What ? Hoe saai ben je Lego ? Dit kan echt niet hoor, dat je het nog nooit hebt gebruiktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gebruik het nooit, sowwy.
Bijna nooit dan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
What ? Hoe saai ben je Lego ? Dit kan echt niet hoor, dat je het nog nooit hebt gebruikt![]()
Kan me haast niet voorstellen, vertel eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:25 schreef Mayhem het volgende:
Als ik ga vertellen waar ik dit voor gebruik, krijg ik een ban
Heren juist!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef klappernoot2000 het volgende:
Op kantoor over een damesplee spannen, succes verzekerd!![]()
Jij bent dus een beetje 'saai' met huishoudfoliequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bijna nooit dan.
Heb het wel eens gebruikt, maar dat was dan als ik even geen broodtrommel bij de hand had.En ik bemoei me niet met dingen in de keuken, ben niet bepaald een chef-kok.
Nee, bij het koffiezetapparaat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef Golf het volgende:
[..]
Heren juist!![]()
Bovenop het filter folie plakken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, bij het koffiezetapparaat.
Allicht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef Golf het volgende:
[..]
Bovenop het filter folie plakken?![]()
Waarvoor wel dan Hanneke ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
Niet voor mijn brood, want daar gebruik ik aluminiumfolie voor
Ja, dat zou je wel willen weten he?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarvoor wel dan Hanneke ? [afbeelding]
Ja, schaam je niet hoor, vertel het maarquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel willen weten he?
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef _van_puffelen het volgende:
Ik gebruik het wel eens op een feesje, als iedereen flink wat op heeft, dan loop ik ff naar de plee en span het dan strak over de plee pot heen ;Y
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Golf het volgende:
Ik rol mijn vriendin af en toe in de folie en als al het vocht uit haar is getrokken van de warmte,
dan gaat de folie er weer af en hebben we vreselijk wilde sex.![]()
Soort verkapt wurgsexverlangen denk ik.![]()
Oeh yeah, je wilt zeker de heftige details weten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, schaam je niet hoor, vertel het maar[afbeelding]
Tuurlijk, en uiteraard je mag ook foto's plaatsen als dat iets verduidelijktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Oeh yeah, je wilt zeker de heftige details weten?
Nou, weet je... *fluistert...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, en uiteraard je mag ook foto's plaatsen als dat iets verduidelijkt [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |