quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Zoiets, maar ik doe niet mee aan wet cameltoe competitions.
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ach, het is net als met echte kamelen, de meesten zijn lelijk en heel soms tref je een mooi exemplaar
Ah, een kennerquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbijquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Jaaaa ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Daar zouden ze toch eens snelle pijnloze oplossingen voor moeten bedenken die geen permanente veranderingen inhouden want er zijn heel veel vrouwen die het hebben. Leerde een snelle blik om mij heen op hetzelfde strand mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Ice_Tea het volgende:
cameltoe... ik heb er ook last van als ik een bikini draag
maar gelukkig vind mijn vriendje net als het vriendej van TS het wel geil
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Maar ja, beter in de zeik, dan door een kameel ...............quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ja, daarom lach ik er ook om. Ik vond hem erg scherpquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ik las verkeerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik heb nog nooit met een kameel gebekft, dus ik zou niet weten![]()
Dat doe ik dan ook altijd maar op het strand word ik (en dus ook omstanders) geconfronteerd met Mijn cameltoe vanwege mijn bikini.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef 3doorsdown het volgende:
Een spijkerbroek dragen of een rokje
quote:Cameltoe is a slang term used to define the outline of a woman's vulva shown through very tight, form-fitting clothes.
quote:A cameltoe is sometimes intentional, caused by pulling up the bottoms (pants, shorts, bathing suit, etc.) excessively high, or physically pushing the material in between the labia. Some pants and shorts are made to create a cameltoe, by leaving extra fabric between the legs, and by shortening the seam that begins just below the zipper and extends downward. It can also be created by accident and unknowingly when material closely follows the contours of the genitalia.
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staanquote:Cameltoes are commonly found in the following situations and clothing:
Exercise shorts, stretchpants and leggings —generally Lycra or spandex
Brief-style ladies underwear
Poorly designed jeans
Very tight-fitting jeans
Wearing underwear too small
Ik draag gelukkig nooit te strak ondergoed of te strakke broeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef TTiSoB het volgende:
[..]
[..]
[..]
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staan![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders post je die van jouw, gaan we vergelijken
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:51 schreef Bright het volgende:
Oh ja - nog 1 tip: laat ze lekker genieten van hun uitzicht
Tja ik begrijp vrouwen ook nog niet, misschien als ze trots zijn op de grootte en vorm van hun schaamlipjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef gaai het volgende:
Jeutje.....een heus cameltoe-topic......
Maar als ik het goed begrijp zijn er dames die 'm bewust creeëren?![]()
Ben je na de brugklas van school getrapt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef paparia het volgende:
[..]
Tja ik begrijp vrouwen ook nog niet, misschien als ze trots zijn op de grootte en vorm van hun schaamlipjes?
Het oudere woord "lip-lees-broek" is zeker alweer te oud om te gebruiken?
Vroeger op de middelbare school nog een heel jaar daar flink op zitten letten.
Maar je bent wel kaal van onder? Kan zijn met het warme weer dat door een beetje zweten de stof al aan je lipjes plakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja maar, ja maar: ik heb nooit te kleine broeken en toch zie je het! En nee, zo'n belachelijk onbenullig grote cameltoe heb ik niet eens! Maar nee, ik het dus nooit last van mijn klit o.i.d.
Mijn god als ik zoiets tegenkom op straatquote:
Of zo'n dubbele laag stof oid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zij is wel heel lekker ja.. Maar ook bij haar net iets teveel van het goeie.
Ja, ik ben kaal van onder. Ik zal een solide bikinibroekje moeten kopen denk ik.
Tering, jij bouwt er gewoon een phylosofie over..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef paparia het volgende:
[..]
Maar je bent wel kaal van onder? Kan zijn met het warme weer dat door een beetje zweten de stof al aan je lipjes plakt.
Misschien dat iets dikkere stof helpt
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Je hebt gewoon een te dikke doos.
Probleem opgelost, slotje
Nee, maar cameltoe of niet, ik zou er niet dood in gevonden willen worden!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef gaai het volgende:
Ja bij bikinibroekjes is het idd anders.......dan is het meer een kwestie van het broekje niet te hoog optrekken.......of op zoek gaan naar een bikini van iets dikkere stof, of met een driedubbelgestikt kruisje......ofzeau
Over leggings e.d. wil ik het niet eens hebben........![]()
Of je bikini hang heel laag, of je doos zit te hoog danquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Ice_Tea het volgende:
cameltoe... ik heb er ook last van als ik een bikini draag
Blijf je van mijn zusje af !!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Smoked het volgende:
[..]
Mijn god als ik zoiets tegenkom op straat![]()
betwijfel of ik mezelf in zou kunnen houden om hem er niet rechtstreeks in te schuiven![]()
OK, blijkbaar komt het over alsof ik me er druk over maak. Als ik dat zou doen had ik het allang laten verkleinen. Maar het mooi vinden, nee, dat dus niet. Maar wie weet, als ik merk dat anderen het sexy vinden, ga ik het wel als iets geils beschouwen en ga ik er lekker mee te koop lopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef DS4 het volgende:
Je moet je gewoon er niet druk over maken. Wat dacht je daar eens van.
quote:
Ik lees alleen het onderste bericht altijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik echt al heel vaak benadrukt in dit topic. Alleen de OP gelezen zeker. Nog een keer![]()
stel je toch niet aan man.. bang dat je een stijve krijgt ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef Darkwolf het volgende:
Wat ook wel erg dubieus is, zijn die pakjes die kleine carroussel meisjes dragen (van die paarden girls) die allemaal acrobatische dingen doen op zo'n groot paard.
Dan zie je ook gewoon de lipjes zitten.
Vind dat niet echt kunnen... die kids zijn verdorie 12 a 13!
Stoppen die ouders ze in zulke strakke pakjes!
(Soort van badpakjes maar dan anders.)
Dames en heren... het carrousel team! Geef ze een groot applaus!![]()
Het zal nooit zover komen dat iemand daar zodanig een oordeel over kan vellen dat ik vervolgens weet of ik een 'optima doos' heb voor een cameltoe.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet er ook wel een optima doos voor hebben he'![]()
stil nou maar... ze weten toch niet dat jij t bentquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Mar waarom zet je je chick hierop?!?!?!![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Cameltoe [afbeelding]
Bij een mooie vrouw kan dat zeker wel opwindend werken!
[afbeelding]
merde mar...strax komt iedereen op fok er8er....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef Marvellous het volgende:
[..]
stil nou maar... ze weten toch niet dat jij t bent![]()
hahahahaah dat kan ik nu ook al niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:03 schreef Marvellous het volgende:
Whahahahhahaha ja straks kan je ze niet meer van je afslaan hè?![]()
Nou dr is genoeg lichaam voor iedereenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahaah dat kan ik nu ook al niet hoor![]()
whahahahahahahaha jij begrijpt hetquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Nou dr is genoeg lichaam voor iedereen![]()
En in die grot kan je dr ook nog wel wat kwijt!
tell me something i didn't know...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Escape2Dawn het volgende:
En hier komt het allemaal vandaan
[afbeelding]
EUREKA!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding]
Ooit wel eens van cynisch gehoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
tell me something i didn't know...![]()
ja was dat niet iets wat ook grappig moest zijn.......quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Ooit wel eens van cynisch gehoord [afbeelding]
Quequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:25 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja was dat niet iets wat ook grappig moest zijn.......
au secours un serpent!quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja wees maar bang!!! straks slik ik je in 1 keer door![]()
Wordt je kutje gewoon vergeleken met een kamelenteen, nee dat is leuk!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding]
iewwwwwwwwwwwwwwwwwwww das wel een hele enge kamelenteenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt een cameltoe in je tong zitten...
Zelfs dat is beter dan een kamelenteen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt een cameltoe in je tong zitten...
volgende keer naar het naaktstrand gaan, dan heb je d'r ook geen last vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende: Ik wou namelijk liever dat ik 'm niet had.
*Proest*quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Het zal nooit zover komen dat iemand daar zodanig een oordeel over kan vellen dat ik vervolgens weet of ik een 'optima doos' heb voor een cameltoe.....![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Het zal nooit zover komen dat iemand daar zodanig een oordeel over kan vellen dat ik vervolgens weet of ik een 'optima doos' heb voor een cameltoe.....![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:49 schreef Marvellous het volgende:
Uhm tja... mannen kunnen er inderdaad ook wat van![]()
[afbeelding]
Sommigen wel, sommigen niet. Of e.e.a. dan reden is om er te koop mee te gaan lopen laat ik graag aan jouw oordeel over.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar wie weet, als ik merk dat anderen het sexy vinden, ga ik het wel als iets geils beschouwen en ga ik er lekker mee te koop lopen.
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Was ook een beetje sarcastisch bedoelt.
quote:
omgquote:"I wanted to impress this guy at the bar, so I opened a beer with my cup, we've been going out for 3 days, he drives a Camaro, I'm in heaven'" Marie age 52
Hee, een echte celebrity met een cameltoe!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:18 schreef Paran0id het volgende:
http://www.cameltoe.org/images/BritToe.jpg
Nou, ik heb dat hoor..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef dvr het volgende:
"Mevrouw u hebt last van....":
(a) mosseldrift
(b) zwellip
(c) venusverdikking
(d) heuvelvlucht
of: Uw kleppen zijn niet afgesteld.
Maar er moet iets beters te bedenken zijn.
Ach lieverd, dan trek je toch een fatsoenlijk zomerjurkje aan! Met een nauwsluitend boordje, want al die doorluchtige decolletees met zinneprikkelende warm opbollende boezemspleten maken deze dagen er ook niet gemakkelijker op..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, ik heb dat hoor..Wat ongevoelig
Wat zal jij het nog moeilijk krijgen......de zomer is nog niet eens begonnen......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:21 schreef dvr het volgende:
[..]
Ach lieverd, dan trek je toch een fatsoenlijk zomerjurkje aan! Met een nauwsluitend boordje, want al die doorluchtige decolletees met zinneprikkelende warm opbollende boezemspleten maken deze dagen er ook niet gemakkelijker op..![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef BobRooney het volgende:
Het is ook totaal niet sexy...het ziet er gewoon dom uit, daarom begonnen ze erover. Ze zaten je gewoon uit te lachen.
Ja..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:31 schreef gaai het volgende:
Wat zal jij het nog moeilijk krijgen......de zomer is nog niet eens begonnen......![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:09 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik kijk er als een berg tegenop. Ik zal de hele voor- hoog- en nazomer stiekem willen graaien en grabbelen, al dat wulpse vlees willen betasten, kneden, aflebberen, gekbeffen en eraan knabbelen.
"Het wordt tijd dat dvr weer aan de vrouw komt" zeggen ze. En dat is het precies.. lekker overal aankomen.
"Een vrouw om hem heen zal hem goed doen". Ha reken maar! Zo'n lekkere gloedjehete strakke kletsnatte cameltoe om me heen. HARRR GROM![]()
Ja, die lente maakt weer van alles los..![]()
omgquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:09 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik kijk er als een berg tegenop. Ik zal de hele voor- hoog- en nazomer stiekem willen graaien en grabbelen, al dat wulpse vlees willen betasten, kneden, aflebberen, gekbeffen en eraan knabbelen.
"Het wordt tijd dat dvr weer aan de vrouw komt" zeggen ze. En dat is het precies.. lekker overal aankomen.
"Een vrouw om hem heen zal hem goed doen". Ha reken maar! Zo'n lekkere gloedjehete strakke kletsnatte cameltoe om me heen. HARRR GROM![]()
Ja, die lente maakt weer van alles los..![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef BigBadPete het volgende:
Ok hier is tie dan, de ultimate kemmeltoe page:
http://www.cameltoe.org/
Gebookmarked. Briljant geestig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef BigBadPete het volgende:
Ok hier is tie dan, de ultimate kemmeltoe page:
http://www.cameltoe.org/
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:44 schreef Poldermodel het volgende:
Cameltoe video
http://www.funnyinside.com/camelToe2.shtml
Jupzz, gewoon geen kleding dragenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef TTiSoB het volgende:
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is...
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:44 schreef Poldermodel het volgende:
Cameltoe video
http://www.funnyinside.com/camelToe2.shtml
Zeg Whoopsypoopsydaisywaisy, wat wil je nou? Dat mannen het standaard tof vinden als je met een cameltoe rondloopt?quote:
Ordinair is misschien een beter woord (wanneer het expres gemaakt is dus)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik snap niet dat een lapje stof een mooi kutje ineens vies kan maken, hoe werkt dat in jullie hersenen?
Omdat het er niet mooi uitziet... dus tot het kutje in kwestie is onderworpen aan een nadere inspectie zullen we er van uit moeten gaan dat deze lelijk is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik snap niet dat een lapje stof een mooi kutje ineens vies kan maken, hoe werkt dat in jullie hersenen?
quote:Hangschaamlippen (buitenste, voor de sufferds onder ons) zijn ook niet echt fraai. Maar het is geen onoverkomelijk probleem. Ze accentueren valt bij ondergetekende niet echt in goede aarde. Desalniettemin blijf ik ten alle tijden genegen mijn mening te herzien na gedegen onderzoek.
kan ook wel, maar met uitstekende buitenste schaamlippen gaat het wat makkelijkerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
wat is een cameltoe nu precies
buitenste schaamlippen die hangenof wijken
of gewoon een gevolg van een te strak of slechtzittend slipje, broek (liplezen).
ik dacht dus altijd dat laatste, en dat dus iedere dame in principe een cameltoe kan hebben.
dat is niet tegen dovemansoren gezegdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:54 schreef MUUS het volgende:
Ja, liplezen
maar hoe steken buitenste schaamlippen uit dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kan ook wel, maar met uitstekende buitenste schaamlippen gaat het wat makkelijker
Boven jeeeeeeeeeeee!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
fotooooooooo's , tekeningen, scheeeeeeeemaaaaaaa's![]()
Dat is dat je zeg maar twee benen hebt en daartussen een kutje.. de buitenste schaamlippen zitten gewoon op elkaar, niks geks... alleen ze steken uit naar beneden (als je staat althans)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hoe steken buitenste schaamlippen uit dan?
binnenste die uitsteken, dat ken ik wel, maar buitenste?
die steken toch sowieso uit, want het zijn buitenste
of zijn het dan dikke kussens waardoor de gleuf c.q. sleuf naar binnen valt?
of staan de buitenste lippen iets uiteen, zonder dat de binnenste ertussen uit piepen
fotooooooooo's , tekeningen, scheeeeeeeemaaaaaaa's![]()
ja maar dat komt door de broekjesquote:
aah lippen op elkaar, maar erg voluptueusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is dat je zeg maar twee benen hebt en daartussen een kutje.. de buitenste schaamlippen zitten gewoon op elkaar, niks geks... alleen ze steken uit naar beneden (als je staat althans)
snep?
A naked cameltoe is toch gewoon een blote doos? Moeten we daar weer andere woorden voor gaan gebruiken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar dat komt door de broekjes
de naadjes van de broekjes
ik kreeg het idee dat je ook zonder broekje, naadje, een cameltoe kan hebben.
a naked cameltoe dus
Zoiets... niet echt mooi, maar geen reden om te weigeren. Merk je niks van als je er in hangt en als je d'r met je neus bovenop zit ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
aah lippen op elkaar, maar erg voluptueus
een soort zoenlippen dus
nee precies, net als binnenste schaamlippen die enigzins uitsteken, de een vindt het mooi, de ander niet, is niet echt een kwestie van 'zo en zo hoort een doos eruit te zien' wat sommige onervarenen nog wel eens denken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zoiets... niet echt mooi, maar geen reden om te weigeren. Merk je niks van als je er in hangt en als je d'r met je neus bovenop zit ook niet
Van die dikke binnenste schaamlippen... da's een moeilijke hoor. Dat kan echt epische vormen aannemen en daar pas ik echt voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:08 schreef milagro het volgende:
[..]
nee precies, net als binnenste schaamlippen die enigzins uitsteken, de een vindt het mooi, de ander niet, is niet echt een kwestie van 'zo en zo hoort een doos eruit te zien' wat sommige onervarenen nog wel eens denken.
Oi!quote:zoveel dames zoveel doosjes.
Epische vormenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Van die dikke binnenste schaamlippen... da's een moeilijke hoor. Dat kan echt epische vormen aannemen en daar pas ik echt voor![]()
[..]
Oi!![]()
Snap alleen niet waarom vrouwen nog een mond hebben naast kut en kont. Maar dat zijn van die levensvragen waarop waarschijnlijk nooit een sluitend antwoord zal komen.
Die zijn lief... sowieso lekker wijffie btwquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Epische vormen
Ja, ik doel meer op de Luba lipjes , zeg maar
maar ieder zo zijn voorkeur, maar in praktijk moet het wel heel gortig zijn,wil ik op een vent afknappen vanwege zijn lid
nu ja, ik denk aan de siliconen lul, de zogoedalsnietaanwezige lul, de monstercock lul, dat laatste vooral dan uit praktische overwegingen, je iedere keer vacuum laten neuken is zo vermoeiend, bij iedere terughaal van hem, moet je je helemaal schrap zetten, aan je bed vast klauwen om maar niet mee te bewegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die zijn lief... sowieso lekker wijffie btw![]()
En hoe gortig moeten we dat dan voor ons zien? Enlighten us![]()
Lijkt me prima om je voegje mee te dichten, maar wie ben ik?quote:
nou, mag ik passen ....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lijkt me prima om je voegje mee te dichten, maar wie ben ik?![]()
ben je dat nou vaak tegengekomen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, mag ik passen ....
oh uh wacht, ik wil dus niet passen, maarpassen
, hè
![]()
behold the silicone dick
siliconenlul zoekt cameltoe ...... tja, je kan het proberen natuurlijk
ja dagelijksquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ben je dat nou vaak tegengekomen?
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dagelijks
nee, alleen hier op Fok, in een link, voor goed in mijn geheugen gegrift nu![]()
maar on topic, de cameltoe, mannen vinden liplezen dus opwindend?
lekkere kont in string in doorschijnende broek vind ik wel lekkerquote:net als het slipje uitgetekend zien door de broek heen, waar dus later de string voor uitgevonden is, omdat vrouwen zelf er juist niet van gediend waren?
ja maar ik heb het over de gewone slip dus, ook daarvan hoorde ik wel eens dat mannen dat leuk vinden als dat zich aftekendtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval
[..]
lekkere kont in string in doorschijnende broek vind ik wel lekker
Nou dat ligt er dus aan of het een expres gemaakt kamelenteen is of per ongeluk..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dagelijks
nee, alleen hier op Fok, in een link, voor goed in mijn geheugen gegrift nu![]()
maar on topic, de cameltoe, mannen vinden liplezen dus opwindend?
Dat is ook zo. Ik ga echt niet de boel accentueren met een te strak slipje. Het is gewoon dat de lipjes mooi sluiten, zoals op de eerste foto op de eerste paginaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef milagro het volgende:
ik kreeg het idee dat je ook zonder broekje, naadje, een cameltoe kan hebben.
hmm. hoe zou een doos zonder lippen eruit zien?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:04 schreef MUUS het volgende:
Een blote doos is een blote doos, met of zonder dikke lippen.
Moet je voor naar Somalië, daar zijn clit en liploze doosjes erg gewildquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Roönaän het volgende:
[..]
hmm. hoe zou een doos zonder lippen eruit zien?
Ah, een zwart gat dus. kickje wfl?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef milagro het volgende:
Moet je voor naar Somalië, daar zijn clit en liploze doosjes erg gewild
WTF zijn luba lipjes. Van die plakjes rosbief?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:17 schreef milagro het volgende:
Ja, ik doel meer op de Luba lipjes , zeg maar
Luba is het meisje, lipjes zijn lipjesquote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
WTF zijn luba lipjes. Van die plakjes rosbief?
Luba.quote:
Niet dat ik Luba uit mijn bed zou schoppen, maar ik ben niet zo'n fan van Luba-lipjes. Het mag van mij wel ietjes minder.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:15 schreef milagro het volgende:
Luba.
google er maar op, en ja ze is gruwelijk mooi
en Luba lipjes zijn dus chronisch zichbare binnenste schaamlipjes
foto'squote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Die van mij tekent zich ongeveer zo af. Dus jeeej, Heidi Klum heeft hetzelfde probleem!
Probleem?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dus jeeej, Heidi Klum heeft hetzelfde probleem!
Een goede mannenkont is mooi om te zien, een vieze bouwvakkers delcolletee niet, ook al is de kont eronder van goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:07 schreef OFfSprngr het volgende:
mannen werken dan toch echt anders..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef erodome het volgende:
Een goede mannenkont is mooi om te zien, een vieze bouwvakkers delcolletee niet, ook al is de kont eronder van goede kwaliteit.
Het is de manier van benadrukken die het niet mooi maakt, nu vind ik een perongelijke cameltoe niet zo erg, die zijn meestal ook vrij subtiel, maar van die wijven die hun broekjes totaan hun borsten optrekken om zoveel mogelijk stof ertussen te laten zitten dat ziet er gewoon niet uit, de boel is uit balans dan, niets subtiels of natuurlijks meer aan, ovedreven de aandacht leggen op een of andere vlezige spleet tussen te benen.
Het is echt nooit in me opgekomen dat sommige vrouwen dat expres doen. Zit toch ook niet bepaald lekker lijkt mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Een goede mannenkont is mooi om te zien, een vieze bouwvakkers delcolletee niet, ook al is de kont eronder van goede kwaliteit.
Het is de manier van benadrukken die het niet mooi maakt, nu vind ik een perongelijke cameltoe niet zo erg, die zijn meestal ook vrij subtiel, maar van die wijven die hun broekjes totaan hun borsten optrekken om zoveel mogelijk stof ertussen te laten zitten dat ziet er gewoon niet uit, de boel is uit balans dan, niets subtiels of natuurlijks meer aan, ovedreven de aandacht leggen op een of andere vlezige spleet tussen te benen.
'Open en bloot' over straat hoeft het wat mij betreft ook niet, maar als ik bv een vriendinnetje zou hebben en ze zou het al 'vies' en/of 'lelijk' zou vinden als we samen zijn gaat het mij wat te ver, ik ga toch ook niet bitchen als ik dan in mn onderbroek sta met alles zichtbaar..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, echt prachtig, die uitstekende botten bij hun heupenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef milagro het volgende:
maar damn, wat hebben die meiden een mooi lijf...........
![]()
![]()
![]()
Heb je tegenwoordig niet van die bikini's met een rokje eroverheen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat dat de dooddoener was want ineens word er niet meer gereageert. Iemand anit-cameltoetips?
Thuis is wat anders, daar moet je gewoon jezelf kunnen zijn en als dan je kleding even niet helemaal goed zit dan maakt dat geen bal uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
'Open en bloot' over straat hoeft het wat mij betreft ook niet, maar als ik bv een vriendinnetje zou hebben en ze zou het al 'vies' en/of 'lelijk' zou vinden als we samen zijn gaat het mij wat te ver, ik ga toch ook niet bitchen als ik dan in mn onderbroek sta met alles zichtbaar..
Nee, ze leunen gewoon wat naar achteren waardoor de boel strak getrokken wordt extra, geeft een leuk effect op de foto, maar zorgt er ook voor dat die heupbotten iets meer opvallen.quote:
Ja, wou ik zeggen. Als je naar de dijen kijkt enzo zien ze er toch prachtig uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ze leunen gewoon wat naar achteren waardoor de boel strak getrokken wordt extra, geeft een leuk effect op de foto, maar zorgt er ook voor dat die heupbotten iets meer opvallen.
Ja maar dan is het net alsof ik mijn kont wil verbergen (ik vind het altijd gezocht, laat ik het zo zeggen). En op mijn achterwerk ben ik juist wel weer trots, zelfs al is die niet bepaald klein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig niet van die bikini's met een rokje eroverheen?
Dat was dus niet mijn bedoeling met het openen van dit topic. Ik vroeg me alleen af of er maatschappelijk gezien ook draagvlak voor is, aangezien de mening van 2 subjectieve mannen ook niet echt een goeie graadmeter is. Gewoon benieuwd hoe de gemiddelde nederlander er tegenaan kijkt, zelfs al komen die niet vaak in SEX, denk ik. Als ik het sexy had gevonden, zou ik het van de daken schreeuwen. Ik ben waarschijnlijk iets te eerlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:10 schreef Hakbar het volgende:
Verkapt: ik-heb-een-sappig-kutje-en-ik-zeg-van-niet-nu-moet-iedereen-zeggen-van-wel-en-is-mijn-dag-weer-goed-topic![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja maar dan is het net alsof ik mijn kont wil verbergen (ik vind het altijd gezocht, laat ik het zo zeggen). En op mijn achterwerk ben ik juist wel weer trots, zelfs al is die niet bepaald klein.
Gooi een foto in de groep, zou ik zeggen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat was dus niet mijn bedoeling met het openen van dit topic. Ik vroeg me alleen af of er maatschappelijk gezien ook draagvlak voor is, aangezien de mening van 2 subjectieve mannen ook niet echt een goeie graadmeter is. Gewoon benieuwd hoe de gemiddelde nederlander er tegenaan kijkt, zelfs al komen die niet vaak in SEX, denk ik. Als ik het sexy had gevonden, zou ik het van de daken schreeuwen. Ik ben waarschijnlijk iets te eerlijk.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:35 schreef rameijer het volgende:
[..]
Gooi een foto in de groep, zou ik zeggen...
[/standaard FOK!-reactie]![]()
Vind je het gek dat je een cameltoe hebtquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.. Maar ach, ik had echt niet anders verwacht. Misschien blijf ik juist daarom wel plakken hier.
na 5 pagina's is dit toch wel de meest serieuze reactie op het hele fenomeen/probleem/feature dat cameltoe wordt genoemd...quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:37 schreef flyckje het volgende:
mmm op zich is dat toch niet erg, dat hebben zoveel vrouwen. Is niks om je zorgen of schaamte voor moet voelen. Wielrenners trekken zich dat toch ook niet aan dat alles zichtbaar is en die worden 6 uur/dag op tv getoont. Dus zou zeggen trek het u niet aan. in het ergste geval kijken mannen ernaar. Het valt ook enkel op als ge dichterbij staat en naar die plek kijkt zodus. zoveel verandering brengt het niet. en om goedele te quoten : leer het mooi vinden, kijk ernaar, word er fier op. het is net zoals borsten, iets typisch vrouwelijk. Daarmee word enkel uw vrouwelijkheid geaccentueerd.
en als je er echt niet tegenkunt kun je zoals al ergens voorgesteld was iets lossere(zwaardere)kledij kopen.
je hoeft je er ook echt niet voor te schamen hoor...ga er maar eens op letten in de zomer opt strand...zie je er zoveelquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn: ik geneer me niet meer zoals eerst dus het helpt wel om te horen dat niet iedereen het lelijk vind.
Kom door me big ass ass denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, vind ik er ook niet uitzien bij mannen. Nou ja, ligt er een beetje aan of het erg opvalt maar mannen met een te strak kruis in hun broek, nee, niet mijn ding.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb altijd een vrij duidelijke bobbel in me trainingsbroek, das ook best kut.
Mits met mate, is het prachtig. Geniet er van. En verwacht dat de mannelijke helft van de bevolking dat ook doet. Maar alleen als het een "lekker wijf" is met de cameltoe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn: ik geneer me niet meer zoals eerst dus het helpt wel om te horen dat niet iedereen het lelijk vind.
Anders kijk je eerst even het topic door......quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
je hebt er zelf hulp stukken voor, als je er zelf geen hebt
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
Deze vind ik ranzig, het lijkt onderhand wel een balzak![]()
quote:
En het in hun broek deden van het lachen...quote:
Ze dachten zeker aan Gexqons enorme gunquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
En het in hun broek deden van het lachen...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je dat al een balzak vindt, kun je maar beter bij vrouwen wegblijven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:14 schreef dvr het volgende:
Ik trof zojuist de ultieme cameltoe in mijn mailbox:
[afbeelding]
Moet je dan wel een mooie kale poes voor hebben... en niet als de binnenste schaamlippen als een opgefrommelde rosbief in die slip hangen.quote:
Dit is de enigste manier dat ik het enorm heet vind, langs achter bekeken met een lekker strak kontje erbijquote:
wat ben jij zielig zeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef neo2000 het volgende:
Tijd voor een Fok! cameltoe contest....!!!!![]()
![]()
Wie van de dames begint..? Omdat er misschien te weinig animo is, mogen van mij de vrouwelijke PUB'erts ook wel meedoen..![]()
U wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?quote:
Het sarcasme ontging mij ook ....quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef neo2000 het volgende:
U wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?
Dat zeg ik..quote:
owwwwwquote:Op maandag 12 juni 2006 08:43 schreef J.K. het volgende:
Deze ziet er ook niet onaardig uit!Vooral die kousjes die ze er nog bij draagt,... dat maakt 't af!
[afbeelding]
Ik denk dat ook niet veel mannen het met je eens zullen zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:42 schreef SwitcheR het volgende:
Hoe meer er in dat slipje 'gepropt' moet worden hoe beter!! Vrouwen met grote (binnenste) schaamlippen vind ik echt super opwindend en vrouwelijk staan. Vrouwen denken er helaas anders over...
Waarom een TVP als je al in dit topic gepost hebt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef ryangozer het volgende:
hoppakee, weer een tvp!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef Angelotus het volgende:
wil je echte cameltoes zien, met het bijpassende liedje? Klik!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |