quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Twilight Princess Wii versie:
[afbeelding]
o
m
g
Hoeft niet, wordt toch wel een goeie game.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:47 schreef Maisnon het volgende:
zo heel veel speciaal zie ik anders nog niet hoor
Het is tijd voor een update.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef Redah het volgende:
En waar is de mooie OP van de vorige topics?
Ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:32 schreef Wii het volgende:
Progressive scan dan wel iig?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
-knip-
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
-knip-
![]()
http://www.engadget.com/2006/05/10/nintendos-e3-booth-tour/quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:45 schreef Redah het volgende:
Wanneer komen ze nou met een HD booth tour van Nintendo... die Sony booth hoef ik niet te zien, zal wel weer een rip-off van een andere booth zijn
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef kipknots het volgende:
http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
***
****
![]()
Hij stond al op het IGN forum, lijkt me dat het eerder daardoor bekent wordt dan via fok.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:01 schreef Redah het volgende:
[..]
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...
Die login zal er ook niet voor niks opzitten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:01 schreef Redah het volgende:
Is eigenlijk niet erg handig dat deze ('bekende') login uitlekt... dan is het binnen de kortste keren gesloten...
Okee, dat wist ik niet. Deze login werkt namelijk al... nouja, heel erg lang. Maar als nu iedereen er E3 spul vandaan gaat downloaden heb ik zo'n gevoel dat 'ie niet meer lang werktquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:02 schreef kipknots het volgende:
Hij stond al op het IGN forum, lijkt me dat het eerder daardoor bekent wordt dan via fok.![]()
Rechts-klik download lukt niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:00 schreef Redah het volgende:
Nieuwe hands-on-filmpjes van IGN @ www.wiivolution.nl :
Wii_mariogalaxy1_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy2_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy3_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_sonic_wii_offscreen_1_051006_wmvhighwide.wmv
Allemaal in groot formaat weer, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd... bij mij (en anderen) wel. Of geldt dat alleen maar voor deze filmpjes? Ik kan wel even een dagje hotlink-protection uitzetten... kijken of dat werkt. Momentjequote:
Zet maar weer vlug aan want het werkt nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef Redah het volgende:
*staat uit*
Wie weet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:27 schreef BroesWillems het volgende:
Super Mario Galaxy niet de uiteindelijke titel?
[afbeelding]
Nu moet 'ie het doen... moest even de webserver herstarten (jaja, 't is laat)quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Zet maar weer vlug aan want het werkt nog steeds niet.
Toch bedankt.
quote:IGN.com confirms that currently there is a 190 minute wait sign posted as the “last sign” and not even the end of the line!
Damn, wat een kwaliteitquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:00 schreef Redah het volgende:
Nieuwe hands-on-filmpjes van IGN @ www.wiivolution.nl :
Wii_mariogalaxy1_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy2_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_mariogalaxy3_051006_wmvhighwide.wmv
Wii_sonic_wii_offscreen_1_051006_wmvhighwide.wmv
Allemaal in groot formaat weer, uiteraard
Geniaalquote:May 10, 2006 - To any of you out there wishing you were at E3 2006 right now, waiting to get your first chance at playing the Nintendo Wii, we here at IGN sincerely thank you for staying at home. As it is, the Nintendo booth resembles the LA freeways, as thousands of industry members are waiting hours on end for just a few moments of play time on the Big N's latest innovative accomplishment. We are deeming it an accomplishment for a simple reason; the place is jam packed. We had a chance to get into the booth earlier today, though now the general admission line includes a sweet little sign at the beginning reading "Welcome to Nintendo. Current Wait is 190 mins." It's important to note that this sign isn't the end of the line; it's merely the end of the signs.
Luckily, we had a chance to cash in our super duper "We know Matt Casamassina" pass, and were promptly let in at the beginning of the show. Once the main doors were opened, however, the flood began. For this reason, we figured it was a great chance to show a few showroom pics to everyone. In fact, if you've got mobile internet and are waiting in line right now, at least you can see what you'll be playing in a few hours. Yikes.
wtf solid snakequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:15 schreef Goldboy het volgende:
!!!!!!
http://revolution.ign.com/articles/707/707504p1.html
Super Smash Brawl
[afbeelding]
Shigeru Miyamoto himself has confirmed the following playable characters:
Pit (Kid Icarus)
Solid Snake (Metal Gear Solid)
Zero Suit Samus (the blue "no-suit" Samus from Metroid: Zero Mission)
Metaknight (Kirby)
Wario (Wario)
Trailer op IGN-
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:27 schreef MMaRsu het volgende:
OMGOMGOMGOMGOGMOM
SMASH BROS REVEALED OMGOMGOMGOMOGMOGMOMG
http://revolution.ign.com/articles/707/707504p1.html
SNAKE PLAYABLE CHARACTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Super Smash Bros. Brawl: The Wrapup
Topic: Console Games
Nintendo really did it this time. After convincing me that they weren't showing Smash Bros. for the Wii yet, they pulled a couple hundred journalists into an LACC theater room and showed an amazing trailer of the game, then had Q&A with the designers. Here's the wrapup of my hasty livebloggin' about Super Smash Bros. Brawl:
Solid Snake is a playable character. OMG. Other newbies include Zero Suit Samus (the no-suit version of Samus from the end of Metroid), Metaknight, Pit, and Wario -- who has a fart move.
More characters from third-party games are possible, say Sakurai and Miyamoto -- but nothing's confirmed yet.
Sadly, the game won't ship at the Wii launch this year -- it's coming in 2007. Even more sadly -- so is Super Mario Galaxy.
In better news, not only will SSBB feature online gameplay, but it will also keep pretty close to the game mechanics of the beloved original -- so much so, says Sakurai, that you'll be able to use your old GameCube controller to play if you want.
YES!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef BroesWillems het volgende:
maar ik bats wel met je moeder
Bronquote:During E3 Last year, Miyamoto approached Masahiro Sakurai, the series creator and now independent developer, insisting that he make a new Smash Bros. To make it happen, Nintendo put together a team to assist Sakurai. The result is Super Smash Bros. Brawl, one of the first Wii titles to avoid motion-controlled attacks.
Super Smash Bros. Brawl will be fully compatible with the GameCube controller. Sakurai's reasoning is simple. He doesn't want to alienate gamers that prefer the traditional gamepad.
The game will feature online multiplayer. Singel-player mode will see some changes, but Sakurai has declined to elaborate. Miyamoto did say (via translator) that we can expect "a very robust" single-player mode.
Super Smash Bros. Brawl will not be a launch title. Sakurai has confirmed a 2007 release.
quote:Kojima begged Sakurai to include Snake in the GameCube version of Smash Bros., but it was too late in the development cycle to add the character. When Brawl became a reality, Sakurai contacted Kojima and the decision was made to introduce Snake into the series. Solid Snake will use explosives ... and a cardboard box.
ah... een tvp dus...quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:00 schreef Integrity het volgende:
Ik reageer ff, zodra ik thuis ben kijk ik het filmpje.
Kojimaquote:Nintendo: Did Nintendo approach Konami about Super Smash Bros. or was it the other way around?
Masahiro Sakurai: Actually, what really brought about the Snake character was from a conversation I was having back when I was developing the Smash Bros. game for GameCube when Hideo Kojima phoned me and practically begged me to put Snake in the game, saying please, put him in there, I want him in there!
Wat dacht je van sonic erin stoppen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik hoop nu echt dat ook Leon S Kennedy erin komt.
Solid Snake VS Leon S. Kennedy.
Dat zou echt Awesome zijn![]()
Dat is dus de grootste bullshit ooitquote:Ik heb trouwens op gamer.nl gelezen dat de Wii een ernstige security lek heeft. Zo blijft de console als je hem uit zet op stand-by staan wat het makkelijker maakt hem te kraken. Laten we hopen dat Nintendo hier nog wat aan doet
Ik heb trouwens op gamer.nl. Na dat zinnetje ben ik opgehouden met lezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste bullshit ooit
Dit was het artikel:quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb trouwens op gamer.nl. Na dat zinnetje ben ik opgehouden met lezen
Don't blame the messengerquote:Bruce Schneier, een expert op het gebied van veiligheid en iemand waar de Nederlandsche overheid nog veel van kan leren, heeft vandaag gewaarschuwd voor de Nintendo Wii.
Het probleem is dat de Wii ook met het internet kan communiceren als het apparaat uitstaat. De WiiConnect24 service biedt allerlei verrassingen of game updates, zelfs als de gebruiker niet met zijn Wii speelt, aldus Nintendo.
quote:The main theme was created for us by none other than famed Final Fantasy composer, Nobuo Uematsu!
Additionally, opera singer Ken Nishikiori has also participated in this project on vocals.
...And as a special service to readers of this site, I can say that the game's music will be performed by a full orchestra.
It will be a deluxe chorus complete with lyrics in Latin.
It's of a slightly different disposition than previous Smash Bros. games, wouldn't you say?
I also want to change the atmosphere of the game itself a little, too. But you'll just have to look forward to how I'll be doing that.
www.smashbros.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:12 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
www.smahsbros.com
De officiele site.
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
www.smashbros.com
Cool, die main theme in MP3 formaat
quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:57 schreef chibibo het volgende:
Leuke trailer.
Kirby die er na de make-over nog precies hetzelfde uit ziet.
Zero Suit Samus.
Snake in die doos.
de download gaat niet helemaal lekker, iedereen is al bezig..quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
www.smashbros.com
Cool, die main theme in MP3 formaat
Elke dag een verrassingquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:33 schreef Dj_Day-V het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom lieten ze dat niet dagen geleden zien
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Damn! die trailer was geniaal!
* Uzumaki_Naruto wil de Wii !
wat voor MGS game hopen jullie dat het wordt op de Wii?
een port van deel 3 of een exclusive
die blokkeert je zicht... netzoals de inktvis in Mario kart...quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af wat die Nintendog kanDoodlikken
?
[afbeelding]
Wiesdas ?
[afbeelding]
Ja, dat is een vijand uit de Kirby spellenquote:
idd al langs geweestquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Als je rondloopt op de E3 met een digitale camera, wil het wel eens voorkomen dat je interessante dingen tegenkomt om op de foto te zetten. Zo ook deze uitbreiding voor de Wii-controller waarbij je de remote in de schulp van een geweer schuift. Het eindresultaat is vergelijkbaar met de Zapper voor de NES en het zou ons niet verbazen wanneer deze uitbreiding gemaakt is voor de Duck Hunt-game die voor de Nintendo Wii zou gaan verschijnen.
[afbeelding]
bron:gamer.nl
het is eigenlijk geen geweer, maar een houder voor de WiiMote en de Nunchuck(die zit er achter in), en dan lijkt het op een shotgun!quote:
Ik heb wel genoten van de GC versie, maar ben wel een beetje bang dat dit meer van hetzelfde is (waar ik op uitgekeken ben), toch, ziet er inderdaad leuk uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Sjotime het volgende:
SSBMNee,... niet echt mijn game... ziet er wel leuk uit !
Dat is bevestigdt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:10 schreef speknek het volgende:
Hopelijk kun je die atomic fart van Wario ook in het spel doen.
quote:Speaking to Suda51 and his cohorts at E3 today, Gamasutra has discovered that the Killer 7 designer is making an original game for Nintendo Wii, currently in development, in collaboration with Marvelous Entertainment and Spike.
The title, which was also mentioned in the game designer panel at the E3 sessions today, is believed to be called Heroes, and was once scheduled to show at the Expo, but is not now showing for unspecified reasons.
Goichi Suda (aka Suda51) also noted that Akira Ueda, the director of Grasshopper's DS title Contact, which Atlus is publishing in the West later this year, is going to be forming a new company called Audio Inc. According to Suda, Audio Inc. will be developing Contact 2 for an unspecified Nintendo console.
Gamasutra will have more information on the Atlus line-up, including Grasshopper's Contact, in the near future.
Ja, ik wil v******e een release date weten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:14 schreef philipnorth het volgende:
En dan vrijdag, end of show announcement:
Wii will be available August 2006.
Cool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |