quote:Shigeru Miyamoto: There's not really any new ideas that I'm prepared to talk about here today, but one thing I can talk about is Super Mario Galaxy, which is playable on the Wii right now on the show floor. And one thing I always wanted to do with a Mario game, for many years, is have one player play as Mario and for other players to join in and play, and help out and that sort of thing. And with the way the Wii remote works, given that we can have up to four remotes using the player functionality simultaneously, one thing we're looking at doing for Super Mario Galaxy is allowing for multiplayer that would allow for one player to control Mario with the second, third and fourth players using the Wii remote to help him out, perhaps get in his way - and so we're looking at different ideas with how to work with that. And that sort of functionality implemented into past games could make for some very exciting changes.
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog welquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]
Oh, wat zou ik graag een nieuwe Icarus game willen spelen!!!
Mark my Words: die wordt vandaag/morgen bekend gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog wel
En om die stomme vleugeltjes op zn rug te gebruiken moet je met 2 controllers midden in de kamer staan en een vogel nadoen!!!!!1!!......quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Mark my Words: die wordt vandaag/morgen bekend gemaakt.
1st person view, zie Zelda voor hoe de pijl+boog werkt
*proest* Beeldscherm onder koffie... ik zie het al voor me...quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
En om die stomme vleugeltjes op zn rug te gebruiken moet je met 2 controllers midden in de kamer staan en een vogel nadoen!!!!!1!!......
Het character model van Link was er bij Smash Bros ook al... maar Wind Waker werd toch even anders... Jammer, want vooral Ganon zag er goed uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Character model is er al nu dus. Kid Icarus komt er echt nog wel
Twilight Princess wordt nog beter dan het model in SSBMquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het character model van Link was er bij Smash Bros ook al... maar Wind Waker werd toch even anders... Jammer, want vooral Ganon zag er goed uit.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Twilight Princess wordt nog beter dan het model in SSBMWat zeur je nou
![]()
![]()
Dat hoofd zag er mooi uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef EricG het volgende:
Hier zou ik wel wat meer over willen weten. De graphics tijdens de presentatie waren echt![]()
Ja, mooie FMV ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:03 schreef EricG het volgende:
Hier zou ik wel wat meer over willen weten. De graphics tijdens de presentatie waren echt![]()
Hij heeft wel wide-screen support, maar volgens mij blijft het voor de rest wel redelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens, worden de graphics van Zelda TP voor de Wii nog wat opgeschoond, of blijft dat hetzelfde?
http://www.wiivolution.nl/e3/quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
En ik wil die gave trailers bekijken.. iemand een goede link? (Heb ze al live gezien, maar wil weer een stijve!)
Vers toegevoegd:quote:
Er mogen nog 3000GB op deze maand (sja, als m'n klanten het niet gebruiken moet ik het zelf maar doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
heb jij dataverkeer teveel over ofzo
Dat moet zo erg gebeuren he... SONIC !quote:When asked about the possibility of Sonic the Hedgehog appearing in the game as well, Shigeru Miyamoto said: "There are probably possibilities for other third parties as well, and it maybe that even now there are corporate discussions going on about including some of these other characters."
w00t HQquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:29 schreef Redah het volgende:
[..]
Wii_smashbrosbrawl60_051006_wmvhighwide.wmv
ik heb je een mail gestuurdtquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef Redah het volgende:
[..]
Dat moet zo erg gebeuren he... SONIC !
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom stond de game trouwens niet in dat lijstje met meer dan 80 games?
Omdat het een 1 april grap isquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Waarom stond de game trouwens niet in dat lijstje met meer dan 80 games?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er ook ECHT VEEL ZIN IN!Het gaat ZO ZO ZO top worden.. NINTENDO, bedankt! Je hebt me trots gemaakt!
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezondquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze Animal Crossing: Wii zouden laten zien, net als SSB:B. Maar het kan nog!
Dat wordt vannacht ff opblijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Redah het volgende:
[..]
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezond
*zuchtquote:
True, thatquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:15 schreef Redah het volgende:
[..]
Misschien willen ze ons maar één erectie per dag geven he... Teveel op 1 dag is niet gezond
Goed nieuws:quote:May 10, 2006 - In an after hours press event on Wednesday night, Nintendo designer and manager Shigeru Miyamoto confirmed that Super Mario Galaxy would probably not launch with Wii later this year.
"[Galaxy] is progressing along quite well, but it's often said that when I get involved in a project I upend the tea table. I don't want to promise anything yet. But if it's not a launch title it will definitely be there within the first six months," Miyamoto said.
quote:May 10, 2006 - Right along with the recently unveiled Smash Bros. Brawl trailer, a consumer survey of sorts went up on Nintendo of Japan's website. The poll is designed to give gamers a chance to help build the next chapter in one of the most anticipated franchises in Nintendo's arsenal. After clicking the bottom link on the opening page, a submission form is brought up, allowing fans to write in desired characters or music themes.
We can only imagine what kind of buzz this will cause for the gaming community overseas, as Nintendo has literally opened its mail box for suggestions. While it is only available to Japanese fans, we'll continue to hold our breath for Nintendo of America to release a similar poll here.
You can see the Japanese site by clicking right here.
Volgens mij gaat die ook echt wel komen... Een hele poos geleden bleek dat mensen ontzettend graag Pit en zelfs Snake (tot dan toe onmogelijk verklaard) wilden hebben in SSB... en die zitten er ook in. In diezelfde periode werd ook meerdere malen aangegeven dat Sonic erin moest (net zoals met die fake screenshots van SSB:M) dus het lijkt me heel erg stug dat Nintendo juist daar weer niet naar luistert... En ik zou absoluut niet weten waarom Sega dit niet zou willen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:36 schreef MacGreagor het volgende:
Heb ik al verteld dat ik Sonic wil hebben is smash bros brawl
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:47 schreef Redah het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die ook echt wel komen... Een hele poos geleden bleek dat mensen ontzettend graag Pit en zelfs Snake (tot dan toe onmogelijk verklaard) wilden hebben in SSB... en die zitten er ook in. In diezelfde periode werd ook meerdere malen aangegeven dat Sonic erin moest (net zoals met die fake screenshots van SSB:M) dus het lijkt me heel erg stug dat Nintendo juist daar weer niet naar luistert... En ik zou absoluut niet weten waarom Sega dit niet zou willen.
Hahahahaha als dat kan dan wil ik de controller van de ps3 erin met als special move een beetje wiebelen (niet rumblen want dat kan die niet meer)quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...
Een combinatie van de nunchuk-stick en op het scherm zou perfect zijn. Maar ze zijn wel nog aan het tweaken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:32 schreef Tain het volgende:
Jeux France gameplay filmpje van Red Steel 75MB
Had gehoopt dat ze voor het ronddraaien wel wat beters hadden verzonnen dan je crosshair naar de zijkant van je scherm te verplaatsen...
Je hebt trouwens mail...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zou graag de Hond én de Eend van duckhunt er in zien... ik zie de eend nu al wraak nemen...
had hem gelezen, ben aan het brainstormen...quote:
De bedenker van het spel had pas nog een interview gegeven...quote:
idd Waluigi zuigt bigtime...quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waluigi niet, vind dat maar een nepcharacter
Ik kan me geen interview met pkwarts en peri herinneren?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De bedenker van het spel had pas nog een interview gegeven...
Je gelooft het echt niet he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me geen interview met pkwarts en peri herinneren?
Vind ik toch wel handig...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/e3.php
Staat daar een heel kort en onduidelijk Duck Hunt filmpje. Je hebt dus constant een crosshair in beeld bij Wii lightgun-shooters...
Ja, die poste Redahquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
Staat daar een heel kort en onduidelijk Duck Hunt filmpje. Je hebt dus constant een crosshair in beeld bij Wii lightgun-shooters...
Dat zuigt inderdaad behoorlijk. Zeker als het ook nog eens zo'n gigantisch rood ding is, zoals bij Red Steel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
Het ontneemt het zelf richten met je 'lightgun'quote:
Hij is alleen rood als je een vijand in het vizier hebtquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad behoorlijk. Zeker als het ook nog eens zo'n gigantisch rood ding is, zoals bij Red Steel.
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ontneemt het zelf richten met je 'lightgun'
Is dat een vervolg op de laatste Paper Mario van de Cube?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:46 schreef MacGreagor het volgende:
of dat ik eigenlijk wel heel veel verwacht van super paper mario
Wij hebben gelukkig de ECHTE bomberman, niet die stoere bedoelde crap op de 360.quote:
Drie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?
die 2 zijn geen lightgun games... En bij elke shooter heb je een crosshair..?quote:
Klopt, maar aangezien het systeem in principe hetzelfde is, geeft het toch te denken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
die 2 zijn geen lightgun games...
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.quote:En bij elke shooter heb je een crosshair..?
Dat zet je wel aan het denken inderdaad, aangezien de grote van het scherm kan variëren...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het systeem in principe hetzelfde is, geeft het toch te denken.
Ik denk dat het een beetje chaotisch wordt als ie in het midden van het scherm blijft...quote:[..]
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.
Ja, want het is geen lightgun, zonder crosshair heb jij geen mogelijkheid om te bepalen waar je op richt behalve door te schieten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jij rekent alle Lightgun spellen af op 1 demo?
en toch lees ik sommige kritiek op internet waarmee wordt gezegd dat dat het beste is. Juist omdat je nu stukken minder snel ben met draaien. Juist omdat je eerst naar de zijkant van je scherm moet voordat je pas met draaien kan beginnen. en pas weer ophoudt met draaien als de vijand in het midden van je scherm zit (want automatisch ben je gewend om vijanden in het midden van het scherm te hebben). Dit zou betekenen dat het allemaal nét niet lekker aanvoelt als dat het zou moeten doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje chaotisch wordt als ie in het midden van het scherm blijft...
schud je muis maar is heen en weer in counterstrike oid en je krijgt het idee...
hmm.. laat me maar even.. zit te ijlen door het lekkere weer :Squote:want automatisch ben je gewend om vijanden in het midden van het scherm te hebben
Oeh, joining forcesquote:Peter Moore of Microsoft had some very interesting things to say about Nintendo and Wii as they battle head-to-head against Sony’s PS3.
“Tell me why you would buy a $600 PS3? People are going to buy two (machines.) They’re going to buy an Xbox and they’re going to buy a Wii … for the price of one PS3. People will always gravitate toward a competitively priced product — like what I believe Wii will be — with innovative new designs and great intellectual property like Mario, Zelda and Metroid”
http://www.washingtonpost(...)AR2006051100612.html
zoals nu die gun-addon eruit ziet heb je geen vizier om mee te richten en aangezien ze in die spellen nog steeds dmv de motion sensors je positie op het scherm bepalen zou je er niks aan hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dit later no wel oplossen. Maar als je alleen met de wiimote speelt kan het bijna niet anders dan dat je een onscreen iets nodig hebt, omdat je niet blind kunt richten.
Als het nog zo is wanneer je met de gun-addon speelt zou het wel een beetje jammer zijn. Maar ik verwacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |