quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef lipje het volgende:
geen Fiat Pinda 1000?
Niet vergeten, die heb ik simpelweg nog niet op de foto.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je bent 1 van de meest populaire racebakjes vergeten. De Simca 1000:
[afbeelding]
ik heb zo'n vermoeden jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 02:11 schreef Steijn het volgende:
Volgende deel wordt zeker de Bugatti Veyron 16.4 @ 1001 pk.
Nee, peu die is er vanaf het begin af aan bij ouwe, zo pimpquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:45 schreef Fugie het volgende:![]()
![]()
bier bier bier
![]()
![]()
![]()
en hugo, wat een peu post zeg :x
99% zeker van nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
MTV: respect voor de moffen Duitsers
'jouw' reclame, Sjoewe?
ja toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:24 schreef hermandeperman het volgende:![]()
1000
![]()
[..]
99% zeker van niet
En Huug, 900Nee man, ik ben er nog niet eens zo lang bij
[afbeelding]
Nah, heb eigenlijk geen ideequote:Op donderdag 11 mei 2006 09:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja toch?ik heb geen zin om het terug te zoeken
Alexx zelfs al bij 226 z'n eerste op
[afbeelding]
Jij rasechte Hugo fan dat je er ook bentquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, heb eigenlijk geen ideeBoeit me ook geen hol eigenlijk
![]()
Maar dacht niet dat ik er al zooo lang bij wasAl krijg ik nu wel last van corrosie
![]()
Weet btw nog wel dat jij erbij kwam![]()
![]()
En nog wel meer domme dingen zoals ons eerste MSN-gesprek enzo
![]()
ik zei toch dat ik teveel ONZIN onthield
[afbeelding]
Wie is hier geen Hugo-fan dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij rasechte Hugo fan dat je er ook bent
Ons eerste msn gesprek weet ik niet eens meerWaar ging het over?
[afbeelding]
Ooooohhhww ja die weet ik ook nog wel jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie is hier geen Hugo-fan dan?![]()
En het kwam via Youp op IJsselsteinen toen uren over IJsselstein natuurlijk en Utrecht en Maarssen en Breukelen en de plassen enzo
[afbeelding]
Zie je nu wel, die jarenlange vergiftiging van je lichaam dmv kruiden heeft heul geen schade aangericht bij je, het moet gewoon even opgefrist wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ooooohhhww ja die weet ik ook nog wel jaOver bootjes, en de scheen en broklede
![]()
Herm[afbeelding]
[afbeelding]
Ja joh niets aan het handjequote:Op donderdag 11 mei 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je nu wel, die jarenlange vergiftiging van je lichaam dmv kruiden heeft heul geen schade aangericht bij je, het moet gewoon even opgefrist worden
Huug![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:57 schreef hermandeperman het volgende:
Leuk zo'n jubileumtopic, komen alle oude rotten even voorbij
[afbeelding]
ja echt te kansloos ehquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
herman, mag ik je ff een debiel noemen, dat plaatje onder elke post
Ik vind het schattigquote:
[PTA SC] Volkswagen Golf VR6 1992 @ 174pkquote:Op donderdag 11 mei 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:ik heb zonet mn eerste OP ooit terug gevonden
Ik ben er langer bij dan ik dacht
[pta sc]Jeep-Willys L6-226
Mn tweede OP was btw een minder groot succes![]()
Ik ben dus vanmorgen mijn spiegel kwijtgeraakt door een mevrouw die zonder te kijken en richting aangeven even de linker rijbaan opreed met +-10 km/u. Als ik niet scherp was geweest had mijn motorkap tegen d'r middenrif aangezeten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het schattig
Was 2 dagen terug met een vriendin van me op pad ( 3.5 week haar rijbewijs) in haar Fiat Panda. Jezus wat zit die te kutten achter het stuur
![]()
![]()
Met volle kracht probeert ze het Panda stuurtje in bedwang te houden en TERING die fietspomp vering van zo'n ding
![]()
![]()
Maar er zijn gelukkig ook vrouwen die heel goed kunnen rijden
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef t0n het volgende:
ff via de search doen, dan op topic starter, die werkt weer.
ben ff spoedje naar den haag
Waar is deeltje 11?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef t0n het volgende:
[Slowchat] Turbo vs de rest....
heb geen idee welk deel 't is
Als je echt gaat tellen klopt er geen hol van waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waar is deeltje 11?
is dit dan feitelijk SC999?
NEEquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Klonk het volgende:
herman, mag ik je ff een debiel noemen, dat plaatje onder elke post
jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[PTA SLOWCHAT] Alfa Romeo 8C competizione 186 MPH (topspeed)
M'n eerste SC-OP voor zover ik kan zien
Toen was ik nog liefEn Alfa/Volvofapper
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
maar nu is het af en toe een twijfelgevalletje![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[PTA SLOWCHAT] Alfa Romeo 8C competizione 186 MPH (topspeed)
M'n eerste SC-OP voor zover ik kan zien
Toen was ik nog liefEn Alfa/Volvofapper
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Erg ehquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oeh wat een andere Herman daar zeg![]()
Zo aardig en algemeen geïnteresseerd in iedereen![]()
[afbeelding]
Als jij verder geen lven hebt mag jij datquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
Zullen we net als op oudjaarsavond waar ieder programma een jaar-overzicht maakt ook een SC-overzicht maken?
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
n00b vraagje, hoe quote je 2x in 1 post?
Had het bij het vorige forum wel ingesteld... maar bij dees weet ik niet hoe het moet...![]()
Ja man zowat een heel ander persoonquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg eh
Toen had ik nog een vriendin eh, en je ziet het, niemand die er vrolijk van wordt![]()
[afbeelding]
Ik erger me groen en geel aan m'n eigen Peu-postsquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
leuk om dat topic van Herban door te lezen![]()
Alfa![]()
(ik heb overigens ook een paar peu posts in dat topic las ik)
Zat te doen hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als jij verder geen lven hebt mag jij dat![]()
![]()
Nee ooookeeee ik wilde me inlikkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man zowat een heel ander persoonMaar dat had niets met je vriendin te maken
![]()
[afbeelding]
ja zo mooi ehquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het antwoord dan ook![]()
En wat zit je te lachen ej
[afbeelding]
Serieus?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ooookeeee ik wilde me inlikken
[afbeelding]
Nah,quote:
En deze dan, toen wist ik het alquote:
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de video recorder ingesteld kreeg
(nadat ik em aan mijn tv had aangesloten)
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Stiekem wat vrouwelijke hormonen geslikt![]()
Nee hequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Serieus?Niet te zien man
![]()
Gelukkig waaide je niet met elke wind mee
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah,
[..]
En deze dan, toen wist ik het al
[..]
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[PTA Slowchat] Seat Leon Cupra R @ 237 km/h
Succesnummertje hoor, je eerste SC![]()
[afbeelding]
Jij was er toen dan ook al veel langer. Ik had echt pas 4 posts geplaatst toen ik die OP maaktequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef Hugster het volgende:
[..]Toppertje
![]()
Ik zie in het topic daarna dat ik toen ook al gewoon tof was en geen slijmbakkes
[afbeelding]
Zie je de sc als je dagelijkse Talpa momentje waar je als een real life soap maar al te graag hands-on de turbulente levens van een stel nozems volgt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:18 schreef Googolplexian het volgende:
mijn eerste was vrij recent, vrees ikIk lurk(te) meer
bingoquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie je de sc als je dagelijkse Talpa momentje waar je als een real life soap maar al te graag hands-on de turbulente levens van een stel nozems volgt?
[afbeelding]
Ah ik heb nog niet verder terug gekekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was er toen dan ook al veel langer. Ik had echt pas 4 posts geplaatst toen ik die OP maakte
[afbeelding]
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie je de sc als je dagelijkse Talpa momentje waar je als een real life soap maar al te graag hands-on de turbulente levens van een stel nozems volgt?
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:14 schreef Hugster het volgende:
ja dude ik weet dat het een tv is, nofi hoor het is een mooi ding
TERINGHEKEL aan LCD tv's toendertijd, het wordt al ietsje minderquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHA![]()
![]()
Slijmbal
[..]
[afbeelding]
Ja en 100 dingen die je zo kan opzoeken vragen... niets veranderdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
TERINGHEKEL aan LCD tv's toendertijd, het word al ietsje beter
Komt Mark weer even pimpen met z'n LCD tv:')
[afbeelding]
Nee, ik heb helemaal niks/nada gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vervelend is dat ja [afbeelding]
Ben jij de camera gaan bedienen?![]()
[afbeelding]
gefixedquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niks/nada gedaanNog geen interviews.
Kom eens op de gmail chat!
Pak is ff een andere computer dan. Ik zie je online maar je zegt niets terugquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie hier nietIk zie je wel online, maar hij doet niks.
Die zijn bezetquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pak is ff een andere computer dan. Ik zie je online maar je zegt niets terug![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef Hugster het volgende:
ik krijg net een schaaltje verse ananas van moeders![]()
[afbeelding]
Tis precies de juiste manier om te beschrijven hoe de shit down gaat at casa Kooistraquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo kortZo bondig
Zo duidelijk gewoon
[afbeelding]
Wil je die sinaasappel ruilen tegen een peuk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis precies de juiste manier om te beschrijven hoe de shit down gaat at casa Kooistra
[afbeelding]
Pas op eh, he vervalt weer in de 'de 5 meter naar het tosti-ijzer is te ver laat ik mijn frustratie op jullie ventileren' standquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn bezet
Ik heb trouwens ontiegelijk dorst maar de pinautomaat is te ver weg![]()
Maar hij is echt te ver wegquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas op eh, he vervalt weer in de 'de 5 meter naar het tosti-ijzer is te ver laat ik mijn frustratie op jullie ventileren' stand
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn bezet
Ik heb trouwens ontiegelijk dorst maar de pinautomaat is te ver weg![]()
Dat heb ik al gedaan, maar ik heb nog meer dorstquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
je kan toch wel ff een blikje drinken bietsen van een klasgenoot en die de volgende keer ff teruggeven?![]()
Roken is viesquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je die sinaasappel ruilen tegen een peuk?Ik heb er nog wel een.
Wat een tyfusleven moet jij hebben op het momentquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar ik heb nog meer dorst
Wazig dat je hier niet kan chippen ofzo. Oh ja, de flesjes fanta zijn ook nog eens op
Hitlerquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hitler, BNR Nieuwsradio, Koffie...
Mja, jij hebt het toch iets beter...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een tyfusleven moet jij hebben op het moment
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een tyfusleven moet jij hebben op het moment
nog eentje bietsen...
[afbeelding]
"Had ik toch maar een peuk opgestoken"quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb laatst staan vloeken omdat ik alsnog naar rook stonk![]()
[afbeelding]
Ons forum staat ook alleen maar vol met "Vink, ben je in IJsselstein van't weekend??? Varen??"quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
Ik ben er weg van, varen maar weer
De matties zijn het nog niet echt gewend die bootjes, ze blijven het leuk vinden![]()
olaaaa![]()
[afbeelding]
Wat is beaujeauxkje van mequote:
ik bedoelde dat dom gezannik hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is beaujeauxkje van me
[afbeelding]
BoJo, staat voor boos jongetje?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BoJo, staat voor boos jongetje?
[afbeelding]
Ja godver herinner niet iedereen er aan dat ik nooit mn schoonheidsideaal kan beriekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alexxxx mocht willen dat hij zo'n dichtbegroeide baard had
[afbeelding]
Wie dan, MutZ zeker, want daar zei je dit tegenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg eh
Toen had ik nog een vriendin eh, en je ziet het, niemand die er vrolijk van wordt![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoi!! ben je er weer?? Gezellig!!!![]()
Ik heb het helpen maken, is dat ook goed?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GatverdammeHeb je wel eens Arnhems water gedronken?
En wat lunch je vandaag Alexxxxx?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het helpen maken, is dat ook goed?
De pannenkoeken moeten opquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En wat lunch je vandaag Alexxxxx?
Ja ... viel me al op dat je zelden kaas eet. Lactose intolerant?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kots van kaas
dat is wel te vreten denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De pannenkoeken moeten op
Dit keer gaat er schouderham op
Erg ehquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie dan, MutZ zeker, want daar zei je dit tegen![]()
[..]
Weet ik veel, ik vind het gewoon ranzige troep, ik krijg al braakneigingen van de geur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja ... viel me al op dat je zelden kaas eet. Lactose intolerant?
Hermandeslijmbalquote:
't viel jou ook op?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
wat waren we zo rond deel 200 een stelletje kutkneuzen bij elkaar trouwens![]()
Geen idee, ik heb verschillende kaasfabrieken bezocht, dat welquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
AMEEEENNNNN!!!!![]()
Alexxxxx: Wel eens in een kaashal geweest?
Ik kan me niet voorstellen dat die meer meuren dan een kaashal waar ze het eetbare goud verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb verschillende kaasfabrieken bezocht, dat wel
Sterk punt. Maar in kaashallen moet je gewoon niet komen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
Aan kaas moet je niet ruiken
[afbeelding]
Buren van m'n ouders maken zelf kaasquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sterk punt. Maar in kaashallen moet je gewoon niet komen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Buren van m'n ouders maken zelf kaas![]()
![]()
Maar idd, gewoon niet naar Alkmaar gaan
[afbeelding]
Je weet wat hij nog op de planning heeft staan aan evenementen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alexxxxx: 11883.80 Megabytes free < ga je niet vol krijgen dit jaar, jong
Je hebt mn agenda nog niet gezien dus...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En jij welquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet wat hij nog op de planning heeft staan aan evenementen?
[afbeelding]
Hoeveel foto's heb je nu op miedema.com staan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn agenda nog niet gezien dus...
ik heb ook nog zoiets vrijquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pr0nquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook nog zoiets vrij
zou niet weten wat ik moet hosten![]()
van een maandje fotograferen... tussen de 600 en 1000 of zo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je nu op miedema.com staan?
ohja daar had ik alles wat ik weg gemietert had kunnen uploaden...nu ben ik het kwijt...voor goed...quote:
Maar je hebt vast alweer genoeg nieuwequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja daar had ik alles wat ik weg gemietert had kunnen uploaden...nu ben ik het kwijt...voor goed...![]()
ik heb helemaal niks meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je hebt vast alweer genoeg nieuwe
Duitse gay-pr0n![]()
[afbeelding]
mja, t zijn er iets meer denk ik btw, twee CD's vol, maar ik kan ien ieder geval nog even vooruitquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef Googolplexian het volgende:
dat zou betekenen dat je nog 102270 foto's kunt uploaden(uitgaande van 1000)
edit: uitgaande van 600: 61362 foto's
nee zelfs dat nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je delete het na iedere ruksessie?
[afbeelding]
Ik ben de enige die er hier nog zit op kantoor. De andere 40 zijn al naar huisquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
tis veel te rustig hier, we houden als sinds vanochtend een propjes oorlog
echt te zielig![]()
ik dacht dat we gingen BBQen bij de familie Vink ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef Fugie het volgende:
gare trein
wanneer is de pta slowchat meet ? of moet ik eens wat regelen![]()
![]()
uitsloverquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er hier nog zit op kantoor. De andere 40 zijn al naar huis![]()
Ga zo ook maar denk ik
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er hier nog zit op kantoor. De andere 40 zijn al naar huis![]()
Ga zo ook maar denk ik
[afbeelding]
quote:
Sjoewe zoals het hoort, pimpendquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Led Zep, zoals het hoort, op vinyl
[afbeelding]
Peu!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Led Zep, zoals het hoort, op vinyl
[afbeelding]
Ik weiger gewoom zulke prachtmuziek onrecht aan te doen met MP3quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weiger gewoom zulke prachtmuziek onrecht aan te doen met MP3
En in het kader van de 1000ste SC flashbacks, nadat ik een foto van Led Zep, een pakjes Gaulie's en een krat grolsch postte, kreeg ik Herman in mn MSN
[afbeelding]
Lul nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg pas allemaal mensen in mn MSn nadat ik blauw was geworden
ook_gek heeft het btw driue keer geprobeerd en is drie keer binnen een week weer uit mn lijst gevlogen
oooohquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is voor mezelf gast
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lul niet
De FBG's had je al
[afbeelding]
Toch jammer dat jij mij hebt toegevoegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Hugo eerst, want hij verzamelde op dat moment rare vogels voor in zn MSN
![]()
en daarna konden de andere twee leden van het meeloopclubje niet achterblijven inderdaad
Achter elkaar aan in rondjesquote:
Ja, hij heeft mij ook zelf toegevoegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij mij hebt toegevoegdGeheel tegen je princepiepes
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
Net een beginnetje aan mn portfolio-site gemaakt
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij mij hebt toegevoegdGeheel tegen je princepiepes
[afbeelding]
Jij hebt het BoJo'tje uitgevonden, en Peu niet in Servië achtergelaten, dat is al een award opzich waardquote:
Was ik stoned?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mij ook zelf toegevoegd
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En Googol had ik ook al, maar die was voor Sandra
Webdesign is niet echt mijn core bussinessquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ben nu aan drie sites tegelijk bezig + 3 in de wacht
echt nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Da's niet lief ... ik was ook voor jou
Hoezo? Heb je er spijt van?quote:
konquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt nietvoor die Flop-strip
en je was een ongelooflijke noob op het moment dat je in onze MSN kwam
je kon destijds de leuke matige grap niet eens
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt het BoJo'tje uitgevonden, en Peu niet in Servië achtergelaten, dat is al een award opzich waard
Je kunt het niet hebben dat je een domme kutsoftie bent geworden?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo?Zal ongetwijfeld met je zo-ongeveer-buren te maken hebben gehad
Friesquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat je een domme kutsoftie bent geworden?
[afbeelding]
Waarom?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben dat je een domme kutsoftie bent geworden?
Ik heb me trouwens net kapotgelachen om het "hippie-auto-topic"
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Herm ik veeg hier de tranen van het toetsenbord
[afbeelding]
Zag gewoon helemaal voor me hoe jij druk op zoek was naar een rare auto, alleen maar om het provocerenquote:
Boompjensquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
Sinds dat jij mod bent, ben ik op eens de politiek incorrecte linkse flora en fauna vriend![]()
[afbeelding]
Ik zit nu achter de schermen wat te choqueren met nationalistische en Marxistische uitsprakenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
Sinds dat jij mod bent, ben ik op eens de politiek incorrecte linkse flora en fauna vriend![]()
[afbeelding]
Ik denk dat ik ook ga BBQ-en ja, lijkt me een strak planquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik houtskool en aanmaakblokjes voor de BBQ halen
[afbeelding]
Duhquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een paar onflatteuze foto's van mezelf gekregenlaten zien of niet?
Op je shirt en button na valt het wel mee tochquote:
mn haar is anders ook redelijk fucked up de laatste tijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op je shirt en button na valt het wel mee toch
[afbeelding]
Veelbelovendquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
http://icecanoe.nl/sjoewe/
Beginnetje is er
En onflatteus in mijn vocabulair ligt meer hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja ik loop me nu alweer te ergeren, ik bedenk en teken allemaal dingen maar die blijken dan weer niet te kunnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veelbelovend
En tsja, niet iedereen kan knap zijn, leg je er maar bij neer
braddahquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
Googol en ik hebben anders knap lang het autosoep topic gepwnd samen hoor
[afbeelding]
Restecpt ma nizzlequote:
Op zo'n manier dat er voor de anderen geen lol meer was om me ete doen, omdat jullie toch beter waren, met als gevolg dat het nu dood is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef Sjoewe het volgende:
Googol en ik hebben anders knap lang het autosoep topic gepwnd samen hoor
[afbeelding]
Ik ken een smakelijker variant van pannenkoektepelsquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:17 schreef Sjoewe het volgende:
Enne, Alexxxxx:
pannenkoekentepels
[afbeelding]
Three cheers for that, want daardoor ben ik verder gegaan met photoshop dan auto's, naja en dat heeft me geen windeieren gelegd zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op zo'n manier dat er voor de anderen geen lol meer was om me ete doen, omdat jullie toch beter waren, met als gevolg dat het nu dood is.
En daar voor:quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
Karen van K3 is weer single
Dat kon toch ook niet goed gaan
K3 vs Fear Factort
[afbeelding]
Lulquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Maak je een foto voor Herman... Blijkt dat Sjoewe zn idool er ook achter staat
Mja Gertje heeft, als mister Studio100, K3 gewoon bedachtquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En daar voor:
Eeeeeeeh Gertje, wat doet die rode vemrouw van K3 in uwen mandje?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel iets moois voor je alter ego er op gezetdrie keer
Daimler/Jaguar?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En M5 mag vertellen wat de rode auto is voor de Volvo
mja. ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En M5 mag vertellen wat de rode auto is voor de Volvo
ken je auto'squote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe zien jullie dat zo snel btw?want het is niet zo dat ik die ook op de foto heb gezet dat jullie het snel even op BB na konden kijken....
Achterlicht/bumperquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe zien jullie dat zo snel btw?want het is niet zo dat ik die ook op de foto heb gezet dat jullie het snel even op BB na konden kijken....
en als die pic high-res was geweest ook nog te zien in de spiegeling op de bumper van de Volvoquote:
Verrek ja, compleet met kentekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:57 schreef M5 het volgende:
[..]
en als die pic high-res was geweest ook nog te zien in de spiegeling op de bumper van de Volvo
*zucht* je auto op mp verkopenquote:Haaima, Hoe kan ik die peugeot 205, naar mij huis. Can you bring this car? Ik wil betal. Naam en adres van die persoon in Amsterdam.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
Krijg ik een sms van een persoon die geboden heeft op mijn 205
[..]
*zucht* je auto op mp verkopen![]()
Engels want NL spreekt ie sowieso nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wist dus ook niet of ik hem nou in het Engels of in het Nederlands moest antwoorden![]()
ah, hij komt hem te minste halen, bij die andere moest je ehm brengenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
nu een email van iemand die zich "mo mo" noemt en de 205 zo snel mogelijk wil halen voor mijn laagste prijs![]()
die andere kon idd de pot op, ik had zelfs iemand die hem vanuit Groningen wilde komen halen, deze woont in Amsterdam. Hij pakt mooi de metro maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, hij komt hem te minste halen, bij die andere moest je ehm brengen
Whahahahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
Krijg ik een sms van een persoon die geboden heeft op mijn 205
[..]
*zucht* je auto op mp verkopen![]()
dan zou ik het nog doen ook als ze een zooi horloges tegen die 205 zouden willen ruilen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens 98 nep horloges dit keer?![]()
[afbeelding]
Ja nu wel ja, maar toen ging het om je Jeepquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan zou ik het nog doen ook als ze een zooi horloges tegen die 205 zouden willen ruilen.![]()
Je blijft gewoon aan het leer plakkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:52 schreef M5 het volgende:
[..]
vertel mij wat, tis dat ik vandaag vrij heb, maar gisteren....
idd, die Jeep van paar duizend ga ik niet ruilen voor nep horloges.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, maar toen ging het om je Jeep![]()
[afbeelding]
das nog niet zo'n probleem, maar gewoon 't feit dat je 60x een hete auto in stapt en direct er mee moet gaan rijden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je blijft gewoon aan het leer plakken
ik stel em net inquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
Hugster, icoon nou al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |