quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Zoiets, maar ik doe niet mee aan wet cameltoe competitions.
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Ach, het is net als met echte kamelen, de meesten zijn lelijk en heel soms tref je een mooi exemplaar
Ah, een kennerquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar ze hebben allemaal vlooien, en stinken uit hun bek.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbijquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, een kenner
Ik heb nog nooit met een kameel gebekt, dus ik zou niet weten![]()
Jaaaa ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Daar zouden ze toch eens snelle pijnloze oplossingen voor moeten bedenken die geen permanente veranderingen inhouden want er zijn heel veel vrouwen die het hebben. Leerde een snelle blik om mij heen op hetzelfde strand mij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef Ice_Tea het volgende:
cameltoe... ik heb er ook last van als ik een bikini draag
maar gelukkig vind mijn vriendje net als het vriendej van TS het wel geil
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:16 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van dichtbij meegemaakt, maar niet zo dichtbij![]()
![]()
![]()
Maar ja, beter in de zeik, dan door een kameel ...............quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ja, daarom lach ik er ook om. Ik vond hem erg scherpquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee Bob, ik ben bang dat je gewoon in de zeik genomen bent en daar is niets meer aan te doen.![]()
Ik las verkeerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik heb nog nooit met een kameel gebekft, dus ik zou niet weten![]()
Dat doe ik dan ook altijd maar op het strand word ik (en dus ook omstanders) geconfronteerd met Mijn cameltoe vanwege mijn bikini.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef 3doorsdown het volgende:
Een spijkerbroek dragen of een rokje
quote:Cameltoe is a slang term used to define the outline of a woman's vulva shown through very tight, form-fitting clothes.
quote:A cameltoe is sometimes intentional, caused by pulling up the bottoms (pants, shorts, bathing suit, etc.) excessively high, or physically pushing the material in between the labia. Some pants and shorts are made to create a cameltoe, by leaving extra fabric between the legs, and by shortening the seam that begins just below the zipper and extends downward. It can also be created by accident and unknowingly when material closely follows the contours of the genitalia.
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staanquote:Cameltoes are commonly found in the following situations and clothing:
Exercise shorts, stretchpants and leggings —generally Lycra or spandex
Brief-style ladies underwear
Poorly designed jeans
Very tight-fitting jeans
Wearing underwear too small
Ik draag gelukkig nooit te strak ondergoed of te strakke broeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef TTiSoB het volgende:
[..]
[..]
[..]
lijkt me dat het probleem simpel op te lossen is... alhoewel de vriend en zijn vriend niet meteen achter de oplossing zullen staan![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders post je die van jouw, gaan we vergelijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |