Het gaat er niet om wat wij in hem zien, maar wat van Basten in hem ziet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:01 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Persie is beter op rechts dan op links. Zeker veel beter dan Castelen. Ik snap niet wat sommige mensen in hem zien. Hij heeft geen kwaliteit en geen rendement. Zijn enige sterke punt is zijn snelheid. Hij moet nog veel leren voordat hij van toegevoegde waarde kan zijn in Oranje.
Het is dat je kleur bekent met die laatste zin, want Gerritsen, Douglas en Denneboom (vooral die laatste) selecteren is natuurlijk pure humor, net als die zin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef knowall het volgende:
Van Persie kan helaas niet als buitenspeler geselecteerd worden hij speelt bij Arsenal immers in een 4-4-2 formatie.
De voorhoede selectie zou dan ook moeten zijn:
Linksbuiten: Robben & Douglas
Centrumaanvaller: Huntelaar & van Nistelrooy.
Rechtsbuiten: Castelen & Denneboom.
Hoewel Robben en van Nistelrooy twijfelachtig zijn, daar zij niet wekelijks bij hun eigen club spelen en derhalve eigenlijk ook niet geselecteerd mogen worden, dan zou de selectie moeten zijn:
Linksbuiten: Douglas & Gerritsen
Centrumaanvaller: Huntelaar & VOH.
Want van Basten is een man van zijn woord.
Welke Nederlanderse topvoetballers die wekelijks als rechtsbuiten of linksbuiten bij hun club spelen heb ik dan over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is dat je kleur bekent met die laatste zin, want Gerritsen, Douglas en Denneboom (vooral die laatste) selecteren is natuurlijk pure humor, net als die zin.
Touché. Ze zijn er niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Welke Nederlanderse topvoetballers die wekelijks als rechtsbuiten of linksbuiten bij hun club spelen heb ik dan over het hoofd gezien?
Dan lijkt het mee goed plan dat van Basten zijn selectiecriteria bijstelt en meteen ook even Seedorf en Davids selecteert voor het WK.quote:
Voor Van Basten is het 433 eerste keus en 442 tweede. Het zou inconsequent zijn van hem om op 2e keus te gaan selecteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Dan lijkt het mee goed plan dat van Basten zijn selectiecriteria bijstelt en meteen ook even Seedorf en Davids selecteert voor het WK.![]()
Met een beetje mazzel overleven we dan zowaar de eerste ronde.
Kromkamp? Voetbalt die nog? Maar je hebt wel gelijk wanneer je stelt dat het Nederlands elftal voor het merendeel bagger is. Overschatte AZ'ers alom en hier en daar een bidonschoppende vedette. Opzich niet erg, maar ik vraag me dan af waarom er dan toch altijd weer zoveel mensen zijn die menen dat Oranje een reëele kans maakt op het WK.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Voor Van Basten is het 433 eerste keus en 442 tweede. Het zou inconsequent zijn van hem om op 2e keus te gaan selecteren.
Overigens zit het bij oranje niet alleen rechtsvoor mis, ook rechtsachter Jan "43 minuten" Kromkamp en ook zeker Marc "King of domme overtredingen" Van Bommel op het rechtermiddenveld zijn daar risicopunten. Als het ergens vandaan moet komen bij het Nl. elftal is het van links, waar met Robben, vd Vaart en vPersie nog enige kwaliteit rondloopt.
Ahahahahquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef knowall het volgende:
Van Persie kan helaas niet als buitenspeler geselecteerd worden hij speelt bij Arsenal immers in een 4-4-2 formatie.
De voorhoede selectie zou dan ook moeten zijn:
Linksbuiten: Robben & Douglas
Centrumaanvaller: Huntelaar & van Nistelrooy.
Hoewel Robben en van Nistelrooy twijfelachtig zijn, daar zij niet wekelijks bij hun eigen club spelen en derhalve eigenlijk ook niet geselecteerd mogen worden, dan zou de selectie moeten zijn:
Linksbuiten: Douglas & Gerritsen
Centrumaanvaller: Huntelaar & VOH.
Want van Basten is een man van zijn woord.
Omdat die mensen er net als ik van overtuigd zijn dat je met een team van subtoppers verder komt dan met een allegaartje aan vedettesquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Kromkamp? Voetbalt die nog? Maar je hebt wel gelijk wanneer je stelt dat het Nederlands elftal voor het merendeel bagger is. Overschatte AZ'ers alom en hier en daar een bidonschoppende vedette. Opzich niet erg, maar ik vraag me dan af waarom er dan toch altijd weer zoveel mensen zijn die menen dat Oranje een reëele kans maakt op het WK.![]()
Dat zeiden we bij het EK van 2004 ook al. Ik geloof niet meer in Van The Manquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn lijst:
Ruud van Nistelrooij (hij wil op het WK laten zien dat hij een topspits is)
Dirk Kuijt (hij vecht 90 minuten lang en moviteert ook zijn teamleden.)
Klaas Jan Huntelaar (is een echte spits die een wedstrijd op slot kan gooien, hij draait een topseizoen)
Vennegoor is kopsterk, maar heeft niet zoveel doelpunten gemaakt bij PSV. En daar is een centrumspits voor.
Er doen zo'n dikke 20 teams met voornamelijk subtoppers mee aan het WK, dus de kans dat een team met subtoppers het WK wint is inderdaad groot.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat die mensen net als ik ervan pvertuigd zijn dat je met een team van subtoppers verder komt dan met een allegaartje aan vedettes
Dan hebben we het niet eens over subtoppers. Ik heb het over het effect dat een team met spelers van mindere kwaliteit (Griekenland, Denemarken, Duitsland, let maar op) een beter effect sorteert dan een samengeharkt zootje ego's (Spanje met name, Portugal, Nederland 2004).quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Er doen zo'n dikke 20 teams met voornamelijk subtoppers mee aan het WK, dus de kans dat een team met subtoppers het WK wint is inderdaad groot.
Idd. Een vd weinige toekomstige toppers die we nog hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:57 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik snap niet dat Van Persie zo wordt onderschat. Sinds hij weg is bij Feyenoord is hij aanzienlijk gegroeid onder Wenger. Bovendien kan hij zich ook optrekken aan het niveau van topaanvallers (Bergkamp, Henry, Reyes etc..) Robben vind ik de laatste tijd steeds minder worden met zijn aanstelligere gedrag.
Ja, gek he? Dat zijn van die nutteloze statistische en te verklaren feiten die niets uitsluiten. Een waarschijnlijke voorspelling is leuk voor een bookmaker.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef knowall het volgende:
Over het algemeen heeft toch echt één van de absolute favorieten of het thuisland het WK gewonnen in het verleden. En aangezien Nederland beide niet is...
Het is goed dat Nederland geen favoriet is. Hoe meer ze in de underdog positie komen hoe groter de kans dat ze wel gaan winnen. De verwachtingen waren in het verleden te hoog gespannen waardoor de kater groot was altijd na een verloren kwart- halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef knowall het volgende:
Over het algemeen heeft toch echt één van de absolute favorieten of het thuisland het WK gewonnen in het verleden. En aangezien Nederland beide niet is...
Misschien omdat het WK vaak van een hoger niveau is, door de aanwezigheid van Argentinië en Brazilië misschien? Geen idee, maar zou kunnen. Vraag het anders even aan tong80, die weet dat wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:53 schreef Ixnay het volgende:
Opvallend dat een WK altijd gewonnen is door het gastland of een favoriet, terwijl bij EK's vaker underdogs gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |