbaar. Longsleeves voor 85 euro en zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, doei, dat begint bij 150 euro voor een sjaaltje
Ja, nou ja, ik wil 'm wel graag maar ook tot op zekere hoogte. Als het via de online shop niet lukt is het gewoon pech. Dan misschien over een tijdje weer proberen via marktplaats, als er minder dan 100 euro voor gevraagd wordt, maar ik ga er eeeeecht geen 150 euro voor dokken als ik 'm zelf voor 80 euro had kunnen scoren (als ik gestoord genoeg was geweest om als een debiel door die winkel te gaan rennen nadat ik vanaf 6 uur 's ochtends voor die winkel had liggen verkleumen.):')quote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Haha ik ook, hoewel ik de rest van de collectie niet veel aan vind en de jas ook niet echt persé moet voor mij, maar het is wel lullig voor de mensen die hem wel héél graag wilden!
Nah, dat vind ik gewoon te duur. Ik koop sowieso nooit dure kleding, heb niet zoveel geld over voor 1 kledingstuk (en natuurlijk omdat ik een armoedige pauperstudent ben, stiekem).quote:Op donderdag 9 november 2006 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Zeker in de opruiming is 't meer dan betaalbaar. Longsleeves voor 85 euro en zo.
Ach, ik weet wel zeker dat ze over een tijdje voor minder op mp staan!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik wil 'm wel graag maar ook tot op zekere hoogte. Als het via de online shop niet lukt is het gewoon pech. Dan misschien over een tijdje weer proberen via marktplaats, als er minder dan 100 euro voor gevraagd wordt, maar ik ga er eeeeecht geen 150 euro voor dokken als ik 'm zelf voor 80 euro had kunnen scoren (als ik gestoord genoeg was geweest om als een debiel door die winkel te gaan rennen nadat ik vanaf 6 uur 's ochtends voor die winkel had liggen verkleumen.):')
Ik weet niet maar, V&R zijn al gigantisch lang op de wereldwijde 'kaart'. Hun collecties staan al jaren lang op vogue.itquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
Wel een grote plus vind ik dat het Viktor en Rolf wereldwijd ONTZETTEND op de kaart zet, echt HUGE is dit voor de nederlandse mode industrie.
Volgens mij zijn ze 2/3 jaar geleden pas doorgebroken, hoor. Alleen zal dit H&M geintje ze nog meer publiciteit & omzet opleveren. Ook Hollywood gaat er nu mee dwepen, let maar op.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik weet niet maar, V&R zijn al gigantisch lang op de wereldwijde 'kaart'. Hun collecties staan al jaren lang op vogue.it
O mijn god, wát triest.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Little_Angel het volgende:
Hier nog een filmpje van de circus in A'dam:
http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef schatje het volgende:
Hysterische taferelen om speciale H&M-collectie (filmpje van RTL nieuws)
[afbeelding]
Ik kwam die dag dat dat spul van Stella werd verkocht toevallig in de H&M, in het middaguur, in Amsterdam. Alsof er een of andere misdaadbende had huisgehouden zegquote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]Mensen blijven ook echt kuddedieren. Ik begrijp niet waarom iedereen zo hysterisch erover doet, dat was bij Stella McCartney ook en dat zag ik weken erna ook nog gewoon in de winkel liggen.
Wacht maar, er gaat deze week nog genoeg retour worden gebracht, wie weet zit er wel wat voor je tussen, kun je het gewoon met je korting kopen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:32 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik wil 'm wel graag maar ook tot op zekere hoogte. Als het via de online shop niet lukt is het gewoon pech. Dan misschien over een tijdje weer proberen via marktplaats, als er minder dan 100 euro voor gevraagd wordt, maar ik ga er eeeeecht geen 150 euro voor dokken als ik 'm zelf voor 80 euro had kunnen scoren (als ik gestoord genoeg was geweest om als een debiel door die winkel te gaan rennen nadat ik vanaf 6 uur 's ochtends voor die winkel had liggen verkleumen.):')
De dames collectie vind ik dus niets aan. Voor de heren vind ik er wel leuke dingen tussen zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]Mensen blijven ook echt kuddedieren. Ik begrijp niet waarom iedereen zo hysterisch erover doet, dat was bij Stella McCartney ook en dat zag ik weken erna ook nog gewoon in de winkel liggen.
Ja daar zat ik ook aan te denken, gewoon regelmatig binnenlopen om te kijken of iemand mijn trench toevallig retour heeft gebrachtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef Jurk het volgende:
[..]
Wacht maar, er gaat deze week nog genoeg retour worden gebracht, wie weet zit er wel wat voor je tussen, kun je het gewoon met je korting kopen.
Dan heb je een prachtig designer kleine oplage origineel Vikto&Rolf stuk voor zeg, heb je iig kwaliteit en iets waar niet heel fucking Nederland in loopt. Kvind sommige stukken erg mooi maar jeez wat een overkill gaat het wordenquote:
Je kunt het in ieder geval nog online proberen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
Is het helemaal uitverkocht? Of is het net als bij de voorgaande acties, waarin er weken daarna de rekken nog redelijk volhingen?
Alsof het gaat om hip zijn. Als je in die puberale fase blijft hangen is het wel zielig met je imo.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
En over 2 weken zie je half Nederland in die kleding lopen. Nee, dan ben je hip joh!
Fascinerend!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Little_Angel het volgende:
ik bedoel meer dat dit van V&R een household name maakt, wat nog niet ECHT het geval was op de wereldwijde markt. Ze waren wat dat betreft toch nog wel redelijk underground. Nu zijn ze ineens HUGE...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze 2/3 jaar geleden pas doorgebroken, hoor. Alleen zal dit H&M geintje ze nog meer publiciteit & omzet opleveren. Ook Hollywood gaat er nu mee dwepen, let maar op.
haha, inderdaad, grappig zeg. It's a small world after allquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef Syytön het volgende:
[..]
Goh, toevallig dat ik jou hier zo tegenkom.
(LilAngel> ShakiraMedia)
Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Alsof het gaat om hip zijn. Als je in die puberale fase blijft hangen is het wel zielig met je imo.Draag gewoon wat je mooi vindt! (Italiaanse maatkleding!)
Daar ging het wel degelijk om, gewoon omdat het van Viktor & Rolf was, dat was zelfs terug te lezen in een paar reacties. En veel van die mensen die d'r als eerst waren zitten in die puberale fase, of zijn gewoon markplaats figurenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Alsof het gaat om hip zijn. Als je in die puberale fase blijft hangen is het wel zielig met je imo.Draag gewoon wat je mooi vindt! (Italiaanse maatkleding!)
Precies, als mensen zelfs maar naar een stapel kledingstukken gaan graaien zonder te kijken, omdat het Viktor & Rolf is... dat gaat echt nergens meer over... voor de mensen die wel echt graag een bepaald kledingstuk wilde hebben is dan gewoon nauwelijks meer kans...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
En dat is nou mijn hele punt. You can't buy style en daarom is dat hele H&M Loves V&R in zekere zin een succes, maar ook een afknapper voor de mensen die het wilden om een bepaalde reden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
Net een stel kippenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Little_Angel het volgende:
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.quote:Het was zo'n chaos dat het winkelpersoneel de rekken niet meer kon vullen, en besloot de nieuwe kledingstukken de winkel in te gooien vanuit het magazijn.
Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:23 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.
Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.
Na een uur??quote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Little_Angel het volgende:
Alles in Groningen is al uitverkocht.
Echt sick... Het is er nog drukker dan toen met Stella!
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef G-SaS het volgende:
Alsof deze mensen zich daar aan gaan houden..![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.
Dat is al idd gemaild naar H&M, heel veel meiden hebben er over geklaagd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.
Schijnbaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Na een uur??
Wat kunnen mensen gek zijn
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).
Ik had er wel bij willen zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.
Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
En zoiets is toch stiekem best lachen, wanneer krijg je nou de kans om met kleding vanuit het magazijn te gooien?
Je generaliseert nu wel enorm. Er zijn ook mensen die wel specifiek dingen ECHT wilde hebben, om het item. Ikzwelf bijvoorbeeld ben al jaren op zoek naar een goede schippersjas, de meeste modellen zijn heel breed en aangezien ik zelf erg dun ben zien de meeste versies er bij mij niet uit. Deze is wat strakker en getailleerder, als dat niet het geval was geweest had ik hem weer niet gekocht bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.
Marketing-technisch gezien is dit natuurlijk een perfect voorbeeld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:14 schreef Jurk het volgende:
[..]
Dat ook, het levert altijd leuke verhalen op. Maar ik ben ook best trots op H&M. Ze weten toch altijd met iets te komen wat in het oog springt. De pers zit er boven op, de klanten vinden het leuk, voor H&M is het geslaagd.
En er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben, maar ach, hoge bomen.....
Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef imago het volgende:
Vandaag bracht een vrouw in de H&M in Den Haag een stapeltje kleren terug. Dat werd meteen weer in de rekken gehangen. De schippersjas had met de wollen trui in een tasje gezeten en zat dus helemaal onder de pluisjes en haren, en het T-shirtje had gewoon een gat erin. Maar ze kreeg gewoon haar 300 euro terug. Dat snap ik dan ook weer niet.
Vind het zo zonde dat al die massa-inkopers het verpesten voor de mensen die een bepaald kledingstuk gewoon écht mooi vinden. Van die dunne meisjes die een jas in maat 44 kopen, of dikke vrouwen die dan met een stringetje maat 34 naar de kassa gaan. Daar is toch niets leuks meer aan?
Onder de haren en met een gat erin jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Ik snap het wel, ze verkopen die kleding toch wel weer voor de volle mep.
Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef imago het volgende:
[..]
Onder de haren en met een gat erin ja
Als ik die H&M kassameneer was geweest, had ik dus mooi gezegd dat ik kleding in die staat niet terug nam. Stik er maar in, als je zo hebberig alles uit de rekken hebt gegrist en het de volgende dag weer zo komt ruilen
dan had je maar bij de kassa moeten kijken wat je in je handen hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Misschien wel losgerukte haren en gaten van het stoeien die ochtend in de h&m?![]()
Er wordt in Rotterdam best al veel teruggebracht, maar dat is ook redelijk snel al weer weg. Enige wat niet uitverkocht was bij ons waren die walgelijke wicked-weasle-achtige bh-bikinidingetjes die alleen je tepels bedekkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:25 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik ga maandag wel effe naar H&M effe kijken of ze nog dingen over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |