Ow help, onhandigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef Yoni het volgende:
Nee ik sport eigenlijk helemaal niet. Vind de meeste sporten niet leuk omdat ik zo ongelooflijk onhandig ben. Ik zou graag weer willen gaan paardrijden, maar dan wil ik western gaan rijden. Er zit hier wel een manege die dat doet, maar die zit 9km verderop en er komt geen OV (met mooi weer is dat wel te fietsen, maar in de winter lijkt me dat dus niks).
Ik heb wel een abo op de sportschool maar ik ga nooit
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow help, onhandig
Ik ben ook verschrikkelijk onhandig.
Mijn omgeving heeft een clubje opgericht: de BOP
Bond Ongelukken Preventie
En elke keer als ik iets doe war hun gevaarlijk lijkt, roepen ze: BOP is tegen!!!!!!
En dan mag ik het niet doen![]()
Deze bond is ingesteld nadat ik met een handstand in de keuken de servieskast in puin had geschopt!
En toch overleef ik het klimmen wel
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:59 schreef haagse_elfje het volgende:
blunders.... tell me about it...
de laatste heb ik last van onrust, ik kan geen seconde stil zitten, elke keer schiet er iets in mijn hoofd van shit dit moet ik nog doen en dat.... beetje irritant. Ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dan trager zijn dan ik, dan wordt ik nog boos ook heel fout ik weet het
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef Yoni het volgende:
Ik ben wel heel goed in staat om tig dingen tegelijk te doen, maar verzand vaak in het doen van dingen die me afleiden. Ik vind mezelf dus heel vaak als een zoutzak internettend achter de pc, terwijl ik eigenlijk 10.000 andere dingen moet doen. Die pc is echt mijn hyperfocus, heel slecht.
Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef Roeji het volgende:
HE ben je een kloon van me?![]()
Ik heb ook geen rust in mn kont, ben daardoor soms met 10 dingen tegelijk bezig. En het gekke is, het gaat bijna altijd goed. Ik kan me dan ook gruwelijk irriteren aan langzame mensen en mensen die maar 1 ding tegelijk kunnen.
Ik ga nu een weekje op vakantie en ben dus nu tegelijkertijd bezig met 2 pc's te installeren, te internetten, mn koffer te pakken, kleren te passen en alles te verzorgen zodat áls er iets met me gebeurt, mn pa zich niet te pletter hoeft te zoeken (lees: o.a. achterstallige administratie doen en calamiteitenlijst maken). Oh en tussen door ben ik ook nog aan het poetsen en opruimen.![]()
Ik word af en toe gek van mezelf. ik zie nu ook in waarom het niet echt prettig is om met mij samen te leven/wonen. Ik ben zelf zo druk bezig, dat ik geen tijd zou hebben voor een partner. Die arme ziel zou me alleen voorbij zien rennen de hele dag.Dus weer een puntje gevonden waarom ik het prima alleen red en er dus ook eigenlijk geen moeite mee heb op dit moment.
![]()
Ik ga weer verder met het programma: 'vlieg-m-erin'. Dan heb ik misschien eens een keer op tijd mn koffer fatsoenlijk ingepakt voor mn vakantie. Normaal pleur ik het ding in de auto en op t vliegveld/parkeerplaats moet ie nog wel eens open om het een en ander erin of eruit te doen/halen (paspoort bijvoorbeeld).
bye bye
PC te veel aan? *check*quote:Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
okéquote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef ZeroVince het volgende:
Om maar even op de OP te reageren.. I don't have ADD.. But I do like the pills.. Who's helping me out?![]()
* kucht iets over flyingdutchman at gmail *
Of moet deze in vraag en aanbod?![]()
* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *quote:Op zondag 21 mei 2006 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
okéwat is je vraag??? of je de pillen kan krijgen... wat denk jezelf
daarbij komt nog als je die van mij gaat slikken dan is dat niet zo healthy voor je...
thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *
Haags Elfje, ik maak maar grapjes.
Ik ook. hoor dr goede ervaringen meequote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemen
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik ook. hoor dr goede ervaringen meegoede resultaten op examens en alles. maarja verschillende meningen dus.
Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"quote:Op zondag 21 mei 2006 12:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?
Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"![]()
Herkenbaar hequote:Op maandag 22 mei 2006 09:53 schreef Roeji het volgende:
[..]
Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!
It's my middle name![]()
ik slik 1 halve witte en 1 blauwe in de ochtend en 1 halve witte savondsquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was ik dus
Ben verloofd met TARA en dit is zijn PC
Vergeet altijd uit te loggenhoeveel slik je dan? ik slik 0,075 mg per dag : dat is 3 van die blauwe, of 1 witte
Ik had ooit een twee keer zo veel, maar dan had ik altijd een slaapmoment om een uur of elf. Ik kon gewoon niet wakker blijven als ik dan om een uur of 11 ging zitten, maar ging ik niet zitten, dan viel ik staand zo goed als in slaap
Was wat te onhandig in school en in de kerk
Ik had vroeger nooit migaine, maar heb het nu soms als ik het een tijd achter elkaar verschrikkelijk druk heb, misschien komt het door vergeten van medicijnen?
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook wel eens doorgelicht mogen worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef mighty_myte het volgende:
bij de meeste is de diagnose ook gesteld door een prof ja.
modewoord: dat een psychische ziekte opeens duidelijk aan het licht komt bij veel mensen
lijkt inderdaad aanstellerij. maar je zult het maar hebben; dan weet je wel dat het echt niet
is om overal een excuus voor te kunnen hebben maar dat je weldegelijk 'moeite hebt met leven'.
ik wel eens, nu ook wel eens, maar 't zou gewoon erg zwak zijn!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Roeji het volgende:
damn lap tekst zeg!!
je bent er ook weer
Ik heb nooit van mn leven ook maar 1 seconde over zelfmoord gedacht en nu nog steeds niet. Maar ik kan me nu verdomd goed indenken waarom iemand die keuze maakt. Dat dat je enige uitweg lijkt te zijn om van alle ellende en pijn af te komen. Want : wanneer houd het eindelijk eens op. Wanneer mag ik eens gaan genieten van mn leven???
Komt door het weer denk ik. Maar gaat het vandaag weer wat beter na een nachtje geslapen te hebben?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:16 schreef Roeji het volgende:
het lijkt verdorie wel of we collectief depressief zijn. Waar zou dat nu door komen?
En het is zeker niet goed dat de gedachten aan zelfmoord er zijn. Maar ik kan het ergens dus wel begrijpen. Myte, ik zou dat overigens wel tegen jouw huisarts vertellen dat je zo enorm aan de grond zit. Des te sneller word je waarschijnlijk doorgestuurd en geholpen. Ipv nog maanden op een wachtlijst te staan.
@ guitarist; mooi gemaaktHelaas ben ik zo a-muzikaal als een eikenhouten deur, dus ik luister alleen maar heel veel naar muziek. Zelf maken zullen de buren niet echt blij mee zijn
![]()
Iedereen dus.. dat merkt je erg goed als je werk hebt waarbij je veel in aanraking met mensen komt. Ongelofelijk wat het verschil kan zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:52 schreef mighty_myte het volgende:
volgens mij is het inderdaad het weer waardoor we zo retarded worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
Ja idd. Ze hebben zo'n vage regel dat er in totaal in Nederland 15 functies voor je moeten zijn of zo. In ieder geval was het belachelijk weinig. Verder houden ze er totaal geen rekening mee dat zelfs als er nog iets is wat je in theorie zou kunnen, geen enkele werkgever je aan gaat nemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef Roeji het volgende:
thanx guitarist!!!
@maeghan; in het heel kort. Ik heb cvs, fybromyalgie, adhd, een dysthyme stoornis en hidradenitus. Oftewel een zooitje is het hier wat mn gezondheid betreft. En toch vinden ze bij het uwv dat ik fulltime kan werken en helemaal in orde ben
Ik heb tot februari dit jaar twee jaar in de ziektewet gezeten. In januari ben ik gekeurd voor de wao, maar ik ben dus te 'gezond' volgens het uwv. Dus knikkeren ze je eruit en mag je de ww in. Om vervolgens verplicht te worden om te gaan solliciteren en weer full time aan de slag te gaan.
En ik ken idd ook de verhalen van mensen die doodziek zijn en toch goedgekeurd worden. En helaas ken ik iets teveel mensen die met niks zinnigs in de wao zitten geld te vangen.Het 'leuke' is dat de eerlijke mensen altijd de dupe zijn en grootste oplichters met een hoop eigen geld, de dans ontspringen. Ik moet toch maar eens wat vaker een grote bek gaan opzetten heb ik het laatste half jaar gemerkt. Met brutaliteit en onbeschoftheid kom je tegenwoordig verder dan met eerlijkheid en fatsoen.
![]()
Ja maar dát mag je dan weer niet hardop zeggen, alleen maar denkenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja idd. Ze hebben zo'n vage regel dat er in totaal in Nederland 15 functies voor je moeten zijn of zo. In ieder geval was het belachelijk weinig. Verder houden ze er totaal geen rekening mee dat zelfs als er nog iets is wat je in theorie zou kunnen, geen enkele werkgever je aan gaat nemen.
Maar ja, ik ken ze ook. Een van mijn medestudenten had een uitkering maar werkte wel zwart. Ze had psychische klachten zei ze, maar ze verschoof wel iedere keer de afspraak met de psych zodat ze daar niet heen hoefde. En maar geld vangen...En dan al die allochtonen nog in de WAO omdat ze geen Nederlands spreken... hele ernstige ziekte...
![]()
PCMCIA kaartjes uitzoeken kan therapeutisch werken hoorde ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Roeji het volgende:
Ik heb een mooie en goede site gevonden nog.
http://www.trimbos.nl/default1682.html
Ik ben nu zover dat ik verder ga voor dringende hulp voor coaching. Ik heb nu een complete zooi van mn dagelijks leven gemaakt, kom er niet meer uit. Ben belangrijke papieren kwijt, vergeet bepaalde dingen op de post te doen etc etc. Van het CIZ hoor ik niks meer, ik zou nog een brief krijgen met de afwijzing voor de thuiszorg en de activerende en ondersteunende begeleiding, daar belden ze 3 weken geleden over. Nog steeds niks ontvangen.
En ik loop nu tegen mn grenzen van acceptatie aan, ik kom niet verder, draai wat rond en uiteindelijk is van alles net niks gedaan. Ik ga maar vanuit bovenstaande site op zoek naar iets in de buurt hier. Desnoods ga ik voor de deur bij t riagg liggen. Ik ben het echt zat nu.
Maar goed, voor de rest geniet ik wel weer van het lekkere weer. En kan ik even alles vergeten.Wat soms resulteerd is alles echt vergeten
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:24 schreef Robbiej het volgende:
God hey, als ik jullie verhalen zo lees. heb ik gewoon niks meer aan toe te voegen. daarom ben ik ook zo stil hier
hebben jullie trouwens net als ik ook last van stemmingswisselen?
Dat heb ik dus ook (Was dat niet duidelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb het juist andersom, ik kan niet tegen kritiek!!
dat snap ik niet. ik ben altijd erg blij met complimenten, die kunnen mijn dag verbeteren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik hou wel van complimentjes, maar weet er soms niet zo goed mee om te gaan!! [afbeelding]
je moet niet te veel naar het verleden kijken. dat is geweest en je moet er nu maar het beste van maken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef oh_nee_he_1979 het volgende:
jah, van horen zeggen is dit het misschien..... Ik ben zelf jong uit huis gegaan 15/16 jaar, ben gelijk gaan samen wonen en hele toestanden eromheen blah blah problemen... ben ik als kind gelijk naar een ouder gegaan, ben dus nie volwassen geweest.... normaal gesproken ben je eerst kind, dan volwassen en dan een ouder.. die tussen tijd van het volwassen zijn ken ik niet, dus waarschijnlijk dat ik daardoor niet met mensen om kan gaan van mijn eigen leeftijd... huh volg je het nog...? maar goed leuk hoor zo'n theorie maar wat moet ik er mee..... 19 juni heb ik een eerste afspraak bij de ggz ben benieuwd misschien mag ik gelijk wel blijven hahaha....
Dat zeg ik: ze hebben wel zin, geloof me, bij de gemiddelde jongen gaat het bij mij net zo, maar er lopen wel mensen rond op deze aardbol die er erg goed tegenkunnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef Yoni het volgende:
Relaties hebben geen zin
Ik ben net weer eens gedumpt na drie maanden. Mannen worden altijd helemaal hoteldebotel van me en zijn me vervolgens na drie maanden zat.
Ja daar zit wel wat in. Dat heb je met depressies idd niet zo, die leuke kanten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef MouseOver het volgende:
Het is voorspelbaarder dan borderline en minder zwaar als in besmettelijk dan bij depressies. En daarbij kan ad(h)d ook heel leuke kanten hebben, ook leuk voor de partner dus.
Maar je bent dan tenminste wel samenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat in. Dat heb je met depressies idd niet zo, die leuke kanten.Dan kom je toch meer uit bij 'gezellig' samen zelfdestructief en suicidaal wezen.
![]()
Als ik zelftesten zou moeten geloven, dan had ik bij wijze van spreken nu al 4 treinen moeten koppen, omdat de stemmen in m'n hoofd daar me toe zouden dwingen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Roeji het volgende:
Ik zou als ik jou was zo blanco mogelijk erheen gaan, dan heb je er het meeste aan. Laat hun de diagnose stellen, dat moet jij niet doen. In de testen herkent iedereen nl wel wat terug. Dat is hetzelfde als met de depressie zelftesten. Of welke zelftest dan ook. Er is altijd wel iets van toepassing op je. En dat is helemaal niet verkeerd.
Dan kan het i.d.d. behoorlijk uit de hand lopen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef Maeghan het volgende:
Nee wel ervaring met depressief zijn een relatie hebben met een ander met stemmingsstoornis. Geen succes. Dat je elkaar begrijpt zegt echt niets over hoe je op elkaar reageert als je allebei in een kutbui bent. Ik gok dat dat voor AD(H)D net zo kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |