quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Twilight Princess Wii versie:
[afbeelding]
o
m
g
Hoeft niet, wordt toch wel een goeie game.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:47 schreef Maisnon het volgende:
zo heel veel speciaal zie ik anders nog niet hoor
Het is tijd voor een update.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef Redah het volgende:
En waar is de mooie OP van de vorige topics?
Ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef Wii het volgende:
Progressive scan dan wel iig?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
-knip-
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
-knip-
![]()
http://www.engadget.com/2006/05/10/nintendos-e3-booth-tour/quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:45 schreef Redah het volgende:
Wanneer komen ze nou met een HD booth tour van Nintendo... die Sony booth hoef ik niet te zien, zal wel weer een rip-off van een andere booth zijn
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
***
****
![]()
Hij stond al op het IGN forum, lijkt me dat het eerder daardoor bekent wordt dan via fok.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:01 schreef Redah het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...
Die login zal er ook niet voor niks opzitten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:01 schreef Redah het volgende:
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...
Okee, dat wist ik niet. Deze login werkt namelijk al... nouja, heel erg lang. Maar als nu iedereen er E3 spul vandaan gaat downloaden heb ik zo'n gevoel dat 'ie niet meer lang werktquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:02 schreef kipknots het volgende:
Hij stond al op het IGN forum, lijkt me dat het eerder daardoor bekent wordt dan via fok.![]()
Rechts-klik download lukt niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:00 schreef Redah het volgende:
Nieuwe hands-on-filmpjes van IGN @ www.wiivolution.nl :
Wii_mariogalaxy1_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy2_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy3_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_sonic_wii_offscreen_1_051006_wmvhighwide.wmv
Allemaal in groot formaat weer, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd... bij mij (en anderen) wel. Of geldt dat alleen maar voor deze filmpjes? Ik kan wel even een dagje hotlink-protection uitzetten... kijken of dat werkt. Momentjequote:
Zet maar weer vlug aan want het werkt nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef Redah het volgende:
*staat uit*
Wie weet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:27 schreef BroesWillems het volgende:
Super Mario Galaxy niet de uiteindelijke titel?
[afbeelding]
Nu moet 'ie het doen... moest even de webserver herstarten (jaja, 't is laat)quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Zet maar weer vlug aan want het werkt nog steeds niet.
Toch bedankt.
quote:IGN.com confirms that currently there is a 190 minute wait sign posted as the “last sign” and not even the end of the line!
Damn, wat een kwaliteitquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:00 schreef Redah het volgende:
Nieuwe hands-on-filmpjes van IGN @ www.wiivolution.nl :
Wii_mariogalaxy1_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy2_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy3_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_sonic_wii_offscreen_1_051006_wmvhighwide.wmv
Allemaal in groot formaat weer, uiteraard
Geniaalquote:May 10, 2006 - To any of you out there wishing you were at E3 2006 right now, waiting to get your first chance at playing the Nintendo Wii, we here at IGN sincerely thank you for staying at home. As it is, the Nintendo booth resembles the LA freeways, as thousands of industry members are waiting hours on end for just a few moments of play time on the Big N's latest innovative accomplishment. We are deeming it an accomplishment for a simple reason; the place is jam packed. We had a chance to get into the booth earlier today, though now the general admission line includes a sweet little sign at the beginning reading "Welcome to Nintendo. Current Wait is 190 mins." It's important to note that this sign isn't the end of the line; it's merely the end of the signs.
Luckily, we had a chance to cash in our super duper "We know Matt Casamassina" pass, and were promptly let in at the beginning of the show. Once the main doors were opened, however, the flood began. For this reason, we figured it was a great chance to show a few showroom pics to everyone. In fact, if you've got mobile internet and are waiting in line right now, at least you can see what you'll be playing in a few hours. Yikes.
wtf solid snakequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:15 schreef Goldboy het volgende:
!!!!!!
http://revolution.ign.com/articles/707/707504p1.html
Super Smash Brawl
[afbeelding]
Shigeru Miyamoto himself has confirmed the following playable characters:
Pit (Kid Icarus)
Solid Snake (Metal Gear Solid)
Zero Suit Samus (the blue "no-suit" Samus from Metroid: Zero Mission)
Metaknight (Kirby)
Wario (Wario)
Trailer op IGN-
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:27 schreef MMaRsu het volgende:
OMGOMGOMGOMGOGMOM
SMASH BROS REVEALED OMGOMGOMGOMOGMOGMOMG
http://revolution.ign.com/articles/707/707504p1.html
SNAKE PLAYABLE CHARACTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Super Smash Bros. Brawl: The Wrapup
Topic: Console Games
Nintendo really did it this time. After convincing me that they weren't showing Smash Bros. for the Wii yet, they pulled a couple hundred journalists into an LACC theater room and showed an amazing trailer of the game, then had Q&A with the designers. Here's the wrapup of my hasty livebloggin' about Super Smash Bros. Brawl:
Solid Snake is a playable character. OMG. Other newbies include Zero Suit Samus (the no-suit version of Samus from the end of Metroid), Metaknight, Pit, and Wario -- who has a fart move.
More characters from third-party games are possible, say Sakurai and Miyamoto -- but nothing's confirmed yet.
Sadly, the game won't ship at the Wii launch this year -- it's coming in 2007. Even more sadly -- so is Super Mario Galaxy.
In better news, not only will SSBB feature online gameplay, but it will also keep pretty close to the game mechanics of the beloved original -- so much so, says Sakurai, that you'll be able to use your old GameCube controller to play if you want.
YES!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
maar ik bats wel met je moeder
Bronquote:During E3 Last year, Miyamoto approached Masahiro Sakurai, the series creator and now independent developer, insisting that he make a new Smash Bros. To make it happen, Nintendo put together a team to assist Sakurai. The result is Super Smash Bros. Brawl, one of the first Wii titles to avoid motion-controlled attacks.
Super Smash Bros. Brawl will be fully compatible with the GameCube controller. Sakurai's reasoning is simple. He doesn't want to alienate gamers that prefer the traditional gamepad.
The game will feature online multiplayer. Singel-player mode will see some changes, but Sakurai has declined to elaborate. Miyamoto did say (via translator) that we can expect "a very robust" single-player mode.
Super Smash Bros. Brawl will not be a launch title. Sakurai has confirmed a 2007 release.
quote:Kojima begged Sakurai to include Snake in the GameCube version of Smash Bros., but it was too late in the development cycle to add the character. When Brawl became a reality, Sakurai contacted Kojima and the decision was made to introduce Snake into the series. Solid Snake will use explosives ... and a cardboard box.
ah... een tvp dus...quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:00 schreef Integrity het volgende:
Ik reageer ff, zodra ik thuis ben kijk ik het filmpje.
Kojimaquote:Nintendo: Did Nintendo approach Konami about Super Smash Bros. or was it the other way around?
Masahiro Sakurai: Actually, what really brought about the Snake character was from a conversation I was having back when I was developing the Smash Bros. game for GameCube when Hideo Kojima phoned me and practically begged me to put Snake in the game, saying please, put him in there, I want him in there!
Wat dacht je van sonic erin stoppen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik hoop nu echt dat ook Leon S Kennedy erin komt.
Solid Snake VS Leon S. Kennedy.
Dat zou echt Awesome zijn![]()
Dat is dus de grootste bullshit ooitquote:Ik heb trouwens op gamer.nl gelezen dat de Wii een ernstige security lek heeft. Zo blijft de console als je hem uit zet op stand-by staan wat het makkelijker maakt hem te kraken. Laten we hopen dat Nintendo hier nog wat aan doet
Ik heb trouwens op gamer.nl. Na dat zinnetje ben ik opgehouden met lezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste bullshit ooit
Dit was het artikel:quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op gamer.nl. Na dat zinnetje ben ik opgehouden met lezen
Don't blame the messengerquote:Bruce Schneier, een expert op het gebied van veiligheid en iemand waar de Nederlandsche overheid nog veel van kan leren, heeft vandaag gewaarschuwd voor de Nintendo Wii.
Het probleem is dat de Wii ook met het internet kan communiceren als het apparaat uitstaat. De WiiConnect24 service biedt allerlei verrassingen of game updates, zelfs als de gebruiker niet met zijn Wii speelt, aldus Nintendo.
quote:The main theme was created for us by none other than famed Final Fantasy composer, Nobuo Uematsu!
Additionally, opera singer Ken Nishikiori has also participated in this project on vocals.
...And as a special service to readers of this site, I can say that the game's music will be performed by a full orchestra.
It will be a deluxe chorus complete with lyrics in Latin.
It's of a slightly different disposition than previous Smash Bros. games, wouldn't you say?
I also want to change the atmosphere of the game itself a little, too. But you'll just have to look forward to how I'll be doing that.
www.smashbros.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:12 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
www.smahsbros.com
De officiele site.
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
www.smashbros.com
Cool, die main theme in MP3 formaat
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:57 schreef chibibo het volgende:
Leuke trailer.
Kirby die er na de make-over nog precies hetzelfde uit ziet.
Zero Suit Samus.
Snake in die doos.
de download gaat niet helemaal lekker, iedereen is al bezig..quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
www.smashbros.com
Cool, die main theme in MP3 formaat
Elke dag een verrassingquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:33 schreef Dj_Day-V het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom lieten ze dat niet dagen geleden zien
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Damn! die trailer was geniaal!
* Uzumaki_Naruto wil de Wii !
wat voor MGS game hopen jullie dat het wordt op de Wii?
een port van deel 3 of een exclusive
die blokkeert je zicht... netzoals de inktvis in Mario kart...quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af wat die Nintendog kanDoodlikken
?
[afbeelding]
Wiesdas ?
[afbeelding]
Ja, dat is een vijand uit de Kirby spellenquote:
idd al langs geweestquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Als je rondloopt op de E3 met een digitale camera, wil het wel eens voorkomen dat je interessante dingen tegenkomt om op de foto te zetten. Zo ook deze uitbreiding voor de Wii-controller waarbij je de remote in de schulp van een geweer schuift. Het eindresultaat is vergelijkbaar met de Zapper voor de NES en het zou ons niet verbazen wanneer deze uitbreiding gemaakt is voor de Duck Hunt-game die voor de Nintendo Wii zou gaan verschijnen.
[afbeelding]
bron:gamer.nl
het is eigenlijk geen geweer, maar een houder voor de WiiMote en de Nunchuck(die zit er achter in), en dan lijkt het op een shotgun!quote:
Ik heb wel genoten van de GC versie, maar ben wel een beetje bang dat dit meer van hetzelfde is (waar ik op uitgekeken ben), toch, ziet er inderdaad leuk uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
SSBMNee,... niet echt mijn game... ziet er wel leuk uit !
Dat is bevestigdt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:10 schreef speknek het volgende:
Hopelijk kun je die atomic fart van Wario ook in het spel doen.
quote:Speaking to Suda51 and his cohorts at E3 today, Gamasutra has discovered that the Killer 7 designer is making an original game for Nintendo Wii, currently in development, in collaboration with Marvelous Entertainment and Spike.
The title, which was also mentioned in the game designer panel at the E3 sessions today, is believed to be called Heroes, and was once scheduled to show at the Expo, but is not now showing for unspecified reasons.
Goichi Suda (aka Suda51) also noted that Akira Ueda, the director of Grasshopper's DS title Contact, which Atlus is publishing in the West later this year, is going to be forming a new company called Audio Inc. According to Suda, Audio Inc. will be developing Contact 2 for an unspecified Nintendo console.
Gamasutra will have more information on the Atlus line-up, including Grasshopper's Contact, in the near future.
Ja, ik wil v******e een release date weten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:14 schreef philipnorth het volgende:
En dan vrijdag, end of show announcement:
Wii will be available August 2006.
Cool!quote:
quote:Shigeru Miyamoto: There's not really any new ideas that I'm prepared to talk about here today, but one thing I can talk about is Super Mario Galaxy, which is playable on the Wii right now on the show floor. And one thing I always wanted to do with a Mario game, for many years, is have one player play as Mario and for other players to join in and play, and help out and that sort of thing. And with the way the Wii remote works, given that we can have up to four remotes using the player functionality simultaneously, one thing we're looking at doing for Super Mario Galaxy is allowing for multiplayer that would allow for one player to control Mario with the second, third and fourth players using the Wii remote to help him out, perhaps get in his way - and so we're looking at different ideas with how to work with that. And that sort of functionality implemented into past games could make for some very exciting changes.
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog welquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]
Oh, wat zou ik graag een nieuwe Icarus game willen spelen!!!
Mark my Words: die wordt vandaag/morgen bekend gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog wel
En om die stomme vleugeltjes op zn rug te gebruiken moet je met 2 controllers midden in de kamer staan en een vogel nadoen!!!!!1!!......quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Mark my Words: die wordt vandaag/morgen bekend gemaakt.
1st person view, zie Zelda voor hoe de pijl+boog werkt
*proest* Beeldscherm onder koffie... ik zie het al voor me...quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
En om die stomme vleugeltjes op zn rug te gebruiken moet je met 2 controllers midden in de kamer staan en een vogel nadoen!!!!!1!!......
Het character model van Link was er bij Smash Bros ook al... maar Wind Waker werd toch even anders... Jammer, want vooral Ganon zag er goed uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog wel
Twilight Princess wordt nog beter dan het model in SSBMquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het character model van Link was er bij Smash Bros ook al... maar Wind Waker werd toch even anders... Jammer, want vooral Ganon zag er goed uit.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Twilight Princess wordt nog beter dan het model in SSBMWat zeur je nou
![]()
![]()
Dat hoofd zag er mooi uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef EricG het volgende:
Hier zou ik wel wat meer over willen weten. De graphics tijdens de presentatie waren echt![]()
Ja, mooie FMV ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef EricG het volgende:
Hier zou ik wel wat meer over willen weten. De graphics tijdens de presentatie waren echt![]()
Hij heeft wel wide-screen support, maar volgens mij blijft het voor de rest wel redelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens, worden de graphics van Zelda TP voor de Wii nog wat opgeschoond, of blijft dat hetzelfde?
http://www.wiivolution.nl/e3/quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
En ik wil die gave trailers bekijken.. iemand een goede link? (Heb ze al live gezien, maar wil weer een stijve!)
Vers toegevoegd:quote:
Er mogen nog 3000GB op deze maand (sja, als m'n klanten het niet gebruiken moet ik het zelf maar doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
heb jij dataverkeer teveel over ofzo
Dat moet zo erg gebeuren he... SONIC !quote:When asked about the possibility of Sonic the Hedgehog appearing in the game as well, Shigeru Miyamoto said: "There are probably possibilities for other third parties as well, and it maybe that even now there are corporate discussions going on about including some of these other characters."
w00t HQquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:29 schreef Redah het volgende:
[..]
Wii_smashbrosbrawl60_051006_wmvhighwide.wmv
ik heb je een mail gestuurdtquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Redah het volgende:
[..]
Dat moet zo erg gebeuren he... SONIC !
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom stond de game trouwens niet in dat lijstje met meer dan 80 games?
Omdat het een 1 april grap isquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom stond de game trouwens niet in dat lijstje met meer dan 80 games?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er ook ECHT VEEL ZIN IN!Het gaat ZO ZO ZO top worden.. NINTENDO, bedankt! Je hebt me trots gemaakt!
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezondquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze Animal Crossing: Wii zouden laten zien, net als SSB:B. Maar het kan nog!
Dat wordt vannacht ff opblijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Redah het volgende:
[..]
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezond
*zuchtquote:
True, thatquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Redah het volgende:
[..]
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezond
Goed nieuws:quote:May 10, 2006 - In an after hours press event on Wednesday night, Nintendo designer and manager Shigeru Miyamoto confirmed that Super Mario Galaxy would probably not launch with Wii later this year.
"[Galaxy] is progressing along quite well, but it's often said that when I get involved in a project I upend the tea table. I don't want to promise anything yet. But if it's not a launch title it will definitely be there within the first six months," Miyamoto said.
quote:May 10, 2006 - Right along with the recently unveiled Smash Bros. Brawl trailer, a consumer survey of sorts went up on Nintendo of Japan's website. The poll is designed to give gamers a chance to help build the next chapter in one of the most anticipated franchises in Nintendo's arsenal. After clicking the bottom link on the opening page, a submission form is brought up, allowing fans to write in desired characters or music themes.
We can only imagine what kind of buzz this will cause for the gaming community overseas, as Nintendo has literally opened its mail box for suggestions. While it is only available to Japanese fans, we'll continue to hold our breath for Nintendo of America to release a similar poll here.
You can see the Japanese site by clicking right here.
Volgens mij gaat die ook echt wel komen... Een hele poos geleden bleek dat mensen ontzettend graag Pit en zelfs Snake (tot dan toe onmogelijk verklaard) wilden hebben in SSB... en die zitten er ook in. In diezelfde periode werd ook meerdere malen aangegeven dat Sonic erin moest (net zoals met die fake screenshots van SSB:M) dus het lijkt me heel erg stug dat Nintendo juist daar weer niet naar luistert... En ik zou absoluut niet weten waarom Sega dit niet zou willen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:36 schreef MacGreagor het volgende:
Heb ik al verteld dat ik Sonic wil hebben is smash bros brawl
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:47 schreef Redah het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die ook echt wel komen... Een hele poos geleden bleek dat mensen ontzettend graag Pit en zelfs Snake (tot dan toe onmogelijk verklaard) wilden hebben in SSB... en die zitten er ook in. In diezelfde periode werd ook meerdere malen aangegeven dat Sonic erin moest (net zoals met die fake screenshots van SSB:M) dus het lijkt me heel erg stug dat Nintendo juist daar weer niet naar luistert... En ik zou absoluut niet weten waarom Sega dit niet zou willen.
Hahahahaha als dat kan dan wil ik de controller van de ps3 erin met als special move een beetje wiebelen (niet rumblen want dat kan die niet meer)quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...
Een combinatie van de nunchuk-stick en op het scherm zou perfect zijn. Maar ze zijn wel nog aan het tweaken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:32 schreef Tain het volgende:
Jeux France gameplay filmpje van Red Steel 75MB
Had gehoopt dat ze voor het ronddraaien wel wat beters hadden verzonnen dan je crosshair naar de zijkant van je scherm te verplaatsen...
Je hebt trouwens mail...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...
had hem gelezen, ben aan het brainstormen...quote:
De bedenker van het spel had pas nog een interview gegeven...quote:
idd Waluigi zuigt bigtime...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waluigi niet, vind dat maar een nepcharacter
Ik kan me geen interview met pkwarts en peri herinneren?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De bedenker van het spel had pas nog een interview gegeven...
Je gelooft het echt niet he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me geen interview met pkwarts en peri herinneren?
Vind ik toch wel handig...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/e3.php
Staat daar een heel kort en onduidelijk Duck Hunt filmpje. Je hebt dus constant een crosshair in beeld bij Wii lightgun-shooters...
Ja, die poste Redahquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/e3.php
Staat daar een heel kort en onduidelijk Duck Hunt filmpje. Je hebt dus constant een crosshair in beeld bij Wii lightgun-shooters...
Dat zuigt inderdaad behoorlijk. Zeker als het ook nog eens zo'n gigantisch rood ding is, zoals bij Red Steel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/e3.php
Staat daar een heel kort en onduidelijk Duck Hunt filmpje. Je hebt dus constant een crosshair in beeld bij Wii lightgun-shooters...
Het ontneemt het zelf richten met je 'lightgun'quote:
Hij is alleen rood als je een vijand in het vizier hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad behoorlijk. Zeker als het ook nog eens zo'n gigantisch rood ding is, zoals bij Red Steel.
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ontneemt het zelf richten met je 'lightgun'
Is dat een vervolg op de laatste Paper Mario van de Cube?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef MacGreagor het volgende:
of dat ik eigenlijk wel heel veel verwacht van super paper mario
Wij hebben gelukkig de ECHTE bomberman, niet die stoere bedoelde crap op de 360.quote:
Drie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?
die 2 zijn geen lightgun games... En bij elke shooter heb je een crosshair..?quote:
Klopt, maar aangezien het systeem in principe hetzelfde is, geeft het toch te denken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
die 2 zijn geen lightgun games...
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.quote:En bij elke shooter heb je een crosshair..?
Dat zet je wel aan het denken inderdaad, aangezien de grote van het scherm kan variëren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het systeem in principe hetzelfde is, geeft het toch te denken.
Ik denk dat het een beetje chaotisch wordt als ie in het midden van het scherm blijft...quote:[..]
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.
Ja, want het is geen lightgun, zonder crosshair heb jij geen mogelijkheid om te bepalen waar je op richt behalve door te schieten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?
en toch lees ik sommige kritiek op internet waarmee wordt gezegd dat dat het beste is. Juist omdat je nu stukken minder snel ben met draaien. Juist omdat je eerst naar de zijkant van je scherm moet voordat je pas met draaien kan beginnen. en pas weer ophoudt met draaien als de vijand in het midden van je scherm zit (want automatisch ben je gewend om vijanden in het midden van het scherm te hebben). Dit zou betekenen dat het allemaal nét niet lekker aanvoelt als dat het zou moeten doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje chaotisch wordt als ie in het midden van het scherm blijft...
schud je muis maar is heen en weer in counterstrike oid en je krijgt het idee...
hmm.. laat me maar even.. zit te ijlen door het lekkere weer :Squote:want automatisch ben je gewend om vijanden in het midden van het scherm te hebben
Oeh, joining forcesquote:Peter Moore of Microsoft had some very interesting things to say about Nintendo and Wii as they battle head-to-head against Sony’s PS3.
“Tell me why you would buy a $600 PS3? People are going to buy two (machines.) They’re going to buy an Xbox and they’re going to buy a Wii … for the price of one PS3. People will always gravitate toward a competitively priced product — like what I believe Wii will be — with innovative new designs and great intellectual property like Mario, Zelda and Metroid”
http://www.washingtonpost(...)AR2006051100612.html
zoals nu die gun-addon eruit ziet heb je geen vizier om mee te richten en aangezien ze in die spellen nog steeds dmv de motion sensors je positie op het scherm bepalen zou je er niks aan hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dit later no wel oplossen. Maar als je alleen met de wiimote speelt kan het bijna niet anders dan dat je een onscreen iets nodig hebt, omdat je niet blind kunt richten.
Als het nog zo is wanneer je met de gun-addon speelt zou het wel een beetje jammer zijn. Maar ik verwacht het niet.
En dat alle muziek door orkest wordt gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:16 schreef philipnorth het volgende:
Rayman
Maar ik vind het teleurstellend dat er zo weinig mensen wiiiii zijn over het feit dat de grote composer van Final Fantasy de music doet voor SSBB
Hij heeft wel gelijk. Voor het geld van een ps3 heb je een 360 en een Wii.quote:
Point made, je hebt geen "sight" op de gun zitten om langs te richten. Maar je tweede punt klopt denk ik niet, als je callibreert tenminste.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
zoals nu die gun-addon eruit ziet heb je geen vizier om mee te richten en aangezien ze in die spellen nog steeds dmv de motion sensors je positie op het scherm bepalen zou je er niks aan hebben
Volgens mij past dat echt niet..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef Tali-banaan het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen dat in die "lightgun" omhulsel ook nog de nunchuck verborgen zit?
Dat doet ie nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef Tali-banaan het volgende:
Is het jullie trouwens al opgevallen dat in die "lightgun" omhulsel ook nog de nunchuck verborgen zit?
PS3+Wiiquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:33 schreef merino het volgende:
damn ik vind filmpje van Sonic op de xbox en ps3 toch wel heel veel gruwelijker dan op de Wii.
zal dus echt voor 2 consoles moeten gaan...
Graphicshoerquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:33 schreef merino het volgende:
damn ik vind filmpje van Sonic op de xbox en ps3 toch wel heel veel gruwelijker dan op de Wii.
zal dus echt voor 2 consoles moeten gaan...
Sjawel.quote:
Dat KAN natuurlijk ook in de shell zelf zitten he..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
Sjawel.
Waar komt dan die stick vandaan en die trigger?
Dutchquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef BroesWillems het volgende:
wel een Ruzbeh-loze dag... volgensmij hij nog niks van super smash bros.
sommige van die next-gen games zien er echt te bruut uit. En als je dat vergelijkt me sommige Wii filmpjes waar ik extreme N64 flashback bij krijg dan moet ik eerlijk toegeven wel behoefte te hebben aan next-gen gaming.quote:
Ja maar het is echt zo, bekijk de plaatjes van de lightgun maar goed en houd een plaatje van de nunchuck ernaast. Het gaat gewoon niet passenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef Tali-banaan het volgende:
zou dom zijn, dan betaal je dubbel.
ik schrok al!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef merino het volgende:
[..]
Overigens koop ik eerst een Wii want ik vind originaliteit en gameplay uiteindelijk wel het belangrijkst
Overdrijvenquote:There are also fans that are asking “Why is Snake in the game?” Some fans were upset to the point that they didn’t even want the game any longer. Unfortunately for them Snake has a history with Nintendo, way before Sony entered the market place. Snake made his appearance on the Nintendo Entertainment System with Metal Gear. Being that he was a third-party character places him in the Nintendo universe.
Comment onder het filmpje op de Smash Bros site.quote:We made a movie!
No explanation necessary. Just take a look at it!
...I don't suppose I've gone too far, have I?
Well, this is the kind of game it is. Sorry.
Please note that these game screens are still in development.
I want to polish them up more before it is complete.
If you have trouble viewing it, it's possible our lines are busy.
You may want to try viewing it during a different time of day.
Wow dat scheelt veel meer dan ik had verwacht qua graphics!quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
GVD TOMASSO DIE WOU IK NET POSTEN KNEUS.
doe het dan goed, zo dus![]()
[afbeelding]
Ik vind het wel een groot verschil, vooral in textuur en detail van die texturen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
GVD TOMASSO DIE WOU IK NET POSTEN KNEUS.
doe het dan goed, zo dus![]()
[afbeelding]
WATquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:16 schreef philipnorth het volgende:
Rayman
Maar ik vind het teleurstellend dat er zo weinig mensen wiiiii zijn over het feit dat de grote composer van Final Fantasy de music doet voor SSBB
Ja. Denk ik, als ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WATdoet NOBUE EMATSUOESUKADOLAMO ( of hoe je het ook schrijft
) de muziek
![]()
![]()
![]()
quote:Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 91 minutes)
http://www.wiivolution.nlquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een mirror van goeie kwaliteit van dat Mario Galaxy filmpje??
Ik krijg dit:
[..]
![]()
Ik was aan het werk, mofo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef BroesWillems het volgende:
wel een Ruzbeh-loze dag... volgensmij weet hij nog niks van super smash bros.
http://www.gamespot.com/e3/e3videos.htmlquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een mirror van goeie kwaliteit van dat Mario Galaxy filmpje??
Ik krijg dit:
[..]
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WATdoet NOBUE EMATSUOESUKADOLAMO ( of hoe je het ook schrijft
) de muziek
![]()
![]()
![]()
Cool, even gaan checken. Ze proberen me nu te recruiten voor The Armyquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3videos.html
in dit lijstje staat een goede versie waar ze het spelen tot de eindbaas
Dat lijkt me hardstikke mooi.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Straks komen master chief en kameo nog naar SSB
Zo kan Kondo werken op meer dingen zoals Twilight Princess of een andere game.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef Tware het volgende:
[..]
Alsof Koji Kondo niet goed genoeg is. De man is meester
quote:Q: When you look at market share, a lot of people in the industry have been assuming that Nintendo might come in third in this upcoming generation. Are people underestimating you as a company?
A: People will probably come to understand the merits of what Nintendo is trying to do. For our part, our goal isn't to have a certain percentage of the market or to be a certain number. ...
Of course, we'd like to be No. 1, but we ourselves look at the results of what we've done, and we think the important thing is whether we've increased the number of people playing games and whether we've succeeded in breaking down the barriers to people playing in their homes.
Nintendo's approach to our work is to greatly increase the population of gamers. When we've created a new market from the increase, the result will be the possibility that Nintendo will be the No. 1 market leader. I think that's my secret.
Q: Sony showed its own motion-sensing controller this week. What do you think?
A: A motion-sensing controller that you hold with both hands is completely different from one that you can use with either your right or left hand. Worldwide, bloggers have been writing that they copied us, but I don't really think we've been copied.
I don't think at all that we've lost Wii's advantage.
We've come out with a unique, new innovation. I think the fact that a company would do something similar is an admission from the outside that it has value. So instead of getting angry, we should celebrate.
Q: Unlike Sony, you did not announce pricing or the launch date for your new console this week.
On pricing, can you give a general sense for how you might compare to something like the $600 version of the PlayStation 3?
A: First of all, all we've said is that we'll have an affordable price range.
We're using "affordable" in the sense that the price won't be significantly higher than Nintendo's prices have been historically. Compared with $600, anything is affordable, so it's absurd to even compare our price.
Q: When do you plan to announce the pricing and launch date?
A: Microsoft didn't announce Xbox 360's price at last year's E3. And the year before that, the prices for the PSP and the DS weren't announced, so I don't think it's unusual at all that we're not announcing the price at E3 this time.
But the Wii will come out in the fourth quarter, so I expect to talk about it around summer.
Wat een sympathieke man is het toch ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:56 schreef Xrenity het volgende:
QA'tje met Iwata.
!!!quote:Has the Wii inspired you to go back create games with existing franchises that the fans have been asking for?
Miyamoto: I think you'll see that with the inclusion of Pit from Kid Icarus, that we're looking at some older franchises, but I've got so many other ideas now that I want to work on those.
Alleen is dat schip aan de rechterkant volgens mij eeeeeeeeecht niet de Great Foxquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
GVD TOMASSO DIE WOU IK NET POSTEN KNEUS.
doe het dan goed, zo dus![]()
En verder staat de Sadness trailer (Wii_sadness_e3trail_wmvhighwide.wmv) op wiivolution.nlquote:“Tell me why you would buy a $600 PS3? People are going to buy two (machines). They’re going to buy an Xbox and they’re going to buy a Wii … for the price of one PS3.” - Peter Moore, a Microsoft vice president
Hoeft niet, pure reclame actie voor als Wiivolution.nl dit jaar van start gaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil hierbij Redah bedanken voor het hosten van allerlei shit @ http://www.wiivolution.nl.
quote:Based on Warner Bros. Pictures' upcoming comedy adventure Happy Feet™, Midway's immersive video-game puts the player inthe "tap shoes" of Mumble, a young penguin born into a nation of singing Emperor Penguins— where each needs a heart songto attract a soul mate. Unfortunately, Mumble is the worst singer in the world... however, as it happens, he is a brilliant tapdancer!Based on the general storyline of the film, players will be able to experience life from the point ofview of Mumble through music, dance and interaction with friends and enemies in his world.Through the course of the game, Mumble will grow from a small fluffy toddler into a tall, sleek,confident adult as he belly-sleds, dances and swims through Antarctica on an amazing adventure. Theexciting game play features a number of different game play modes and is complemented by a playful andlively music soundtrack sure to get gamers moving!
Fall 2006. Zal wel ergens begin november zijn dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:40 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag; wanneer komt hij uit? Wereldwijde launch?
werkt goed iig 14.gifquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:42 schreef Redah het volgende:
[..]
Hoeft niet, pure reclame actie voor als Wiivolution.nl dit jaar van start gaat
Um... op de smashbros.com site staat alleen dat hij de titelmuziek heeft gecomponeerd. Ik verwacht eigenlijk niet dat hij alle muziek gaat schrijven, vooral omdat de meeste muziek in Smash Bros. arrangementen zijn van bestaande soundtracks.quote:
Je avatarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet niet of het al langs gekomen is:
Lightsaber game voor Wii in ontwikkeling?
Meer info golfgame Tecmo
Ja maar dan oldschool 2d platformer (toch??) niet meer turnbase vechten maar gewoon rennen en springen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op de laatste Paper Mario van de Cube?
Die iconquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet niet of het al langs gekomen is:
Lightsaber game voor Wii in ontwikkeling?
Meer info golfgame Tecmo
Omg, die tweede is té fucking grappig gewoonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:34 schreef RaymanNL het volgende:
http://media.revolution.ign.com/media/821/821585/vids_1.html
Twee nieuwe Ramyan Raving Rabbids filmpjes![]()
![]()
idd, zulk soort filmpjes deden ze ook al bij deel 3quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:50 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Omg, die tweede is té fucking grappig gewoon![]()
![]()
![]()
Helemaal my kinda humour![]()
![]()
1. Waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:11 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets gezien over de specs van de Wii? Ik geloof dat ik gisteren de officiele specs zag en dat die hoger waren dan wat er eerder op IGN stond.
Een 1.1 ghz powerpc g5 en een ATI R520. Als dit waar is dan is het al wel heel wat beter dan wat men eerst dacht.
Edit: Ik heb het nog even nagekeken en ik zie het meer op forums staan, ook dat het officieel is. Het is interessant, aangezien de R520 wordt gebruikt in de ATI X1800 serie, die zich qua tempo redelijk kan meten met de NVidia 7800 serie. In de xbox 360 zit dacht ik een 7800 GT.
Ook al draait de Wii GPU op een lagere kloksnelheid, het betekent wel dat het qua effecten zich redelijk met de andere consoles kan meten. En met alleen SD ondersteuning zullen ze dan op een sd tv wel erg in de buurt van Microsoft moeten komen.
Pulp fiction muziek der bij...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:34 schreef RaymanNL het volgende:
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=7QduvwetDFQ&search=raving%20rabbids
Dat is een goede versie
Dat lijkt me eerlijk gezegd best tofquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:34 schreef RaymanNL het volgende:
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=7QduvwetDFQ&search=raving%20rabbids
Dat is een goede versie
Dat heeft alleen de WIi versie. Als extra minigamequote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:52 schreef MacGreagor het volgende:
vraag me af wat dat dans gedeelte in dat spel dan zal zijn??
quote:May 11, 2006 - Hudson Soft has been around for almost 30 years and has produced some of the most well known titles in the gaming industry. In fact, Hudson was the very first third party developer for Nintendo, back when the Famicom was released. So it is no surprise that it has pledged full support for Nintendo's upcoming console Wii, both with new games and classics on the Virtual Console.
Currently in development for Wii are several titles which include a flight game. After meeting with a representative of Hudson at E3, IGN has uncovered new details about the game. The currently unnamed title was not shown at the expo mainly due to its early state. The gameplay mechanics are in place, and apparently work exceptionally well, however the visuals are only currently at GameCube level. Hudson decided that it wanted to first show the title when it took advantage of both Wii's unique new controls as well as its more powerful hardware.
The game is currently around 40% complete and has no known release window at this point. The company is quick to note that this is not a "flight sim" but a "flight game." In keeping with Nintendo's strategy to appeal to everyone and not just a particular group, Hudson is keeping the visuals and gameplay of its flight game universal. The controls will be uncomplicated enough for anyone to pick up, yet deep for gamers who want a full flying experience. Simplicity is key, according to Hudson.
Using the remote only, players will be able to take flight in expansive landscapes that match Hudson's "everyone" theme. Aero-acrobatics and adventure will take front stage, as will formation flying. It is currently unknown how many planes will be flown in formation, or if you will have control over just one or all of the aircraft.
Though the title may still be a way off, Wii fans have much to look forward to with Hudson's flight game. A series keeping with this idea of simple flight that certainly comes to mind is Pilotwings, and many have speculated that this is a title in that line. Hudson reaffirms that their game is currently unnamed, leaving us to continue to wonder.
Keep watching IGN for more details as they emerge.
Bernie, die "Bunnies very usefull sientific facts"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:34 schreef RaymanNL het volgende:
http://media.revolution.ign.com/media/821/821585/vids_1.html
Twee nieuwe Ramyan Raving Rabbids filmpjes![]()
![]()
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=7QduvwetDFQ&search=raving%20rabbids
Dat is een goede versie
ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ben helemaal blij in mijn hartje sinds de Wii. Hij gaat gewoon keihard ROCKEN!
En nu moeten we echt zo lang wachten tot dat ding uitkomt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ben helemaal blij in mijn hartje sinds de Wii. Hij gaat gewoon keihard ROCKEN!
200 euro voor de console zou een nette prijs zijn, maar ben meer benieuwd wat alle losse accesoires gaan kosten. Extra controllertje, nunchuck addon zit er altijd bij?, etcquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En nu moeten we echt zo lang wachten tot dat ding uitkomt.Jeetje.
Ik wil zo snel mogelijk te prijs weten zodat ik eindelijk verlost kan worden. Als het 250 euro is zonder game dan wacht ik wel tot een prijsdrop. 250 euro met een game lijkt me wel chill.
Mag toch wel hopen dat die nunchuck erbij zit. In bijna alle demo's en hands-on's gebruiken ze dat ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Tain het volgende:
[..]
200 euro voor de console zou een nette prijs zijn, maar ben meer benieuwd wat alle losse accesoires gaan kosten. Extra controllertje, nunchuck addon zit er altijd bij?, etc
Enne, memory sticks heb je niet nodig toch? Ik had ergens gelezen dat je gewoon je mp3 speler of usb-stick kon gebruiken om op te slaan indien je flash geheugen vol is. Klopt dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Tain het volgende:
[..]
200 euro voor de console zou een nette prijs zijn, maar ben meer benieuwd wat alle losse accesoires gaan kosten. Extra controllertje, nunchuck addon zit er altijd bij?, etc
Perrin Kaplan heeft in een interview gezegd dat daar nog niets over bekend is... Nintendo bepaalt dat pas als het zover is bijna.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:42 schreef Tain het volgende:
[..]
200 euro voor de console zou een nette prijs zijn, maar ben meer benieuwd wat alle losse accesoires gaan kosten. Extra controllertje, nunchuck addon zit er altijd bij?, etc
Als je FF games wil spelen gewoon een PS3 halen, die kan PS1 en PS2 games ook spelen, en FFXIII is PS3 exclusivequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:37 schreef JapyDooge het volgende:
Jullie wisten het vast al allemaal, maar ik ging net ff kijken of er al een nieuwe versie van Opera was en kwam het volgende tegen:
http://www.opera.com/products/devices/Opera dus op de Wii
Dat is voor mij nog een reden om voor de Wii te gaan
Nintendo is bij mij sowieso altijd erg in trek geweest. De laatste console die ik kocht was een SNESNu zit ik er wel aan te denken om er nog een PlayStation (geen PS3 hoor
) bij te kopen voor de Final Fantasy games...
Je hebt gehoord dat de Wii een Virtual Console is, hiermee kun je NES, SNES, N64, Megadrive en Turbografx games downloaden. Secret of Mana zit daar ongetwijfeld bij, kun je het origineel spelen.quote:Ik hoop dat er op de Wii een remake komt van Secret of Mana![]()
iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bernie, die "Bunnies very usefull sientific facts"![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij graag een remake met geheel nieuwe graphics ziet... "top-down 3D" of 3rd person...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt gehoord dat de Wii een Virtual Console is, hiermee kun je NES, SNES, N64, Megadrive en Turbografx games downloaden. Secret of Mana zit daar ongetwijfeld bij, kun je het origineel spelen.
Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag een remake met geheel nieuwe graphics ziet... "top-down 3D" of 3rd person...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |