quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef Mustard_Man het volgende:
weetniet of dit de goede topic is maar ik zoek dit soort overhemden:
dus overhemden met van die dikke verticale strepen (maar niet teveel, dus ongeveer zoals in de pic), ik heb ze echter nergens in de winkels zien liggen. heeft iemand ideeen over waar ik ze wel vinden kan?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Probeer het eens bij tweedehandswinkels of van die gruwelijk oubollige kledingzaken waar bejaarden vaak hun spul halen. Die overhemden zijn zo passé man.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
sorry hoor, ik weet niks van mode
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Mustard_Man het volgende:
check vooral mn stoere bedovertrekding.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef karoltje het volgende:
Zowel je bedovertrekding als je kleding zijn nodig aan een update toe.
Dus help deze jongen even.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Mustard_Man het volgende:
ik moet wel bekennen dat ik het zelf ook niet erg leuk vind maar ik had hoognodig nieuwe kleding nodig en kon niks beters vinden![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
http://zoetermeer.cylex-b(...)c1--n1c1-winkels.htm
ze hebben een Score! da's al heel wat voor de beginnende mode bewuste man
En een Coolcat Da's een NOGO area!!
Een First man, maar da's gelijk heel deftig, misschien een polo of 2. Verkopen ze daar Gant?
Een McGregor shop, haal daar maar een polo ofzo
Ga vooral naar Score ( www.score.nl ) en koop wat t-shirts van Chasin' ofzo
Onderstaande schoenen zijn erg hip in de Belgische clubscene. Ik voorspel je nu al dat ze ook hip gaan worden in Nederland. Dus grijp je kans en loop voor op de meute op het gebied van schoenmode!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:
![]()
help mij aan leuke kleding.
en BrauN ik zoek inderdaad nog nieuwe schoenen waarmee ik wél in clubs word toegelaten![]()
Post eers maar eens foto's van jezelf voordat je hier gaat gallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef BrauN het volgende:
Overigens, die twee blousjes van Mustard_Man heeft een vriend van mij ook.![]()
![]()
Die ene met tribal/draak en die andere met dat foute kleur overloopje.
Niet dat ie ze ooit nog draagt, maar grappig om te zien dat er tóch andere mensen zijn met dezelfde wansmaak.
C&Aquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:34 schreef JapanseTosti het volgende:
Waar heb je die mooie zwembroek vandaan Mustard_Man?![]()
![]()
Ja maar hij vond het zelf niet eens mooiquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef karoltje het volgende:
Het moet wel een beetje bij m passen. Altijd in tribalshirts gelopen en nu ineens een knalroze polo
.
Ik zou voor veilig en neutraal gaan. Mooie donkere spijkerbroeken met effen shirts. Dan kan je daarna altijd nog voor de streepjes, kleurtjes en dingetjes gaan!
altijd in tribalshirts? ik wist nieteens wat dat was totdat ik het hier postte. is ook het enige shirt met zoiets erop. ik draag normaal altijd goedkope neutrale kleren, ik dacht deze keer eens een keer met de mode mee te gaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef karoltje het volgende:
Het moet wel een beetje bij m passen. Altijd in tribalshirts gelopen en nu ineens een knalroze polo
.
Ik zou voor veilig en neutraal gaan. Mooie donkere spijkerbroeken met effen shirts. Dan kan je daarna altijd nog voor de streepjes, kleurtjes en dingetjes gaan!
O maar dat is niet echt mode.. Is voor van die 13 jarige ventjes waarvan hun m00der kleding voor ze koopt. Zat er al iets bij van die plaatjes die ik postte ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
altijd in tribalshirts? ik wist nieteens wat dat was totdat ik het hier postte. is ook het enige shirt met zoiets erop. ik draag normaal altijd goedkope neutrale kleren, ik dacht deze keer eens een keer met de mode mee te gaan![]()
stiekem was mijn m00der ook mee om mn kleren te betalenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O maar dat is niet echt mode.. Is voor van die 13 jarige ventjes waarvan hun m00der kleding voor ze koopt. Zat er al iets bij van die plaatjes die ik postte ?
Welke bedoel je, die met die bloemetjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
stiekem was mijn m00der ook mee om mn kleren te betalen![]()
![]()
ik vind dat shirt van die zomerse dinges wel leuk, maar kan dat wel boven een blauwe spijkerbroek? (heb bijna alleen maar blauwe spijkerbroeken)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Welke bedoel je, die met die bloemetjes?
Dan moet je die van Rotterdam of Den haag eens proberen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:
ps: oja, de H&M hier in Zoetermeer is alleen voor vrouwen en kinderen.![]()
nou dat heb ik nog nooit gemerkt witte schoenen is hier echt geen probleem ( deventer). Maar ik kom ook wel naar r'dam en a'dam en daar heb ik ook nog nooit commetaar gehad op witte schoenen.. Maar het is zomer ik zal nu echt niet op een paar donkere schoenen willen lopen vind ik er eerlijk gezegd ook echt niet uitzien..quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:
@ CJV-Timo
volgens mij word je met witte schoenen in veel clubs niet binnengelaten dus ik zoek wat anders.
Je moet iemand meenemen die modebewust isquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben net even de stad in geweest (moest even een loonstrookje inleveren) en heb bij een hoop kledingwinkels (die ik nog nooit gezien had) even snel rondgekeken en zag redelijk wat kleding wat in jullie(en uiteraard mn eigen) ogen wél oke is. dus dalijk even geld bedelen bij mn mama en dan ga ik morgen weer op klerenjacht.
bedankt voor de tips en laat ze maar komen want ik heb ze nodig.
@ CJV-Timo
volgens mij word je met witte schoenen in veel clubs niet binnengelaten dus ik zoek wat anders.
Dat is je goed recht, ik bedoelde ook meer kwa broeken, maar goed, als je wat meer naar originele Hawaii shirts en dergelijke wilt gaan kijken, kun je beter een lokale surf shop opzoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:18 schreef CJV-Timo het volgende:
zelf vind ik score echt een kut winkel... Hoeveel winkels hebben ze wel niet over heel nederland met allemaal dezelfde collectie, betekend dat echt iets van 20 copieen van jezelf rondlopen, vind ik echt helemaal niks.
Geef liever wat meer uit en loop er dan wat aparter bij dan dat ik zo'n standaard winkelpop ben.
OT: wat wil je ongeveer uitgeven voor een make-over dan?
Metroseksueel Casparovvv, metroseksueel. Het kan tegenwoordig. 't Geeft niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
Btw, je kapsel kan ook best anders. Vraag aan de kapper of hij/ze er iets hips van kan maken, zonder dat het té extreem is. blader wat tijdschriften door of kijk op internet naar leuke kapselsNeem een plaatje mee en laat het zien, vraag wat de mogelijkheden zijn
Ik vind zelf een soort kuif altijd wel leuk, een beetje schuin en niet te strak, beetje rommelig.
Oja, ik ben geen homo
Oja, dát was het! Verdulleme BrauN, wilde jij ook wat aan je uiterlijk doen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Metroseksueel Casparovvv, metroseksueel. Het kan tegenwoordig. 't Geeft niet.
Man, ik lig dubbel!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb maar een video van mezelf gemaakt en daar pics uitgehaald want als ik mezelf film kan ik me nooit beheersen en moet ik persé lomp doen. aub niet klagen over mij kapsel want ik weet zelf ook dat ik nodig naar de kapper moet, tenzij je daar ook ideeen voor heb natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
man wat heb ik trouwens een dikke kont.![]()
enne, ik weet niet precies wat mn budget is en ik weet stiekem ook niks over de prijzen van goede en slechte kleren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. hangt er ook een beetje af hoe vrijgevig mijn mams is als ik om geld ga bedelen.
het was dan ook een dansje waar ik die foto's uit heb gehaaldquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Man, ik lig dubbel!
Niet om hoe je er uit ziet hoor, maar het is net een soort dansje! En dan die opmerking over je dikke kont, je ziet letterlijk geen reet!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
-foto's-
Strakke shirts hoeft niet te betekenen dat elke oneffenheid te zien isquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Mustard_Man het volgende:
lijk ik op charlie sheen?! volgens mij moet je een brilmn oma zegt trouwens dat ik sprekend op richard kraijtjek (oid) lijk, en een meisje dat ik ken blijft volhouden dat ik op de zanger van greenday ofzo lijk. raarrrrrrr.
lengte: 1.90 m
gewicht: 77.5 kg
schoenmaat: 45
ik ben inderdaad niet dik maar heb stiekem wel een buikje. ik dacht trouwens juist altijd dat strakke shirts voor metroseksuelen en homo's waren. maarja mijn kennis van die zaken is dan ook niet om over naar huis te schrijven.
verder ben ik ook een beetje bang van felle kleuren, ik ben bang dat ik er dan als een clown uitzie. ik ken helaas niemand met een modegevoel.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb even een 'schets' gemaakt:
[afbeelding]
Heb ik al!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Mustard_Man het volgende:
lijk ik op charlie sheen?! volgens mij moet je een bril![]()
Je moet ook niet van die uberstrakke shirts aandoen, maar die een beetje getailleerd zijn. Dat kan wel weer. Overigens vind ik je gevoel voor mode wel meevallen. Zo erg is het nou net niet.quote:mn oma zegt trouwens dat ik sprekend op richard kraijtjek (oid) lijk, en een meisje dat ik ken blijft volhouden dat ik op de zanger van greenday ofzo lijk. raarrrrrrr.
lengte: 1.90 m
gewicht: 77.5 kg
schoenmaat: 45
ik ben inderdaad niet dik maar heb stiekem wel een buikje. ik dacht trouwens juist altijd dat strakke shirts voor metroseksuelen en homo's waren. maarja mijn kennis van die zaken is dan ook niet om over naar huis te schrijven.
verder ben ik ook een beetje bang van felle kleuren, ik ben bang dat ik er dan als een clown uitzie. ik ken helaas niemand met een modegevoel.
op mn knieen bedelen bij papa en mama. toen ik studiefinanciering had was dat mijn kleedgeld maar op een mysterieuze manier ging alles op aan drank.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef CJV-Timo het volgende:
uhmm als e juist bleek bent geen super felle shirtjes.. lijk je alleen maar nog bleker. Probeer gewoon een mooi blousje
[afbeelding]
is dan eentje van mezelf maar zulke blousjes zulle je wel prima staan..
neem gewoon inderdaad een keer iemand mee die gewoon goed kleed en genoeg geld
ik wil resultaat wel eens zien.. trouwens als je 18 bent en geen kleedgeld hebt, hoe zit dat dan?
Een tip: koop je blousjes een maat kleiner en doe er geen shirt onder maar een hemd. Doe de blouse dicht of alleen het bovenste knoopje open oid. En stroop eventueel de mouwen op als het bij die blouse kan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb maar een video van mezelf gemaakt en daar pics uitgehaald want als ik mezelf film kan ik me nooit beheersen en moet ik persé lomp doen. aub niet klagen over mij kapsel want ik weet zelf ook dat ik nodig naar de kapper moet, tenzij je daar ook ideeen voor heb natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
man wat heb ik trouwens een dikke kont.![]()
enne, ik weet niet precies wat mn budget is en ik weet stiekem ook niks over de prijzen van goede en slechte kleren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. hangt er ook een beetje af hoe vrijgevig mijn mams is als ik om geld ga bedelen.
werken lui mens:P . 100 euro aan ier is ook neit vele in de maadn amar neem aan dat je toch wel wat bij verdiend.. anders heb je echt een probleem. Maar ja voor idd rond de 100 euro moet je echt wel een leuk setjes hebben. Mijn ouders zijn juist naar kleedgeld gegaan omdat ik anders voor 300 in de maand haalde..quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:24 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
op mn knieen bedelen bij papa en mama. toen ik studiefinanciering had was dat mijn kleedgeld maar op een mysterieuze manier ging alles op aan drank.
LMAO @ die pimp pic trouwens
die had ze bij thuiskomst al direct weggegooidquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:19 schreef One_conundrum het volgende:
je hebt toch de bonetjes van die andere kleding nog? INRUILEN. behalve die zwembroek, dies wel ok
Voor een paar leuke outfits moet je toch wel op 150-200 euro rekenenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:17 schreef Mustard_Man het volgende:
mijn moeder wilde mij met 35 euro wegsturen![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig gaat me pa nu met haar praten maar ik verwacht niet dat het boven de 50 euro gaat komen, moet ik zelf gaan bijleggen![]()
Haal ze maar uit de prullenbak!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:25 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
die had ze bij thuiskomst al direct weggegooid![]()
Alsof hij er iets voor terug zal krijgenquote:
Ja, zo doet m'n vriend het ook als hij zonder mij winkeltquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef WarPuppy het volgende:
Dude, koop gewoon wat die paspoppen aanhebben, dat kan je zowiezo combineren met elkaar!
Op welke foto zie je dat? Ik vind de broek op die foto's best goed zitten volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef CJV-Timo het volgende:
ps. je broek is veels te strak en te hoog
de forecast, ik vind die posters daarzo best okequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Op welke foto zie je dat? Ik vind de broek op die foto's best goed zitten volgens mijHet lijkt misschien te hoog, maar hij is natuurlijk ook erg lang.
Hoe heette die 'gay' winkel?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Op welke foto zie je dat? Ik vind de broek op die foto's best goed zitten volgens mijHet lijkt misschien te hoog, maar hij is natuurlijk ook erg lang.
Hoe heette die 'gay' winkel?
Hoeveel kost die broek eigenlijk? Kan hem nergens vinden op die onoverzichtelijke site.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Welke bedoel je, die met die bloemetjes?
[afbeelding] + [afbeelding]
Kan wel hoor!
Al gevonden thxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet naar de zweedse site gaan.. dan naar de spijkerbroeken en dan staat het daar..
Ik kan nu ff niet voor je kijken sorry
it better be...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is een hoax toch?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:06 schreef vruitig het volgende:
Mustard_Man je bent echt een held, die foto´s met je poses zijn echt hilarisch..
quote:benen kloppen totaal niet met rest van postuur nu komt die ook doordat de blous waarschijnlijk te lang is maar als je je broek lager draagt en een wat losser model hebt lijkt dit al veel minder..
Waar haal je al die plaatjes weg? shop.hm.com doet het niet..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit voor op het strand of zo?
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Dit is al wat vrolijker, ik weet niet precies waar je van houdt maar misschien kan je het uitprinten en dan aan de verkoopster vragen of zo
nee nog niet, moet nog wat meer geld verdienen maar met mijn loon gaat dat niet zo snelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mustard, nog nieuws?
Maak je onderscheid in blousjes en 'casual' overhemden? Anders denk ik dat je fout zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Hé, zomercollectiequote:tegenwoordig zie je meer nauwere shirtjes of polootjes
Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.quote:Ik zou als ik jou was en nog niet zo zeker was van mezelf langs gaan bij de "bekendere merken"-winkels. schaf eens een shirtje aan van g-star.. Het is waar, ze zijn een beetje standaard, maar ze zitten fijn [draag ze zelf ook] en je weet zeker dat je iets modieus hebt. Winkels; fivepocket, score, open32 etc. Die winkel waar je was, VET probably, de forecast retailer in nederland, is GEEN gay winkel. Anders werken dr geen knappe verkoopsters hea... btw, ik heb ook een knappe verkoopster bij mijn VET winkel, waar woon je
... G-star is niet zo duur... 30/40 voor een shirtje, voor g-star broeken 100/120... en aan jouw maten te zien mag je best een strakker shirtje hebben... probeer verder ook iets te doen aan je haar, neem een lekker geurtje, en je zult zien dat je die gave clubs binnen mag
Indd, zomercollectiequote:Hé, zomercollectie
okee, het kan zijn dat TS 120 te veel vind voor een broek. misschien kan hij daarvoor gaan sparen of nog goedkopere broeken nemen.. [tip: ga eens naar de score; chasin' zen; linnen broek voor maar 60 euroquote:Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Agrafes het volgende:
Gstar hip noemen![]()
Overhemden met korte mouwen is echt een zware no-go![]()
Verder zal ik de populaire pubershirtjes laten liggen en gaan voor wat mooie classy overhemden, 50 euro per stuk ofzo maar je ziet er meteen een stuk volwassener en aantrekkelijker uit![]()
je kan iig een heel stuk orgineler zijn met hetzelfde bedrag wat je voor zo'n mislukt shirtje betaald. Er is geen 1 shirtje waar het logo niet groot opstaat, in ieder geval niet bij de score.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef GSbrder het volgende:
goh, echt?
tsja.. ieder z'n smaak hea...
ik draag niet alleen g-star nee, maar ik vind de meeste shirts wel ok, VOORAL als er NIET groot g-star op staat. als je naar de zeeman gaat zijn er ook altijd wel mensen met dezelfde kleren, als je karl kani draagt ook, lacoste polo's hebben ook meerdere (wannabe)kakkers, pas als je echt heel exclusieve designkleding gaat kopen weet je (bijna) zeker dat niet iedereen dat heeft.
Maar volgens mij dwalen we een beetje af...![]()
mee eens plus dat je ook het overhemd ook nog eens aankan als het wat kouder wordt. Het is helemaal niet zo moeilijk als je gewoon een beetje nederlands kan moet je uit alle reacties toch echt wel een beeld kunnen vormen van wat nou wel en niet kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
over korte-mouwen overhemden: Koop liever een lang overhemd waarvan je de mouwen eventueel kunt oprollen. In het dagelijkse leven op school/werk niet doen, maar bij mooi weer in de tuin of op het strand mag het welDan heb je dus geen no-go halve mouwen overhemden, maar wel de mogelijkheid jezelf iets luchtiger te kleden bij mooi weer.
als je zo blijft praten maak ik ook een makeover topic voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Blousjes zijn overhemden voor vrouwen, die shirts die de TS draagt zijn korte mouw overhemden...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef GSbrder het volgende:
blousjes zijn anders dan casual overhemden... de dingen van TS vind ik blousjes, overhemden zijn indd anders dan die dingen die TS heeft.
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:Pquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef ASroma het volgende:
wordt tijd dat mustard man eens aan de vrouw gaat!![]()
Ja, maar een beetje mooie vrouw komt niet zomaar aanwaaienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:P
wel meer als 1 neem ik aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:07 schreef CJV-Timo het volgende:
elke jonge moet toch wel een mooie vrouw/ meisje kennen...
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Koop deze schoenen:
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/3090_74886bommel_2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://Serv3.imagehigh.com/imgs/01/14090_108049bommel_1.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/4659_679152bommel_3.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
polootje van de zara (casual, doch netjes)
Boss broek, of Replay spijkerbroek ofzo en je bent het mannetje
Ik vind het model dat ik heb wel mooier inderdaad. (foto's:1 2)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef vruitig het volgende:
[..]
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.![]()
2 polo's en 2 (korte) broeken [heb al genoeg lange broeken]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
wat heb je gekocht dan?
Dat vind jij misschien, ik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef vruitig het volgende:
[..]
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.![]()
oh dan had je een vraagteken achter die zin moeten zetten.quote:
Dat is het hele punt een beetje, jij ziet het gewoon niet (zelfs niet met behulp van alle mensen die je hier proberen te helpen)quote:Op zondag 28 mei 2006 11:48 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
oh dan had je een vraagteken achter die zin moeten zetten.
ik heb even nagekeken en ja, de linker polo heeft inderdaad een borstzakje, maar ik zie het probleem niet?
bijna iedereen heeft die dingen alquote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[afbeelding]
leuke schoenen toch?
misschien niet de beste kleurencombinatie
[ikzelf heb birch / indian]
maar het model is leuk, ze zitten fijn, lekker 's zomers en niet al te duur
beste is dus om te sparen, of 10 euro per week/maand apart te houden.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef GSbrder het volgende:
TS heeft niet veel te besteden, meende ik te hebben gelezen![]()
yesss een positieve reactiequote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef Agrafes het volgende:
Leuke polo's hoor Mustard Man, mooie basic kleur die je goed zullen staan. Korte broeken zijn niet mijn ding maar als het warm is kan het best redelijk zijn, ik zie al verbetering in ieder geval![]()
Sommige mensen hier willen je iets te 16 jarig kleden lijkt me, prik er doorheen![]()
Na een korte fobocheck, wel ja! Kom maar opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben wel wezen shoppenMag ik nu ook een topic?
Ja nou eh nee toch maar nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Na een korte fobocheck, wel ja! Kom maar op![]()
Anti-Climax hoorquote:
Ik maak morgen wel fotos, stuur ik ze naar jou, start jij topic okay?quote:
Goeeeeeeee! Mail in pro enzo, en nu niet meer topic versjetten! dat doe je maar op msnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel fotos, stuur ik ze naar jou, start jij topic okay?
Twinlife jas. En geen truien maar overhemden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Mustard_Man het volgende:
okay, hier ben ik weer. ik heb een (winter)jas nodig en 1 a 2 truien.
nog tips? (vooral voor de jas). enne ik ben niet van plan om 250 euro uit te geven aan een jas dus gelieve een beetje rekening houden met de ondiepe zakken van deze arme student.
quote:Je krijgt nu 25% korting op een artikel naar keuze (geldt alleen in de H&M SHOP ONLINE, uitgezonderd afgeprijsde artikelen). De aanbieding geldt tot 7-9-2006. Vul kortingscode 7194 in.
ik ben een man, ik shop wanneer ik iets nodig heb. niet omdat ik het leuk vind om te shoppen zoals vrouwen.quote:
En zo is het maar netquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben een man, ik shop wanneer ik iets nodig heb. niet omdat ik het leuk vind om te shoppen zoals vrouwen.
Heel mooi overhemd hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef Mustard_Man het volgende:
wil ik net die 1e jas en dit overhemd bestellen:
[afbeelding]
zegt de site dat ik nu niks kan bestellen omdat het na 23:00 is
er zitten heel veel verschillen tussen, maar het grootste verschil is dat gothics met OPZET er zo debiel bijlopen. ik ben echter gewoon zelf een debiel die hulp nodig heeft met kleding kopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het toch grappig dat je overal gothics loopt te bashen maar zelf in de meest vreselijke kutkleding rondloopt.
oh ok, mooi. ik was eigenlijk "bang" dat je het niet mooi zou vinden omdat verticale strepen zijn zoals in de pics op de 1e pagina van deze topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel mooi overhemd hoor.
Om 23:50 kan je weer bestellen. Vergeet de code 7194 niet te gebruiken op die jas. Dan krijg je 25% korting.
Gothics lopen er dus rationeel debiel bij, jij hebt gewoon geen idee van normale kleren. Gothics denken dus tenminste na voordat ze zulke kleren aanhijsenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
er zitten heel veel verschillen tussen, maar het grootste verschil is dat gothics met OPZET er zo debiel bijlopen. ik ben echter gewoon zelf een debiel die hulp nodig heeft met kleding kopen.
*checkt OP....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef Mustard_Man het volgende:
wil ik net die 1e jas en dit overhemd bestellen:
[afbeelding]
zegt de site dat ik nu niks kan bestellen omdat het na 23:00 is
dat zeg ik dus net. maar voor discussie over gothics ga je maar naar één van de 1090376373576 gothic topics.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gothics lopen er dus rationeel debiel bij, jij hebt gewoon geen idee van normale kleren. Gothics denken dus tenminste na voordat ze zulke kleren aanhijsen.
Ik vind het hier veel leuker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat zeg ik dus net. maar voor discussie over gothics ga je maar naar één van de 1090376373576 gothic topics.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:26 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ga toch voor de 1e. de vrouwen (en een paar mannen) op msn vonden de 1e stukken beter. dusseh daar ga ik dan voor.
ja ik vind het wel een leuke trui maar ik ben een beetje huiverig om dat via een site te kopen want truien zitten niet altijd even comfortabel bij mij en ik heb dus het gevoel dat ik het eerst zou moeten passen om het te voelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:21 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
En welke trui(en)? Ben je daar al over uit? Ik zou deze nemen als ik er voor mijn man eentje mocht kiezen:
[afbeelding]
Zoiets hebben ze volgens mij ook bij Esprit, kun je bestellen zonder verzendkosten en ook weer gratis terugsturen als het niet goed is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja ik vind het wel een leuke trui maar ik ben een beetje huiverig om dat via een site te kopen want truien zitten niet altijd even comfortabel bij mij en ik heb dus het gevoel dat ik het eerst zou moeten passen om het te voelen.
de jas is overigens eind september pas leverbaar dus pics zullen daarvoor lang op zich laten wachten.
Held!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben een man, ik shop wanneer ik iets nodig heb. niet omdat ik het leuk vind om te shoppen zoals vrouwen.
ik heb op dit moment alles behalve een soldatenkapsel:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:15 schreef GSbrder het volgende:
doe es ongeveer hetzelfde, maar laat het achter iets langer
(nee, geen matje, gewoon niet opgeschoren)... Dan kan je je haar ook gewoon iets hipper dragen. Bijvoorbeeld een kuif of naar voren gekamt of what so ever. Met dat soldatenkapsel van jou kan je behalve stekeltjes niet veel kanten op
4e en 5equote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:19 schreef schatje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
En met kortere/strakkers pijpen aan de onderkant....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zelfde serie, maar nu met polo open!
Lijkt me niet zo heul moeilijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:51 schreef Ednet het volgende:
Hoe kun je je haar zo in model brengen? Bij de 5e?
neen. ik heb klote halfkrullend haar en overal kruinen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het laatste kapsel wel leukmaar Ik weet niet of het met jouw haarsoort kan..
Combinatie van vlasbakkebaardjes en posthistory doet het 'm voor mij.quote:
Op 1 of andere manier voel ik me toch aardig niet op mn gemak als ik naar deze foto kijk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook krullend haar, mits het wat langer is, maar mijn kapster heeft er dit van gebakken! De foto's zijn niet geheel duidelijk maar hier een kleine omschrijving:
- Zijkanten opgeschoren
- Bovenkant richting hanenkam maar niet te extreem
- Achterkant klein matje (en jah, zo dacht ik ook over matjes, maar het staat best okee)
- Voor de rest: KORT! De korter je haren, des te minder ze zullen krullen!!
[afbeelding]
Beetje vreemde foto, maar zo ziet het er uit zonder gel! Ook goed te zien is dat het schuin is geschoren!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Ik heb geen copyright op mijn gayniale kapsel, dus voel je vrij het te immiteren!
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het wordt weer mooi weer, tijd om de zomercollectie in te slaan Mustard_Man!
Ik zal binnenkort even inventariseren wat ik nodig heb en hoe het staat met de financieën.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef 16meter het volgende:
Wat heb je tot nu toe aangeschaft voor de lente/zomer MustardMan?
nog niks geleerd of welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Oke, ik heb nu mn kleding geinventariseerd en mn financieen gecontroleerd.
Info:
Uitgave: 300-400 euro
Mijn lengte: 1.88/1.90 M
Gewicht: 76 Kg
Kleren die ik nodig acht:
-extra broek,
-één a twee driekwarts/korte broeken,
-verder vooral shirts/polos/dingen die je torso bedekken.
Tips zijn weer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |