Dat was ik dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef -chefke- het volgende:
[..]
heej eindelijk iemand die hetzelfde middel gebruikt tegen adhd![]()
ut werkt trouwens ook als migrane remmer![]()
huisarts tegen -chefke- heb jij last van migrane -chefke- neeh hoezo zij zow met die dosering is het onmogelijk dat nog te krijgen![]()
Ik zit er nu 1,5 jaar en voorlopig zal ik er zeker nog wel een jaar zitten. Waarschijnlijk zelfs net zo lang tot ik het zelf moe ben. En niet voor een project, maar gewoon als systeembeheerder/2e lijns support. Ik vond het dan ook een ontzettend lullig iets. Ik kan zoiets dan ook niet snappen. Oke dat er nog 2 anderen niet mee mogen, was een kleine troost. Een ervan maakt deze week zn laatste dag en zat er op projectbasis. En de ander zit in hetzelfde schuitje als mij. Hij deed wel of het hem niet boeide, maar volgens mij had hij er ook problemen mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:55 schreef Yoni het volgende:
Oh da's lullig zeg Roeji! Niet netjes ook inderdaad! Als je als externe op een project zoals een migratie zit: logisch dat je er niet bij hoort, maar als je ergens langer zit, vind ik gewoon dat je bij dat soort dingen betrokken hoort te worden!
Ik zit bij een groot, internationaal, bedrijf, wat voor een heel groot deel uit externen bestaat ivm headcounts. Wij horen er gewoon bij en mogen ook alles weten. Alleen hele tijdelijke krachten mogen soms bv. geen toegang tot de klantendatabase, maar dat vind ik wel weer logisch. Het enige verschil wat ík merk is dat ik véél minder vakantiedagen heb![]()
Ow help, onhandigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef Yoni het volgende:
Nee ik sport eigenlijk helemaal niet. Vind de meeste sporten niet leuk omdat ik zo ongelooflijk onhandig ben. Ik zou graag weer willen gaan paardrijden, maar dan wil ik western gaan rijden. Er zit hier wel een manege die dat doet, maar die zit 9km verderop en er komt geen OV (met mooi weer is dat wel te fietsen, maar in de winter lijkt me dat dus niks).
Ik heb wel een abo op de sportschool maar ik ga nooit
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow help, onhandig
Ik ben ook verschrikkelijk onhandig.
Mijn omgeving heeft een clubje opgericht: de BOP
Bond Ongelukken Preventie
En elke keer als ik iets doe war hun gevaarlijk lijkt, roepen ze: BOP is tegen!!!!!!
En dan mag ik het niet doen![]()
Deze bond is ingesteld nadat ik met een handstand in de keuken de servieskast in puin had geschopt!
En toch overleef ik het klimmen wel
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:59 schreef haagse_elfje het volgende:
blunders.... tell me about it...
de laatste heb ik last van onrust, ik kan geen seconde stil zitten, elke keer schiet er iets in mijn hoofd van shit dit moet ik nog doen en dat.... beetje irritant. Ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dan trager zijn dan ik, dan wordt ik nog boos ook heel fout ik weet het
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:45 schreef Yoni het volgende:
Ik ben wel heel goed in staat om tig dingen tegelijk te doen, maar verzand vaak in het doen van dingen die me afleiden. Ik vind mezelf dus heel vaak als een zoutzak internettend achter de pc, terwijl ik eigenlijk 10.000 andere dingen moet doen. Die pc is echt mijn hyperfocus, heel slecht.
Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef Roeji het volgende:
HE ben je een kloon van me?![]()
Ik heb ook geen rust in mn kont, ben daardoor soms met 10 dingen tegelijk bezig. En het gekke is, het gaat bijna altijd goed. Ik kan me dan ook gruwelijk irriteren aan langzame mensen en mensen die maar 1 ding tegelijk kunnen.
Ik ga nu een weekje op vakantie en ben dus nu tegelijkertijd bezig met 2 pc's te installeren, te internetten, mn koffer te pakken, kleren te passen en alles te verzorgen zodat áls er iets met me gebeurt, mn pa zich niet te pletter hoeft te zoeken (lees: o.a. achterstallige administratie doen en calamiteitenlijst maken). Oh en tussen door ben ik ook nog aan het poetsen en opruimen.![]()
Ik word af en toe gek van mezelf. ik zie nu ook in waarom het niet echt prettig is om met mij samen te leven/wonen. Ik ben zelf zo druk bezig, dat ik geen tijd zou hebben voor een partner. Die arme ziel zou me alleen voorbij zien rennen de hele dag.Dus weer een puntje gevonden waarom ik het prima alleen red en er dus ook eigenlijk geen moeite mee heb op dit moment.
![]()
Ik ga weer verder met het programma: 'vlieg-m-erin'. Dan heb ik misschien eens een keer op tijd mn koffer fatsoenlijk ingepakt voor mn vakantie. Normaal pleur ik het ding in de auto en op t vliegveld/parkeerplaats moet ie nog wel eens open om het een en ander erin of eruit te doen/halen (paspoort bijvoorbeeld).
bye bye
PC te veel aan? *check*quote:Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
okéquote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef ZeroVince het volgende:
Om maar even op de OP te reageren.. I don't have ADD.. But I do like the pills.. Who's helping me out?![]()
* kucht iets over flyingdutchman at gmail *
Of moet deze in vraag en aanbod?![]()
* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *quote:Op zondag 21 mei 2006 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
okéwat is je vraag??? of je de pillen kan krijgen... wat denk jezelf
daarbij komt nog als je die van mij gaat slikken dan is dat niet zo healthy voor je...
thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *
Haags Elfje, ik maak maar grapjes.
Ik ook. hoor dr goede ervaringen meequote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemen
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik ook. hoor dr goede ervaringen meegoede resultaten op examens en alles. maarja verschillende meningen dus.
Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"quote:Op zondag 21 mei 2006 12:44 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?
Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"![]()
Herkenbaar hequote:Op maandag 22 mei 2006 09:53 schreef Roeji het volgende:
[..]
Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!
It's my middle name![]()
ik slik 1 halve witte en 1 blauwe in de ochtend en 1 halve witte savondsquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was ik dus
Ben verloofd met TARA en dit is zijn PC
Vergeet altijd uit te loggenhoeveel slik je dan? ik slik 0,075 mg per dag : dat is 3 van die blauwe, of 1 witte
Ik had ooit een twee keer zo veel, maar dan had ik altijd een slaapmoment om een uur of elf. Ik kon gewoon niet wakker blijven als ik dan om een uur of 11 ging zitten, maar ging ik niet zitten, dan viel ik staand zo goed als in slaap
Was wat te onhandig in school en in de kerk
Ik had vroeger nooit migaine, maar heb het nu soms als ik het een tijd achter elkaar verschrikkelijk druk heb, misschien komt het door vergeten van medicijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |