abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:42:33 #201
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_37749849
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Ixnay het volgende:
Kuyt moet zowiezo mee, die kun je ook als rechtsbuiten laten spelen.

Huntelaar of Vennegoor vallen af. Door de ervaring vind ik dat Vennegoor naar het WK moet.

Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom
Denneboom scoort ook zoveel, als hij zo goed was als Huntelaar dan zou hij niet bij Nek voetballen
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_37749994
quote:

Huntelaar of Vennegoor vallen af. Door de ervaring vind ik dat Vennegoor naar het WK moet.

Spelers als Huntelaar hebben we genoeg, die zijn alleen nog niet ontdekt. Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom, hij heeft alleen meer geluk gehad om bij de juiste club te komen.

In 2004 zei ik al dat Kuyt van FC Utrecht (destijds) mee naar het EK moest, betere spits dan Kluivert.
Toch ging hij niet mee, omdat hij bij FC Utrecht speelde.
Ze kijken puur naar de club.
Je kunt toch niet serieus menen dat Denneboom net zo goed is als Huntelaar. OMFG hoe verzin je het

En Kuijt was destijds echt nog niet zo goed als nu, hoor.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 05:44:50 #203
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_37751606
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan laat je op het middenvel iemand thuis?
Dat is inmiddels door het nieuws achterhaalt. Hij zou een verdediger thuis kunnen laten maar dat lijkt me sterk. Ik verwacht dat Huntelaar niet meegaat, zeker nu Huntelaar ineens getest werd gisteren en v. Basten niet op andere gedachten is gebracht zoals hij het zelf zegt.
pi_37752367
quote:

Spelers als Huntelaar hebben we genoeg, die zijn alleen nog niet ontdekt. Ik denk niet dat Huntelaar beter is dan bijvoorbeeld Denneboom, hij heeft alleen meer geluk gehad om bij de juiste club te komen.
Afgedwongen. Denneboom is een aar-di-ge spits, niets bijzonders.
quote:
In 2004 zei ik al dat Kuyt van FC Utrecht (destijds) mee naar het EK moest, betere spits dan Kluivert.
In denk dat Van Basten wat dat betreft een stuk ruimdenkender is dan de vorige 347 coaches.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37752535
quote:

Kuyt moet sowieso mee. Ben ik het mee eens

Vennegoor ervaring? Welke ervaring heeft Vennegoor op een groot toernooi dan?

Spelers als Huntelaar hebben we genoeg? Welke Nederlandse spits was de laatste die meer dan 30 goals maakte in de Eredivisie? Inderdaad van Nistelrooij. En die speelde toen het hele seizoen bij psv. Huntelaar heeft ook nog een half seizoen bij Heerenveen gespeeld en dat is (met alle respect) absoluut geen topclub. Des te knapper dat hij er daar ook 17 gemaakt heeft in een half seizoen. En op die opmerking over Denneboom ga ik maar niet in. Ik kan me niet voorstellen dat je dat serieus meent. Anders neem ik jou voortaan niet meer serieus...

En wat Kuyt betreft. In 2004 vond ik hem bij lange na nog niet zo goed als nu. Zeer terecht dat hij toen niet mee is gegaan naar Portugal. Nu hoort hij er zeker weten bij.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:15:43 #206
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37752862
quote:
In 2004 speelde Kuyt al bij Feyenoord, dat had er dus niets mee te maken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:27:40 #207
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_37753072
Kuijt had de rol van Patje in 2004 makkelijk kunnen invullen want sinds brazilie - nederland 98 heb kluivert amper nog goed gebald geloof ik! okeej op het EK in eigen land nog ffies.

Huntelaar moet mee!
(zelfs ik als Feyenoorder roep dat)
pi_37753153
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Kuijt had de rol van Patje in 2004 makkelijk kunnen invullen want sinds brazilie - nederland 98 heb kluivert amper nog goed gebald geloof ik! okeej op het EK in eigen land nog ffies.

Huntelaar moet mee!
(zelfs ik als Feyenoorder roep dat)
Ik als Ajacied roep ook dat Kuyt mee moet

Tijdens een WK vergeet ik alle haat tegen feyenoord. Tenminste tegen de feyenoordspelers die in Oranje spelen dan he
pi_37753394
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik als Ajacied roep ook dat Kuyt mee moet

Tijdens een WK vergeet ik alle haat tegen feyenoord. Tenminste tegen de feyenoordspelers die in Oranje spelen dan he
Ik ben sowieso nooit zo haatdragend naar niet-Feyenoorders toe. Als ze goed zijn, zijn ze goed en heb ik weer iets om naar te kijken.
Ik doe dus ook niet mee aan die Huntelaar/Kuijt-hetze. Ik heb ze het liefst allebei mee.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37753446
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik doe dus ook niet mee aan die Huntelaar/Kuijt-hetze. Ik heb ze het liefst allebei mee.
Ik ook

Laat lange Jan maar thuis.
pi_37753452
Ik vind kuijt geen goede centrum spits, maar meer een spits die er een beetje bij hangt, Schaduwspits... in mijn ogen zijn er nu ook maar 2 centrumspitsen Huntelaar en v Nistelrooy. VofH vind ik een middelmatige voetballer die de afgelopen periode verdomd weinig heeft gepresteerd... Kuijt zou volgens mij heel goed op 10 uit de voeten kunnen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 mei 2006 @ 09:44:43 #212
862 Arcee
Look closer
pi_37753508
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dirk Kuijt (hij vecht 90 minuten lang
Maar hopen dat er geen verlenging komt dan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37753536
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar hopen dat er geen verlenging komt dan.
Of blessuretijd Maar daar hebben we Huntelaar voor
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:40:37 #214
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37754844
Dit wordt 'm wat mij betreft:

Sar/Timmer/Stekelenburg GK

Kromkamp/Heitinga voor RB
Boularouz/Heitinga voor RC
Mathijssen/Ooijer LC
Bronckhorst/De Cler LB

Bommel/Landzaat voor RM
Maduro/Sneijder voor CM
Cocu/v.d. Vaart voor LM

Kuyt/Castelen voor RV
Nistelrooij/Huntelaar CV - Vennegoor mee als Breekijzer
Robben/Persie LV
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37754874
In ander topic ook gepost, maar daar zijn ze te druk met kinderachtig geflame:
quote:
Van de KNVB-site:

Een sfeervol duel, waar weinig conclusies uit getrokken mogen worden. Zo valt het donderdagavond gespeelde, vriendschappelijke treffen tussen Oranje en Jong Oranje misschien wel het best te omschrijven. Het ‘grote’ en het kleinere Oranje sloten het in Katwijk gespeelde duel doelpuntloos af: 0-0. Opvallend detail: vooral na rust waren de grootste kansen voor Jong Oranje.

Marvin Emnes was nog het dichtst een verrassing. In duel met Oranje-doelman Maarten Stekelenburg (de Ajacied verving in de tweede helft AZ’er Henk Timmer) werkte de Spartaan de bal pardoes tegen de touwen. Tot ontzetting van de kleine en jonge, frivool spelende spits, werd de ‘treffer’ afgekeurd. Buitenspel. ,,Buitenspel was het volgens mij niet’’, mokte Ron Vlaar –gestoken in het witte Nederland-shirt– na afloop. De teleurstelling van de Feyenoorder was begrijpelijk. Het gelijkspel is al niet verkeerd; maar met een beetje meer geluk hadden de internationals van De Haan onverwachts een nog beter resultaat geboekt. Jong Oranje kan in elk geval met opgeheven hoofd afreizen naar het jeugd-EK in Portugal, later deze maand.

Dat het ‘grote’ Oranje wat rommelig speelde, viel te verklaren. De wedstrijd (eigenlijk hét officieuze startschot voor de WK-campagne) was ook vooral bedoeld om enkele potentiële WK-gangers aan het werk te zien. Misschien wel de meest opvallende ‘potentiële WK-ganger’ speelde de onopvallendste rol. Klaas-Jan Huntelaar speelde zijn eerste wedstrijd als spits van Oranje. De Ajacied zal zich er meer van hebben voorgesteld. De ongelukkig spelende topschutter werd nauwelijks in stelling gebracht door zijn ploeggenoten. In de ploeg van Huntelaar speelden vooral Wesley Sneijder en John Heitinga allebei een redelijk duel.

,,Een moeizaam duel’’, typeerde Sneijder het bijzondere onderonsje. ,,Ook omdat we op sommige momenten niet scherp genoeg waren.’’ Zijn clubgenoot Heitinga wilde naderhand niets weten van welke druk dan ook. De centrale verdediger had niet het idee dat hij de bondscoach expliciet in Katwijk moest overtuigen. ,,Het was vanavond gewoon een kwestie van lekker voetballen’’, liet Heitinga het laconiek klinken. De Ajacied speelde wat dat betreft zoals hij (naderhand) sprak: weinig frivool en robuust. Betrouwbaar ook. Bij het ‘grote’ Oranje bleven Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben de hele wedstrijd op de bank.

Met Dirk Kuijt als invaller voor Phillip Cocu kreeg Oranje er een speerpunt bij. De Katwijker –Kuyt speelde een onvervalste thuiswedstrijd– bereidde een reeks kansjes voor, of nam Jong Oranje-goalie Kenneth Vermeer zelf onder vuur. Namens Jong Oranje maakten ook Demy de Zeeuw (één van de negen AZ-spelers die in actie kwam) en Julian Jenner het Stekelenburg nog aardig lastig. Doelpunten bleven dus uit.

Met de 0-0 op zak waren het naderhand vooral de beloften van Jong Oranje die breed lachend de spelersbus weer opzochten. ,,Dit smaakt zeker naar meer’’, stelde Vermeer na zijn ruim 45 minuten durende invalbeurt. De Ajacied maakte zijn eerste minuten bij Jong Oranje. Feyenoorder Vlaar keek alvast vooruit richting jeugd-EK: ,,In Portugal wacht ons hopelijk een fantastisch toernooi. Wat dat betreft bekijk ik het realistisch en zie ik het vooral als een mooie ervaring.’’

Oranje – Jong Oranje 0-0. Sportpark Nieuw Zuid, Katwijk. Scheidsrechter: Liesveld.

Oranje: Timmer (46. Stekelenburg); Jaliens (77. Mathijsen), Heitinga, Opdam (68. Vennegoor of Hesselink) en De Cler; Landzaat, Sneijder en Cocu (46. Kuijt); Castelen, Huntelaar en Babel.

Jong Oranje: Vorm (46. Vermeer); Tiendalli, Vlaar (60. Kruiswijk), Luirink en Braafheid; Aissati (60. Schilder), Hofs (46. De Zeeuw) en Schaars; Jenner, Emnes en Bouaouzan (46. Medunjanin).
Wat betreft Huntelaar lag het dus aan de aanvoer.
pi_37754885
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef PyTh het volgende:
Dit wordt 'm wat mij betreft:

Sar/Timmer/Stekelenburg GK

Kromkamp/Heitinga voor RB
Boularouz/Heitinga voor RC
Mathijssen/Ooijer LC
Bronckhorst/De Cler LB

Bommel/Landzaat voor RM
Maduro/Sneijder voor CM
Cocu/v.d. Vaart voor LM

Kuyt/Castelen voor RV
Nistelrooij/Huntelaar CV - Vennegoor mee als Breekijzer
Robben/Persie LV
Kan ik me prima in vinden
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:25:33 #217
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37756079
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kan ik me prima in vinden
Maudro moet natuurlijk op de bank en Sneijder zou ik niet meenemen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:30:24 #218
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37756215
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wie zou jij dan ipv Sneijder mee willen nemen?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37756240
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Waarom geen Sneijder?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:32:29 #220
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37756262
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wie zou jij dan ipv Sneijder mee willen nemen?
Als middenvelderz zou ik Van Bommel, Cocu, Davids, Landzaat, VD Vaart en (om te leren) Maduro meenemen. Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.
pi_37756343
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Mwanatabu het volgende:
In ander topic ook gepost, maar daar zijn ze te druk met kinderachtig geflame:
[..]

Wat betreft Huntelaar lag het dus aan de aanvoer.
Dat moet met Robben, Van Persie en Van der Vaart om hem heen wel goedkomen.
pi_37756389
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als middenvelderz zou ik Van Bommel, Cocu, Davids, Landzaat, VD Vaart en (om te leren) Maduro meenemen. Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.
Sneijder is na Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland die in aanmerking komt voor Oranje. Dat jij hem niet mag, is niet zo relevant.
pi_37756463
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:40:27 #224
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37756464
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Sneijder is na Van der Vaart de beste aanvallende middenvelder van Nederland die in aanmerking komt voor Oranje. Dat jij hem niet mag, is niet zo relevant.
Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.
pi_37756474
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.
Waar basseer je dat in vredesnaam op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')