Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Hoezo ? Smurf geneukt ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is het waar dat je penis groter lijkt door de verkregen blauwe gloed?
Dan moet je bij onze buren in Klaagbaak zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:51 schreef Shirley het volgende:
Ik klaag over het algehele forum! Wat een dikke stront door een trechter gedoe zeg!
Zie TT.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je bij onze buren in Klaagbaak zijn.
Ik heb geen geluid hier, maar een gevoel van walging trok door mijn maag en floepte er via mijn anus uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Stofje, ondaks je Maikuuul-hetze moet je dit toch ook wel enigzins vermakelijk vinden.
Tot zover mijn mirakelse bijdrage.
Dat lijkt ook nergens naar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Wat stofje woensdag 10 mei 2006 @ 14:24 getyped had.
Je hebt dus drie plaatsen bij nacht gezien, die je normaal nooit bij nacht ziet. Dat is ook wat waard. Positief denken. Is belangrijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb overigens een klacht over het feit dat mijn trein van gisterennacht 3 extra stops heeft ingelast.
Mijn tijd is kostbaar, en dus zie ik graag een vergoeding in het verschiet liggen.
Maar Heiloo bij nacht is engquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt dus drie plaatsen bij nacht gezien, die je normaal nooit bij nacht ziet. Dat is ook wat waard. Positief denken. Is belangrijk.
Heiloo bij nacht is eng.quote:
Ik zet een joker in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heiloo bij nacht is eng.
a) Dat wist je al en dat werd bevestigd.
b) Dat wist je nog niet, je hebt het nu aan den lijve ondervonden
c) Het is een vooroordeel en je hebt Heiloo daarom niet de kans gegeven om dat vooroordeel te ontkrachten.
Nou?![]()
Tsja...zelfs m'n diepe décollete mocht niet baten, dus blijkbaar deed ik niet goed genoeg m'n best.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Oh en Shirley, kut van je rijbewijs, volgende keer beter. De derde poging had ik het geluk dat ik mijn mannelijke charme kon gebruiken want de examinator was een regelrechte relnicht
.
Niks mis met een artistiek slotjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:29 schreef VuiLBeest het volgende:
Serieuze vraag: Waarom slotje al na 2 minuten, mijn lol en artisikiteit mag ik toch wel delen met fokkers? dus een slotje pas na 2 uur lijkt me Beter:)
Een unicum!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:30 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wil de ONZ mods even een compliment geven.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:30 schreef Alicey het volgende:
Quick-PI nu ook beschikbaar voor de mods?quote:
Daar ben ik het wel mee eens. Echte bagger wordt gauw verwijderd. Puik!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:30 schreef Alicey het volgende:
* Alicey wil de ONZ mods even een compliment geven.
Hebben die luie flikkers me er nou nog niet bijgezet? Komt waarschijnlijk omdat ik mijn verplichte paling nog niet gedaan heb.quote:
Je moet nog slijmerig over de grond kruipen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Hebben die luie flikkers me er nou nog niet bijgezet? Komt waarschijnlijk omdat ik mijn verplichte paling nog niet gedaan heb.
Onder anderequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:11 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je moet nog slijmerig over de grond kruipen?
Waarom sta je niet in de TT?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
Niet! Zonder Inso is ONZ kut! KUT! KUT ZEG IK JE!
Jij i.c.m. ebola vind ik nog beter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef knowall het volgende:
[..]
Nou, dan vond ik mijn tvp toch beter.
Dat doet niemand, die arme jongen zit de hele dag voor zich uit te wauwelen en af en toe aait een vriendelijke meneer over zijn bol.quote:
Hè.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef knowall het volgende:
Nu weer even serieuze feedback mensen, hier is het feedback-topic immers niet voor bedoeld hé.
Dat eerste is niet nodig en dat tweede is er al.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:45 schreef knowall het volgende:
Gooi het op slot dan. Kijken wat er dan gebeurt. Misschien ontstaat er wel spontaan een PM-functie en goedwerkende search op FOK!, het valt niet uit te sluiten...
Zit niet zo te zeuren vuile communistquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef knowall het volgende:
Ik zei 'goedwerkende', hoor.
Je maakt het der zelf na brutaal vlerkjequote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef knowall het volgende:
Is het de forumwijde maak-knowall-voor-rotte-vis-of-erger-uit-dag? Bij deze een verzoek aan de moderators om passend op te treden.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef knowall het volgende:
Is het de forumwijde maak-knowall-voor-rotte-vis-of-erger-uit-dag? Bij deze een verzoek aan de moderators om passend op te treden.
Sorrie, maar ik kreeg kramp in mijn benen en moest em wel ergens op laten rustenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
Jogy...haal je zwans eens van de server af...hij is zo zwaar dat het hele forum traag is!
Ik zou als ik jou was je thumor even na laten kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef PLAE@ het volgende:
Wat nou bagger? Het is toch een grappig onderwerp.
Dit hele kankerforum bestaat uit bagger. Alleen zolang het om incrowd gezeik draait valt het ineens niet meer onder die noemer? Wat een bullshit.
Hoi. Wie ben jij?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef Kieran het volgende:
Wou even melden dat NJ een onvoorstelbare tiefusmod is die overal met ze grote smoel tussenkomt![]()
Ik denk, ik hou het constructief op deze late vrijdagavond![]()
Ik heb je vraag aan de FA's doorgegeven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat sinds ik twintig ben, ik volwassen genoeg ben om zonder TO-ban door het leven te kunnen gaan!![]()
Mag dat duidelijk zijn!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:28 schreef Snakey het volgende:
Ik ben al FA's en A's uit hun bed aan het bellen. Dit kan echt niet.
Eens kijken of het lukt nu je 20 bent, je TO ban is er af.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat sinds ik twintig ben, ik volwassen genoeg ben om zonder TO-ban door het leven te kunnen gaan!![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:28 schreef DrDentz het volgende:
maak je borst maar nat, de hele trucendoos gaat los
beste post in dit topic so far!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
schreef Sloavink het volgende:[/b]
[..]
En kamelen-tenen!
[afbeelding]
at your service!
Constructief bericht. Mede gezien je eigen bijdragen een bijzonder kostelijk stuk om te lezenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Lief blauw volk,
Ik klaag hier maar even. BeF heeft last van het stuk nageboorte dat zich Stuart noemt. Dat hij een verspilling van zuurstof is is duidelijk, maar dat hij users héél erg op de man probeert te raken is wat minder puik. Zouden jullie daar wat aan willen doen bitte?
Komop, je doet dit alleen om te rellen dude.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Constructief bericht. Mede gezien je eigen bijdragen een bijzonder kostelijk stuk om te lezen![]()
Ohja, als je weer met dat foto's plaatsen cliché antwoord komt neem ik je helemaal niet meer serieus (niet dat ik het al deed.)quote:Op zondag 14 mei 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, je doet dit alleen om te rellen dude.
Aandachtsnicht eerste klas.
Voordeel heb je; mensen gaan op je in.
Aandachtsnichtquote:Op zondag 14 mei 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, je doet dit alleen om te rellen dude.
Aandachtsnicht eerste klas.
Voordeel heb je; mensen gaan op je in.
Ach, de waarheid is moeilijk om op te reageren. Kruip lekker bij moeders in bed. Misschien krijg je op die manier een ander dak boven je hoofd dan het ouderlijk huis waarin je nog altijd verblijft knulquote:Op zondag 14 mei 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja, als je weer met dat foto's plaatsen cliché antwoord komt neem ik je helemaal niet meer serieus (niet dat ik het al deed.)
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
AandachtsnichtEhm, was jij niet dat jongetje met die bril die in elk topic zijn fotootjes plaatste van zichzelf, rukkend bij de foto's van je lieve vadertje
![]()
Je bent zo voorspelbaar als ze er maar zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, de waarheid is moeilijk om op te reageren. Kruip lekker bij moeders in bed. Misschien krijg je op die manier een ander dak boven je hoofd dan het ouderlijk huis waarin je nog altijd verblijft knul![]()
Was jij niet dat jongetje die zichzelf helemaal in cellofaan had gewikkeld en waarvan de foto's alom bekend zijn? Misschien kun je dat weer eens gaan doen zonder luchtgaatjes te prikken!quote:Op zondag 14 mei 2006 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
AandachtsnichtEhm, was jij niet dat jongetje met die bril die in elk topic zijn fotootjes plaatste van zichzelf, rukkend bij de foto's van je lieve vadertje
![]()
Lijkt me een goed plan. Overigens zal zo'n keileweg hoertje als jij daar wel ervaren mij zijn. Je woont immers in de slechtste wijk van Nederland is het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Was jij niet dat jongetje die zichzelf helemaal in cellofaan had gewikkeld en waarvan de foto's alom bekend zijn? Misschien kun je dat weer eens gaan doen zonder luchtgaatjes te prikken!
Zondagrel begint vroeg.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:40 schreef zoalshetis het volgende:
subliem! i love onz.
Nee, ik heb niet zulke zieke fantasieen als jij gelukkig. En misschien is globaal lezen toch niet jouw ding hé.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Overigens zal zo'n keileweg hoertje als jij daar wel ervaren mij zijn. Je woont immers in de slechtste wijk van Nederland is het niet![]()
kan me niet vroeg genoeg beginnen...quote:
Altijd origineel. Ik ben er blij meequote:Op zondag 14 mei 2006 02:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo Stuart! Ik heb nog een pak huishoudfolie over, enjoy! Ik doe er toch niets meer mee, en jij weet er vast wel een leuk plekje voor!
[afbeelding]
Ach, hypocrisie is normaal voor mensen hoor.quote:
Jouw vunzige hobby's hoef ik niet tot in detail te wetenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zulke zieke fantasieen als jij gelukkig. En misschien is globaal lezen toch niet jouw ding hé.
Alleen worden er wel met cliché's gesmeten alsof het brood voor de eenden is.quote:
Heey, onze dorps DJquote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, hypocrisie is normaal voor mensen hoor.
Dat lukt me ook nogquote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Neutrino het volgende:
Anders probeer je eens je adem in te houden voor 20 minuten ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw vunzige hobby's hoef ik niet tot in detail te weten![]()
![]()
blufquote:
Nou, denk wat je wilt denken over de persoon op die foto's dan voordat je zo hard lachtquote:Op zondag 14 mei 2006 02:44 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Als ik al vunzige hobby's zou hebben, zou ik er in ieder geval voor zorgen dat er nooit foto's van online kwamen.
Pakkend zo'n uitdaging. Ik kan de verleiding niet weerstaanquote:
Nee, hoeft nietquote:Op zondag 14 mei 2006 02:46 schreef yvonne het volgende:
Hé, ben ik nog op tijd?
Inlezen hoeft niet zeker?
Er mist nog bier, volgens mij.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:46 schreef yvonne het volgende:
Hé, ben ik nog op tijd?
Hard lachen doe ik niet. Hooguit stiekem gniffelen in m'n vuistje.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, denk wat je wilt denken over de persoon op die foto's dan voordat je zo hard lacht![]()
jouw tieten heb ik al gezien. is er nog een noob die we ff moeten vragen?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:46 schreef yvonne het volgende:
Hé, ben ik nog op tijd?
maar je kent hem nog wel van vroeger toch? dat een gastje, dat heel wat dacht te zijn, iets stoers zei, maar dan net te scheiterig was om het te doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pakkend zo'n uitdaging. Ik kan de verleiding niet weerstaan![]()
Ik vind het spannend dit te mogen lezenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je kent hem nog wel van vroeger toch? dat een gastje, dat heel wat dacht te zijn, iets stoers zei, maar dan net te scheiterig was om het te doen.
dan riepen we "bluf" en moest ie het wel doen. liep het vaak verkeerd af voor die bluffende gastjes. leermomentje.
Je hebt me gelukkig laten lachen met je boksenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef Neutrino het volgende:
Ik ken je niet..
Maar ruk lijk je me wel..
En dat folie shit lijkt me om te![]()
owja.. Ik heb geen vooroordelen..
Doe dat maar. Geniet ervan meid. Is misschien wel het enige wat je krijgt vannachtquote:Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hard lachen doe ik niet. Hooguit stiekem gniffelen in m'n vuistje.
I try...quote:Op zondag 14 mei 2006 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt me gelukkig laten lachen met je boksen![]()
Samenvatting?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:46 schreef yvonne het volgende:
Hé, ben ik nog op tijd?
Ik wil die pics van Stuart in folie weleens zienquote:Op zondag 14 mei 2006 02:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw tieten heb ik al gezien. is er nog een noob die we ff moeten vragen?
Het onverwachtse is leuker dan het puur voorspelbarequote:Op zondag 14 mei 2006 02:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeg eens iets kwetsends, Stuart. Dit houd me niet wakker.
Ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil die pics van Stuart in folie weleens zien
Ik zou bijna Boe wakker bellen hiervoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stuart is terug, 'nuff said.quote:
Ask Jan, die heeft ze zeker weten nog wel toch jan?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verdomme.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik zou bijna Boe wakker bellen hiervoor.
Tis pas 3 uur, bel!quote:Op zondag 14 mei 2006 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik zou bijna Boe wakker bellen hiervoor.
Oh nee hoor. Ik heb mijn portie al gehad voor vannacht. Het zou toch wel erg triest met me gesteld zijn als ik mijn plezier van jou af zou moeten laten hangen.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat maar. Geniet ervan meid. Is misschien wel het enige wat je krijgt vannacht![]()
Meisje, ik bedoel een andere vorm van plezier dan hetgeen je via je PC krijgt of van jezelfquote:Op zondag 14 mei 2006 02:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik heb mijn portie al gehad voor vannacht. Het zou toch wel erg triest met me gesteld zijn als ik mijn plezier van jou af zou moeten laten hangen.
Met een nieuw imago zie ik, hij is nu een kneiterstoere flamer.quote:
Nee hoor. Ik ben nog altijd de vriendelijk jongen die zich nu wat verveeldquote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met een nieuw imago zie ik, hij is nu een kneiterstoere flamer.
"Goh".
Ik mis goftedomme alles en niemand die me even mailt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Stuart, was je nou geband al die tijd of kon je het emotioneel-technisch gezien niet aan dat half Fok! je uitlacht vanwege je excentrieke zwak voor hoogkwalitatief zelfklevende tapes?
Ik kan me namelijk voorstellen dat het na een jaartje praten met een psycholoog zover is gekomen dat je alle gevoelens onderdrukt en dat ze dalijk resulteren in excessieve externe geweldsuitbarstingen.
Er zijn nog altijd sessies gaande. Er wordt een hoop geld aan verdiendquote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Stuart, was je nou geband al die tijd of kon je het emotioneel-technisch gezien niet aan dat half Fok! je uitlacht vanwege je excentrieke zwak voor hoogkwalitatief zelfklevende tapes?
Ik kan me namelijk voorstellen dat het na een jaartje praten met een psycholoog zover is gekomen dat je alle gevoelens onderdrukt en dat ze dalijk resulteren in excessieve externe geweldsuitbarstingen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meisje, ik bedoel een andere vorm van plezier dan hetgeen je via je PC krijgt of van jezelf![]()
Zo bijzonder was het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik mis goftedomme alles en niemand die me even mailt..
Is dit al excessief?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat hij het emotioneel-technisch niet aankon. En dacht terug te komen in de hoop dat iedereen zijn verleden is vergeten. Nou, mooi niet dus!quote:Op zondag 14 mei 2006 02:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor zijn doen vind ik dit behoorlijk exessief ja. Maar goed, die fase heb jij ook gehad.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit al excessief?
Hij brabbelt in flamecliché's en inhoudsloze zinnen...
Uiteraard, misschien word hij eindelijk een fok!man?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor zijn doen vind ik dit behoorlijk exessief ja. Maar goed, die fase heb jij ook gehad..
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor zijn doen vind ik dit behoorlijk exessief ja. Maar goed, die fase heb jij ook gehad..
Oeh en misschien krijg ik eindelijk een penis!quote:Op zondag 14 mei 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Uiteraard, misschien word hij eindelijk een fok!man?![]()
![]()
Ik heb je nummer niet, kutsapvragendoogje.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hallo. Shirley is familie van mij. Bel je me?
Die zijn gewoon te koop.. geloof dat er dan wel een man aan hangt ?quote:Op zondag 14 mei 2006 03:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh en misschien krijg ik eindelijk een penis!
Nieuw bifi topic wordt geboren vanavond..quote:Op zondag 14 mei 2006 03:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh en misschien krijg ik eindelijk een penis!
Zeg, pisnicht van me. Doe eens niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hallo. Shirley is familie van mij. Bel je me?
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nieuw bifi topic wordt geboren vanavond..
Is dat Stuart!? Ik ken die foto wel, maar had geen flauw idee dat die mafkees Stuart was! Wheheehquote:Op zondag 14 mei 2006 03:10 schreef Shirley het volgende:
Vooruit...uit de oude doos en om herinneringen op te halen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:10 schreef Shirley het volgende:
Vooruit...uit de oude doos en om herinneringen op te halen...
[afbeelding]
Is dat niet gewoon de stof?quote:Op zondag 14 mei 2006 03:14 schreef Shirley het volgende:
En kijk vooral de donkere vlek op de o zo subtiele plek.
Met dank aan de oude vertrouwde seach.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:15 schreef yvonne het volgende:
Ik kende die foto wel, maar wist niet dat dat Stu was
Praat me niet na!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:15 schreef yvonne het volgende:
Ik kende die foto wel, maar wist niet dat dat Stu was
Kan je 'm niet van het forum sodemieteren ofzo?quote:
Z'n toenmalige vriendinnetje zou het bij hem gedaan hebben. Maar goed, dat zijn speculaties. Maar dit topic zegt genoeg lijkt me: Huishoudfolie...quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef Neutrino het volgende:
maar hoe doet hij het nu? Wie pakt hem in....
Of is het een doe-het-zelf fetish ?
Zomaar even een gokje.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef Neutrino het volgende:
maar hoe doet hij het nu? Wie pakt hem in....
Of is het een doe-het-zelf fetish ?
Himmel, kutnewbie, banaanvragen horen in FC!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan je 'm niet van het forum sodemieteren ofzo?
Daar moet ik met notes komen en daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Himmel, kutnewbie, banaanvragen horen in FC!
Mij ook niet, omdat het naast die gulp ook nog wat donkerder is... Als het de stof zou zijn, zou het alleen het bovenflapje zijnquote:
doe ff normaal!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan je 'm niet van het forum sodemieteren ofzo?
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ff normaal!
er zijn genoeg mensen gebanned die het forum nog enigszins leuk maken. damn, wat heb je aan gelijkgestemden op een discussieforum, met al haar facetten.
Mee eens. Zo'n pispaaltje is af en toe gewoon nodig om de Fok!sfeer te behouden.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ff normaal!
er zijn genoeg mensen gebanned die het forum nog enigszins leuk maken. damn, wat heb je aan gelijkgestemden op een discussieforum, met al haar facetten.
Sylvana heeft hem inderdaad ingetaped en zelf de foto online gegooid.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Z'n toenmalige vriendinnetje zou het bij hem gedaan hebben. Maar goed, dat zijn speculaties. Maar dit topic zegt genoeg lijkt me: Huishoudfolie...
Tsja...ieder z'n eigen geneugtes natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sylvana heeft hem inderdaad ingetaped en zelf de foto online gegooid..
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:29 schreef NJ het volgende:
En waarom doe ik dan serieus mee?
Misschien was de "coming out" wel de grootste kick.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...ieder z'n eigen geneugtes natuurlijk.
Ja, ik vind het maar weird. Het is toch niet iets om echt trots op te wezen ofzo. En het idee alleen al...quote:Op zondag 14 mei 2006 03:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien was de "coming out" wel de grootste kick.
doe niet zo zereneus!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:29 schreef NJ het volgende:
Even voor de goede orde en de mensen die zaterdagnacht ineens verdomd serieus gaan reageren, als ik 'm van het forum wilde hebben, dan had ik die banaanvraag wel achter de schermen gedaan. Zoals Inso zegt.
Wat een topicquote:Op zondag 14 mei 2006 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sylvana heeft hem inderdaad ingetaped en zelf de foto online gegooid..
Nee man! Het is een verkapte doodsverwensing! Hij moet een ban!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:36 schreef Caesu het volgende:
soort van heimwee naar het verblijf in de baarmoederzak vermoed ik.
Ik koop mijn schoenen zelf en het kost nogal wat ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 03:40 schreef Neutrino het volgende:
wat zou dat nou kosten.. zo'n fetish..
Immers heb je ballon fetish, voet fetish, leer fetish, etc.. (zo'n voetfetish waar je telkens andere schoenen voor je mokkel moet kopen lijkt mij dan wel de duurste)
ik vond jou juist in dat topic een van de meest genuanceerde mensen, hetze! ik zeg hetze! karaktermoord, en dat anno 2006quote:
Omdat er al een topic over hem bestond.quote:
Dat moet je aan Stofje vragen.quote:en wordt er verwezen naar een topic dat ook al dicht is? [afbeelding]
Onzin, ónzin zeg ik je. Los jij het probleem op in plaats van het aan mij door te geven. Conflict heeft gelijk, lamlul!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over hem bestond.
[..]
Dat moet je aan Stofje vragen.
Huh? Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Probleem? Huh? Waar?
Ja, hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:57 schreef Conflict het volgende:
Butipah, heb jij plezier in het modereren?
Oh, dat kan. Maar die indruk strookt niet met de waarheid.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Maar ik had de indruk dat je er geen plezier meer in had.
Dat was ergens in februari, dat is een kleine 2000 Stofje-slotjes geleden. Toen was het leven nog geheel anders. Ik was single, het was koud buiten en er stonden me 'dingen' te wachten.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:34 schreef Kurk het volgende:
Stofje, waarom is het eerdere Harry-fantopic ook al dicht?
quote:Op maandag 15 mei 2006 07:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was ergens in februari, dat is een kleine 2000 Stofje-slotjes geleden. Toen was het leven nog geheel anders. Ik was single, het was koud buiten en er stonden me 'dingen' te wachten.
Het zal te maken gehad hebben met het feit dat het een kuttopic was, zonder al te veel levensvatbaarheid, niet interessant, 10 posts waren ruim voldoende, zoiets. Laat die Harry-fantopic-droom varen, het zal je nóóit lukken.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:50 schreef Skorpija het volgende:
We dont ship to the Netherlands
Internet harassment![]()
Mag toch niet?
quote:Greg: You will be facing a Legal Action shortly
Nolius heeft geen rechten om topics te sluiten. Sluitpost staat ondertussen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef jpg97 het volgende:
waarom wordt deze: Reageer *hier* in het verkeerde topic
gesloten door nolius, terwijl hij eerst zelf vrolijk mee post?
Die sluitpost was ook een grapje. Maar het topic was helemaal niet grappig, niet leuk, niet overzichtelijk en dus dichtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef jpg97 het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet waarom ie dicht is.
zo'n kwaliteitstopique
Omdat het helemaal nergens op sloeg. Het is doorgaans wel gemakkelijk als je een topic opent, even na te gaan of het al dan niet loopt. Ik wil 'm best heropenen, maar je opent dus een supervaag topic zonder ook maar enige uitleg en je verwacht dat het topic dan vanzelf wel iets wordt? Zo werkt het niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef McCarthy het volgende:
"Hebben jullie Fleur gezien"
waarom is hij dicht?
Het tijdsargument is niet geldig omdat je hem na 10 minuten al dicht gegooid hebt
Fleur & Hockey. Dat zegt toch genoeg lijkt me. Ik neem aan dat je hem snapt, toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat het helemaal nergens op sloeg. Het is doorgaans wel gemakkelijk als je een topic opent, even na te gaan of het al dan niet loopt. Ik wil 'm best heropenen, maar je opent dus een supervaag topic zonder ook maar enige uitleg en je verwacht dat het topic dan vanzelf wel iets wordt? Zo werkt het niet.
Nee. Leg eens uit?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Fleur & Hockey. Dat zegt toch genoeg lijkt me. Ik neem aan dat je hem snapt, toch?
dan is het toch niet meer leukquote:
Ik weet dat het een hockey-meisjes-bash-topic voor moet stellen, met een poetische insteek. Erg apart. Als ik 'm heropen, beloof je dan gewoon geile hockeymokkels te plaatsen met upskirts en zaad op de mondhoeken?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan is het toch niet meer leuk. Ik stel voor dat we hem open gooien en wel zien wat er van komt.
Dat is tegen de policy. Aargh, wat ben ik toch een irritante kutmodquote:Op maandag 15 mei 2006 17:48 schreef McCarthy het volgende:
ja
je bent dan ook naar ONZ gepromoveerd, daar kan je weinig schade aanrichtenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is tegen de policy. Aargh, wat ben ik toch een irritante kutmod.
http://fotoboek.fok.nl/reply/74149quote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
ZE HEEFT GEEN MSN ADRES IN DR PROFIEL STAAN BUUP!![]()
![]()
![]()
I second that. Het was kostelijk vermaak.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom is de (meesterlijk, overigens) "we dont ship to the Netherlands" reeks dicht?
Déze dus:
We don't ship to the Netherlands #5
Inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
I second that. Het was kostelijk vermaak.
Vond jij die meesterlijk? Het zijn gewoon posts met allemaal logs, en nog privegegevens erdoor. Daarbij is het gewoon mensen lastig vallen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom is de (meesterlijk, overigens) "we dont ship to the Netherlands" reeks dicht?
Déze dus:
We don't ship to the Netherlands #5
Hoho, er is 1 keer wat privegegevens gepost. En 't zijn geen gewone logs he.. maja dat snap je zelf ook wel. Niemand is er onrecht aangedaan door die reeks (Ja ok onze Hans was een beetje pissed maar daar moet ie tegen kunnen).quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Vond jij die meesterlijk? Het zijn gewoon posts met allemaal logs, en nog privegegevens erdoor. Daarbij is het gewoon mensen lastig vallen.
Ik sprak wat inhoudelijker met hem. Hij kon het wel hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoho, er is 1 keer wat privegegevens gepost. En 't zijn geen gewone logs he.. maja dat snap je zelf ook wel. Niemand is er onrecht aangedaan door die reeks (Ja ok onze Hans was een beetje pissed maar daar moet ie tegen kunnen).
Ja en ik met dave.. die vond 't ook wel amusant.. uiteindelijk ging ie zelfs meedoen met z'n standbeeld enzoquote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik sprak wat inhoudelijker met hem. Hij kon het wel hebben.
Dus het valt mee hoeveel last de mensen ervan hebben. Het kwaliteit van het topic is meer dan bagger. Het begint aan te slaan als hype. Waarom is het in godsnaam dicht?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en ik met dave.. die vond 't ook wel amusant.. uiteindelijk ging ie zelfs meedoen met z'n standbeeld enzo![]()
ej en accepteer me eens op msn potdomme!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Vond jij die meesterlijk? Het zijn gewoon posts met allemaal logs, en nog privegegevens erdoor. Daarbij is het gewoon mensen lastig vallen.
Meerdere keren heb ik adresgegevens zien voorbijkomen. Het is gewoon treiteren.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoho, er is 1 keer wat privegegevens gepost. En 't zijn geen gewone logs he.. maja dat snap je zelf ook wel. Niemand is er onrecht aangedaan door die reeks (Ja ok onze Hans was een beetje pissed maar daar moet ie tegen kunnen).
hijs al dichtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef TheSorrow het volgende:
NJ, verwijder dan op zn minst alle foto's, en niet alleen die van tonks, dat is gewoon bullshit
Betr. Userpic's ruiltopic!!
Daar ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef TheSorrow het volgende:
NJ, verwijder dan op zn minst alle foto's, en niet alleen die van tonks, dat is gewoon bullshit
Betr. Userpic's ruiltopic!!
Dat herken ik, maar het is nu al weg dus ook geen reden meer om te klagen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Ik heb die van Tonks verwijderd, omdat hij me op msn op het topic wees en toen ben ik het topic gaan lezen. Vervolgens gesloten, even gewacht tot iedereen het zag en nu is het in z'n geheel weg.
Whehehe!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.
Ik heb die van Tonks verwijderd, omdat hij me op msn op het topic wees en toen ben ik het topic gaan lezen. Vervolgens gesloten, even gewacht tot iedereen het zag en nu is het in z'n geheel weg.
Ach, je draagt ze toch altijd bij je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe!.
Ik had alleen mn boobies nog niet opgeslagen..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe!.
Anders krijg je drie rondjes door het FB-topic met "Waar is dat topic".quote:
Huh? Heb ik wat gemist? Je hebt kleinere tieten gekocht? Zo ja, waarom heb je de restjes niet aan mij gedoneerd?quote:
Had last van wat hormonale schommelingen, mn gewicht rommelde even en toen opeens was er van mijn DD niks meer over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Huh? Heb ik wat gemist? Je hebt kleinere tieten gekocht? Zo ja, waarom heb je de restjes niet aan mij gedoneerd?
ja waar is Userpic's ruiltopic!! gebleven?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Anders krijg je drie rondjes door het FB-topic met "Waar is dat topic".
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had last van wat hormonale schommelingen, mn gewicht rommelde even en toen opeens was er van mijn DD niks meer over.!
Ik wil wel even in m'n cache kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe!.
Gewoon *poef* weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:
[..]Zomaar ineens....weg?!
Arme meid....Dat moest even gevoeld hebben alsof je je vrouwelijkheid kwijt was? Maar nu heb je toch vast ook een mooie cup?
Ja, dat kan ik begrijpen. Tis toch een stukje van jezelf wat verdwenen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon *poef* weg..
Ik ben er nog steeds erg blij mij, maar toch...het is gewoon minder..
Helaas. Staat er niet meer in. Geloof me: dat doet mij minstens evenveel verdriet als jouquote:
We houden nog steeds van je, Inso.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon *poef* weg..
Ik ben er nog steeds erg blij mij, maar toch...het is gewoon minder..
Inso heeft tiet, een joods gebruik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Met of zonder veel tiet, je blijft een lekkere griet!
Focus je alleen even op het eerste gedeelte.quote:
Ja. Dat weet ik. Ik heb ook tiet, alleen minder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Focus je alleen even op het eerste gedeelte.
Inso heeft tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |