quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb altijd een vrij duidelijke bobbel in me trainingsbroek, das ook best kut.
Mits met mate, is het prachtig. Geniet er van. En verwacht dat de mannelijke helft van de bevolking dat ook doet. Maar alleen als het een "lekker wijf" is met de cameltoe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn: ik geneer me niet meer zoals eerst dus het helpt wel om te horen dat niet iedereen het lelijk vind.
Anders kijk je eerst even het topic door......quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
je hebt er zelf hulp stukken voor, als je er zelf geen hebt
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
Deze vind ik ranzig, het lijkt onderhand wel een balzak![]()
quote:
En het in hun broek deden van het lachen...quote:
Ze dachten zeker aan Gexqons enorme gunquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
En het in hun broek deden van het lachen...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je dat al een balzak vindt, kun je maar beter bij vrouwen wegblijven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:14 schreef dvr het volgende:
Ik trof zojuist de ultieme cameltoe in mijn mailbox:
[afbeelding]
Moet je dan wel een mooie kale poes voor hebben... en niet als de binnenste schaamlippen als een opgefrommelde rosbief in die slip hangen.quote:
Dit is de enigste manier dat ik het enorm heet vind, langs achter bekeken met een lekker strak kontje erbijquote:
wat ben jij zielig zeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef neo2000 het volgende:
Tijd voor een Fok! cameltoe contest....!!!!![]()
![]()
Wie van de dames begint..? Omdat er misschien te weinig animo is, mogen van mij de vrouwelijke PUB'erts ook wel meedoen..![]()
U wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?quote:
Het sarcasme ontging mij ook ....quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef neo2000 het volgende:
U wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?
Dat zeg ik..quote:
owwwwwquote:Op maandag 12 juni 2006 08:43 schreef J.K. het volgende:
Deze ziet er ook niet onaardig uit!Vooral die kousjes die ze er nog bij draagt,... dat maakt 't af!
[afbeelding]
Ik denk dat ook niet veel mannen het met je eens zullen zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:42 schreef SwitcheR het volgende:
Hoe meer er in dat slipje 'gepropt' moet worden hoe beter!! Vrouwen met grote (binnenste) schaamlippen vind ik echt super opwindend en vrouwelijk staan. Vrouwen denken er helaas anders over...
Waarom een TVP als je al in dit topic gepost hebt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:40 schreef ryangozer het volgende:
hoppakee, weer een tvp!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef Angelotus het volgende:
wil je echte cameltoes zien, met het bijpassende liedje? Klik!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |