Daar ging het wel degelijk om, gewoon omdat het van Viktor & Rolf was, dat was zelfs terug te lezen in een paar reacties. En veel van die mensen die d'r als eerst waren zitten in die puberale fase, of zijn gewoon markplaats figurenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Alsof het gaat om hip zijn. Als je in die puberale fase blijft hangen is het wel zielig met je imo.Draag gewoon wat je mooi vindt! (Italiaanse maatkleding!)
Precies, als mensen zelfs maar naar een stapel kledingstukken gaan graaien zonder te kijken, omdat het Viktor & Rolf is... dat gaat echt nergens meer over... voor de mensen die wel echt graag een bepaald kledingstuk wilde hebben is dan gewoon nauwelijks meer kans...quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
En dat is nou mijn hele punt. You can't buy style en daarom is dat hele H&M Loves V&R in zekere zin een succes, maar ook een afknapper voor de mensen die het wilden om een bepaalde reden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het ook niet hip, maar ik denk wel dat de vele mensen die daar vandaag in de rij stonden wel zo denken. Want je gaat mij niet vertellen dat er zo'n massahysterie was omdat het zulke mooie kleding is. Nee, puur omdat er Victor & Rolf in het merkje staat, dús bestempelen veel mensen zich meteen als hip. Zo bedoelde ik het.
ik vind die hele gekte trouwens te stom voor woorden.
Net een stel kippenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef Little_Angel het volgende:
Hier nog een filmpje van de circus in A'dam:
http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.quote:Het was zo'n chaos dat het winkelpersoneel de rekken niet meer kon vullen, en besloot de nieuwe kledingstukken de winkel in te gooien vanuit het magazijn.
Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als het niet zo in- en intriest was, zou je er om kunnen lachen.
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:23 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, hoor. Ik vind het briljant. Reken maar dat er flink wat geld binnen komt door deze aktie. En publiciteit.
Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sory, ik vind het walgelijk consumentisme. Decadentie ten top.
Na een uur??quote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef Little_Angel het volgende:
Alles in Groningen is al uitverkocht.
Echt sick... Het is er nog drukker dan toen met Stella!
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef G-SaS het volgende:
Alsof deze mensen zich daar aan gaan houden..![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.
Dat is al idd gemaild naar H&M, heel veel meiden hebben er over geklaagd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel als ze maar maximaal 2 a 3 artikelen ofzo per klant mogen kopen.
Schijnbaar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Na een uur??
Wat kunnen mensen gek zijn
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk er (en had ik al eens verteld dat we behalve ons salaris ook provisie krijgen?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |