Denneboom scoort ook zoveel, als hij zo goed was als Huntelaar dan zou hij niet bij Nek voetballenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Kuyt moet zowiezo mee, die kun je ook als rechtsbuiten laten spelen.
Huntelaar of Vennegoor vallen af. Door de ervaring vind ik dat Vennegoor naar het WK moet.
Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom
Je kunt toch niet serieus menen dat Denneboom net zo goed is als Huntelaar. OMFG hoe verzin je hetquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Huntelaar of Vennegoor vallen af. Door de ervaring vind ik dat Vennegoor naar het WK moet.
Spelers als Huntelaar hebben we genoeg, die zijn alleen nog niet ontdekt. Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom, hij heeft alleen meer geluk gehad om bij de juiste club te komen.
In 2004 zei ik al dat Kuyt van FC Utrecht (destijds) mee naar het EK moest, betere spits dan Kluivert.
Toch ging hij niet mee, omdat hij bij FC Utrecht speelde.
Ze kijken puur naar de club.
Dat is inmiddels door het nieuws achterhaalt. Hij zou een verdediger thuis kunnen laten maar dat lijkt me sterk. Ik verwacht dat Huntelaar niet meegaat, zeker nu Huntelaar ineens getest werd gisteren en v. Basten niet op andere gedachten is gebracht zoals hij het zelf zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan laat je op het middenvel iemand thuis?
Afgedwongen. Denneboom is een aar-di-ge spits, niets bijzonders.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Spelers als Huntelaar hebben we genoeg, die zijn alleen nog niet ontdekt. Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom, hij heeft alleen meer geluk gehad om bij de juiste club te komen.
In denk dat Van Basten wat dat betreft een stuk ruimdenkender is dan de vorige 347 coaches.quote:In 2004 zei ik al dat Kuyt van FC Utrecht (destijds) mee naar het EK moest, betere spits dan Kluivert.
Kuyt moet sowieso mee. Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
In 2004 zei ik al dat Kuyt van FC Utrecht (destijds) mee naar het EK moest, betere spits dan Kluivert.
In 2004 speelde Kuyt al bij Feyenoord, dat had er dus niets mee te maken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik als Ajacied roep ook dat Kuyt mee moetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Kuijt had de rol van Patje in 2004 makkelijk kunnen invullen want sinds brazilie - nederland 98 heb kluivert amper nog goed gebald geloof ik! okeej op het EK in eigen land nog ffies.
Huntelaar moet mee!
(zelfs ik als Feyenoorder roep dat)
Ik ben sowieso nooit zo haatdragend naar niet-Feyenoorders toe. Als ze goed zijn, zijn ze goed en heb ik weer iets om naar te kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik als Ajacied roep ook dat Kuyt mee moet
Tijdens een WK vergeet ik alle haat tegen feyenoord. Tenminste tegen de feyenoordspelers die in Oranje spelen dan he
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik doe dus ook niet mee aan die Huntelaar/Kuijt-hetze. Ik heb ze het liefst allebei mee.
Maar hopen dat er geen verlenging komt dan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dirk Kuijt (hij vecht 90 minuten lang
Of blessuretijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar hopen dat er geen verlenging komt dan.
Wat betreft Huntelaar lag het dus aan de aanvoer.quote:Van de KNVB-site:
Een sfeervol duel, waar weinig conclusies uit getrokken mogen worden. Zo valt het donderdagavond gespeelde, vriendschappelijke treffen tussen Oranje en Jong Oranje misschien wel het best te omschrijven. Het ‘grote’ en het kleinere Oranje sloten het in Katwijk gespeelde duel doelpuntloos af: 0-0. Opvallend detail: vooral na rust waren de grootste kansen voor Jong Oranje.
Marvin Emnes was nog het dichtst een verrassing. In duel met Oranje-doelman Maarten Stekelenburg (de Ajacied verving in de tweede helft AZ’er Henk Timmer) werkte de Spartaan de bal pardoes tegen de touwen. Tot ontzetting van de kleine en jonge, frivool spelende spits, werd de ‘treffer’ afgekeurd. Buitenspel. ,,Buitenspel was het volgens mij niet’’, mokte Ron Vlaar –gestoken in het witte Nederland-shirt– na afloop. De teleurstelling van de Feyenoorder was begrijpelijk. Het gelijkspel is al niet verkeerd; maar met een beetje meer geluk hadden de internationals van De Haan onverwachts een nog beter resultaat geboekt. Jong Oranje kan in elk geval met opgeheven hoofd afreizen naar het jeugd-EK in Portugal, later deze maand.
Dat het ‘grote’ Oranje wat rommelig speelde, viel te verklaren. De wedstrijd (eigenlijk hét officieuze startschot voor de WK-campagne) was ook vooral bedoeld om enkele potentiële WK-gangers aan het werk te zien. Misschien wel de meest opvallende ‘potentiële WK-ganger’ speelde de onopvallendste rol. Klaas-Jan Huntelaar speelde zijn eerste wedstrijd als spits van Oranje. De Ajacied zal zich er meer van hebben voorgesteld. De ongelukkig spelende topschutter werd nauwelijks in stelling gebracht door zijn ploeggenoten. In de ploeg van Huntelaar speelden vooral Wesley Sneijder en John Heitinga allebei een redelijk duel.
,,Een moeizaam duel’’, typeerde Sneijder het bijzondere onderonsje. ,,Ook omdat we op sommige momenten niet scherp genoeg waren.’’ Zijn clubgenoot Heitinga wilde naderhand niets weten van welke druk dan ook. De centrale verdediger had niet het idee dat hij de bondscoach expliciet in Katwijk moest overtuigen. ,,Het was vanavond gewoon een kwestie van lekker voetballen’’, liet Heitinga het laconiek klinken. De Ajacied speelde wat dat betreft zoals hij (naderhand) sprak: weinig frivool en robuust. Betrouwbaar ook. Bij het ‘grote’ Oranje bleven Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben de hele wedstrijd op de bank.
Met Dirk Kuijt als invaller voor Phillip Cocu kreeg Oranje er een speerpunt bij. De Katwijker –Kuyt speelde een onvervalste thuiswedstrijd– bereidde een reeks kansjes voor, of nam Jong Oranje-goalie Kenneth Vermeer zelf onder vuur. Namens Jong Oranje maakten ook Demy de Zeeuw (één van de negen AZ-spelers die in actie kwam) en Julian Jenner het Stekelenburg nog aardig lastig. Doelpunten bleven dus uit.
Met de 0-0 op zak waren het naderhand vooral de beloften van Jong Oranje die breed lachend de spelersbus weer opzochten. ,,Dit smaakt zeker naar meer’’, stelde Vermeer na zijn ruim 45 minuten durende invalbeurt. De Ajacied maakte zijn eerste minuten bij Jong Oranje. Feyenoorder Vlaar keek alvast vooruit richting jeugd-EK: ,,In Portugal wacht ons hopelijk een fantastisch toernooi. Wat dat betreft bekijk ik het realistisch en zie ik het vooral als een mooie ervaring.’’
Oranje – Jong Oranje 0-0. Sportpark Nieuw Zuid, Katwijk. Scheidsrechter: Liesveld.
Oranje: Timmer (46. Stekelenburg); Jaliens (77. Mathijsen), Heitinga, Opdam (68. Vennegoor of Hesselink) en De Cler; Landzaat, Sneijder en Cocu (46. Kuijt); Castelen, Huntelaar en Babel.
Jong Oranje: Vorm (46. Vermeer); Tiendalli, Vlaar (60. Kruiswijk), Luirink en Braafheid; Aissati (60. Schilder), Hofs (46. De Zeeuw) en Schaars; Jenner, Emnes en Bouaouzan (46. Medunjanin).
Kan ik me prima in vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef PyTh het volgende:
Dit wordt 'm wat mij betreft:
Sar/Timmer/Stekelenburg GK
Kromkamp/Heitinga voor RB
Boularouz/Heitinga voor RC
Mathijssen/Ooijer LC
Bronckhorst/De Cler LB
Bommel/Landzaat voor RM
Maduro/Sneijder voor CM
Cocu/v.d. Vaart voor LM
Kuyt/Castelen voor RV
Nistelrooij/Huntelaar CV - Vennegoor mee als Breekijzer
Robben/Persie LV
Maudro moet natuurlijk op de bank en Sneijder zou ik niet meenemen.quote:
Wie zou jij dan ipv Sneijder mee willen nemen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maudro moet natuurlijk op de bank en Sneijder zou ik niet meenemen.
Waarom geen Sneijder?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maudro moet natuurlijk op de bank en Sneijder zou ik niet meenemen.
Als middenvelderz zou ik Van Bommel, Cocu, Davids, Landzaat, VD Vaart en (om te leren) Maduro meenemen. Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie zou jij dan ipv Sneijder mee willen nemen?
Dat moet met Robben, Van Persie en Van der Vaart om hem heen wel goedkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Mwanatabu het volgende:
In ander topic ook gepost, maar daar zijn ze te druk met kinderachtig geflame:
[..]
Wat betreft Huntelaar lag het dus aan de aanvoer.
Sneijder is na Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland die in aanmerking komt voor Oranje. Dat jij hem niet mag, is niet zo relevant.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als middenvelderz zou ik Van Bommel, Cocu, Davids, Landzaat, VD Vaart en (om te leren) Maduro meenemen. Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als middenvelderz zou ik Van Bommel, Cocu, Davids, Landzaat, VD Vaart en (om te leren) Maduro meenemen. Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.
Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Sneijder is na Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland die in aanmerking komt voor Oranje. Dat jij hem niet mag, is niet zo relevant.
Waar basseer je dat in vredesnaam op?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |