quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Zoiets, maar ik doe niet mee aan wet cameltoe competitions.
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ach, het is net als met echte kamelen, de meesten zijn lelijk en heel soms tref je een mooi exemplaar
Ah, een kennerquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbijquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Jaaaa ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Daar zouden ze toch eens snelle pijnloze oplossingen voor moeten bedenken die geen permanente veranderingen inhouden want er zijn heel veel vrouwen die het hebben. Leerde een snelle blik om mij heen op hetzelfde strand mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Ice_Tea het volgende:
cameltoe... ik heb er ook last van als ik een bikini draag
maar gelukkig vind mijn vriendje net als het vriendej van TS het wel geil
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Maar ja, beter in de zeik, dan door een kameel ...............quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ja, daarom lach ik er ook om. Ik vond hem erg scherpquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ik las verkeerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik heb nog nooit met een kameel gebekft, dus ik zou niet weten![]()
Dat doe ik dan ook altijd maar op het strand word ik (en dus ook omstanders) geconfronteerd met Mijn cameltoe vanwege mijn bikini.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef 3doorsdown het volgende:
Een spijkerbroek dragen of een rokje
quote:Cameltoe is a slang term used to define the outline of a woman's vulva shown through very tight, form-fitting clothes.
quote:A cameltoe is sometimes intentional, caused by pulling up the bottoms (pants, shorts, bathing suit, etc.) excessively high, or physically pushing the material in between the labia. Some pants and shorts are made to create a cameltoe, by leaving extra fabric between the legs, and by shortening the seam that begins just below the zipper and extends downward. It can also be created by accident and unknowingly when material closely follows the contours of the genitalia.
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staanquote:Cameltoes are commonly found in the following situations and clothing:
Exercise shorts, stretchpants and leggings —generally Lycra or spandex
Brief-style ladies underwear
Poorly designed jeans
Very tight-fitting jeans
Wearing underwear too small
Ik draag gelukkig nooit te strak ondergoed of te strakke broeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef TTiSoB het volgende:
[..]
[..]
[..]
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staan![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders post je die van jouw, gaan we vergelijken
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:51 schreef Bright het volgende:
Oh ja - nog 1 tip: laat ze lekker genieten van hun uitzicht
Tja ik begrijp vrouwen ook nog niet, misschien als ze trots zijn op de grootte en vorm van hun schaamlipjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef gaai het volgende:
Jeutje.....een heus cameltoe-topic......
Maar als ik het goed begrijp zijn er dames die 'm bewust creeëren?![]()
Ben je na de brugklas van school getrapt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef paparia het volgende:
[..]
Tja ik begrijp vrouwen ook nog niet, misschien als ze trots zijn op de grootte en vorm van hun schaamlipjes?
Het oudere woord "lip-lees-broek" is zeker alweer te oud om te gebruiken?
Vroeger op de middelbare school nog een heel jaar daar flink op zitten letten.
Maar je bent wel kaal van onder? Kan zijn met het warme weer dat door een beetje zweten de stof al aan je lipjes plakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja maar, ja maar: ik heb nooit te kleine broeken en toch zie je het! En nee, zo'n belachelijk onbenullig grote cameltoe heb ik niet eens! Maar nee, ik het dus nooit last van mijn klit o.i.d.
Mijn god als ik zoiets tegenkom op straatquote:
Of zo'n dubbele laag stof oid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zij is wel heel lekker ja.. Maar ook bij haar net iets teveel van het goeie.
Ja, ik ben kaal van onder. Ik zal een solide bikinibroekje moeten kopen denk ik.
Tering, jij bouwt er gewoon een phylosofie over..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef paparia het volgende:
[..]
Maar je bent wel kaal van onder? Kan zijn met het warme weer dat door een beetje zweten de stof al aan je lipjes plakt.
Misschien dat iets dikkere stof helpt
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
Je hebt gewoon een te dikke doos.
Probleem opgelost, slotje
Nee, maar cameltoe of niet, ik zou er niet dood in gevonden willen worden!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:04 schreef gaai het volgende:
Ja bij bikinibroekjes is het idd anders.......dan is het meer een kwestie van het broekje niet te hoog optrekken.......of op zoek gaan naar een bikini van iets dikkere stof, of met een driedubbelgestikt kruisje......ofzeau
Over leggings e.d. wil ik het niet eens hebben........![]()
Of je bikini hang heel laag, of je doos zit te hoog danquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Ice_Tea het volgende:
cameltoe... ik heb er ook last van als ik een bikini draag
Blijf je van mijn zusje af !!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Smoked het volgende:
[..]
Mijn god als ik zoiets tegenkom op straat![]()
betwijfel of ik mezelf in zou kunnen houden om hem er niet rechtstreeks in te schuiven![]()
OK, blijkbaar komt het over alsof ik me er druk over maak. Als ik dat zou doen had ik het allang laten verkleinen. Maar het mooi vinden, nee, dat dus niet. Maar wie weet, als ik merk dat anderen het sexy vinden, ga ik het wel als iets geils beschouwen en ga ik er lekker mee te koop lopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef DS4 het volgende:
Je moet je gewoon er niet druk over maken. Wat dacht je daar eens van.
quote:
Ik lees alleen het onderste bericht altijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik echt al heel vaak benadrukt in dit topic. Alleen de OP gelezen zeker. Nog een keer![]()
stel je toch niet aan man.. bang dat je een stijve krijgt ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef Darkwolf het volgende:
Wat ook wel erg dubieus is, zijn die pakjes die kleine carroussel meisjes dragen (van die paarden girls) die allemaal acrobatische dingen doen op zo'n groot paard.
Dan zie je ook gewoon de lipjes zitten.
Vind dat niet echt kunnen... die kids zijn verdorie 12 a 13!
Stoppen die ouders ze in zulke strakke pakjes!
(Soort van badpakjes maar dan anders.)
Dames en heren... het carrousel team! Geef ze een groot applaus!![]()
Het zal nooit zover komen dat iemand daar zodanig een oordeel over kan vellen dat ik vervolgens weet of ik een 'optima doos' heb voor een cameltoe.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet er ook wel een optima doos voor hebben he'![]()
stil nou maar... ze weten toch niet dat jij t bentquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Mar waarom zet je je chick hierop?!?!?!![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Cameltoe [afbeelding]
Bij een mooie vrouw kan dat zeker wel opwindend werken!
[afbeelding]
merde mar...strax komt iedereen op fok er8er....quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:36 schreef Marvellous het volgende:
[..]
stil nou maar... ze weten toch niet dat jij t bent![]()
hahahahaah dat kan ik nu ook al niet hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:03 schreef Marvellous het volgende:
Whahahahhahaha ja straks kan je ze niet meer van je afslaan hè?![]()
Nou dr is genoeg lichaam voor iedereenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahaah dat kan ik nu ook al niet hoor![]()
whahahahahahahaha jij begrijpt hetquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Nou dr is genoeg lichaam voor iedereen![]()
En in die grot kan je dr ook nog wel wat kwijt!
tell me something i didn't know...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Escape2Dawn het volgende:
En hier komt het allemaal vandaan
[afbeelding]
EUREKA!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Escape2Dawn het volgende:
En hier komt het allemaal vandaan
[afbeelding]
Ooit wel eens van cynisch gehoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
tell me something i didn't know...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |