quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
Strapless topjes van de Fishbone!
[afbeelding]
Simpele rokjes van de H&M
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Heb eigenlijk nog meer gekocht, maar wil het topic niet overbelasten![]()
Erg leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Mustard_Man het volgende:
ik had trouwens het volgende aan toen ik de stad inging:
[afbeelding]
zeker ook heel fout?
Juiste instelling!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gewoon kopen wat je leuk vindt. Kan jou het verrekken wat andere daarvan vinden...
Die strapless topjes zijn leuk! alleen ik ken het merk Fishbone nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook van de H&M
[afbeelding]
Fishbone is my favourite!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die strapless topjes zijn leuk! alleen ik ken het merk Fishbone nietwaar verkopen ze dat?
Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Polo van Fred Perry
en die broek is ook nieuw, Kuyichi
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
True, helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef Scummy het volgende:
[..]
Vette polo, maar koop hem eens een paar maatjes strakker. Veeeeeel stijlvoller imo![]()
ja ind je ziet nu een beetje apart zoquote:Op zondag 14 mei 2006 15:22 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van als je hem aanhebt? ben ik wel benieuwd naar
Is dat voor het paardrijden?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef Beaker het volgende:
Gekcoht bij Cora Kemperman gisteren in Breda, een MC Hammer-broek
[afbeelding]
Waar gehaald? En ook in het wit?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn laatste aankoop is dit polo'tje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |