quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:48 schreef p-etr-a het volgende:
Zodra iedereen die heeft gezegd dat ie zal stemmen dat gedaan heeft zal denk ik de sluiting gewoon zijn? Ik hoop ook dat het snel is.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
Jee
Kunnen we trouwens nog meer stemmen verwachten?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Ik kan pas na het weekend echt aandachtig alles bekijken.
Maar zo veel stemmers zijn er helemaal niet, dus ik vind dat we elke stemmer aan moeten grijpen en ze in de watten moeten leggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de deadline was morgen toch al?
Of hebben we ons voor niks gehaast, Erik?
Ja, ik vond het geniaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens op mijn eigen onderwerp 'vuur' gestemd... wel toevallig dat ook iemand 'water' heeft ingezonden
De poll staat toch nog niet vast?quote:Op donderdag 18 mei 2006 06:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb zo'n 55 ding geschreven met het onderwerp vuur (ik weet niet of het onderwerp al vast staat maar ik stuur em wel even in) Ik ga toch voor de categorie kunst
That would be mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens op mijn eigen onderwerp 'vuur' gestemd... wel toevallig dat ook iemand 'water' heeft ingezonden
Ik had hem te vroeg ingestuurd en dacht dat het onderwerp alleen vuur was... en met het dubbele onderwerp kun je veel meer ... vandaar dat mijn inzending nu verwaarloosbaar isquote:Op maandag 22 mei 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo, er is toch juist heel erg veel te bedenken over water of vuur?
Ik zie dat vuur nu een stem meer heeft dan water...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we het thema van de volgende wedstrijd "Water & Vuur" maken?
En wie alleen over water wil schrijven of alleen over vuur mag dat ook doen.
Is dit zeker?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
Water & Vuur volgens mij. Tot wanneer kunnen we inzenden?
ja, volgens mij wel. Het was een gelijke score. Maar je mag dus ook kiezen voor water of vuur. Zie een paar posts hiervoor van Isaquote:
Ja precies, dat wat je zei over die FP.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de wedstrijd wat meer moeten promoten...
Ja precies, wat vers bloed kan nooit kwaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja precies, dat wat je zei over die FP.
Het zijn nu toch voornamelijk dezelfde die inzenden
Wat dacht je van dit berichtje op de FP:
Ronald Giphart mag zijn hart in het gips verstoppen voor jou?
Gebruik de Slee van Carry als ski op wintersport.
etc.
kom oefenen tijdens de fok!schrijfwedstrijd...blablaba.
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
haha een marktonderzoek.
Wat een onzin.
Gewoon erop pleuren en dan zien we het wel.
Misschien ook nog wat links naar de winnende verhalen?
Wij schrijven voor de eer toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?
Nou ja, voor mij hoeft het niet. Ik schrijf toch wel.
Ook niet eens. Ik weet eigenlijk niet waarom ik schrijf. Echt extreem leuk vind ik het ook weer niet. Maar ik kan t niet laten.quote:
Het schrijven zelf is een lijdensweg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ook niet eens. Ik weet eigenlijk niet waarom ik schrijf. Echt extreem leuk vind ik het ook weer niet. Maar ik kan t niet laten.
Wat mezelf betreft vind ik het hooguit een irritante gewoonte.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het schrijven zelf is een lijdensweg.
Maar de verhalen moeten eruit, en het geeft ook een fijn gevoel als je een verhaal naar je zin af hebt.
Vind ik.
Daar ben ik denk ik heel slecht in. Ik ben meer van de logische puzzels, vrees ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:19 schreef Biancavia het volgende:
Houden jullie ook van cryptogrammen?
*O* Het Grote Fok! Cryptogram! *O*
Ik ben geen schrijver maar heb al wel eens een verhaal van 12 pagina's geschreven. En dat was net zoals biancavia zei soms moet het er gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, geen cadeaus alsjeblieft.
Dan gaat de essentie weg. Je bent schrijver of niet.
Niet zomaar voor elk ditje of datje schrijven.
Daar heeft heel TTK last van.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De FOT-wedstrijd heeft naar mijn weten erg lang ook zonder prijzen gedraaid, en dat liep ook goed.
Het schort hier aan publiciteit, ja.
Met andere woorden: FP en Fok!radio moeten worden ingeschakeld?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De FOT-wedstrijd heeft naar mijn weten erg lang ook zonder prijzen gedraaid, en dat liep ook goed.
Het schort hier aan publiciteit, ja.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:07 schreef _Arual_ het volgende:
Dus de opdracht is nu officieel "water en/of vuur"?
Het spits. Als je 'de spits' afbijt, ziet de kerktoren er zo raar uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:52 schreef Sasandra het volgende:
Beste taalliefhebbers, even een kort vraagje. Ik vind het een beetje onzinnig om hier een nieuw topic over te openen.
Weten jullie misschien of je het of de spits afbijt?
Bij voorbaat dank.
Thanxquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het spits. Als je 'de spits' afbijt, ziet de kerktoren er zo raar uit
Als je ook nog een winkans overlaat voor de restquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik ook meedoen?
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb een idee voor een 'kunstig' iets.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik ook meedoen?
Vertrouw mij, ik meur heel wat af hierquote:
Niet zo aanstellen, hoor.quote:
Meuren betekent in mijn taal schrijvenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertrouw mij, ik meur heel wat af hier![]()
.
Zondag 17 juni.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef DaMart het volgende:
Hebben we trouwens al een definitieve deadline?
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toch durf ik niet zo goed.
Do2 stl je toch niet zo aanquote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
In elkaar zetten is een eerste...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Do2 stl je toch niet zo aan. Gewoon een gedicht insturen. Als ík een gedicht in elkaar kan zetten, dan moet het iedereen wel lukken. En jou al helemaal
.
Soms zitten er wel onredelijke stemmers tussen.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan verwacht ik natuurlijk wel opbouwende feedback van de stemmers,
zodat ik kan leren van de eventuele fouten die ik maak, he.
Zweet in zijn handenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gelukkig maar, als je geen gedicht in zou durven sturen, zou je ons al helemaal niet durven te pesten.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit jullie maar een beetje te pesten, hoor.
Shit Happends.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Onredelijke stemmers? Hoezo dat dan?
Helaas is de laatste zin niet helemaal in harmonie ten opzichte van de rest van de zinnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zweet in zijn handen
Maagzuur dat brandde
Knieën die knikken
Veel wegen en wikken
Hartkloppingen in zijn keel
Het werd hem bijna teveel
Hij kreeg angst te verduren
Maar zou DO2 toch iets insturen?
![]()
Ik weet het! Het ritme is niet echt optimaal, maar dat krijg je als je even in 2 minuten een gedichtje typtquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het rijmt, DM!
Zie mijn bovenstaande commentaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het! Het ritme is niet echt optimaal, maar dat krijg je als je even in 2 minuten een gedichtje typt
Ik heb hem iets aangepast... volgens mij loopt het nu beterquote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Helaas is de laatste zin niet helemaal in harmonie ten opzichte van de rest van de zinnen.
Maar gezien de snelheid waarmee je het hebt getypt, ben ik niet boos op je, ofzo.
Verre van perfect, maar ik vroeg me af wat onredelijke stemmers zijn. Je stemt toch op wat je aanspreekt?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Shit Happends.
En zo perfect zijn we toch niet, Eer?
Post em dan eens netjes over, nu snapt niemand mijn commentaar...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem iets aangepast... volgens mij loopt het nu beter
Zweet in zijn handenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Post em dan eens netjes over, nu snapt niemand mijn commentaar...
Jawel maar soms kun je het niet onderbouwen.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verre van perfect, maar ik vroeg me af wat onredelijke stemmers zijn. Je stemt toch op wat je aanspreekt?
Bedanktquote:Op maandag 29 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zweet in zijn handen
Maagzuur dat brandde
Knieën die knikken
Veel wegen en wikken
Hartkloppingen in zijn keel
Het werd hem bijna teveel
Hij kreeg angst te verduren
Zou DO2 iets insturen?
Ik heb al eens voorgesteld om stemmen te onderbouwen, dus een uitleg te geven bij je keuzes. Met als grootste reden dat mensen die weinig punten krijgen, er wellicht iets van kunnen opsteken om de volgende keer hun inzendingen beter te maken bijvoorbeeld. Alleen niemand deed het, dus stemde ik toch maar weer lui. Misschien kunnen we het de volgende keer opnieuw proberen, het uitgebreider stemmen?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jawel maar soms kun je het niet onderbouwen.
In mijn ogen faal je dan
Nu ga ik slapen.
Het leeft wel ineens nu hè?
Ik denk dat het voor de stemmers al een hele opgaaf is om alle verhalen te lezen.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al eens voorgesteld om stemmen te onderbouwen, dus een uitleg te geven bij je keuzes. Met als grootste reden dat mensen die weinig punten krijgen, er wellicht iets van kunnen opsteken om de volgende keer hun inzendingen beter te maken bijvoorbeeld. Alleen niemand deed het, dus stemde ik toch maar weer lui. Misschien kunnen we het de volgende keer opnieuw proberen, het uitgebreider stemmen?
Dat is ook geen slecht idee!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de stemmers al een hele opgaaf is om alle verhalen te lezen.
Om dan ook nog eens een mening te geven is misschien een beetje teveel gevraagd.
Misschien is het beter om in dit SC topic de stemmers en niet-stemmers van jouw verhaal/gedicht etc. te vragen waarom ze niet hebben gestemd of juist heel laag of juist heel hoog.
Dat was geloof ik vorige keer al de bedoeling.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de stemmers al een hele opgaaf is om alle verhalen te lezen.
Om dan ook nog eens een mening te geven is misschien een beetje teveel gevraagd.
Misschien is het beter om in dit SC topic de stemmers en niet-stemmers van jouw verhaal/gedicht etc. te vragen waarom ze niet hebben gestemd of juist heel laag of juist heel hoog.
Tja, nou ja, weet ik het.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat was geloof ik vorige keer al de bedoeling.![]()
Luiheid siert de mens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niemand doet het overigens...
Het vernueckt de mens!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Luiheid siert de mens.![]()
Ik kan maar geen verhaal bedenken.
Relaxed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga nu ook beginnen, met een 55 fiction. Want ik heb nog geen idee en tijd voor een langer verhaal.
Heb je er al één?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga nu ook beginnen, met een 55 fiction. Want ik heb nog geen idee en tijd voor een langer verhaal.
Je hebt nog tijd genoeg om bij te schaven, dingen om te gooien en erbij te schrijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Doordat fok! gisteravond down was en ik ook een klein beetje heb ik me zelf er toe willen zetten een verhaal te schrijven. Helaas ben ik niet tevreden over het eindresultaat.
Best frustrerend, vinden jullie niet?
Als je iets probeert, heel lang, maar dat het niet lukt.
Momenteel heb ik er dus echt geen zin in.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg om bij te schaven, dingen om te gooien en erbij te schrijven.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er dus echt geen zin in.
Misschien morgen.
Of volgende week.
Heb jij al inspiratie?
Jammer.quote:
Netjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef p-etr-a het volgende:
Gedicht is ook af en ingezonden.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben nog maar 12 dagen!
Dat hoef je niet zo nauw te nemen. Hoewel het een relaxte deadline is, lekker dichtbij al, ben ik bang dat het aantal inzendingen met die sluitingsdatum erg laag zal zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben nog maar 12 dagen!
Arme jij.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me vanochtend toen ik wakker werd, voorgenomen om te gaan schrijven. Ik heb namelijk al een vaag idee voor een leuk verhaal!
Toen had ik ontbeten, en bedacht ik dat ik niet meer naar buiten kon kijken. Dus heb ik ramen gelapt.
Toen vond ik het hekwerk van het balkon een beetje erg smerig, dus hup, een doekje eroverheen!
Toen ik even op balkon wilde gaan zitten, bleken de stoelen te smerig... dus daar kwam de emmer sop weer...
Tja, en ik wilde ook even mijn dagelijkse beweging hebben, dus sprong ik op de fiets om de duinen in te gaan.
Kort samengevat: ondanks dat ik wilde schrijven, is het er niet van gekomen.
Opschrijven!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik had vannacht wel een droom nachtmerrie, daar zou ik wel een mooi verhaal van kunnen schrijven.
Helaas had het niets met water en/of vuur te maken en des te meer met lijken die aan de wandel gingen en dan voornamelijk achter mij aan.
Ik weet het petra, maar als je dit niet aangeeft, zal er nooit wat gebeuren.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat hoef je niet zo nauw te nemen. Hoewel het een relaxte deadline is, lekker dichtbij al, ben ik bang dat het aantal inzendingen met die sluitingsdatum erg laag zal zijn.
het kan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nog wel een leuk stuk geschreven over on-bead digestiondaar komt kokend water in voor (5 min)
Da's waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik weet het petra, maar als je dit niet aangeeft, zal er nooit wat gebeuren.
En ik ben net klaar met school.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hetop 't moment echt druk met school, 't einde van 't schooljaar komt er weer aan en ik moet nog een hoop doen.
Ik moet tijd vinden, en zoeken is niet mijn sterkste punt.
water, vuur of een combinatie daarvan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef Cairon het volgende:
ik wil best mee doen... wat is het thema?
Tja, dat is geloof ik wel de bedoeling.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Cairon het volgende:
het moet zeker in het Nederlands?
Ach kom!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Cairon het volgende:
Bagger, mijn Engelse woordenschat, en de beheersing van de grammatica, is beter in het Engels dan in het Nederlands... dus dan vrees ik dat ik nooit mee zal doen.
Is er nog iemand in de gelegenheid om de Wiki aan te passen? De laatste 2 wedstrijden staan er volgens mij niet in.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach kom!
Je wordt echt niet gelijk afgeknald op een grammaticaal foutje hier en daar in een verhaal.
Hier staan een aantal inzendingen (of is het, 'Hier staat een aantal inzendingen?) van voorgaande wedstrijden:
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK-wedstrijd
Probeer, misschien komen er juist hele leuke zinnen uit!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef Cairon het volgende:
Bagger, mijn Engelse woordenschat, en de beheersing van de grammatica, is beter in het Engels dan in het Nederlands... dus dan vrees ik dat ik nooit mee zal doen.
We hebben nog ruim een week hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
Verhaal afgeraffeld ( Zon! Zon! Zon!) en ingestuurd.
Leuk idee!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even wat reclame in mijn sig gezet.![]()
ai ai aiquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
Verhaal afgeraffeld ( Zon! Zon! Zon!) en ingestuurd.
Ja, maar mij week zit volquote:
okquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, gewoon nieuwe versie insturenEn even heel groot erboven zetten dat dat de nieuwe verbeterde (nu nòg beter! met nòg meer waskracht!) versie is
![]()
Goed bezig allemaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vanochtend 1 hele alinea geschreven. In mijn hoofd heb ik hem al herschreven.
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.quote:
Het is ook zeker geen gekke methode. Ik moet alleen wel goed m'n best doen om de zinnen vast te houden. Ik heb telkens geen zin om te beginnen als ik al weet dat het niet af komt.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.
Ik vind het ook het makkelijkste om een verhaal eerst helemaal in mijn hoofd te verzinnen en daarna pas te gaan schrijven.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn winnende verhaal van de vorige wedstrijd zat al weken in mijn hoofd, voordat ik hem op papier zette. Ondertussen was het verhaal behoorlijk geëvolueerd.
En ik heb nooit echt een idee. Schrijf altijd maar wat op en dan komt er vanzelf wat.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind het ook het makkelijkste om een verhaal eerst helemaal in mijn hoofd te verzinnen en daarna pas te gaan schrijven.
En dan een paar dagen laten liggen en weer herschrijven.
Alleen vaak voor deze wedstrijdrondes is het zo dat ik op het laatst nog wat schrijf en dan geen tijd meer heb om te verbeteren/veranderen.
Iets met klotsend zweetquote:Op maandag 12 juni 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Hulde aan de slapeloze zomernachten!
Het wakker liggen in de brandende hitte en het vurig verlangen naar water heeft mij vannacht geïnspireerd tot het schrijven van een verhaal.![]()
![]()
Daar begon mijn mislukte begin van een verhaal gisteren wel mee.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar begon mijn mislukte begin van een verhaal gisteren wel mee.
De zon brandde op zijn lichaam. Hij voelde de zweetdruppeltjes langzaam over zijn lichaam glijden. Met zijn tenen bewoog hij heen en weer, waardoor er koele kuiltjes in het zand ontstonden.quote:
Hmja, daar had ik ook al een enigszins ander idee voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Och wel een leuk idee om het een beetje in te korten voor 55fiction?
19 juni.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hmja, daar had ik ook al een enigszins ander idee voor.
Wat was de deadline ook al weer?
Ik maak me geen zorgen, maar dat is ook omdat ik me deze keer er toch niet zo intensief bij betrokken voel door een overdaad aan schoolstressquote:
Dat gevoel heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef Biancavia het volgende:
Overigens is dat nou een typisch voorbeeld van projectie.
Aangezien ik dat zelf heb, dat ik er nerveus van wordt als anderen allemaal eerder klaar zijn dan ik, ga ik er vanuit dat anderen dat ook hebben.
En nou ben ik een keertje lekker op tijd, in plaats van alles de dag van te voren in te sturen.
[Centraal] Disneyland Parijs deel 2quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hoe was Disneyland!
Leuk. Ik wil er ook heen. Heel graag.quote:
Dat stel ik erg op prijsquote:Op maandag 19 juni 2006 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik stel het helemaal speciaal alleen voor jou uit, Erik
Vannacht was geloof ik de bedoeling van Isa.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:57 schreef JAM het volgende:
Wanneer wordt het geplaatst?
Nee dus, AR. Maar vanwege de vorm van het gedicht is voor deze constructie gekozen. Dit was anders in tekstvorm niet mogelijk geweest op Fok. En hier je feedback dus en niet in het stem-topicquote:
Eigenlijk.., is dit beeldende kunst..
Ziet er weer goed uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Water en Vuur'
Zondag 25 juni.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Spannend. Binnenkort maar eens lezen allemaal.
Tot wanneer hebben we de tijd?
Godzijdank.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, niemand had 'voetbal' als volgend onderwerp.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stem voor 'sla' als volgende onderwerp
Sinds jouw stemming si er een nieuwe kunstinzending bijgekomen, zag ik, wellicht dat je je stem nog wil aanpassen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stem voor 'sla' als volgende onderwerp
Ik zag dat het tot en met zondag mag. Dus ik had al geëdit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan mag het tot maandag.![]()
![]()
Vind ik. Toch?![]()
Als de uitslag bekend is, zeg je ons wel welk verhaal het is he!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond er één verhaal echt heel erg uitspringenMaar ik zag ook van wie het was, dus stemmen
Helaas.
Hoe laat ga je stemmen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stemnog wel, vandaag nog. Tot hoe laat is de deadline?
Ach, als je voor morgen stemt ben je heus wel op tijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Of tijdens het voetbal. Ik volg die onzin toch niet zo intensief.
Ja, ik meen me te herinneren dat ik ooit eens had gezegd dat ik wat uitgebreider zou stemmen, maar tot nog toe kwam het er steeds niet van.quote:
Ach, volgende keer is er weer een kans om te stemmenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik had willen stemmen, maar ik wist niet dat je een top drie moest maken per onderdeel. En toen had ik geen puf meer om ook nog een 2 en 3 te bepalen. Mea culpa.![]()
Alle inzendinders hebben bij hun inzending ook een onderwerp meegestuurd. De nummer 1'en van elke categorie zijn dus de winnaars, en hun meegezonden onderwerpen worden in een poll gelaatst. En is het een paar dagen stemmen op een volgend onderwerp, en gaan we weer van start.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het direct weer van start? Wordt een volgend onderwerp bekendgemaakt met de uitslag?
Doe je mee met de wedstrijd, Lienekien?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het direct weer van start? Wordt een volgend onderwerp bekendgemaakt met de uitslag?
Wie weet.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef Augustina het volgende:
[..]
Doe je mee met de wedstrijd, Lienekien?
We zouden het verplicht kunnen gaan stellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik meen me te herinneren dat ik ooit eens had gezegd dat ik wat uitgebreider zou stemmen, maar tot nog toe kwam het er steeds niet van.
Het stemmen duurde wel even (maar dat had ook te maken met al die versieringen).
Ja, en dan ook iedereen die ooit in TTK post verplicht stellen om mee te doen en om te stemmen, gewoon met een zweep er naast staanquote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
We zouden het verplicht kunnen gaan stellen.
Ik heb het geprobeerd in Excel, maar dat programma vindt mij niet leuk. En ik deed zo mijn best.quote:Is er al iemand die de uitslag geteld heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |