Wat gaaaaaafquote:AMSTERDAM - Viktor & Rolf leveren dit najaar eenmalig een collectie voor Hennes & Mauritz. Het Nederlandse designerduo gaat een collectie dames- en herenkleding ontwerpen. Deze komt in november 2006 in de winkels, zo liet H& M donderdag weten.
Het Zweedse kledingconcern wist al eerder de bekende ontwerpers Karl Lagerfeld en Stella McCartney te strikken voor een collectie. De eenmalige collectie is in een geselecteerd aantal H&M-winkels in Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten verkrijgbaar.
Viktor & Rolf staan bekend om hun spraakmakende modeshows en moderne interpretaties van klassieke kledingstukken als de smoking en de trenchcoat. De heren waren verantwoordelijk voor de 'strikjesjurk' waarin Mabel is getrouwd met prins Friso.
„Mode is voor ons een tegengif, een mogelijkheid om te ontsnappen aan de werkelijkheid. Dit is een fantastische gelegenheid om onze visie aan een groot publiek over te kunnen brengen”, aldus de ontwerpers.
dat is 'modern'...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Neuroscience het volgende:
Al die ontwerpers die dit doen snap ik heel goed, maar de mensen die er helemaal leip op zijn snap ik niet zo goed. Het mag dan wel ontworpen zijn door grote namen, maar de kwaliteit van de kleding is de 'normale' H&M kwaliteit. Je koopt dus een half goede V&R!Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk
![]()
O ja, en dat meisje hierboven mag wel eens leren spellen![]()
kan je wel dik knaken mee verdienen daarna op marktplaatsquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Casparovvv het volgende:
Oh, krijgen we dan van die massale bestormingen als die winkels s'ochtends open gaan?
Laat maar dan
Ja volgens mij zetten ze de collectie wel op de sitequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef men_in_red het volgende:
Zetten ze de collectie al op hun site voor de opening, of moet je er naartoe om te kijken of er wat leuks tussen zit?
Inderdaad! Ik moest gelijk aan die trouwjurk van Mabel denken...quote:
Mijn God, van die sleep kan je drie andere trouwjurken maken.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Serendips het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik moest gelijk aan die trouwjurk van Mabel denken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem een beetje.....eh....strikkerig...![]()
nah 1tje maar hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn God, van die sleep kan je drie andere trouwjurken maken.
Ja! Die vind ik ook erg mooi, maar ook erg duur.. Niet echt H&M'erig of?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:22 schreef anne_Chris het volgende:
Dit crêpezijden bloesje met harten, ¤ 49,90 vind ik echt über
Jammer dat het hartjes zijn, en de modelletjes zo sprieterig.
Haha, ik moest hard lachen toen ik die pakjes zag. Voor de hippe Madonnafans die op zondag met een kater.quote:Maar Victor&Rolf maken mooie dingen, en álles (ja, ALLES) beter dan die joggingpakken van Madonna. Ik bedoel die koop je toch voor 15 euro per pak hier op elke braderie
bronquote:Viktor & Rolf voor H&M
Drums please... Donderdag 9 november is dé dag in Neerlands modeland. Pak je slaapzak, thermosfles koffie, bammetjes met kaas en warme kloffie de avond ervoor maar bij elkaar. Je moet weer voor de deur bij de H&M bivakkeren om als eerste de wannahaves van Viktor & Rolf van de rekken te graaien!
De dames- en herenlijn van het Nederlandse ontwerpersduo zou zomaar eens voor die o zo geliefde betaalbare prijzen van de Zweedse highstreet keten in jouw kast kunnen belanden. Je hebt er natuurlijk alleen wel de nodige vechtlust, vuile trucjes (“o sorry, ik liet je echt niet expres struikelen…”) en uithoudingsvermogen voor nodig. Want je zult niet de enige zijn!
De collectie voor de dames bevat 35 items en de mannen kunnen zich verrijken met een van de 25 voor hen bestemde items. Daarnaast hebben de designers ook accessoires als ondergoed, kousen, een stropdas, manchetknopen en een sjaal uit de hoge hoed getoverd. De look is een combinatie van moderne couture en luxe sportswear; smokings voor de ladies en de gents, cocktailjurken, sweatshirts en jeans. Kleuren die overheersen zijn diep mosgroen, frambozenrood, zwart, skintones en grijs in de damescollectie en zwart, grijs, donkergroen en gebroken wit in die voor de heren.
Pfieuw, ik ga tellen hoeveel nachtjes slapen nog… De V&R meets H&M collectie met het ‘lovestory’ thema staat echt te trappelen om een plekje in mijn garderobe in te nemen!
bronquote:Trouwjurk Mabel straks te koop bij H&M
We hadden het gerucht al genoteerd, maar de echte exclusieve primeur gaat naar het Amerikaanse blad Women's Wear Daily (WWD). De cover van dat blad werd gisteren opgesierd door een bijzondere trouwfoto gemaakt door het Nederlandse fotografenduo Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin van dat andere beroemde modeduo Viktor & Rolf.
Het gaat om de eerste foto van de speciale collectie die Viktor & Rolf ontwierpen voor Hennes & Mauritz. Het is een plaatje van een sierlijke ménage-à-trois, van links naar rechts Rolf Snoeren, een bruid in jurk met strik, en rechts Viktor Horsting.
Mabel
Viktor en Rolf (beiden in alternatieve, mooie smoking op de foto) zorgen ervoor dat vanaf half oktober, de precieze datum maakt H&M nog bekend, iedere bruid er een beetje kan uitzien als Mabel van Oranje op haar trouwdag in die fantasievolle creatie van het succesvolle duo.
Trad Mabel het huwelijk in met een overdaad van strikken, de H&M bruid moet het doen met een grote strik aan de bovenzijde over de buste. En een met golvende ruches afgezette split tot aan de grond.
En dat alles voor slechts 298 euro, volgens WWD.
Op de H&M site staat nu meer. Ook schoenen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
hebben hebben hebben!!! de coat, het blousje en het victoriaanse blousje dan toch... Ga t goed in de gaten houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |