Nee dus, AR. Maar vanwege de vorm van het gedicht is voor deze constructie gekozen. Dit was anders in tekstvorm niet mogelijk geweest op Fok. En hier je feedback dus en niet in het stem-topicquote:
Eigenlijk.., is dit beeldende kunst..
Ziet er weer goed uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Inzendingen TTK-wedstrijd 'Water en Vuur'
Zondag 25 juni.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Spannend. Binnenkort maar eens lezen allemaal.
Tot wanneer hebben we de tijd?
Godzijdank.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, niemand had 'voetbal' als volgend onderwerp.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stem voor 'sla' als volgende onderwerp
Sinds jouw stemming si er een nieuwe kunstinzending bijgekomen, zag ik, wellicht dat je je stem nog wil aanpassen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik stem voor 'sla' als volgende onderwerp
Ik zag dat het tot en met zondag mag. Dus ik had al geëdit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan mag het tot maandag.![]()
![]()
Vind ik. Toch?![]()
Als de uitslag bekend is, zeg je ons wel welk verhaal het is he!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond er één verhaal echt heel erg uitspringenMaar ik zag ook van wie het was, dus stemmen
Helaas.
Hoe laat ga je stemmen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stemnog wel, vandaag nog. Tot hoe laat is de deadline?
Ach, als je voor morgen stemt ben je heus wel op tijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Of tijdens het voetbal. Ik volg die onzin toch niet zo intensief.
Ja, ik meen me te herinneren dat ik ooit eens had gezegd dat ik wat uitgebreider zou stemmen, maar tot nog toe kwam het er steeds niet van.quote:
Ach, volgende keer is er weer een kans om te stemmenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik had willen stemmen, maar ik wist niet dat je een top drie moest maken per onderdeel. En toen had ik geen puf meer om ook nog een 2 en 3 te bepalen. Mea culpa.![]()
Alle inzendinders hebben bij hun inzending ook een onderwerp meegestuurd. De nummer 1'en van elke categorie zijn dus de winnaars, en hun meegezonden onderwerpen worden in een poll gelaatst. En is het een paar dagen stemmen op een volgend onderwerp, en gaan we weer van start.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het direct weer van start? Wordt een volgend onderwerp bekendgemaakt met de uitslag?
Doe je mee met de wedstrijd, Lienekien?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaat het direct weer van start? Wordt een volgend onderwerp bekendgemaakt met de uitslag?
Wie weet.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef Augustina het volgende:
[..]
Doe je mee met de wedstrijd, Lienekien?
We zouden het verplicht kunnen gaan stellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik meen me te herinneren dat ik ooit eens had gezegd dat ik wat uitgebreider zou stemmen, maar tot nog toe kwam het er steeds niet van.
Het stemmen duurde wel even (maar dat had ook te maken met al die versieringen).
Ja, en dan ook iedereen die ooit in TTK post verplicht stellen om mee te doen en om te stemmen, gewoon met een zweep er naast staanquote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
We zouden het verplicht kunnen gaan stellen.
Ik heb het geprobeerd in Excel, maar dat programma vindt mij niet leuk. En ik deed zo mijn best.quote:Is er al iemand die de uitslag geteld heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |