Al gevonden thxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:44 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Je moet naar de zweedse site gaan.. dan naar de spijkerbroeken en dan staat het daar..
Ik kan nu ff niet voor je kijken sorry
it better be...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dit is een hoax toch?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:06 schreef vruitig het volgende:
Mustard_Man je bent echt een held, die foto´s met je poses zijn echt hilarisch..
quote:benen kloppen totaal niet met rest van postuur nu komt die ook doordat de blous waarschijnlijk te lang is maar als je je broek lager draagt en een wat losser model hebt lijkt dit al veel minder..
Waar haal je al die plaatjes weg? shop.hm.com doet het niet..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit voor op het strand of zo?
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:51 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Dit is al wat vrolijker, ik weet niet precies waar je van houdt maar misschien kan je het uitprinten en dan aan de verkoopster vragen of zo
nee nog niet, moet nog wat meer geld verdienen maar met mijn loon gaat dat niet zo snelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Mustard, nog nieuws?
Maak je onderscheid in blousjes en 'casual' overhemden? Anders denk ik dat je fout zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Hé, zomercollectiequote:tegenwoordig zie je meer nauwere shirtjes of polootjes
Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.quote:Ik zou als ik jou was en nog niet zo zeker was van mezelf langs gaan bij de "bekendere merken"-winkels. schaf eens een shirtje aan van g-star.. Het is waar, ze zijn een beetje standaard, maar ze zitten fijn [draag ze zelf ook] en je weet zeker dat je iets modieus hebt. Winkels; fivepocket, score, open32 etc. Die winkel waar je was, VET probably, de forecast retailer in nederland, is GEEN gay winkel. Anders werken dr geen knappe verkoopsters hea... btw, ik heb ook een knappe verkoopster bij mijn VET winkel, waar woon je
... G-star is niet zo duur... 30/40 voor een shirtje, voor g-star broeken 100/120... en aan jouw maten te zien mag je best een strakker shirtje hebben... probeer verder ook iets te doen aan je haar, neem een lekker geurtje, en je zult zien dat je die gave clubs binnen mag
Indd, zomercollectiequote:Hé, zomercollectie
okee, het kan zijn dat TS 120 te veel vind voor een broek. misschien kan hij daarvoor gaan sparen of nog goedkopere broeken nemen.. [tip: ga eens naar de score; chasin' zen; linnen broek voor maar 60 euroquote:Ik zou de TS om te beginnen juist aan raden géén standaard gay-star shirtjes te kopen. Door ze niet te dragen onderscheid je jezelf van de massa. Bovendien is het budget obvious erg beperkt, 120e voor een broek vind TS ws teveel.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Agrafes het volgende:
Gstar hip noemen![]()
Overhemden met korte mouwen is echt een zware no-go![]()
Verder zal ik de populaire pubershirtjes laten liggen en gaan voor wat mooie classy overhemden, 50 euro per stuk ofzo maar je ziet er meteen een stuk volwassener en aantrekkelijker uit![]()
je kan iig een heel stuk orgineler zijn met hetzelfde bedrag wat je voor zo'n mislukt shirtje betaald. Er is geen 1 shirtje waar het logo niet groot opstaat, in ieder geval niet bij de score.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef GSbrder het volgende:
goh, echt?
tsja.. ieder z'n smaak hea...
ik draag niet alleen g-star nee, maar ik vind de meeste shirts wel ok, VOORAL als er NIET groot g-star op staat. als je naar de zeeman gaat zijn er ook altijd wel mensen met dezelfde kleren, als je karl kani draagt ook, lacoste polo's hebben ook meerdere (wannabe)kakkers, pas als je echt heel exclusieve designkleding gaat kopen weet je (bijna) zeker dat niet iedereen dat heeft.
Maar volgens mij dwalen we een beetje af...![]()
mee eens plus dat je ook het overhemd ook nog eens aankan als het wat kouder wordt. Het is helemaal niet zo moeilijk als je gewoon een beetje nederlands kan moet je uit alle reacties toch echt wel een beeld kunnen vormen van wat nou wel en niet kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
over korte-mouwen overhemden: Koop liever een lang overhemd waarvan je de mouwen eventueel kunt oprollen. In het dagelijkse leven op school/werk niet doen, maar bij mooi weer in de tuin of op het strand mag het welDan heb je dus geen no-go halve mouwen overhemden, maar wel de mogelijkheid jezelf iets luchtiger te kleden bij mooi weer.
als je zo blijft praten maak ik ook een makeover topic voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Blousjes zijn overhemden voor vrouwen, die shirts die de TS draagt zijn korte mouw overhemden...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef GSbrder het volgende:
blousjes zijn anders dan casual overhemden... de dingen van TS vind ik blousjes, overhemden zijn indd anders dan die dingen die TS heeft.
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:Pquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef ASroma het volgende:
wordt tijd dat mustard man eens aan de vrouw gaat!![]()
Ja, maar een beetje mooie vrouw komt niet zomaar aanwaaienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:P
wel meer als 1 neem ik aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:07 schreef CJV-Timo het volgende:
elke jonge moet toch wel een mooie vrouw/ meisje kennen...
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Koop deze schoenen:
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/3090_74886bommel_2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://Serv3.imagehigh.com/imgs/01/14090_108049bommel_1.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/4659_679152bommel_3.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
polootje van de zara (casual, doch netjes)
Boss broek, of Replay spijkerbroek ofzo en je bent het mannetje
Ik vind het model dat ik heb wel mooier inderdaad. (foto's:1 2)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef vruitig het volgende:
[..]
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.![]()
2 polo's en 2 (korte) broeken [heb al genoeg lange broeken]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:42 schreef One_conundrum het volgende:
wat heb je gekocht dan?
Dat vind jij misschien, ik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef vruitig het volgende:
[..]
Waarom kies jij nu het lelijkste model van Floris van Bommel uit.![]()
oh dan had je een vraagteken achter die zin moeten zetten.quote:
Dat is het hele punt een beetje, jij ziet het gewoon niet (zelfs niet met behulp van alle mensen die je hier proberen te helpen)quote:Op zondag 28 mei 2006 11:48 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
oh dan had je een vraagteken achter die zin moeten zetten.
ik heb even nagekeken en ja, de linker polo heeft inderdaad een borstzakje, maar ik zie het probleem niet?
bijna iedereen heeft die dingen alquote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[afbeelding]
leuke schoenen toch?
misschien niet de beste kleurencombinatie
[ikzelf heb birch / indian]
maar het model is leuk, ze zitten fijn, lekker 's zomers en niet al te duur
beste is dus om te sparen, of 10 euro per week/maand apart te houden.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef GSbrder het volgende:
TS heeft niet veel te besteden, meende ik te hebben gelezen![]()
yesss een positieve reactiequote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef Agrafes het volgende:
Leuke polo's hoor Mustard Man, mooie basic kleur die je goed zullen staan. Korte broeken zijn niet mijn ding maar als het warm is kan het best redelijk zijn, ik zie al verbetering in ieder geval![]()
Sommige mensen hier willen je iets te 16 jarig kleden lijkt me, prik er doorheen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |