quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:48 schreef p-etr-a het volgende:
Zodra iedereen die heeft gezegd dat ie zal stemmen dat gedaan heeft zal denk ik de sluiting gewoon zijn? Ik hoop ook dat het snel is.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
Jee
Kunnen we trouwens nog meer stemmen verwachten?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Ik kan pas na het weekend echt aandachtig alles bekijken.
Maar zo veel stemmers zijn er helemaal niet, dus ik vind dat we elke stemmer aan moeten grijpen en ze in de watten moeten leggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de deadline was morgen toch al?
Of hebben we ons voor niks gehaast, Erik?
Ja, ik vond het geniaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens op mijn eigen onderwerp 'vuur' gestemd... wel toevallig dat ook iemand 'water' heeft ingezonden
De poll staat toch nog niet vast?quote:Op donderdag 18 mei 2006 06:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb zo'n 55 ding geschreven met het onderwerp vuur (ik weet niet of het onderwerp al vast staat maar ik stuur em wel even in) Ik ga toch voor de categorie kunst
That would be mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens op mijn eigen onderwerp 'vuur' gestemd... wel toevallig dat ook iemand 'water' heeft ingezonden
Ik had hem te vroeg ingestuurd en dacht dat het onderwerp alleen vuur was... en met het dubbele onderwerp kun je veel meer ... vandaar dat mijn inzending nu verwaarloosbaar isquote:Op maandag 22 mei 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo, er is toch juist heel erg veel te bedenken over water of vuur?
Ik zie dat vuur nu een stem meer heeft dan water...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we het thema van de volgende wedstrijd "Water & Vuur" maken?
En wie alleen over water wil schrijven of alleen over vuur mag dat ook doen.
Is dit zeker?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
Water & Vuur volgens mij. Tot wanneer kunnen we inzenden?
ja, volgens mij wel. Het was een gelijke score. Maar je mag dus ook kiezen voor water of vuur. Zie een paar posts hiervoor van Isaquote:
Ja precies, dat wat je zei over die FP.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we de wedstrijd wat meer moeten promoten...
Ja precies, wat vers bloed kan nooit kwaad!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja precies, dat wat je zei over die FP.
Het zijn nu toch voornamelijk dezelfde die inzenden
Wat dacht je van dit berichtje op de FP:
Ronald Giphart mag zijn hart in het gips verstoppen voor jou?
Gebruik de Slee van Carry als ski op wintersport.
etc.
kom oefenen tijdens de fok!schrijfwedstrijd...blablaba.
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
haha een marktonderzoek.
Wat een onzin.
Gewoon erop pleuren en dan zien we het wel.
Misschien ook nog wat links naar de winnende verhalen?
Wij schrijven voor de eer toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij de fotowedstrijd hebben ze altijd wat prijzen te verdelen, misschien dat dat stimuleert?
Nou ja, voor mij hoeft het niet. Ik schrijf toch wel.
Ook niet eens. Ik weet eigenlijk niet waarom ik schrijf. Echt extreem leuk vind ik het ook weer niet. Maar ik kan t niet laten.quote:
Het schrijven zelf is een lijdensweg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ook niet eens. Ik weet eigenlijk niet waarom ik schrijf. Echt extreem leuk vind ik het ook weer niet. Maar ik kan t niet laten.
Wat mezelf betreft vind ik het hooguit een irritante gewoonte.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het schrijven zelf is een lijdensweg.
Maar de verhalen moeten eruit, en het geeft ook een fijn gevoel als je een verhaal naar je zin af hebt.
Vind ik.
Daar ben ik denk ik heel slecht in. Ik ben meer van de logische puzzels, vrees ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:19 schreef Biancavia het volgende:
Houden jullie ook van cryptogrammen?
*O* Het Grote Fok! Cryptogram! *O*
Ik ben geen schrijver maar heb al wel eens een verhaal van 12 pagina's geschreven. En dat was net zoals biancavia zei soms moet het er gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee, geen cadeaus alsjeblieft.
Dan gaat de essentie weg. Je bent schrijver of niet.
Niet zomaar voor elk ditje of datje schrijven.
Daar heeft heel TTK last van.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De FOT-wedstrijd heeft naar mijn weten erg lang ook zonder prijzen gedraaid, en dat liep ook goed.
Het schort hier aan publiciteit, ja.
Met andere woorden: FP en Fok!radio moeten worden ingeschakeld?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De FOT-wedstrijd heeft naar mijn weten erg lang ook zonder prijzen gedraaid, en dat liep ook goed.
Het schort hier aan publiciteit, ja.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:07 schreef _Arual_ het volgende:
Dus de opdracht is nu officieel "water en/of vuur"?
Het spits. Als je 'de spits' afbijt, ziet de kerktoren er zo raar uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:52 schreef Sasandra het volgende:
Beste taalliefhebbers, even een kort vraagje. Ik vind het een beetje onzinnig om hier een nieuw topic over te openen.
Weten jullie misschien of je het of de spits afbijt?
Bij voorbaat dank.
Thanxquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het spits. Als je 'de spits' afbijt, ziet de kerktoren er zo raar uit
Als je ook nog een winkans overlaat voor de restquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik ook meedoen?
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb een idee voor een 'kunstig' iets.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik ook meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |