Jij houdt van 13 jarige tietjes, nee dat is lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:59 schreef --Popj-- het volgende:
Worden tepels die zo groot zijn als pannenkoeken nou echt gewaardeerd?
Het valt me op dat juist de meisjes in naaktblaadjes vaak tepels heben die meer dan de
helft van de borst beslaan!
Blegh, zelf vind ik dat errug lelijk!!![]()
Is dat net zoiets als Prins Penis?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Weet je, die meidjes hebben daar voor gekozen, daarom zijn ze zo.
In je groei, als je een meisje bent, komt op een gegeven moment de Tepelfee.
De Tepelfee die vraagt dan wat voor soort tepels je wilt. Als je dit beantwoord hebt als meisje beginnen je tietjes te groeien precies zoals jij ze zou willen hebben!
goh ! *noteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Weet je, die meidjes hebben daar voor gekozen, daarom zijn ze zo.
In je groei, als je een meisje bent, komt op een gegeven moment de Tepelfee.
De Tepelfee die vraagt dan wat voor soort tepels je wilt. Als je dit beantwoord hebt als meisje beginnen je tietjes te groeien precies zoals jij ze zou willen hebben!
Ja, dat is haar manquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Prins Penis?
Ik heb nog een appeltje te schillen met die prins !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, dat is haar man
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:31 schreef mighty_myte het volgende:
ik hou van een groot tepelhof.
ook lekker is als het een beetje uitsteekt tov de borst.
roze is het lekkerst.
Ah... een kenner...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:09 schreef Darkster het volgende:
wat is groot? tepelhof groter dan diameter 4 cm bij cup d is toch wel max.
bij mij wel .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef erodome het volgende:
De kleur van het tepelhof heeft met leeftijd en of je kinderen hebt gehad te maken...
Die van mij waren net na de bevalling donkerbruin, nu zijn ze inmiddels weer een stuk lichter gekleurd, maar het echte roze van voor de bevalling is niet meer terug gekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |